AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 Jec har en venninne jeg chatter med av og til. Men sannheten er at jeg har lyst til å kutten henne ut. Drt eneste problemet er at jeg er usikker på hvordan. Det beste er sikkert bare å si ifra kort og godt at jeg ikke vil snakke med henne mer. Men hva hvis hun lurer på hvorfor? Hva skal jeg si da? Noen gode råd om hvordan jeg kan si det på en fin måte? Tusen takk på forhånd for alle konstruktive svar. Anonymkode: f6d3d...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 Vi kan jo ikke vite hva du skal si hvis du ikke forteller oss hvorfor du vil kutte henne ut. Anonymkode: 5d0ec...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Del Skrevet 30. november 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kan jo ikke vite hva du skal si hvis du ikke forteller oss hvorfor du vil kutte henne ut. Anonymkode: 5d0ec...6bd Oi, trodde jeg fikk med det. Hun er veldig begrenset i samtaleemner, stiller aldri oppfølgingsspørsmål og jeg er rett og slett bare lei av å snakke med henne. Men vil jo si det på en litt høflig/snill måte. Jeg har heller ikke samvittighet til å bare ignorere hen e - jeg må få sagt ifra at jeg ikke lenger er interessert i kontakt. Anonymkode: f6d3d...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. november 2017 #4 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oi, trodde jeg fikk med det. Hun er veldig begrenset i samtaleemner, stiller aldri oppfølgingsspørsmål og jeg er rett og slett bare lei av å snakke med henne. Men vil jo si det på en litt høflig/snill måte. Jeg har heller ikke samvittighet til å bare ignorere hen e - jeg må få sagt ifra at jeg ikke lenger er interessert i kontakt. Anonymkode: f6d3d...5a4 Kanskje det er en grunn til at hun er begrenset i samtaleemner og at hun aldri stiller oppfølgingsspørsmål? Selv hadde jeg villet at den jeg skrev med helt enkelt hadde skrevet noe, ikke noe lang forklaring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg kan virkelig ikke se at dette er et så stort problem. Anonymkode: 99ac5...4b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Del Skrevet 30. november 2017 Hun har det bedre uten deg, du som er en dårlig venn oppi dette kutter ikke ut og kommer aldri til å bare kutte ut venner på en sånn måte bare fordi jeg føler at samtalen ikke tilfredsstiller meg. Trenger ikke ha kontakt hver bidige dag, men for folk som kanskje tidligere har vært der for meg og som har behandlet meg bra, fortjener det samme tilbake. Har hun ikke gjort deg noe ser jeg ingen grunn til å såre henne og kunngjøre at du aldri vil ha noe med jenta å gjøre. Anonymkode: f10eb...547 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. november 2017 #7 Del Skrevet 30. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, trodde jeg fikk med det. Hun er veldig begrenset i samtaleemner, stiller aldri oppfølgingsspørsmål og jeg er rett og slett bare lei av å snakke med henne. Men vil jo si det på en litt høflig/snill måte. Jeg har heller ikke samvittighet til å bare ignorere hen e - jeg må få sagt ifra at jeg ikke lenger er interessert i kontakt. Anonymkode: f6d3d...5a4 Hvorfor kutte henne ut for noe så lite? Det er mange andre enn henne som er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #8 Del Skrevet 30. november 2017 Dere kjenner ikke hele situasjonen og jeg vil ikke skrive alt for da blir det for gjenkjennelig. Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut. Jeg får det hvertfall bedre uten henne. Folk får bare kalle meg et dårlig menneske hvis de vil. Jeg vet det ikke er sant. Anonymkode: f6d3d...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #9 Del Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere kjenner ikke hele situasjonen og jeg vil ikke skrive alt for da blir det for gjenkjennelig. Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut. Jeg får det hvertfall bedre uten henne. Folk får bare kalle meg et dårlig menneske hvis de vil. Jeg vet det ikke er sant. Anonymkode: f6d3d...5a4 Kan jeg spørre om hvor gammel du er? ungdomsskolen? minner om et slik opplegg mange kjørte i den tiden. har hun ikke gjort deg noe er det ikke spesielt hyggelig av deg å avslutte vennskapet, om du er et dårlig menneske på grunn av dette eller ikke får du selv vurdere. Men plutselig en dag er det du som sitter i en slik situasjon, tror ikke det hadde vært like gøy for deg om rollene plutselig ble snudd på. Og karma er ofte en bitch Anonymkode: f10eb...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. november 2017 #10 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere kjenner ikke hele situasjonen og jeg vil ikke skrive alt for da blir det for gjenkjennelig. Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut. Jeg får det hvertfall bedre uten henne. Folk får bare kalle meg et dårlig menneske hvis de vil. Jeg vet det ikke er sant. Anonymkode: f6d3d...5a4 Kan du ikke bare si at du ikke orker så ofte kontakt? Nå vet jeg ikke hvor ofte du er på den tjenesten, men er det hver dag, så kan jeg skjønne det. Men du skrev jo at du av og til skrev med henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om hvor gammel du er? ungdomsskolen? minner om et slik opplegg mange kjørte i den tiden. har hun ikke gjort deg noe er det ikke spesielt hyggelig av deg å avslutte vennskapet, om du er et dårlig menneske på grunn av dette eller ikke får du selv vurdere. Men plutselig en dag er det du som sitter i en slik situasjon, tror ikke det hadde vært like gøy for deg om rollene plutselig ble snudd på. Og karma er ofte en bitch Anonymkode: f10eb...547 "Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut." Du synes ikke dette høres ut som god grunn? Anonymkode: f6d3d...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #12 Del Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, emilie123 skrev: Kan du ikke bare si at du ikke orker så ofte kontakt? Nå vet jeg ikke hvor ofte du er på den tjenesten, men er det hver dag, så kan jeg skjønne det. Men du skrev jo at du av og til skrev med henne. Tusen takk for konstruktive svar! Ideelt har jeg ikke lyst på kontakt i det hele tatt, men jeg har ikke samvittighet til å bare ignorere henne. Jeg vil se om det kommer noen flere gode forslag før jeg bestemmer meg, men jeg skal definitivt huske på forslaget ditt! Anonymkode: f6d3d...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. november 2017 #13 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut." Du synes ikke dette høres ut som god grunn? Anonymkode: f6d3d...5a4 Du skriver jo bare av og til med henne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #14 Del Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: "Når jeg gruer meg til å logge inn på tjenesten vi snakker sammen på fordi jeg vet hun kommer til å sende meg en melding med en gang synes jeg det er mer enn nok grunn til å kutte henne ut." Du synes ikke dette høres ut som god grunn? Anonymkode: f6d3d...5a4 Nei ikke egentlig. At du har en overivrig venn som er glad for å se at du er pålogget høres ikke ut for meg som en veldig god grunn til å avslutte et vennskap. Jeg ville heller sagt ifra til personen om at kontakten kanskje blir litt intens. Det er rett og slett teit å si til noen at man ikke kan være venner lenger. Trenger ikke ha kontakt, men å gjøre personen usikker på seg selv og kanskje veldig lei seg, synes jeg er tåpelig, og ikke minst slemt. Anonymkode: f10eb...547 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 30. november 2017 #15 Del Skrevet 30. november 2017 Kan det tenkes at hun er "begrenset" fordi hun chatter med deg av høflighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #16 Del Skrevet 30. november 2017 Du burde bare slutte å svare henne. Det hadde jeg satt pris på om jeg var denne venninnen. Anonymkode: 88537...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. november 2017 #17 Del Skrevet 30. november 2017 Hvor gamle er dere? Har det falt deg inn at hun svarer lite og ikke stiller oppfølgingsspm fordi hun egentlig ikke gidder å chatte med deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #18 Del Skrevet 30. november 2017 Hun maser på meg om å chatte så hun vil definitivt chatte med meg og det er ikke bare høflighet. Med mindre hun later som, men det tviler jeg på. Jeg er ganske sikker på at hun bare mangler litt sosiale antenner og det er derfor hun ikke stiller oppfølgingsspørsmål. Hvis det er noen som faktisk har noen konstruktive råd blir jeg veldig glad ellers orker jeg nesten ikke svare mer. Det er definitivt artig at det jeg følte var en så uskyldig problemstiling og så får alle meg til å virke som skurken! Det er ingen skurk her. Bare ei masete jente og ei som er lei. 17 minutter siden, emilie123 skrev: Du skriver jo bare av og til med henne??? Jeg skriver bare av og til, men hun maser nesten hele tiden. Derfor gruer jeg meg til å logge meg på. Jeg vet at hun kommer til å mase. Jeg har sagt flere ganger at jeg har mye å gjøre på skolen og at jeg ikke kan snakke med henne hver dag. Men det går vist ikke inn. Anonymkode: f6d3d...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #19 Del Skrevet 30. november 2017 Morsomt at du ikke klarer å si hvor gammel du er. I mine øyne faller du langt ned på rangstigen som bryr deg om så mye om ett så lite problem. Finnes verre ting i verden. Hvis hun irriterer deg så mye, er det da vel bare å kutte henne ut ved å si at du trenger minimal med kontakt. Verre er det ikke. Anonymkode: 13cfd...dc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2017 #20 Del Skrevet 30. november 2017 Kan du si at du føler dere ikke har så mye til felles lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå