Gå til innhold

Problem som alenemor

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Skjønner at du hverken er særlig seriøs eller har så mye erfaring på dette området.

Anonymkode: 366a7...b9c

Ikke alle alenemødre er fantatisk dyktige pedagoger, smertelig selvoppofrende med endeløst tålmod kun i egenskap av å være alenemor. 

Men kom igjen, utdyp, hvorfor er det ikke NOE problem for ei enslig ung dame med et barn eller flere, som kanskje heller aldri selv fullførte skolegangen, med tungt, utmattende arbeid, å gi samme støtte i hht skolearbeid - eller bedre, jeg vet du vil si bedre - enn et par i samme utdanningssitiasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Ginavn skrev:

Ikke alle alenemødre er fantatisk dyktige pedagoger, smertelig selvoppofrende med endeløst tålmod kun i egenskap av å være alenemor. 

Men kom igjen, utdyp, hvorfor er det ikke NOE problem for ei enslig ung dame med et barn eller flere, som kanskje heller aldri selv fullførte skolegangen, med tungt, utmattende arbeid, å gi samme støtte i hht skolearbeid - eller bedre, jeg vet du vil si bedre - enn et par i samme utdanningssitiasjon?

Disse damene som du beskriver her- de er vel ikke bedre rustet for å oppdra barn om de er i et forhold? 

Anonymkode: 366a7...b9c

• Liker 1
Skrevet
På 3.12.2017 den 22.32, Zienna skrev:

Utdanning og inntekt har mye å si, skriver du.  Mye å si for hva?  For et lykkelig liv, for å bli gode foreldre, for å bli et lykkelig menneske?....  
Du skriver :  Dette handler om strukturer i samfunnet som holder de langt nede på den sosiale rangstigen nede, og løfter de langt opp enda lengre opp.  Ja, da er vi helt enig!

Jeg skriver jo i innlegget hvilke ting det (blant annet) er snakk om. 🙄

Anonymkode: e4fa6...661

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så jævla lei mennesker som har funnet bevis for og tror de har rett og er så jævla mye mer smartere enn et annet menneske. Dette har pågått i flere generasjoner. Ingen i faen meg hele verden vet hva som er rett. Det er ikke sikkert du er det du tror du er engang. Mennesker ødelegger både jorda og sin egen art. Mennesker må være noe av det dummeste på denne planeten. Spiller roller for hverandre og er bombesikker på at de vet hva som er rett. Dyr har sin måte å gjøre ting på, mennesker har forsket og funnet ut at arten mennesket har " intelligens" og dømmer andre som ikke lever under " normen" i samfunnet. Fuck dere alle sammen som tror dere vet bedre enn alle andre, og tror dere gjør det riktige! Du kjære mennesket er noe av det dummeste på kloden og både mennesker og kloden går sin gang med mennesker på denne kloden. Jeg er vanligvis ikke så jævla frekk og trollet på forum , men jeg er så jævla lei av selve arten min: menneskene. Jeg hater at folk tror dem har rett når de egentlig ikke vet en dritt om andre. Ja, det kan gå bra med alenemødre og andre i verden også så lenge menneskene hjelper til og står sammen istedet for å drive og skille seg som olje i vann. Vi burde ha mel oppi, og holde sammen som en jævla god bolledeig!! I universets sammenheng  er det ikke sikkert noen er så jævla mye smartere og at det går så mye bedre. 

Anonymkode: 77733...e00

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg prater om. Har hatt en dårlig dag. Moderator bare slett denne tråden:) 

Anonymkode: 77733...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...