AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg går på et studiet hvor vi jobber mye sammen i grupper. Det sosiale har aldri vært mitt sterkeste trekk og jeg var veldig giret på å bli bedre kjent med medstudenter, men innså ganske fort at jeg ikke kommer så godt overens med dem. Jeg har så lite til felles med dem... I helgen så har de invitert hele klassen ut på middag, men jeg er helt utslitt fra div. ting. Jeg føler ikke for å prøve lenger og har nok blitt the outcast i gruppen, men det bryr jeg meg ikke om egentlig. Føler ikke for å stresse med å late som vi liker hverandre. Er det lov å ikke bry seg om å bli inkludert eller venn med de? Anonymkode: b558a...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 Så lenge du synes det er greit å bli ekskludert fremover og være alene på studie, så behøver du ikke bry deg nei. Anonymkode: 225e4...eb5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Del Skrevet 30. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du synes det er greit å bli ekskludert fremover og være alene på studie, så behøver du ikke bry deg nei. Anonymkode: 225e4...eb5 Jeg har venner da på studiet... Anonymkode: b558a...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Del Skrevet 30. november 2017 Man kan ikke like alle og det er mange som har et liv utfor skolen, så jeg tror det skal gå bra :). Anonymkode: 66131...ded 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Del Skrevet 30. november 2017 Har det slik på jobben, men er sosial nok med venner på fritiden. Liker ikke å snakke med folk kun for å gjøre det. Man passer ikke sammen med alle. Anonymkode: e0795...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Del Skrevet 1. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det slik på jobben, men er sosial nok med venner på fritiden. Liker ikke å snakke med folk kun for å gjøre det. Man passer ikke sammen med alle. Anonymkode: e0795...73a Så sant så sant! 👍🏻🙂 Anonymkode: 491ef...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Del Skrevet 1. desember 2017 Asosial hele tiden jeg. Familie, barn og samboer er nok i hauger + studie. Har vel 2-3 venner jeg ser i året. Drikker 2ganger i året kanskje, mens venner drikker året rundt. Bryr meg mitt i ræva. Anonymkode: 9885a...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Del Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Asosial hele tiden jeg. Familie, barn og samboer er nok i hauger + studie. Har vel 2-3 venner jeg ser i året. Drikker 2ganger i året kanskje, mens venner drikker året rundt. Bryr meg mitt i ræva. Anonymkode: 9885a...321 Håper familien inkluderer nære søsken da. Ungene vokser utrolig fort opp, over 50 % av samboerskap ryker. Skjønner meg ikke på folk som ikke vil ha venner. Har du mange søsken og et veldig godt forhold til partner, ok, men for mange blir sittende litt fortapt i et dårlig samboerforhold fordi de ikke har noen andre i livet sitt.... Anonymkode: 70069...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Del Skrevet 1. desember 2017 Helt ok. Du MÅ ikke være venner med folk bare fordi atte, om du ikke får noen glede av å være sammen med dem. Jeg hadde særdeles lite med mine medstudenter å gjøre da jeg studerte, ettersom de var partyparty-folk, og jeg definitivt IKKE var det. Jeg brukte tiden med andre venner i stedet, som jeg faktisk likte å være sammen med. Anonymkode: 7aa2c...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Del Skrevet 1. desember 2017 Kan være en god sjanse til å lære mer om mennesker du ikke har noe til felles med. Når alt kommer til alt er det du som sitter igjen med dårligere nettverk senere når du skal søke jobb osv Anonymkode: 37137...b38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #11 Del Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan være en god sjanse til å lære mer om mennesker du ikke har noe til felles med. Når alt kommer til alt er det du som sitter igjen med dårligere nettverk senere når du skal søke jobb osv Anonymkode: 37137...b38 Det vet du strengt tatt ingenting om. Kanskje ts bruker tiden sin med andre som er bedre egnet til å komme nyttig med i senere jobbsøk, og disse studievennene ikke har en dritt å si for hennes fremtidige karriere Jeg har ihvertfall ikke vært i nærheten av å ha hatt bruk for studievenner når det gjelder å få jobb. Og synes du virkelig man skal late som om man er venner med folk, bare for å utnytte dem senere som "nettverk"? Anonymkode: 7aa2c...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 1. desember 2017 #12 Del Skrevet 1. desember 2017 På 30.11.2017 den 12.32, AnonymBruker skrev: Jeg går på et studiet hvor vi jobber mye sammen i grupper. Det sosiale har aldri vært mitt sterkeste trekk og jeg var veldig giret på å bli bedre kjent med medstudenter, men innså ganske fort at jeg ikke kommer så godt overens med dem. Jeg har så lite til felles med dem... I helgen så har de invitert hele klassen ut på middag, men jeg er helt utslitt fra div. ting. Jeg føler ikke for å prøve lenger og har nok blitt the outcast i gruppen, men det bryr jeg meg ikke om egentlig. Føler ikke for å stresse med å late som vi liker hverandre. Er det lov å ikke bry seg om å bli inkludert eller venn med de? Anonymkode: b558a...308 Ikke tenk på hva andre synes om ditt valg, du må gjøre det du føler for. Husk at å omgås feil mennesker vil ikke gjøre noe godt. Hold deg til de faglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå