Gå til innhold

Folk som lukker for kommentarer eller likes på Fbook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det noen som ikke ønsker å la fb-venner skrive kommentarer (under bilder)?

Ser at flere og flere lukker mulighet for kommentar under bilder,og noen fjerner muligheten for å klikke liker også.Er det fordi man blir flau over oppmerksomheten?

Anonymkode: 76c7e...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du nesten spørre disse menneskene om. 

Man leser jo i tråder her inne at folk henger seg fullstendig opp i likes og kommentarer og nesten lar dette ta over livet sitt. Kanskje disse menneskene prøver å få dette under kontroll ved å frata folk muligheten for å like og kommentere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det noen som ikke ønsker å la fb-venner skrive kommentarer (under bilder)?

Fordi kommentarene nesten utelukkendel er uinteressant piss.

Anonymkode: 648ce...b4c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har noen på vennelista som kommenterer uten å tenke seg om. Jeg får ikke nektet en og en så derfor blir det sånn. Jeg kan ikke slette de heller for da blir det drama og krangling. 

Anonymkode: 36902...23a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke personlige bilder, og deler ikke så mye greier. Hvis jeg deler noe gjør jeg  det med noen få, som ville ha interesse av det jeg deler. Når det kommer til bilder hater jeg at folk er så jævla shallow og skriver blah blah bullshit. I don’t care about that, at all. Jeg foretrekker at folk kommenterer personligheten og væremåten min, instead of just commenting on my face/make-up whatever shallow stuff. Jeg prøvde til og med å talk people into deleting their comments and remove their likes. Men siden de ikke gadd, slutta jeg å dele bilder av meg. Jeg kan forstår at enkelte trenger bekreftelse og at det gir dem en boost. But to me, it doesn’t matter. It’s just fucking annoying. 

Anonymkode: 0d636...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være de ikke gidder å svare på kommentarene? Synes det er kleint og overfladisk kanskje? Og så kan jeg tenke meg at noen er redde for å ikke få "nok" likes, så derfor fjerner de muligheten til å like helt.

Anonymkode: 6b400...54c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke personlige bilder, og deler ikke så mye greier. Hvis jeg deler noe gjør jeg  det med noen få, som ville ha interesse av det jeg deler. Når det kommer til bilder hater jeg at folk er så jævla shallow og skriver blah blah bullshit. I don’t care about that, at all. Jeg foretrekker at folk kommenterer personligheten og væremåten min, instead of just commenting on my face/make-up whatever shallow stuff. Jeg prøvde til og med å talk people into deleting their comments and remove their likes. Men siden de ikke gadd, slutta jeg å dele bilder av meg. Jeg kan forstår at enkelte trenger bekreftelse og at det gir dem en boost. But to me, it doesn’t matter. It’s just fucking annoying. 

At det var? 

Anonymkode: 8aee0...23b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være de ikke gidder å svare på kommentarene? Synes det er kleint og overfladisk kanskje? Og så kan jeg tenke meg at noen er redde for å ikke få "nok" likes, så derfor fjerner de muligheten til å like helt.

Anonymkode: 6b400...54c

Ja leste en plass om typisk tenåringsjenter går helt i kjelleren om de får lite likes for det liksom er status å få veldig mange likes. Veldig trist egentlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ja leste en plass om typisk tenåringsjenter går helt i kjelleren om de får lite likes for det liksom er status å få veldig mange likes. Veldig trist egentlig.

Tror desverre det gjelder mange voksne og.

Ser ofte voksne damer som til stadighet skifter profilbilder og ligger ut kryptiske statusoppdateringer i jakten på likes og annen oppmerksomhet.Veldig trist ja,og tragisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg har steng er fordi jeg synes det er sååå teit med alle kommentarene som kommer når jeg f.eks bytter profilbilde. "Fiiina", "søøøøøta", "OMG hot!!", "Du er så nydelig", "Babe!", "Hot stuff" osv. Det er kleint og falskt. Og noen ganger kommer det fra folk jeg meeeget sjeldent snakker med. Folk sier jo ikke slikt ansikt til ansikt, så hvorfor skal de skrive slikt på facebook? Synes det er så latterlig, så jeg stengte muligheten. Nei, det har ingenting med antall likes å gjøre, jeg er lei av at folk er så falske.

Anonymkode: 2caa4...66a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at flere og flere lukker mulighet for kommentar under bilder,og noen fjerner muligheten for å klikke liker også.Er det fordi man blir flau over oppmerksomheten?

For meg blir det veldig kleint med lieks og kommentarer på et simpelt profilbilde av ansiktet mitt. Liker ikke tanken på legge ut ansiktet mitt ut på newsfeeden for vurdering, jeg vil liksom bare ha et profilbilde og ferdig med det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter
1 hour ago, AnonymBruker said:

Grunnen til at jeg har steng er fordi jeg synes det er sååå teit med alle kommentarene som kommer når jeg f.eks bytter profilbilde. "Fiiina", "søøøøøta", "OMG hot!!", "Du er så nydelig", "Babe!", "Hot stuff" osv. Det er kleint og falskt. Og noen ganger kommer det fra folk jeg meeeget sjeldent snakker med. Folk sier jo ikke slikt ansikt til ansikt, så hvorfor skal de skrive slikt på facebook? Synes det er så latterlig, så jeg stengte muligheten. Nei, det har ingenting med antall likes å gjøre, jeg er lei av at folk er så falske.

Er derfor mitt er stengt også. Syns det er pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror folk mener det. Når jeg skriver det til mine venner og venninner så er jeg ikke falsk i allefall. Har du spurt de som skriver sånn til deg om de er falske? Kanskje du misforstår? 

Anonymkode: b0b05...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror folk mener det. Når jeg skriver det til mine venner og venninner så er jeg ikke falsk i allefall. Har du spurt de som skriver sånn til deg om de er falske? Kanskje du misforstår? 

Anonymkode: b0b05...aa3

Tror ikke jeg misforstår.Har en venninne som nylig fikk barn og det nye profilbildet av henne og babyen var åpen for likes men lukket for kommentarer.Men kanskje hun bare ville slippe teite spørsmål fra folk?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fabian?

Anonymkode: 71626...41a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fabian?

Anonymkode: 71626...41a

Er det en venn av deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det gikk, men skal huske det neste gang jeg bytter profilbilde. Orker ikke tåpelige kommentarer som fiiiina, fineste fina, awwww, søta, du er så fiiiin, nyyydelige du osv. Seriøst, folk må slutte med det snart!

Anonymkode: 57532...049

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At det var? 

Anonymkode: 8aee0...23b

Hørtes jo exactly ut som hu derre blogger (jeg kan amerikansk) Kristine 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...