AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 Strikkeoppskrifter i papirutgave. Hvilke nettbutikker kan man kjøpe dette fra? (Jeg har ikke skriver) Jeg ønsker først og fremst slike oppskrifter til ullbukser i størrelsene xs - L Helst oppskrifter som ikke er så kompliserte. Anonymkode: 080c0...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 Som her feks, får man ikke lov til å kjøpe kun mønsteret? Må man kjøpe garn for å få kjøpt oppskriften? https://garnmagasinet.no/lea-longs-xs-xxl Anonymkode: 080c0...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. november 2017 #3 Del Skrevet 30. november 2017 Garnstudio har alle oppskrifter ute på nett gratis. De kan du skrive ut. I koftegruppa på Facebook legges det ut enorme mengder med kofteoppskrifter (se filene)og alle oppskriftene er helt lovlige å dele og skrive ut. Mye fint å finne der.w 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, Duff skrev: Garnstudio har alle oppskrifter ute på nett gratis. De kan du skrive ut. I koftegruppa på Facebook legges det ut enorme mengder med kofteoppskrifter (se filene)og alle oppskriftene er helt lovlige å dele og skrive ut. Mye fint å finne der.w Tusen takk Anonymkode: 080c0...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Del Skrevet 30. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strikkeoppskrifter i papirutgave. Hvilke nettbutikker kan man kjøpe dette fra? (Jeg har ikke skriver) Jeg ønsker først og fremst slike oppskrifter til ullbukser i størrelsene xs - L Helst oppskrifter som ikke er så kompliserte. Anonymkode: 080c0...199 Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. Anonymkode: 80ed4...b8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Del Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. Anonymkode: 80ed4...b8b Det er og en ting jeg glemte. Nyere mønstre får du ikke lastet ned eller kjøpt uten samtidig å kjøpe garn. Gamle mønstre finnes både i koftegruppa.no koftegruppa på facebook og på sidene til garnforhandlerne. Glemte også Hillesvåg sine nettsider. Anonymkode: 80ed4...b8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Del Skrevet 30. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det enkleste du da gjør er å gå på biblioteket enten for å låne strikkebøker, eller for å få skrevet ut det du vil ha. Eventuelt ta dem med deg de du vil ha på en minnepinne eller lagre dem på mobilen. Sandnes, Viking og Dalegarn har alle en rekke gratisoppskrifter. Tror de også selger dem i papirform. Anonymkode: 80ed4...b8b 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er og en ting jeg glemte. Nyere mønstre får du ikke lastet ned eller kjøpt uten samtidig å kjøpe garn. Gamle mønstre finnes både i koftegruppa.no koftegruppa på facebook og på sidene til garnforhandlerne. Glemte også Hillesvåg sine nettsider. Anonymkode: 80ed4...b8b Tusen takk for hjelpen Anonymkode: 080c0...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 30. november 2017 #8 Del Skrevet 30. november 2017 Jeg tror du skal få et problem med å kjøpe oppskrift på nett hvis du ikke har skriver og ikke vil lese oppskrift på telefon/nettbrett. Jeg har hvertfall ikke sett noen nettbutikker som sender enkeltoppskrifter i posten lenger. Jeg ville enten basert meg på oppskrift på telefonen, å låne en skriver eller låne bøker på biblioteket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #9 Del Skrevet 30. november 2017 6 minutter siden, Vera Vinge skrev: Jeg tror du skal få et problem med å kjøpe oppskrift på nett hvis du ikke har skriver og ikke vil lese oppskrift på telefon/nettbrett. Jeg har hvertfall ikke sett noen nettbutikker som sender enkeltoppskrifter i posten lenger. Jeg ville enten basert meg på oppskrift på telefonen, å låne en skriver eller låne bøker på biblioteket. Takk for tips og råd Anonymkode: 080c0...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå