Gå til innhold

Hvis du kunne sagt unnskyld og ordnet opp, hvem ville du gått til først?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv ville jeg gått til min far. Jeg ville fortalt ham at jeg skjønner bedre nå hvorfor han reagerte og var som han var. Jeg ville bedt han forsøke å forklare hva han egentlig ville si den gangen vonde ord falt. 

Jeg håper hvertfall at han ville vært istand til å være så voksen og sette ord på det. Så skulle jeg gjort det samme. 

Hvem ville du gjerne ha ordnet opp med?

Anonymkode: 4d73c...1bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingenting uppgjort med noen hvor jeg ikke har unnskyldt meg med en gang. 

Føler også du ikke unnskylder deg helt ordentlig, unnskylde deg fordi du nå forstår hvorfor han er den han er. Det høres veldig rart ut. Og forvente en unnskyldning for å kunne gi en tilbake så virker du ikke klar på å si unnskyld i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbæra skrev:

Jeg har ingenting uppgjort med noen hvor jeg ikke har unnskyldt meg med en gang. 

Føler også du ikke unnskylder deg helt ordentlig, unnskylde deg fordi du nå forstår hvorfor han er den han er. Det høres veldig rart ut. Og forvente en unnskyldning for å kunne gi en tilbake så virker du ikke klar på å si unnskyld i det hele tatt.

Min far er død, og det han gjorde var grovt. For meg vil det å sitte slik sammen og prate om det som skjedde si veldig mye. 

Ikke døm, for du vet ikke hva som lå bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min far er død, og det han gjorde var grovt. For meg vil det å sitte slik sammen og prate om det som skjedde si veldig mye. 

Dømmer kun ut fra hva du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og av egen erfaring vil han mest sannsynlig ikke unnskylde seg. Har det samme med en av mine foreldre. Den slags mennesker unnskylder seg aldri og de mener som regel at de har rett i sine handlinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbæra skrev:

Og av egen erfaring vil han mest sannsynlig ikke unnskylde seg. Har det samme med en av mine foreldre. Den slags mennesker unnskylder seg aldri og de mener som regel at de har rett i sine handlinger 

Ok. Men nå var det ikke det denne tråden skulle handle om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Men nå var det ikke det denne tråden skulle handle om.

Ok. Da skal jeg ikke bidra med noe mer for å hjelpe deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...