LizbethOsnes Skrevet 28. november 2017 #1 Del Skrevet 28. november 2017 Merke: Alternativ: Merke: Alternativ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november 2017 #2 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg kjøper de merkene og varene som jeg trenger og jeg bryr meg ingenting om at det er bloggere som reklamerer for dem 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #3 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Hehe, jeg har en kraftig antipati mot all teit reklame og velger alltid bort de varene med slitsom/dum/sleip/løgnaktig reklame. Inni den lista ligger rosabloggerne. Men, hvis en fotoblogger eller matblogger sier noe smart om fotoutstyr eller mat, leser jeg det nøye, uansett om det er reklame eller ikke, fordi det blir sagt av noen jeg tror vet hva de snakker om. Så, jada, jeg lar meg lure, jeg også 🤣 Endret 29. november 2017 av orfeus Rettet skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 28. november 2017 #4 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Merke: Foto Knudsen Alternativ: Blurb eller Smartphoto (om man vil lage fotobøker) Endret 28. november 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 28. november 2017 #5 Del Skrevet 28. november 2017 Merke: Coverbrands Alternativ: Blush.no Merke: FotoKnutsen Alternativ: Optimalprint 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. november 2017 #6 Del Skrevet 29. november 2017 Merke: Storytel Alternativ: Fabel 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 29. november 2017 #7 Del Skrevet 29. november 2017 Dette er VELDIG greit å vite. Dere som har roen på dette må bare fortsette å dele. Veldig bra 👍 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 29. november 2017 #8 Del Skrevet 29. november 2017 14 minutter siden, Sandin skrev: Merke: Storytel Alternativ: Fabel Fabel har blant annet sponset kristinaandersen.no nylig. (Vet ikke hvor "streng" tråden skal være ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 29. november 2017 #9 Del Skrevet 29. november 2017 1 minutt siden, Femilie skrev: Fabel har blant annet sponset kristinaandersen.no nylig. (Vet ikke hvor "streng" tråden skal være ) Beklager, det var jeg ikke klar over. For min egen del blir det likevel Fabel når jeg trenger lydbøker. Storytel bruker enorme summer på fotballfrua. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 29. november 2017 #10 Del Skrevet 29. november 2017 Følger! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 29. november 2017 #11 Del Skrevet 29. november 2017 43 minutter siden, Sandin skrev: Merke: Storytel Alternativ: Fabel Bedre alternativ: Audible ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 29. november 2017 #12 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg kjøper dem merkene jeg liker og bryr meg ikke om hva bloggere bruker av merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 29. november 2017 #13 Del Skrevet 29. november 2017 18 timer siden, Honey Dew skrev: Jeg kjøper de merkene og varene som jeg trenger og jeg bryr meg ingenting om at det er bloggere som reklamerer for dem 38 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg kjøper dem merkene jeg liker og bryr meg ikke om hva bloggere bruker av merker. Men da er vel kanskje ikke dette tråden for dere? Det er lov å skrolle videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 29. november 2017 #14 Del Skrevet 29. november 2017 Norwegian sponser bloggere, alternativet blir vel kanskje SAS? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkIA Skrevet 29. november 2017 #15 Del Skrevet 29. november 2017 Bare nysgjerrig her, også basert på et innlegg i en annen tråd om Ecco-sko. Hvorfor vil du automatisk ikke ha noe som en blogger er betalt for å reklamere for? Jeg er veldig innsatt i debatten om eksponering av barn, og jeg forstår veldig godt hvorfor noen ønsker å boikotte merker som f.eks. CBE reklamerer for. Men hvorfor ønsker dere alternative merker til produkter som f.eks Ida Wulff, Kristina Andersen og Lene Orvik reklamerer for? De har ikke eksponert barn, og er stort sett ryddige bloggere. Det virker som det går sport i å hate bloggere og deres levebrød, uten at jeg helt forstår hvorfor. Det er mulig deres synes at influencer marketing er helt teit, men det er en mega-business og mange mennesker drar faktisk godt nytte av reklameinnlegg på blogg. Hvorfor skal man boikotte en helt bedrift på grunn av de velger å kjøpe annonseplass på en harmløs blogg? Forklar meg gjerne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. november 2017 #16 Del Skrevet 29. november 2017 1 time siden, eksiltronder skrev: Men da er vel kanskje ikke dette tråden for dere? Det er lov å skrolle videre. Hvorfor? Det er lov å ha en litt annen mening enn andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #17 Del Skrevet 29. november 2017 54 minutter siden, FrkIA skrev: Bare nysgjerrig her, også basert på et innlegg i en annen tråd om Ecco-sko. Hvorfor vil du automatisk ikke ha noe som en blogger er betalt for å reklamere for? Jeg er veldig innsatt i debatten om eksponering av barn, og jeg forstår veldig godt hvorfor noen ønsker å boikotte merker som f.eks. CBE reklamerer for. Men hvorfor ønsker dere alternative merker til produkter som f.eks Ida Wulff, Kristina Andersen og Lene Orvik reklamerer for? De har ikke eksponert barn, og er stort sett ryddige bloggere. Det virker som det går sport i å hate bloggere og deres levebrød, uten at jeg helt forstår hvorfor. Det er mulig deres synes at influencer marketing er helt teit, men det er en mega-business og mange mennesker drar faktisk godt nytte av reklameinnlegg på blogg. Hvorfor skal man boikotte en helt bedrift på grunn av de velger å kjøpe annonseplass på en harmløs blogg? Forklar meg gjerne Okei, her er noe jeg har lagt inn et annet sted. Det forklarer litt i alle fall. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1078809-sofie-elise/?do=findComment&comment=20738212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 29. november 2017 #18 Del Skrevet 29. november 2017 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Hvorfor? Det er lov å ha en litt annen mening enn andre Det må de gjerne ha. Men nå var trådens tema svært spesifikk, så da blir det bare til irritasjon å høre x antall brukere som ikke bryr seg om hva bloggere promoterer Merke: Nelly Alternativ: Veldig mange... Velg gjerne små nisjebutikker er mitt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBlekksprut Skrevet 29. november 2017 #19 Del Skrevet 29. november 2017 1 time siden, eksiltronder skrev: Bedre alternativ: Audible ☺️ Audible sponser så og si alle YouTubere. Vet ikke hvor grensa går i denne tråden, om det bare er norske bloggere det er snakk om, men Audible sponser alt og alle. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #20 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) Både iBooks/iTunes, audible og ebok.no er gode alternativer til storytel. Audible er forresten vanskelig å unngå, de er vel et slags lydbokforlag og ligger bak mange utgivelser på f.eks. iTunes. Endret 29. november 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg