Punhunter Skrevet 28. november 2017 #21 Skrevet 28. november 2017 Jeg også virkelig HATER mensen! Kan ikke bruke hormon-prevensjon da jeg ikke tåler det. Jeg er "ubrukelig" nesten to uker i måneden - blir deprimert og/eller en skikkelig heks (stakkars sambo ). Dessuten blir jeg svært ukonsentrert, apatisk, orker ingenting, som er skikkelig plagsomt når jeg er i jobb! Sliter også med store smerter første dag av mens - takk gud for naproxen!!
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #22 Skrevet 28. november 2017 36 minutter siden, Sillyline skrev: Hvem hater ikke mensen? Heldigvis, etter at jeg satt inn p-stav har jeg ikke hatt mensen på snart 6 år. Helt fantastisk! Moren min sa faktisk flere ganger at hun kom til å savne mensen når den sluttet å komme i overgangsalderen. Fatter det ikke, spiser konstant sukker, oppblåst, legger på meg et par kg, magen står rett ut, blir småblek, blør igjennom alt, har tvungen hvit uniformsbukse på jobb, lukter helvete, smerter på samme stadie som smårier før fødsel, dyrt med bind/ob. Jepp, det er virkelig noe å savne! 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #24 Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Moren min sa faktisk flere ganger at hun kom til å savne mensen når den sluttet å komme i overgangsalderen. Fatter det ikke, spiser konstant sukker, oppblåst, legger på meg et par kg, magen står rett ut, blir småblek, blør igjennom alt, har tvungen hvit uniformsbukse på jobb, lukter helvete, smerter på samme stadie som smårier før fødsel, dyrt med bind/ob. Jepp, det er virkelig noe å savne! Jeg gleder meg til overgangsalderen - dessverre har den kommet sent hos alle kvinner i min familie, så jeg slipper nok ikke unna med det første... Anonymkode: 12c0d...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #25 Skrevet 28. november 2017 Jeg elsker p-sprøyta... 1-2 dagers blødning tilsammens pr år Anonymkode: a5b3f...31e
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #26 Skrevet 28. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det flere enn meg som får alvorlige problemer med ryggen i dagene før og under mensen? Anonymkode: 12c0d...8c0 Jeg får alltid vondt i ryggen før mensen kommer og de første dagene, men noen ganger så gjør det så vondt at jeg føler meg invalidisert. Klarer ikke å rette meg ordentlig opp, alt er vondt! Anonymkode: 409ae...ab0
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #27 Skrevet 28. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gleder meg til overgangsalderen - dessverre har den kommet sent hos alle kvinner i min familie, så jeg slipper nok ikke unna med det første... Anonymkode: 12c0d...8c0 Kan ikke si jeg gleder meg til selve overgangsalderen, da den medfører store forandringer fysisk. Men mensen blir deilig å miste.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #28 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får alltid vondt i ryggen før mensen kommer og de første dagene, men noen ganger så gjør det så vondt at jeg føler meg invalidisert. Klarer ikke å rette meg ordentlig opp, alt er vondt! Anonymkode: 409ae...ab0 Jeg får også veldig smerter der, men først og fremst mister jeg all kraft i området. Jeg greier ikke å stå oppreist uten støtte og kan for eksempel ikke reise meg fra en stol eller fra do uten hjelp. Skal jeg gå, må jeg bruke krykker. Anonymkode: 12c0d...8c0
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #29 Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får alltid vondt i ryggen før mensen kommer og de første dagene, men noen ganger så gjør det så vondt at jeg føler meg invalidisert. Klarer ikke å rette meg ordentlig opp, alt er vondt! Anonymkode: 409ae...ab0 Jeg har en vond murring nede i korsryggen og i magen noen timer før mens, men smertene blir bare verre når den kommer. De er rielignende. Tar naproxen, det hjelper noe.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #30 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Kan ikke si jeg gleder meg til selve overgangsalderen, da den medfører store forandringer fysisk. Men mensen blir deilig å miste. Jeg har alle symptomer fra før av, så jeg tenker at ting neppe blir så mye verre enn det er nå 😂 Anonymkode: 12c0d...8c0
Freesia97 Skrevet 28. november 2017 #31 Skrevet 28. november 2017 Ja, det er veldig kjedelig å ha mensen😒.
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #32 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alle symptomer fra før av, så jeg tenker at ting neppe blir så mye verre enn det er nå 😂 Anonymkode: 12c0d...8c0 Det eneste som har skjedd her er at jeg kan gå et par uker over før mensen kommer, men det kan også komme av p-ringen. Er 44.
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #33 Skrevet 28. november 2017 Glemte en ting. Store klumper mot slutten av mensen. De er ikke alltid helt røde heller, har opplevd at de er hvitaktige. Grøss!!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #34 Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Det eneste som har skjedd her er at jeg kan gå et par uker over før mensen kommer, men det kan også komme av p-ringen. Er 44. Min mens kommer når den kommer, slik den alltid har gjort. Jeg kan ha mensen regelmessig eller annenhver uke, hver åttende uke eller sammenhengende et år. Så hopper jeg kanskje over i 15 måneder, før den kommer hver tredje måned en stund. Komplett kaos. Jeg er 43, men ingen i slekta har kommet i overgangsalderen før de er nesten 60, så jeg venter ikke akkurat i spenning. Anonymkode: 12c0d...8c0
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #35 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min mens kommer når den kommer, slik den alltid har gjort. Jeg kan ha mensen regelmessig eller annenhver uke, hver åttende uke eller sammenhengende et år. Så hopper jeg kanskje over i 15 måneder, før den kommer hver tredje måned en stund. Komplett kaos. Jeg er 43, men ingen i slekta har kommet i overgangsalderen før de er nesten 60, så jeg venter ikke akkurat i spenning. Anonymkode: 12c0d...8c0 Høres slitsomt ut, hvordan vet du at du ikke er gravis når den er SÅ uregelmessig?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #36 Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, Mystix skrev: Glemte en ting. Store klumper mot slutten av mensen. De er ikke alltid helt røde heller, har opplevd at de er hvitaktige. Grøss!! Å ja, klumper. Det er dritekkelt å ha buksa full av noe som ser ut som rå lever. Æsj. For ikke å snakke om klumpene som er så store at man må ned på huk en time eller to for å greie å presse de ut. Digg. Anonymkode: 12c0d...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #37 Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Høres slitsomt ut, hvordan vet du at du ikke er gravis når den er SÅ uregelmessig? På grunn av typen sex jeg har Men jeg har vært gravid to ganger som tenåring uten å oppdage det før fødsel. Anonymkode: 12c0d...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #38 Skrevet 28. november 2017 44 år å hater mensen jeg å. Hatt den i 30 år.. Å bare tanken på at jeg kansje har igjen 10 år enda.. gjør meg "gal" Anonymkode: 6565c...d3f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå