AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Jeg hater blod og gørr, vasking og skuring, klesvask og stinkende søppel, smerter og kvalme, svimmelhet og slapphet, hovenhet, svetting, ulvehunger, tristhet og alt annet som hører til. Jeg virkelig hater det, og ikke ser overgangsalderen ut til å være innen rimelig rekkevidde heller. Beklager, jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, jeg måtte bare få det ut. Det er rett og slett bare et klageinnlegg. Anonymkode: 12c0d...8c0 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Jeg hater også den! Anonymkode: a9c30...779 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Enig. Jeg blir veldig mentalt ustabil når jeg har mensen. Anonymkode: 57b07...dc7 1
Pysa Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 Bli ferdig med svangerskap og fødsler, og så ber du om å få svidd av livmorsslimhinnen. Har du store blødninger, vil du nok få det innvilget. Jeg har gått fra tidagersmens til halvdagsmens - og det er utrolig deilig!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 Haha jeg og. Glad for at p-piller eksisterer Anonymkode: 3547b...6d1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Hater den også. Derfor er jeg så glad for at jeg slipper unna med mensen 2-3 ganger i året! Anonymkode: 1ed5d...8ce
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Pysa skrev: Bli ferdig med svangerskap og fødsler, og så ber du om å få svidd av livmorsslimhinnen. Har du store blødninger, vil du nok få det innvilget. Jeg har gått fra tidagersmens til halvdagsmens - og det er utrolig deilig! Jeg får ikke det. Legene mener jeg har blødning innenfor normalen. Anonymkode: 12c0d...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 Helt enig. Tar nå p-piller sammenhengende for å slippe å ha den i det hele tatt! Bruker loette, og de første årene gikk det ikke an å hoppe over, den kom uansett. Men når har jeg ikke hatt mensen på 2 år. Er herlig Når jeg ikke gikk på piller kunne jeg ikke jobbe/gå på skolen. Det var den type smerter hvor jeg ikke klarte å konsentrere meg om noe annet. Når jeg begynte på p-piller og hadde "mensen" slik det lagt opp, fikk jeg enorme humørforandringer. Jeg drømte om selvmord hver gang, og resten av måneden ble brukt til å grue seg til neste runde. Å ta pillene sammenhengende har stabilisert humøret enormt, og ingen smerter lengre Mensen er noe fra helvete ja. Anonymkode: 272aa...3cf
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hater den også. Derfor er jeg så glad for at jeg slipper unna med mensen 2-3 ganger i året! Anonymkode: 1ed5d...8ce Naturlig eller pga prevensjon?? Anonymkode: e58e3...8fd
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Pysa skrev: Bli ferdig med svangerskap og fødsler, og så ber du om å få svidd av livmorsslimhinnen. Har du store blødninger, vil du nok få det innvilget. Jeg har gått fra tidagersmens til halvdagsmens - og det er utrolig deilig! Kan man få gjort det, men det gjør kanskje ikke noe med hormonene? Jeg er omtrent utilregnelig halve mnd og er ikke egnet til å ha i hus 14 dager før mens og den uka det varer...! Jeg ble konisert pga grove celleforandringer i fjor og det var nesten slik at jeg håpet at det hadde spredt seg slik at de måtte fjerne hele sulamitten. Anonymkode: 37958...f17
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Samme her. Men akkurat nå må jeg ha den (naturlig) fordi vi prøver på nr 2. Gikk på cerazette etter nr 1 og da slapp jeg den helt. Er egentlig også veldig glad for å ha den, og at den er stabil. Gikk mange år uten pga spiseforstyrrelser, trodde aldri jeg skulle bli gravid fordi det tok 19 mnd før jeg fikk den etter pilleslutt. Den ble heller ikke helt stabil før jeg ble gravid. Men nå er den dønn stabil på 27.5 dager. Jeg bruker å si at barnet vårt reddet meg😊😊😊 Anonymkode: e58e3...8fd
Djungelvrål Skrevet 28. november 2017 #12 Skrevet 28. november 2017 Jeg fikk tabletter for å minske blødningen, syns ikke de virket noe særlig og i tillegg var de svindyre. Får de visst ikke på blå resept, det er heller meningen man skal bruke voksenbleie på jobb!
Sillyline Skrevet 28. november 2017 #13 Skrevet 28. november 2017 Hvem hater ikke mensen? Heldigvis, etter at jeg satt inn p-stav har jeg ikke hatt mensen på snart 6 år. Helt fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #14 Skrevet 28. november 2017 P-sprøyta er redningen hvis du hater mensen. Om det er et alternativ for deg. Anonymkode: 5e8dc...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #15 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: P-sprøyta er redningen hvis du hater mensen. Om det er et alternativ for deg. Anonymkode: 5e8dc...4e8 Det er dessverre ikke det Anonymkode: 12c0d...8c0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #16 Skrevet 28. november 2017 Enig. Men sluppet den i snart 5 år med hormonspiral. Helt genialt. Anonymkode: 90f8e...3b7
Minlillesky Skrevet 28. november 2017 #17 Skrevet 28. november 2017 14 minutter siden, Sillyline skrev: Hvem hater ikke mensen? Heldigvis, etter at jeg satt inn p-stav har jeg ikke hatt mensen på snart 6 år. Helt fantastisk! Jeg har p stav, men har fremdeles mensen Ikke alle som mister den ved bruk av prevensjon
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #18 Skrevet 28. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naturlig eller pga prevensjon?? Anonymkode: e58e3...8fd P-piller Anonymkode: 1ed5d...8ce
Sillyline Skrevet 28. november 2017 #19 Skrevet 28. november 2017 20 minutter siden, Minlillesky skrev: Jeg har p stav, men har fremdeles mensen Ikke alle som mister den ved bruk av prevensjon Jeg vet. Men her jeg satte den inn, sa de at om man ikke mistet den i løpet av 6 måneder, kunne de bruke piller i tillegg en periode for å få den til å bli borte. Jeg slapp heldigvis det, men flere venninner av meg har gjort det. Og da har den blitt borte.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #20 Skrevet 28. november 2017 Er det flere enn meg som får alvorlige problemer med ryggen i dagene før og under mensen? Anonymkode: 12c0d...8c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå