AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1 Skrevet 28. november 2017 Idag kom spørsmålet om når jeg kommer til å klippe håret kort.... (og bli ei tantete, stygg, gammel og grå mus tydeligvis tenker jeg han mente). Er det virkelig et tema som er noe å bruke en kalori på å gidde å bry seg om å spørre om? Jeg har dårlig selvtillit fra før noe han vet. Og jeg tar godt vare på utseende mitt. Sammen snart 14 år og er i 30 årene.. Han vet jeg er glad i å ha langt hår og vil ha det langt og hverfall ha lengde på det så lenge jeg lever.. Hva faen skjer liksom? Håret liksom?? Anonymkode: 8de4b...fe0
Charlene87 Skrevet 28. november 2017 #2 Skrevet 28. november 2017 Du har virkelig dårlig selvtillt, du må gjøre som du vil. og lære deg og ikke bry deg SÅ mye! 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #3 Skrevet 28. november 2017 Klarte du å trekke ut alt det av et spørsmål? Anonymkode: c633d...230 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #4 Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klarte du å trekke ut alt det av et spørsmål? Anonymkode: c633d...230 Jeg vet jeg burde lagt ved mer info i hovedinnlegget, men ja, det kom frem mye rart som gjorde at jeg faktisk lurte på i all verden er det med håret mitt... (han er åpenbart bekymret for at jeg blir en grå mus med kort hår med årene) Anonymkode: 8de4b...fe0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #5 Skrevet 28. november 2017 De fleste kvinner klipper seg kort når de blir litt eldre. Så sånn sett forstår jeg "bekymringen". Sier nå til min mann, at om han vil ha langt hår så får han gro det ut selv. Anonymkode: f060e...f1e 2
Perle Skrevet 28. november 2017 #6 Skrevet 28. november 2017 Hadde blitt sur jeg også. Hater sånne subtile spørsmål. Fordummende. Det hadde vært mye bedre han bare sa det rett ut, at jeg håper du beholder det lange håret ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #7 Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner klipper seg kort når de blir litt eldre. Så sånn sett forstår jeg "bekymringen". Sier nå til min mann, at om han vil ha langt hår så får han gro det ut selv. Anonymkode: f060e...f1e Skjønner ikke helt bekymring for sånt tull jeg. For det er jo det det er. . Skulle tro kjærligheten sto sterkere enn en hårsveis. Vi er tross alt "unge" enda, og han vet jeg vil ha langt hår så lenge jeg lever. Og jeg har dårlig selvtillit så synes det er bare dumt å lufte en slik "bekymring" , da blir jeg jo helt opphengt i utseende mitt som han vet veldig godt..., og det er faktisk ikke noe å bekymre seg for når det finnes ting i livet som er oppriktig å bli bekymret for (om man skulle blir alvorlig syk etc). Anonymkode: 8de4b...fe0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #8 Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, Perle skrev: Hadde blitt sur jeg også. Hater sånne subtile spørsmål. Fordummende. Det hadde vært mye bedre han bare sa det rett ut, at jeg håper du beholder det lange håret ditt. Takk. Samme tenkte jeg. Anonymkode: 8de4b...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #9 Skrevet 28. november 2017 Det menn ikke veit at at håret blir jo mye tynnere med åra, og jo lenger hår man har jo mer hår mister man pga vekten fører til uttynning. Det er derofr eldre damer klipper seg kort, og ikke fordi de blir tantete og sure. Jeg ville spurt han når han hadde tenkt til å få langt hår og bruke livet på å ta vare på håret sitt , for så lenge han har kort hår selv så kan han bare holde tåta, da vet han ikke hvor mye det krever å ta vare på langt hår når man eldes. Anonymkode: c3da7...649
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #10 Skrevet 28. november 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det menn ikke veit at at håret blir jo mye tynnere med åra, og jo lenger hår man har jo mer hår mister man pga vekten fører til uttynning. Det er derofr eldre damer klipper seg kort, og ikke fordi de blir tantete og sure. Jeg ville spurt han når han hadde tenkt til å få langt hår og bruke livet på å ta vare på håret sitt , for så lenge han har kort hår selv så kan han bare holde tåta, da vet han ikke hvor mye det krever å ta vare på langt hår når man eldes. Anonymkode: c3da7...649 Jeg sa at hvis det er så viktig for han så kan han betale for frisørtimer 👍 på tull selvsagt Anonymkode: 8de4b...fe0
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #11 Skrevet 28. november 2017 Shiiiiittt, dump han asap!!!! Anonymkode: 4e40c...f00
Virrevirrevapp Skrevet 29. november 2017 #12 Skrevet 29. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det menn ikke veit at at håret blir jo mye tynnere med åra, og jo lenger hår man har jo mer hår mister man pga vekten fører til uttynning. Det er derofr eldre damer klipper seg kort, og ikke fordi de blir tantete og sure. Jeg ville spurt han når han hadde tenkt til å få langt hår og bruke livet på å ta vare på håret sitt , for så lenge han har kort hår selv så kan han bare holde tåta, da vet han ikke hvor mye det krever å ta vare på langt hår når man eldes. Anonymkode: c3da7...649 Det kommer jo an på hva slags hår man har i utgangspunktet. Jeg har veldig tjukt hår selv, så om det blir halvparten så tynt blir det vel bare "normalt". Min mor har ganske tynt hår som ble tynnere da hun ble eldre og da klipte hun pasjeklipp (ikke guttekort). Jeg kommer aldri til å klippe håret kort selv, for det prøvde jeg da jeg var yngre og det så helt jævlig ut på meg. Da får jeg heller evt få meg en parykk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå