Gå til innhold

Åpent forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel et "åpent forhold" er som regel noe kvinnen "har blitt enig om" og mannen har ikke turt å sagt henne i mot u frykt for å miste henne eller noe slikt. Og det ender da som regel også opp med at kvinnen har sex med mange forskjellige menn, mens mannen bare blir mer og mer frustrert og sexløs. Også til slutt finner kvinnen ut at hun ikke var fornøyd med mannen sin og stikker av med en av elskerene.

Det er som regel bare en ren tapssituashon for menn, og en egotripp fra kvinnens side.

Anonymkode: 79f60...f33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel et "åpent forhold" er som regel noe kvinnen "har blitt enig om" og mannen har ikke turt å sagt henne i mot u frykt for å miste henne eller noe slikt. Og det ender da som regel også opp med at kvinnen har sex med mange forskjellige menn, mens mannen bare blir mer og mer frustrert og sexløs. Også til slutt finner kvinnen ut at hun ikke var fornøyd med mannen sin og stikker av med en av elskerene.

Det er som regel bare en ren tapssituashon for menn, og en egotripp fra kvinnens side.

Anonymkode: 79f60...f33

Wow! Takk for denne dype innsikten, og så glad jeg ble for å bekreftet at individualismen er avblåst. #ironi

Skrevet

Jeg lever i et åpent forhold. Foreslo det for partneren min, som umiddelbart ble med på notene. Vi har ikke praktisert det så lenge enda, så har ikke kjempemye erfaring å komme med, annet enn at det ser lovende ut så langt.

Ha heller for mange regler enn for få, og juster etter hvert. Og hvorfor skal ikke mannen din kunne involvere seg med andre damer? 

Anonymkode: dbaa1...b89

Skrevet

Oh.. en regel som er så opplagt at jeg glemte å nevne den: Vi bruker ALLTID kondom og slikkelapp med nye partnere, til vi har lege attest på at dem er friske, og de får det samme av oss :)

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, SlemUlv skrev:

Jeg vet hva det er ja, og hvordan begår vi tabbe, når du ikke vet hvordan vi søker... 

Du sier dere kun søker sammen, og at dere ønsker noen som vil ha barn, for å dekke opp for at du ikke kan. Det kan fort få folk til å føle seg som et kombinert sexleketøy og avlshoppe. Og det er urealistisk å tro at man som par kan finne noen som opplever lik kjemi med begge, hele tiden i prosessen, polydating er mye enklere dersom man dater seperat. 

Tenker dere at dere vil ha en lukket triade?

Hvem skal bo sammen i denne familien?

Vil det være greit at to av medlemmene i triaden har sex uten den tredje?

Anonymkode: d6524...a9b

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier dere kun søker sammen, og at dere ønsker noen som vil ha barn, for å dekke opp for at du ikke kan. Det kan fort få folk til å føle seg som et kombinert sexleketøy og avlshoppe. Og det er urealistisk å tro at man som par kan finne noen som opplever lik kjemi med begge, hele tiden i prosessen, polydating er mye enklere dersom man dater seperat. 

Tenker dere at dere vil ha en lukket triade?

Hvem skal bo sammen i denne familien?

Vil det være greit at to av medlemmene i triaden har sex uten den tredje?

Vi har alt hatt partnere som har hatt lik kjemi med begge, dessverre varte det ikke mer en et år hver. Så det er mulig. 
Vi er ikke interessert i å date seperat, så hvorfor skulle vi gjøre det ? 

Resten er ting vi finner ut av sammen.
Det er ikke som om vi hopper inn på folk vi liker, og sier "hei, vil du være med oss, og får barna våre?", så idiotiske er vi ikke.. 
Vi HÅPER å finne ei som vil ha barn, men det er ikke noe krav. 

Gjest Fillerista
Skrevet

Er det noen her inne i et åpent forhold? Vi har vært i fire år, fra vi begynte å date til der vi er nå.

Er det mye sjalusi? Ikke ekte, vond sjalusi. Bare, hva skal jeg si, seksuell sjalusi, kanskje mest på min side, som begge tenner på og bruker positivt i vårt felles sexliv. 

Forteller dere det til hverandre? Sånn, hvem dere ha ligget med og om det var godt eller ikke? Ja. Altså vi vet alltid når det kan hende at den andre er med en annen, for eksempel når vi er borte fra hverandre en helg eller en uke. Og da er det naturlig å snakke om det både før og etterpå. Og for å være ærlig så er det blitt en viktig del av opplevelsen.

Hvordan kan man ta det opp med partneren?? Vi var så heldig at det ble tatt opp med en gang, som en forutsetning for å i det hele tatt gå inn i et forhold. En av oss var alt annet enn klar for kjæreste etter å ha vært i et sammenhengende forhold fra 15 til 24 og opplevd nada, men det sa pang mellom oss, og da dukket denne løsningen opp av seg selv. Og så har vi bare tatt den med oss videre etterhvert som forholdet har blitt mer og mer seriøst og den åpne delen har vært mer og mer vellykket. Ser for meg at det er mye vanskeligere å skulle ta opp med en man allerede har vært sammen med en stund.

Skrevet

Dama mi er bifil og hun trenger sex hver dag, mens jeg har nok med noen ganger i uka jeg har da jeg har vært plaget med sykdom i mange år. Så vi fant fort ut at det beste å gjøre for at hun ikke skulle føle seg frustrert og fanget selv om hun elsker meg var å ha en annen dame ved siden av. Hun har sin egen leilighet men i helgene bor hun hos oss, og jeg fikk være med en gang da hun aldri hadde hatt sex med menn og ville prøve det ut med en hun følte seg trygg på. Vi hadde det gøy, og det gjorde det lettere senere å være naken foran den andre da det iblant skjer at den ene ser på men har ikke hatt sex med henne etter det. Vi simpelt bare elsker samme dama, og hun er som en del av familien vår. Ikke bare har hun hjulpet med ved å holde dama mi tilfredstlt men pga utdanningen hennes har hun hjulpet meg å tilfredstille henne også selv med de begrensningene jeg har. Og hun er ikke vanskelig når gjelder å bare be om vanlig hjelp heller. Var det litt rart i starten å komme hjem med en ekstra dame som jeg ikke var sammen med? Ja, men de fleste i familiene vår har akseptert at vi får det til å funke og er glade i hverandre så hvorfor bry seg om det ikke er normen?

Anonymkode: 7b3d6...5ac

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, SlemUlv skrev:

Vi har alt hatt partnere som har hatt lik kjemi med begge, dessverre varte det ikke mer en et år hver. Så det er mulig. 
Vi er ikke interessert i å date seperat, så hvorfor skulle vi gjøre det ? 

Så lenge dere er ok med å aldri finne noen er det selvsagt ok. Jeg sier bare at det senker oddsen betydelig. Og jeg fikk inntrykk av at du ønsker forhold som varer lengre enn året, spesielt siden du snakker om barn. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så lenge dere er ok med å aldri finne noen er det selvsagt ok. Jeg sier bare at det senker oddsen betydelig. Og jeg fikk inntrykk av at du ønsker forhold som varer lengre enn året, spesielt siden du snakker om barn. 

Det er håpet å finne lifspartnere ja. Men siden du ikke aner hvordan vi går frem, så aner du heller ikke om vi faktisk går under idiotisk unicorn hunters. Så kanskje ikke dømme folk, ut fra det lille du leser fra noen her inne :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...