Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #41 Skrevet 29. november 2017 På 27.11.2017 den 18.07, AnonymBruker skrev: Ja han sa noe om dette også i helgen nå, når vi pratet. At han ønsker at en jente skal gå etter han, jobbe for han, og at det ikke bare skal være omvendt. Jeg vil jo gjøre det (det er ikke slik at jeg ikke har gjort noen ting, men jeg holdt som sagt tilbake og skjønner hva han mente her), og synes ikke det er mye å be om fra hans side. Og han er verdt det. Derfor vil jeg ikke nå gi meg eller lese hint eller tolke ting uten å få det klart fra han. Anonymkode: 504bb...ee4 Gjør som venninnen min alltid gjør - dukk opp på døren og ta praten. Avviser han deg så er det over og du kan få sjelero. Gjør det nå så du slipper å bruke så mye krefter på dette. En mann som ignorerer og tyner deg når han ser at du trenger en oppklaring er - for min del - bare ekkel.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #42 Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Mass skrev: Gjør som venninnen min alltid gjør - dukk opp på døren og ta praten. Avviser han deg så er det over og du kan få sjelero. Gjør det nå så du slipper å bruke så mye krefter på dette. En mann som ignorerer og tyner deg når han ser at du trenger en oppklaring er - for min del - bare ekkel. Dette hadde jeg aldri turt å gjøre, føler meg allerede gal... Sitter med vond samvittighet nå også og føler meg jo dum som har oppført meg så dumt allerede. Får bare innfinne meg med at jeg aldri vil få den avslutningen jeg trenger og bare prøve å komme meg videre.. Anonymkode: 504bb...ee4
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #43 Skrevet 29. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette hadde jeg aldri turt å gjøre, føler meg allerede gal... Sitter med vond samvittighet nå også og føler meg jo dum som har oppført meg så dumt allerede. Får bare innfinne meg med at jeg aldri vil få den avslutningen jeg trenger og bare prøve å komme meg videre.. Anonymkode: 504bb...ee4 Du er fortvilet og frustrert, så jeg forstår deg godt. Men du traff ham tilfeldig denne helgen, så kanskje du treffer han tilfeldig igjen og er bedre forberedt på å ta en prat...? Forstår veldig godt at du trenger en avslutning, og det hadde vært så mye bedre og healende for deg enn denne silent treatment han kjører nå. Kanskje du kan sende meldingene til deg selv neste gang om du føler for å si noe igjen? Bare for å få det ut.. tenk, nå skriver jeg dette og så sender jeg det til meg selv. Viss jeg fremdeles ønsker å sende det imorgen så gjør jeg det da.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #44 Skrevet 29. november 2017 2 minutter siden, Mass skrev: Du er fortvilet og frustrert, så jeg forstår deg godt. Men du traff ham tilfeldig denne helgen, så kanskje du treffer han tilfeldig igjen og er bedre forberedt på å ta en prat...? Forstår veldig godt at du trenger en avslutning, og det hadde vært så mye bedre og healende for deg enn denne silent treatment han kjører nå. Kanskje du kan sende meldingene til deg selv neste gang om du føler for å si noe igjen? Bare for å få det ut.. tenk, nå skriver jeg dette og så sender jeg det til meg selv. Viss jeg fremdeles ønsker å sende det imorgen så gjør jeg det da. Jeg tror at om jeg møter på han ute igjen så bør jeg bare dra hjem, eller dra et annet sted med en gang, så jeg ikke dummer meg ut og sitter i denne situasjoenen igjen.. Det gjør fryktelig vondt i hjertet også. Men takk for godt tips, det skal jeg gjøre! Anonymkode: 504bb...ee4 1
Gjest Mass Skrevet 29. november 2017 #45 Skrevet 29. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at om jeg møter på han ute igjen så bør jeg bare dra hjem, eller dra et annet sted med en gang, så jeg ikke dummer meg ut og sitter i denne situasjoenen igjen.. Det gjør fryktelig vondt i hjertet også. Men takk for godt tips, det skal jeg gjøre! Anonymkode: 504bb...ee4 Gjør det som føles riktig for deg. Bare hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #46 Skrevet 29. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Får bare innfinne meg med at jeg aldri vil få den avslutningen jeg trenger og bare prøve å komme meg videre.. Anonymkode: 504bb...ee4 Jepp, thats life. Anonymkode: 658f2...2bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå