AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #21 Skrevet 27. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du det er det han gjør? Hvorfor skulle han gjøre det om han ikke svarer meg og kanskje ikke vil høre noe mer fra meg.. Jeg hadde jo ikke blitt glad om han svarte meg tilbake at han ikke ønsker å se meg, men da hadde jeg i det minste fått et svar. Anonymkode: 504bb...ee4 Ja, som jeg skrev, så manipulerer han deg og spiller på samvittigheten din. Er ikke sikkert det er bevisst eller for å være slem.. Men det er antageligvis fordi han vil at du skal kjempe for han. Kanskje du fortjener å ha den dårlige samvittigheten/føle at du ikke har gjort alt du kan, kanskje ikke? Det vet ikke jeg. Han vet jo at det beste er å gi deg et svar i stedet for å ignorere deg. Han vet at det er best å svare deg nå på en sms hvor han sier at han vil være i fred hvis det er det han vil. Kanskje han rett og slett ikke vil at du skal la han være i fred (slik du tenker selv) og kanskje du tolker han riktig. Jeg vet ikke hvorfor han gjør som han gjør eller hvorfor du gjør som du gjør. Jeg svarer bare på den lille informasjonen jeg har og kommer med alternativer Anonymkode: 95522...90f 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #22 Skrevet 27. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, som jeg skrev, så manipulerer han deg og spiller på samvittigheten din. Er ikke sikkert det er bevisst eller for å være slem.. Men det er antageligvis fordi han vil at du skal kjempe for han. Kanskje du fortjener å ha den dårlige samvittigheten/føle at du ikke har gjort alt du kan, kanskje ikke? Det vet ikke jeg. Han vet jo at det beste er å gi deg et svar i stedet for å ignorere deg. Han vet at det er best å svare deg nå på en sms hvor han sier at han vil være i fred hvis det er det han vil. Kanskje han rett og slett ikke vil at du skal la han være i fred (slik du tenker selv) og kanskje du tolker han riktig. Jeg vet ikke hvorfor han gjør som han gjør eller hvorfor du gjør som du gjør. Jeg svarer bare på den lille informasjonen jeg har og kommer med alternativer Anonymkode: 95522...90f Jo takk for svar. Jeg vet faktisk ikke helt selv om jeg fortjener dårlig samvittighet eller ikke, det eneste dårlige jeg har gjort mot han (som jeg er klar over) er at jeg kastet han ut nå i helgen. Annet enn det var vist problemet at jeg ikke gjorde nok, og jeg kan skjønne det, og ville gjerne ha pratet om det med han. Jeg tenker jo at om han vil ha fred fra meg, så burde han gi uttrykk for det på noen måte. Og så ignorere om jeg ikke hadde respektert det, men jeg har altså ikke fått noen ting. Kanskje han tenker som du sier, kanskje han tenker at jeg burde skjønne det selv. Men om kontakt fra meg plager han, så vil han vel si det.. Jeg får se hva jeg gjør videre, og om han svarer meg tilbake. Anonymkode: 504bb...ee4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #23 Skrevet 27. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo takk for svar. Jeg vet faktisk ikke helt selv om jeg fortjener dårlig samvittighet eller ikke, det eneste dårlige jeg har gjort mot han (som jeg er klar over) er at jeg kastet han ut nå i helgen. Annet enn det var vist problemet at jeg ikke gjorde nok, og jeg kan skjønne det, og ville gjerne ha pratet om det med han. Jeg tenker jo at om han vil ha fred fra meg, så burde han gi uttrykk for det på noen måte. Og så ignorere om jeg ikke hadde respektert det, men jeg har altså ikke fått noen ting. Kanskje han tenker som du sier, kanskje han tenker at jeg burde skjønne det selv. Men om kontakt fra meg plager han, så vil han vel si det.. Jeg får se hva jeg gjør videre, og om han svarer meg tilbake. Anonymkode: 504bb...ee4 Skal ikke være lett... -Ignorering er ikke bestandig vondt ment men det kan likevel tolkes som silent treatment. -Å ville snakke/kommunisere er heller ikke bestandig ment for å være påtvingende mot den andre, men kan tolkes som påtvingende. Det er noe rart ved det...ikke sant? Begge deler kan tolkes negativt. Men begge deler er jo en form for manipulasjon? Jeg tenker at stillhet ikke bestandig er harme eller vondt ment. Stillhet er ikke bestandig "ignorering". Kommunikasjon/å ville prate er heller ikke bestandig ment for å ville være påtvingende. Men pauser og stillhet...er det virkelig så dumt? ....Tanker som dukker opp når man har stillhet mellom seg er kanskje ikke bestandig like behagelige, men kanskje desto mer viktige å tenke på...Stillhet kan være det største og mest lærerike skriket Mens innimellom er kommunikasjon og snakk det beste. Anonymkode: 95522...90f 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #24 Skrevet 28. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte på en jeg datet/var med tidligere nå i helgen, og han syntes det var fint å ta "praten" der og da, som vi ikke hadde hatt. Han dumpet meg. Jeg prøvde å si at jeg ikke ville ta det her, for det blir bare tull når begge er fulle. Men han mente at det var like greit. Husker ikke halvparten av samtalen en gang, men det ble mye gråting og sikkert ikke veldig konstruktivt. Har nå prøvd å få tak i han igjen, ringt og sendt meldinger, men han nekter vist å svare meg. Jeg vil ikke gi meg nå. Han sov over og jeg kastet han ut på morgenen, våknet opp fortsatt full og fikk helt angst og panikk for alt sammen. Ikke sa han noe til meg, begynte heller å ringe rundt til et par kamerater han hadde vært ute med, så det rant over for meg. Jeg vet jo at det er bedritent gjort, men det var nå den reaksjonen jeg fikk. Etter at det virket som han dumpet meg slakket jeg ned på kontakten. Han tok ingen kontakt, og jeg ventet mellom hver gang for å ikke mase. Til slutt begynte han å ignorere meg og da sluttet jeg helt. Husker han snakket noe om dette, at han tenkte jeg ikke var så interessert siden jeg ventet for lenge mellom hver gang. Tenker at det beste er å ta hintet og bare prøve å komme meg videre, men sist var vist ikke det jeg burde ha gjort. Derfor vil jeg nå ikke gi meg før jeg får svar. Har skrevet til han at om han vil ha meg vekk så må han si det, ikke drive med ignorering mer. Jeg vil ha "praten" på ordentlig. Jeg bryr meg ikke lenger om jeg driter meg helt ut og kommer krypende til han, eller at jeg maser. Prøvde å la være med det forrige gang, og han mente da i helgen at det var jeg som hadde dumpet han pga. det. Jeg vil ikke gi meg. Så hva skal jeg gjøre? Prøve igjen i morgen? Vente et par dager? Jeg vil ikke bruke skyld og prøve å spille på samvittigheten hannes, jeg vil bare ha muligheten til å få pratet med han, sagt unnskyld for dårlig oppførsel, snakke ut om alt sammen. Han fulgte en del etter meg den kvelden, han tok initiativ til å snakke ut med meg, har spurt etter meg til andre før denne helgen også, og jeg vet han også er såret over alt sammen. Så hvorfor vil han ikke nå svare meg?? Anonymkode: 504bb...ee4 Kjære vene, du ødelegger bare enda mer for deg selv både når det kommer til han og ryktet ditt for alle andre menn i byen om du fortsetter! HAN DUMPET DEG. Det er ikke noe "virket som han dumpet deg" eller "HVIS han vil ha deg vekk" og "hinting", han har sagt det rett ut at han dumper deg og viser VELDIG tydelig at han VIL ha deg vekk. Ikke noe hinting her i gården , så tydelig og direkte som det kan få blitt. Dere har ikke noe mer å prate om, han er ikke interessert i å høre på bønnfallene dine eller unnskyldningene dine, og det hjelper jo ikke å fortsette å oppføre deg dårlig for å kunne unnskylde for dårlig oppførsel! He's just not that into you! GI OPP....................... Klem Anonymkode: 658f2...2bb 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #25 Skrevet 28. november 2017 Med så intenst negativt følelses-drama hadde jeg rømt langt vekk. Anonymkode: 61927...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #26 Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære vene, du ødelegger bare enda mer for deg selv både når det kommer til han og ryktet ditt for alle andre menn i byen om du fortsetter! HAN DUMPET DEG. Det er ikke noe "virket som han dumpet deg" eller "HVIS han vil ha deg vekk" og "hinting", han har sagt det rett ut at han dumper deg og viser VELDIG tydelig at han VIL ha deg vekk. Ikke noe hinting her i gården , så tydelig og direkte som det kan få blitt. Dere har ikke noe mer å prate om, han er ikke interessert i å høre på bønnfallene dine eller unnskyldningene dine, og det hjelper jo ikke å fortsette å oppføre deg dårlig for å kunne unnskylde for dårlig oppførsel! He's just not that into you! GI OPP....................... Klem Anonymkode: 658f2...2bb Jeg føler at jeg ikke har noe mer å tape, så hvordan jeg kan ødelegge mer for meg selv når det kommer til han vet jeg ikke? Jeg mente han dumpet meg, han sa nå i helgen at det var jeg som dumpet han og at det virket som manglende interesse fra min side når jeg fortsatte å ha kontakt med han etter han "dumpet" meg, fordi jeg brukte for lang tid. Så han har ikke sagt det rett ut. Forrige gang gjorde jeg som jeg burde, lot han være helt og det var vist feil, så jeg synes ikke det nødvendigvis er så tydelig nå eller direkte. Men kanskje du har rett, he's just not that into me. Men nå vil jeg ikke gi opp før jeg får det direkte fra han, uten hinting eller ignorering. Da ville jeg latt han være også, om han bare gå noe slags uttrykk. Om han hadde vist meg tydelig at han vil ha meg vekk, hvorfor oppsøkte han meg den kvelden? Hvorfor har han hørt rundt seg til andre om jeg kom til å være der den kvelden? Hvorfor sa han de tingene han sa til meg, om han ønsket meg så vekk? Hvorfor ikke nå bare svare meg tilbake om at han vil jeg skal holde meg unna og bli ferdig med maset mitt? Anonymkode: 504bb...ee4
Liven_ Skrevet 28. november 2017 #27 Skrevet 28. november 2017 Tull, vrangforestillinger og total misforståelse av hans oppførsel 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #28 Skrevet 28. november 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente han dumpet meg, han sa nå i helgen at det var jeg som dumpet han og at det virket som manglende interesse fra min side når jeg fortsatte å ha kontakt med han etter han "dumpet" meg, fordi jeg brukte for lang tid. Anonymkode: 504bb...ee4 ? Anonymkode: 5c29d...aaf
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #29 Skrevet 28. november 2017 Hvor gamle er dere? Anonymkode: a9d39...c64 1
Gjest Atheena Skrevet 28. november 2017 #30 Skrevet 28. november 2017 Så han syns du viste for liten interesse og derfor dumpet han deg? Hvor lite interesse viste du egentlig? Får et inntrykk av at dette er bare noe han har sagt i fylla. Sorry altså, men han virker bare ikke interessert nok. Kanskje han vil ha deg på gress. Jeg tror ikke du får noen ordentlig closer her med det samme. Han kunne jo svart deg, men han driver litt spill her nå.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #31 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, Atheena skrev: Så han syns du viste for liten interesse og derfor dumpet han deg? Hvor lite interesse viste du egentlig? Får et inntrykk av at dette er bare noe han har sagt i fylla. Sorry altså, men han virker bare ikke interessert nok. Kanskje han vil ha deg på gress. Jeg tror ikke du får noen ordentlig closer her med det samme. Han kunne jo svart deg, men han driver litt spill her nå. Jeg vet ikke, derfor vil jeg gjerne få pratet med han.. Jeg vet at jeg åpnet meg lite for han, og at det plaget han, jeg sliter med å åpne meg for andre. Følte selv jeg la mye til rette for å være med han og tok mye hensyn til han, satt aldri krav eller maste og det var aldri noe drama eller krangling mellom oss. Men jeg ga jo ikke uttrykk i ord at jeg gjorde det, og det er kanskje der problemet er? Det kan hende det bare var fyllesnakk, selv om jeg vet han allerede før vi møttes nå i helgen har vært såret. Han gir uttrykk for det gjennom å være sur, eller hvordan jeg skal forklare det. Har snakket med andre og som ikke skjønner hvorfor jeg gidder, ble til og med ledd av når et par fant ut at det var han som dumpet meg. Jeg vet ikke, kanskje jeg ikke klarer å se han helt klart ettersom det er mye følelser og berg- og dalbane for meg.. Jeg har alltid prøvd å holde meg unna drama og har aldri hatt noe problem med å la andre være i fred om jeg har tenkt det var det de ville. Sliter veldig med dårlig selvtillit, men om jeg skal prøve å se meg litt fra utsiden så er jeg en god jente som kanskje fortjener å ha det bra. Anonymkode: 504bb...ee4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #32 Skrevet 28. november 2017 Uff, nå er jeg så flau at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har snakket med noen nå som fortalte meg litt om hva de to har snakket om, mens vi drev på. Der hadde han vist sagt at han ikke ønsket å holde seg til en, at han var ferdig med forhold og ikke ønsket mer enn "vennskap". Altså med meg. Og mot meg har han gitt helt andre inntrykk.. Helt annet. Han sa han hadde sagt til han at han ikke måtte gjøre sånn mot meg, at jeg ville ende opp knust med masse følelser. Og det var jo nettopp det jeg gjorde, og som denne fyren jeg datet må ha vist at kom til å skje. Men at han ikke brydde seg.Og nå fått det til å være min feil, hadde jeg bare gjort sånn og sånn. 8 måneder av livet mitt. Orker ikke en gang spørre dere her om hvorfor han da gjort ditt og datt, og sa ditten og datten. Jeg skjønner det jo selv nå. Orker ikke høre mer hvor lite interessert han har vært, bare kom deg videre og alt det der. Jeg føler meg helt verdiløs nå. Anonymkode: 504bb...ee4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #33 Skrevet 28. november 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, nå er jeg så flau at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har snakket med noen nå som fortalte meg litt om hva de to har snakket om, mens vi drev på. Der hadde han vist sagt at han ikke ønsket å holde seg til en, at han var ferdig med forhold og ikke ønsket mer enn "vennskap". Altså med meg. Og mot meg har han gitt helt andre inntrykk.. Helt annet. Han sa han hadde sagt til han at han ikke måtte gjøre sånn mot meg, at jeg ville ende opp knust med masse følelser. Og det var jo nettopp det jeg gjorde, og som denne fyren jeg datet må ha vist at kom til å skje. Men at han ikke brydde seg.Og nå fått det til å være min feil, hadde jeg bare gjort sånn og sånn. 8 måneder av livet mitt. Orker ikke en gang spørre dere her om hvorfor han da gjort ditt og datt, og sa ditten og datten. Jeg skjønner det jo selv nå. Orker ikke høre mer hvor lite interessert han har vært, bare kom deg videre og alt det der. Jeg føler meg helt verdiløs nå. Anonymkode: 504bb...ee4 Han har manipulert deg. Det er ikke så lett å skjønne de første gangene, for alt er så virvelvind av følelser og man blir avhengig av toppene. Også kommer han nå og gir deg skylda for noe han har gjort. Det er stygt og feigt. Seriøst, les hektaboka. Så blir dette en vond, men nyttig erfaring. Neste gang gjennomskuer du sånne tricks. Anonymkode: a09f3...fef 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #34 Skrevet 28. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har manipulert deg. Det er ikke så lett å skjønne de første gangene, for alt er så virvelvind av følelser og man blir avhengig av toppene. Også kommer han nå og gir deg skylda for noe han har gjort. Det er stygt og feigt. Seriøst, les hektaboka. Så blir dette en vond, men nyttig erfaring. Neste gang gjennomskuer du sånne tricks. Anonymkode: a09f3...fef Det føler i alle fall slik ut nå. Er det boken som heter hekta på et håp om kjærlighet? Anonymkode: 504bb...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #35 Skrevet 28. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Anonymkode: a9d39...c64 Med tanke på alt dramaet her er det litt flaut å svare.. Jeg er i 20-åra og han er over 30. Anonymkode: 504bb...ee4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #36 Skrevet 28. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det føler i alle fall slik ut nå. Er det boken som heter hekta på et håp om kjærlighet? Anonymkode: 504bb...ee4 Jepp. Changed my life! 😊 Anonymkode: a09f3...fef 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #37 Skrevet 28. november 2017 Du er verdifull, glem aldri det. Heier på deg Anonymkode: 8a1f2...141 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #38 Skrevet 28. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at jeg ikke har noe mer å tape, så hvordan jeg kan ødelegge mer for meg selv når det kommer til han vet jeg ikke? Jeg mente han dumpet meg, han sa nå i helgen at det var jeg som dumpet han og at det virket som manglende interesse fra min side når jeg fortsatte å ha kontakt med han etter han "dumpet" meg, fordi jeg brukte for lang tid. Så han har ikke sagt det rett ut. Forrige gang gjorde jeg som jeg burde, lot han være helt og det var vist feil, så jeg synes ikke det nødvendigvis er så tydelig nå eller direkte. Men kanskje du har rett, he's just not that into me. Men nå vil jeg ikke gi opp før jeg får det direkte fra han, uten hinting eller ignorering. Da ville jeg latt han være også, om han bare gå noe slags uttrykk. Om han hadde vist meg tydelig at han vil ha meg vekk, hvorfor oppsøkte han meg den kvelden? Hvorfor har han hørt rundt seg til andre om jeg kom til å være der den kvelden? Hvorfor sa han de tingene han sa til meg, om han ønsket meg så vekk? Hvorfor ikke nå bare svare meg tilbake om at han vil jeg skal holde meg unna og bli ferdig med maset mitt? Anonymkode: 504bb...ee4 Jo, du har absolutt mer å tape. Hvis du gir deg nå så vil han kanskje fortsatt tenke at noen minner med deg var gode og , men om du fortsetter så vil han bare tenke fy faen for en crazy sinnsykt glad for at jeg dumpa hun!!! Han vil snakke om deg til alle jo mer d kontakter han, "shit ass hun er jo helt mentally crazy, nå ringer hun igjen" og alle vil bare se på deg som en stalker og gærning. Faktisk så kan det du driver med nå anmeldes for trakassering. Han har dumpa deg og sagt han ikke vil ha mer med deg å gjøre, og viser det også veldig tydelig ved å ikke gi deg noe mer å gå på ved å ignorere deg fullstendig. Jeg skjønner ikke helt hva du mener han skal gjøre tydeligere? Han har jo sagt at han dumpa deg og ikke vil ha noe med deg å gjøre, du HAR FÅTT DET DIREKTE FRA HAN, og UTEN hinting, men du har ikke respektert og askeptert det han sa så derfor ignorerer han deg. Han oppsøkte deg vel den kvelden for å nettopp si det til deg at han ville dumpe deg , han sa at han dumpet deg, hva er det du misforstår som "hvorfor sa han de tingene om han ønsket meg vekk"? det kunne jo faktisk ikke få blitt noe mer direkte og tydelig...! Jeg vet godt hvordan det er å være forelska og føle at man må h aen ordentlig closure og søker oppmerksomhet som om man er besatt, men det du driver med kan faktisk anmeldes som trakassering og du er nødt til å stoppe. Slutt å vær så egoistisk å slutt å prøv å forstyrr livet hans noe mer, han skylder deg ingenting, han har sagt ting så tydelig som det kan få blitt, la han være i fred . Dette må du komme deg gjennom på egenhånd og uten noe mer kontakt med han, oppsøk eventuelt psykolog. Anonymkode: 658f2...2bb 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #39 Skrevet 29. november 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, du har absolutt mer å tape. Hvis du gir deg nå så vil han kanskje fortsatt tenke at noen minner med deg var gode og , men om du fortsetter så vil han bare tenke fy faen for en crazy sinnsykt glad for at jeg dumpa hun!!! Han vil snakke om deg til alle jo mer d kontakter han, "shit ass hun er jo helt mentally crazy, nå ringer hun igjen" og alle vil bare se på deg som en stalker og gærning. Faktisk så kan det du driver med nå anmeldes for trakassering. Han har dumpa deg og sagt han ikke vil ha mer med deg å gjøre, og viser det også veldig tydelig ved å ikke gi deg noe mer å gå på ved å ignorere deg fullstendig. Jeg skjønner ikke helt hva du mener han skal gjøre tydeligere? Han har jo sagt at han dumpa deg og ikke vil ha noe med deg å gjøre, du HAR FÅTT DET DIREKTE FRA HAN, og UTEN hinting, men du har ikke respektert og askeptert det han sa så derfor ignorerer han deg. Han oppsøkte deg vel den kvelden for å nettopp si det til deg at han ville dumpe deg , han sa at han dumpet deg, hva er det du misforstår som "hvorfor sa han de tingene om han ønsket meg vekk"? det kunne jo faktisk ikke få blitt noe mer direkte og tydelig...! Jeg vet godt hvordan det er å være forelska og føle at man må h aen ordentlig closure og søker oppmerksomhet som om man er besatt, men det du driver med kan faktisk anmeldes som trakassering og du er nødt til å stoppe. Slutt å vær så egoistisk å slutt å prøv å forstyrr livet hans noe mer, han skylder deg ingenting, han har sagt ting så tydelig som det kan få blitt, la han være i fred . Dette må du komme deg gjennom på egenhånd og uten noe mer kontakt med han, oppsøk eventuelt psykolog. Anonymkode: 658f2...2bb Jeg vet ikke hvorfor jeg er så gal nå. Jeg skjønner jo innerst inne at dette er sprøtt av meg og at jeg må ta meg sammen, har bare vært så knust. Men at jeg har fått det direkte fra han er ikke sant, han har aldri bedt meg holde meg unna eller direkte sagt at han ikke vil være med meg, han har hintet. Og fikk nå i helgen av han at det var jeg som hadde dumpet han, da blir jeg ekstra sprø og desperat nå.. Ja jeg ønsket meg enten en sjanse til, til å gjøre ting mer riktig for han, eller en ordentlig avslutning. Og ja når jeg ikke fikk det skulle jeg bare latt han være, men har nå ikke gjort det. Har fått svar fra han nå da, han var sur for at jeg kastet han ut. Forklarte hvorfor det klikka for meg (han sa noe som ikke var spesielt hyggelig), og han mente nå at det bare var tull som fløy over hodet på meg. Tull var det ikke, men samme kan det være nå. Begynner å gå opp for meg hvor sprø jeg er.. Skal ikke ta kontakt med han mer, ikke en gang be om unnskyldning for å være gal. Anonymkode: 504bb...ee4 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2017 #40 Skrevet 29. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvorfor jeg er så gal nå. Jeg skjønner jo innerst inne at dette er sprøtt av meg og at jeg må ta meg sammen, har bare vært så knust. Men at jeg har fått det direkte fra han er ikke sant, han har aldri bedt meg holde meg unna eller direkte sagt at han ikke vil være med meg, han har hintet. Og fikk nå i helgen av han at det var jeg som hadde dumpet han, da blir jeg ekstra sprø og desperat nå.. Ja jeg ønsket meg enten en sjanse til, til å gjøre ting mer riktig for han, eller en ordentlig avslutning. Og ja når jeg ikke fikk det skulle jeg bare latt han være, men har nå ikke gjort det. Har fått svar fra han nå da, han var sur for at jeg kastet han ut. Forklarte hvorfor det klikka for meg (han sa noe som ikke var spesielt hyggelig), og han mente nå at det bare var tull som fløy over hodet på meg. Tull var det ikke, men samme kan det være nå. Begynner å gå opp for meg hvor sprø jeg er.. Skal ikke ta kontakt med han mer, ikke en gang be om unnskyldning for å være gal. Anonymkode: 504bb...ee4 Vær stille du. Anonymkode: 8a1f2...141
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå