Gå til innhold

Han svarer meg ikke ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte på en jeg datet/var med tidligere nå i helgen, og han syntes det var fint å ta "praten" der og da, som vi ikke hadde hatt. Han dumpet meg. Jeg prøvde å si at jeg ikke ville ta det her, for det blir bare tull når begge er fulle. Men han mente at det var like greit. Husker ikke halvparten av samtalen en gang, men det ble mye gråting og sikkert ikke veldig konstruktivt. Har nå prøvd å få tak i han igjen, ringt og sendt meldinger, men han nekter vist å svare meg. Jeg vil ikke gi meg nå. Han sov over og jeg kastet han ut på morgenen, våknet opp fortsatt full og fikk helt angst og panikk for alt sammen. Ikke sa han noe til meg, begynte heller å ringe rundt til et par kamerater han hadde vært ute med, så det rant over for meg. Jeg vet jo at det er bedritent gjort, men det var nå den reaksjonen jeg fikk. 

Etter at det virket som han dumpet meg slakket jeg ned på kontakten. Han tok ingen kontakt, og jeg ventet mellom hver gang for å ikke mase. Til slutt begynte han å ignorere meg og da sluttet jeg helt. Husker han snakket noe om dette, at han tenkte jeg ikke var så interessert siden jeg ventet for lenge mellom hver gang. Tenker at det beste er å ta hintet og bare prøve å komme meg videre, men sist var vist ikke det jeg burde ha gjort. Derfor vil jeg nå ikke gi meg før jeg får svar. Har skrevet til han at om han vil ha meg vekk så må han si det, ikke drive med ignorering mer. Jeg vil ha "praten" på ordentlig. Jeg bryr meg ikke lenger om jeg driter meg helt ut og kommer krypende til han, eller at jeg maser. Prøvde å la være med det forrige gang, og han mente da i helgen at det var jeg som hadde dumpet han pga. det. 

Jeg vil ikke gi meg. Så hva skal jeg gjøre? Prøve igjen i morgen? Vente et par dager? Jeg vil ikke bruke skyld og prøve å spille på samvittigheten hannes, jeg vil bare ha muligheten til å få pratet med han, sagt unnskyld for dårlig oppførsel, snakke ut om alt sammen. Han fulgte en del etter meg den kvelden, han tok initiativ til å snakke ut med meg, har spurt etter meg til andre før denne helgen også, og jeg vet han også er såret over alt sammen. Så hvorfor vil han ikke nå svare meg?? 

Anonymkode: 504bb...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her les denne boken

9780007431854.jpg

Anonymkode: d8745...f46

• Liker 11
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva det er med å gå til sengs sånn med en gang. Jeg vet ikke om dere hadde sex, men han fikk panikk da han våknet med deg? Du mener at han er såret fordi du kastet han ut? Du hadde da grunn til å kaste han ut siden han tydelgivs ikke ble glad for å våkne med deg? "Han er sikkert såret" skriver du, det er en typisk unnskyldning kvinner bruker for menn. De ser alltid på hva de selv har gjort galt slik at unnskyldninger kan lages. 

Hvis du datet han tidligere, hvirfor ble dere ikke sammen? Og hvorfor legger du deg sammen med en du er usikker på? Og et tips: ligg unna alkohol. Den fører ikke noe godt med seg.

er kvinne selv, men jeg har aldri skjønt dette med å rote med folk en er usikker på, på fylla eller ha sex så fort en ser hverandre...

Anonymkode: 180c8...b2a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her les denne boken

9780007431854.jpg

Anonymkode: d8745...f46

Jeg vet hva jeg gjorde galt, og at det ikke hadde noe med manglende interesse fra hans del. Det blir for mye tekst å ta akkurat hva det var. Jeg kjente jeg falt ordentlig for denne mannen, og prøvde å holde igjen for å ikke bli såret og samtidig ikke skremme han vekk. Dette tok han som manglende interesse og at jeg ikke ga så mye, og det skjønner jeg nå i ettertid. Derfor vil jeg nå ikke gi meg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva det er med å gå til sengs sånn med en gang. Jeg vet ikke om dere hadde sex, men han fikk panikk da han våknet med deg? Du mener at han er såret fordi du kastet han ut? Du hadde da grunn til å kaste han ut siden han tydelgivs ikke ble glad for å våkne med deg? "Han er sikkert såret" skriver du, det er en typisk unnskyldning kvinner bruker for menn. De ser alltid på hva de selv har gjort galt slik at unnskyldninger kan lages. 

Hvis du datet han tidligere, hvirfor ble dere ikke sammen? Og hvorfor legger du deg sammen med en du er usikker på? Og et tips: ligg unna alkohol. Den fører ikke noe godt med seg.

er kvinne selv, men jeg har aldri skjønt dette med å rote med folk en er usikker på, på fylla eller ha sex så fort en ser hverandre...

Jeg er ikke usikker på om han er den jeg vil være med i det hele tatt, det jeg har vært usikker på er hvordan jeg skal få vist han og snakket med han. Det var jeg som fikk panikk når jeg våknet og kastet han ut. Vet ikke om han ble såret av det, men det var jo ikke noe hyggelig. Han var såret over alt som var mellom oss, han både sa det og gråt. Han ville ta "praten" og så sovnet vi sammen, og vi hadde sex. Jeg angrer på det med tanke på senere, men der og da var det så fryktelig deilig å ligge i armene hans igjen. Så om jeg ikke får se han mer, så vil jeg prøve å bare tenke på det fine minnet der. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke usikker på om han er den jeg vil være med i det hele tatt, det jeg har vært usikker på er hvordan jeg skal få vist han og snakket med han. Det var jeg som fikk panikk når jeg våknet og kastet han ut. Vet ikke om han ble såret av det, men det var jo ikke noe hyggelig. Han var såret over alt som var mellom oss, han både sa det og gråt. Han ville ta "praten" og så sovnet vi sammen, og vi hadde sex. Jeg angrer på det med tanke på senere, men der og da var det så fryktelig deilig å ligge i armene hans igjen. Så om jeg ikke får se han mer, så vil jeg prøve å bare tenke på det fine minnet der. 

Ja hvis han gråt så er det vel noe der da. Men det at han ikke svarer vet jeg ikke grunnen til. Kanskje bare utrolig fornermet og vil atbdu virkelig skal vise at du bryr deg denne gangen. Jeg hadde nok regert slik om en mann hadde vist manglende interesse først, for så å gi uttrykk for st han ville noe likevel. Vet ikke on det bare er kvinner som regaerer sånn...men vi får håpe han svarer snart da.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja hvis han gråt så er det vel noe der da. Men det at han ikke svarer vet jeg ikke grunnen til. Kanskje bare utrolig fornermet og vil atbdu virkelig skal vise at du bryr deg denne gangen. Jeg hadde nok regert slik om en mann hadde vist manglende interesse først, for så å gi uttrykk for st han ville noe likevel. Vet ikke on det bare er kvinner som regaerer sånn...men vi får håpe han svarer snart da.

Ja han sa noe om dette også i helgen nå, når vi pratet. At han ønsker at en jente skal gå etter han, jobbe for han, og at det ikke bare skal være omvendt. Jeg vil jo gjøre det (det er ikke slik at jeg ikke har gjort noen ting, men jeg holdt som sagt tilbake og skjønner hva han mente her), og synes ikke det er mye å be om fra hans side. Og han er verdt det. Derfor vil jeg ikke nå gi meg eller lese hint eller tolke ting uten å få det klart fra han. 

Skrevet

Ta deg sammen. Når han ikke vil ha noe med deg å gjøre kan du ikke true deg til å ta praten på nytt. Du nekter jo å godta et nei, så hvorfor skal han bruke tid på en samtale til?

Anonymkode: 5838d...6ba

• Liker 4
Skrevet

Ta deg sammen. Når han ikke vil ha noe med deg å gjøre kan du ikke true deg til å ta praten på nytt. Du nekter jo å godta et nei, så hvorfor skal han bruke tid på en samtale til?

Hun skrev jo at han har følt seg avvist tidligere. Han hadde vel sagt at han ikke ville mer om det var det han ikke ville. Hvis ts er direkte og spør han om det i tillegg, så bør han klare å svare. 

Skrevet

Fordi han ikke har gitt meg et nei. Jeg tolket det tidligere som at han ikke ville ha noe med meg, men så har det vist seg at han ville det, han følte jeg ikke var interessert nok når jeg tok det forsiktig. Jeg vil ikke "true" han til å ta praten med meg. Jeg vil jo prate med han, men har og nå sagt til han at om han vil ha meg vekk så må han si det, ikke ignorere igjen som sist. Et lite svar synes jeg ikke er for mye å forvente. 

Skrevet

Det kan sikkert ordne seg, men han må skjerpe seg isaff. 

Du kan sikkert kjempe for han og alt det der, men da må han gi deg mulighet til det. Slik han oppfører seg nå så brenner han alle broene og da kan du ikke gjøre noe...Hvis det eneste alternativet du har er å TVINGE han til å snakke med deg, så kan du ikke gjøre noe. 

Du har vist interesse (ja, han VET det innerst inne), hvis han er åpen for interessen din så kan du vise den frem. Stenger han døren for interessen du viser så kan du ikke gjøre noe.

Anonymkode: 95522...90f

• Liker 2
Skrevet

Nei ts. Fyren er jo en komplett idiot så du bør blokkere, ignorere og glemme han. For godt.

Skrevet

Det kan sikkert ordne seg, men han må skjerpe seg isaff. 

Du kan sikkert kjempe for han og alt det der, men da må han gi deg mulighet til det. Slik han oppfører seg nå så brenner han alle broene og da kan du ikke gjøre noe...Hvis det eneste alternativet du har er å TVINGE han til å snakke med deg, så kan du ikke gjøre noe. 

Du har vist interesse (ja, han VET det innerst inne), hvis han er åpen for interessen din så kan du vise den frem. Stenger han døren for interessen du viser så kan du ikke gjøre noe.

Når jeg nå sier at jeg ikke vil gi meg, så mener jeg at jeg ikke vil gi meg før jeg får svar. Ignorering vil jeg egentlig ikke godta lenger. Om han sier at han ikke ønsker å snakke med meg og ikke ønsker mer kontakt fra meg, så lar jeg han være tvert. Jeg tenker at nå har jeg ingenting igjen å miste ved å prøve og prøve. Om han ikke vil se meg og snakke med meg, så har jeg i hvert fall prøvd og sitter på samme sted som jeg gjør nå. Orker ikke gå lenger og tenke på alt jeg burde gjort og sagt, at jeg burde ha prøvd. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg nå sier at jeg ikke vil gi meg, så mener jeg at jeg ikke vil gi meg før jeg får svar. Ignorering vil jeg egentlig ikke godta lenger. Om han sier at han ikke ønsker å snakke med meg og ikke ønsker mer kontakt fra meg, så lar jeg han være tvert. Jeg tenker at nå har jeg ingenting igjen å miste ved å prøve og prøve. Om han ikke vil se meg og snakke med meg, så har jeg i hvert fall prøvd og sitter på samme sted som jeg gjør nå. Orker ikke gå lenger og tenke på alt jeg burde gjort og sagt, at jeg burde ha prøvd. 

Da sender du en sms til han om at du vil prate blabla. Si at du kommer til å være på "togstasjonen" som eksempel kl 17 den 29.11.2017 og blir der til kl19. 

Han kan komme dit å prate med deg da. Kommer han ikke så respekterer du han.

På den måten kjemper du, samtidig som du respekterer han og gir han valg.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da sender du en sms til han om at du vil prate blabla. Si at du kommer til å være på "togstasjonen" som eksempel kl 17 den 29.11.2017 og blir der til kl19. 

Han kan komme dit å prate med deg da. Kommer han ikke så respekterer du han.

På den måten kjemper du, samtidig som du respekterer han og gir han valg.

Jeg syntes det hørtes ut som en grei ting. Men blir ikke dette å presse han til det, og spille litt på samvittigheten? Om det var noen jeg ikke ønsket å snakke med, som gjorde dette, ville jeg møtt opp for å ikke føle meg råtten etterpå.. Jeg vil prate med han virkelig, men jeg vil og at det skal være frivillig fra hans side. Vil gjerne høre andres synspunkter på denne ideen også. Men kanskje jeg prøver dette om ignoreringen fortsetter fremover. 

Skrevet

Det ER bare å gå videre. 

Finn en som invisterer i deg, det er en helt annen verden.

Anonymkode: 8a1f2...141

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes det hørtes ut som en grei ting. Men blir ikke dette å presse han til det, og spille litt på samvittigheten? Om det var noen jeg ikke ønsket å snakke med, som gjorde dette, ville jeg møtt opp for å ikke føle meg råtten etterpå.. Jeg vil prate med han virkelig, men jeg vil og at det skal være frivillig fra hans side. Vil gjerne høre andres synspunkter på denne ideen også. Men kanskje jeg prøver dette om ignoreringen fortsetter fremover. 

Hvis du sier at du skal stå på togskinnene fra kl 17-19 så spiller du på samvittigheten hans. Hvis du sier at du skal ta livet av deg så spiller du på samvittigheten hans. Hvis du sier at du skal stå ute i kulda i to-tre timer så spiller du på samvittigheten hans.

Hvis du sier at du skal sitte på et hyggelig og lunt sted i to timer og gi han muligheten til å velge å komme eller ikke, så spiller du ikke på samvittigheten hans.

Han spiller på din samvittighet tho, bare sånn at du vet det. Det er derfor du føler at du ikke viser nok interesse o.l..Hvis han ikke følte at du var interessert hadde han ikke trengt å snakke med deg i helga, ignorere deg og i tillegg si til deg at du skal kjempe. Han manipulerer deg til å gjøre dette.

Du velger selv om du vil bli med på det eller ei. Men du kan ikke tvinge han til å prate...med å gi han muligheten til å komme dit (legg frem noen dager frem i tid slik at han får tenkt litt på forhånd om han vil komme å prate med deg eller ikke) på egenhånd, på ditt initiativ, så kjemper du. Om han ikke kommer så viser du også at du respekterer han videre, han vil ikke prate, og lar han være i fred.

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ER bare å gå videre. 

Finn en som invisterer i deg, det er en helt annen verden.

Anonymkode: 8a1f2...141

Jeg prøvde det, men nå fikk jeg jo vite at det hadde vært en mulighet der likevel, om jeg ikke hadde gitt opp.. Ønsker derfor ikke nå å gi opp uten å ha prøvd. Om han fortsetter ignoreringen så må jeg jo gi opp på et tidspunkt, men jeg vil gi det mer tid. Jeg har alltid trekt meg unna andre ved avvisning, har aldri krøpet og blottlagt meg som nå før. Jeg føler meg naken. Kjærlighetssorgen har jeg allerede vært igjennom, tenker at jeg derfor ikke har noe å tape på å prøve og mase litt. Og som andre sier, at jeg må respektere han, det vil jeg gjøre om han ber meg holde meg unna. Men jeg tenker at han da også bør vise meg den samme respekten, og svare meg i det minste..

Skrevet

Eksempel:

Hei. Du trenger ikke å svare på dette - Hvis du ikke dukker opp så lover jeg deg at jeg vil la deg være i fred - men jeg håper du kommer hvis du også kunne tenkt deg å prate. Jeg kommer til å være på *legg inn et hyggelig sted* på fredag 30.november kl 17 til 19 i håp om at du kommer dit slik at vi kan få pratet sammen. Håper du kommer! 

....

Og i mellomtiden sier du ikke noe mer, du lar han få tenke over det i fred og ro. Om han ikke kommer så må du la han være i fred.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sier at du skal stå på togskinnene fra kl 17-19 så spiller du på samvittigheten hans. Hvis du sier at du skal ta livet av deg så spiller du på samvittigheten hans. Hvis du sier at du skal stå ute i kulda i to-tre timer så spiller du på samvittigheten hans.

Hvis du sier at du skal sitte på et hyggelig og lunt sted i to timer og gi han muligheten til å velge å komme eller ikke, så spiller du ikke på samvittigheten hans.

Han spiller på din samvittighet tho, bare sånn at du vet det. Det er derfor du føler at du ikke viser nok interesse o.l..Hvis han ikke følte at du var interessert hadde han ikke trengt å snakke med deg i helga, ignorere deg og i tillegg si til deg at du skal kjempe. Han manipulerer deg til å gjøre dette.

Du velger selv om du vil bli med på det eller ei. Men du kan ikke tvinge han til å prate...med å gi han muligheten til å komme dit (legg frem noen dager frem i tid slik at han får tenkt litt på forhånd om han vil komme å prate med deg eller ikke) på egenhånd, på ditt initiativ, så kjemper du. Om han ikke kommer så viser du også at du respekterer han videre, han vil ikke prate, og lar han være i fred.

Tror du det er det han gjør? Hvorfor skulle han gjøre det om han ikke svarer meg og kanskje ikke vil høre noe mer fra meg.. Jeg hadde jo ikke blitt glad om han svarte meg tilbake at han ikke ønsker å se meg, men da hadde jeg i det minste fått et svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...