Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Har lest utallig innlegg av dere og det har hjulpet meg mye på spørsmål jeg har lurt på. Jeg skal på konsultasjonstime på tirsdagen på stokkan klinikken og er super spent. Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge å legge silikon under eller over brystmuskel. Jeg liker å være aktiv, men trener lite benk feks. Har det noe å si for evt. amming?

Er også litt usikker på størrelsen. Vil gjerne at de skal bli større (har en 75 A nå), er 170 cm og 63 kg. Noen som har forslag (siden dere har litt mer peiling enn meg) ?

Tusen takk for svar. Dette er et flott forum :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg vært på konsultasjon og skal opereres 23 mars :hoppendeglad:

Men jeg og kirurgen ble ikke helt enig om hvor mye og hvilken profil. Så jeg er litt i tvil.

Han anbefalte moderat profil til min spinkle kropp og ville da ikke gå høyere enn 240 cc pga bredden på protesen. Ville jeg ha mer volum måtte det bli høy profil og det mente han ikke kom til å bli så naturlig overgang på meg pga lite underhudsfett, altså stor fare for hylle effekt.

Jeg synes 240 var litt lite og er livredd for å angre jeg tok så lite, men samtidig vil jeg jo ikke ha slike hyller heller :klo:

Så aner ikke hva jeg skal velge...

Dere med høy profil send meg gjerne bilder i profil ;)

Skrevet

Hei igjen damer:)

Jeg leser her inne hele tiden, men har foreløblig ikke så mye å skrive, enn at jeg gleder meg til datoen min 8.mars;)

Lurer på en ting... jeg og kollegaene mine skal egentlig gå en fjelltur 8 og 9. april, 18 km på ski den ene dagen, og 23 km på ski dagen etter... lett terreng, jevn stigning, er ganske godt trent - og vil i så fall dra pulk og ikke ha ryggsekk... men tror dere som har operert at dette lar seg gjøre???

På dagen 1 mnd etter operasjonen? eller vil dette bli strabasiøst, og heller ødelegge. jeg er kjempe i tvil, i og med at dersom noe skjer så er jeg laaaangt inne hutiheita.

Jeg aner jo ikke hvordan formen er etter operasjonen og når man kan begynne å røre på seg igjen......skal legge inn mellom 260-300 g over muskel.

hva synes dere?

Et annet hjertesukk: Jeg har ennå ikke fortalt svigerfamilien min om operasjonen. Får liksom ikke til å si det. min familie vet, det blir liksom litt lettere. Svigers skal passe barna, men jeg har sagt at vi trenger barnevakt 2 dager, fordi vi skal ta oss ei natt på hotell, og ha litt kjærestetid...

må jo nesten fortelle det før operasjonen, de kommer til å bli så skuffet og lei seg om de får vite det i ettertid, evt. av andre eller bare "ser det"....

vanskelig...

hvordan sa dere det til nær familie, og hvilke reaksjoner fikk dere?

Jeg har ikke tenkt å si det til noen i familien, bare mannen min og en "trenings venninne" som vet det. Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal ha. Etter to svangerskap er puppene mine "tomme", jeg har ikke tenkt å ha de noe større en det de var før ungene kom til verden. Brukte 75-80D før, må fremdeles bruke C eller D cup. Men bh`n blir ikke fylt opp på samme måte som før, men bruker jeg noe mindre en C cup blir de ikke "holdt på plass".. Tror kansje ikke at jeg trenger å legge inn så mye, bare fylle de opp igjen :fnise:

Tror du noen tør og spørre deg rett ut om du har gjort det da?

Jeg har en venninne som var en liten A, hun er operert og er nå en C. Det er ikke så mange som vet at hun er operert, men med så lite som hun hadde er det nok mange som tror/skjønner hva hun har gjort. Det er kun en person som har spurt henne rett ut om hun har silikon, og det er x-en hennes :fnise:

Strengt tatt er det jo ingen som har noe med det.

Skrevet

hei alle sammen :) Nå ligger jeg her i senga med mine 350g-høyprofil-undermuskel-pupper!

:D må si at jeg er rimelig hjelpesløs og har en del smerter allerede, men hvem bryr seg om det ;)

syns det er så uvirkelig - har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg har pupper :P

Gratulerer så mye! Hva hadde du i bh-størrelse før operasjon, og hva regner du med at du får nå? Legg gjerne ut bilde etterhvert! :)

Skrevet

BELLE89: Grattis med pupper :romeo: godt å høre at alt er fint etter forholdene.... smertene avtar for hver dag som går :) :) :)

I dag har jeg vært ute å shoppet undertøy, klarte ikke å vente lengre, hehe :fnise: jeg vet de anbefaler å vente med innkjøp av bh, mn satser på at jeg beholder størrelsen min.... hadde 75A og nå måtte jeg opp til 75C, juhuuuuu :gjeiper: :kyss:

JENNY: Fikk besøk av ei venninne i kveld, så bildene blir litt forsinka, men de kommer :duskedame:

Lotteline:

Ingen hast med bilder vet du! Har jo ikke operasjonsdato før 30. sept- haha! :)

Skrevet

Hei!

Jeg fikk lagt inn 350/375 gram (puppene var litt forskjellig str), og på meg ser det ikke for stort ut, synes jeg da :) Jeg har ammet 2 barn, og var før svangerskapene 75 B. Gikk opp til 80 C, men så ned til en knapp B igjen. Er 165 cm og ca 56/57 kg. Kirurgen min sa at det var best å "fylle opp" framfor å legge inn for lite, for å få best mulig resultat. Mine hadde litt heng etter amminga, og (jeg tror) at det gjør at de ser ganske naturlig ut nå. For jeg har ikke noen synlig kant eller "hyller". ;) Er fornøyd med resultatet så langt, opererte for 16 dager siden :) Det er nok best å høre på kirurgene, de vet hva de gjør :) 375 gram kan se gigantisk ut på noen, og mindre ut på andre. Jeg kan legge ut noen bilder :)

[/quote

Da hadde du ganske så likt utgangspunkt som meg da. Hadde nok litt større du da enn meg. Jeg synes puppene dine var litt store. Ikke for kroppen din, du ser kjempebra ut! Men jeg klarer ikke se for meg at jeg skal ha så store pupper på kroppen min..hehe ;) Er det ikke veldig uvant med plutselig store pupper? Enig i at det ikke er noen synlig kant. Jeg skal jo ta under muskel da, så da mener de jo at det blir enda mindre kant..

Ja, er best å høre på kirurgen, men jeg kommer til å si til han at han må heller velge litt mindre implantat dersom 375ml blir typ sprengte pupper ;)Du har ikke noen bilder litt lenger fra. Er ofte litt lettere å se hvordan det er i forhold til resten av kroppen da. Nå ser man jo bare pupper,hihi ;)

Skrevet

her er et bilde:) får de som enda ikke vet det så er det moderat profil 325 over muskel. 5 dager etter op! på Prøverommet på H&M:P 80C har jeg på meg der! :rodmer: såå fornøyd!

Hvor høy er du og hva veier du? Hva hadde du i bh-størrelse før op? Fine pupper i prøverommet :) Grattis!

Skrevet

Da har jeg vært inne til konsultasjon og er overlykkelig!! Fikk klartsignal til å operere meg på onsdagen, så faktisk bare 5 dager å vente! Gleder meg som en gal..

Blei utrolig godt tatt i mot og ivaretatt fra første stund,kirurgen tok seg god tid, kikket aldri på klokken eller noe, bare snakket og svarte på alt jeg ønsket. Virket som det var veldig viktig for han at jeg skulle bli fornøyd :)

Ble enige om anatomiske proteser, rue, over muskel (var i grenseland, men han mente uten tvil at det ville se best ut), 370 på den ene og 320 på den andre(litt forskjell...)

Blei overrasket over den store størrelsen, men når jeg prøvde bh med innlegg så det helt naturlig ut, akkurat slik jeg ville ha det! Fyller de opp så jeg slipper et evt løft siden jeg hadde litt heng..

Ååå, helt i ekstase jeg nå! :D

SÅ bra at det gikk så fint! Ser ut som det blir nogenlunde samme størrelse på oss da :) Håper du vil legge ut eller sende bilde på Pm ette operasjon siden vi har sånn passe samme utgangspunkt, og skal legge inn det samme. Forskjellen blir at du legger over muskel og anatomiske da. Hvorfor skulle du ha anatomiske forresten? Misunner deg at du er så nære operasjon. Tenk på meg som må vente i 7 måneder!!

Skrevet

Der jeg skal ta fikk jeg beskjed om sportsbh dag OG natt i 4 uker, deretter på dagtid i 3 måneder.. På natten kunne jeg sove uten om jeg ville :)

Bh uten spiler vet jeg ikke noe om, sikkert etter 3 måneder ville jeg tro, etter jeg er ferdig med den sportsbh'n :)

Gleder meg sånn til operasjonen, hvordan syns du det har gått i ettertid og hvor mye la du inn?

Skjønner godt du gleder deg!! Jeg var helt i lykkerus siden jeg gledet meg sånn!

Jeg la inn 325 i venstre, 300 i høyre.. Over muskel, høyprofil. Veldig fornøyd, men kunne godt hatt mer. Anbefaler til å legge inn litt mer enn du har tenkt. Men jeg hadde ikke plass til mere jeg.

Så blir heller eventuelt en ny operasjon på meg om jeg ikke er fornøyd innen et år vil jeg tro.

Jeg har hatt veldig vondt i ettertid, er nå 9 dager siden operasjonen og har fremdeles en del smerter. Klarer å være på skole osv, men vondt å ta armene høyt opp osv. Men blir bedre hele veien. I dag klarte jeg til oeg med å dusje alene, vaske hår og alt. Så det er jo bra :)

Skrevet

takk :) dine ser jo kjempebra ut!! artig å se bilde :) synes flere kan legge ut :fnise: (eller sende meg i innboksen :ler: )

hva mener du om klinikken? blandede følelser?

forresten, er det noen som vet når hevelsen går helt ned? føler de er bra igjen nå, men er litt hoven mellom puppene enda. de er liksom så tett sammen. kanskje de bare er slik? ;):lol:

jeg har blandede følelser pga en av sykepleierne der.. hadde en skikkelig fin velkomst å prata med superhyggelig kirurg og sykepleier som fulgte meg til operasjonssalen. pratet om alt og ingenting:) men da jeg våknet etterpå var det kun koselige og en annen mye mindre koselig sykepleier som jeg følte viste lite medmenneskelighet å medfølelse å var lite hjelpsom. akkurat som om hun var lei av alle disse nyoppererte som la på sykesenger... fikk ikke hjelp til å kle på meg av dama (som vist skulle ha ansvaret for at ejg kom meg trygt ut) å da jeg spurte om hjelp til å få singletten jeg skulle ha på meg over hodet, fikk jeg bare et frekt ja, før hun røsket den over hodet mitt å kom borti de ømme puppene mine! :frown: hun var kort å viste nesten missnøye over i det hele tatt å være der! fikk ikke et smil engang.. men bortsett fra hun dama, var hele oppholdet mitt fint:)

men ang hevelsene så tror jeg det tar lengre tid i mellom puppa for hevelsen min har gått ned på sidene først!har fått en del følelse tilbake på sidene også! er fortsatt øm på oversiden av brystet å er litt rød i mellom enda (men det har jeg vært fra dag en før jeg ble blå, for så å bli rød igjen)

haha! har dere forresten merket at det kan forekomme klukkelyder fra puppene om du ligger ned å trykker litt på sidene?? :fnise: dette skal forsvinne når puppene har grodd. men syns bare lyden var så morsom:P klukkende pupper!

Skrevet

Hei alle sammen!

Har lest utallig innlegg av dere og det har hjulpet meg mye på spørsmål jeg har lurt på. Jeg skal på konsultasjonstime på tirsdagen på stokkan klinikken og er super spent. Jeg er veldig usikker på om jeg skal velge å legge silikon under eller over brystmuskel. Jeg liker å være aktiv, men trener lite benk feks. Har det noe å si for evt. amming?

Er også litt usikker på størrelsen. Vil gjerne at de skal bli større (har en 75 A nå), er 170 cm og 63 kg. Noen som har forslag (siden dere har litt mer peiling enn meg) ?

Tusen takk for svar. Dette er et flott forum :klemmer:

Hei! Var selv nylig på konsultasjon. Jeg er også 170 høy, er 61,3 kg og har 75 A i bh-størrelse. jeg prøvde innlegg fra 280g og opp til 400ml. Synes 350-375 så ut som en fin størrelse, og kirurgen mente det ville bli fint. Jeg trener gangske mye, men han mente at det ikke ville ha noe å si. For en kosmetisk best resultat mente han at jeg skulle ha under muskel siden jeg er relativt slank og har lite brystvev *les små pupper*. Også skal det lib moderat profil. Ønsker større pupper, men mest mulig naturlige. Kirurgen mente jeg ville få en C,m en usikker på om det er en liten, vanlig eller en full c.

Lykke til med konsultasjon. Blir spennende!

Skrevet

Hei igjen alle puppedamene :)

Jeg lurer litt på en ting ang kontroll dagen etter.. har vært på konsultasjon nå i dag på nobel clinic i oslo og er suuper fornøyd :) men i all lykkerusen glemte jeg å spørre ang dagen etter.. det står på siden dems at kontrollen utføres selv i bh'n ved at kirgurgen ringer osv osv.. kan noen fortelle meg hvordan det skjer? eller hvis noen har noen erfaringer derifra?

:)

Gjest halebein
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å si det til noen i familien, bare mannen min og en "trenings venninne" som vet det. Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda, så jeg vet ikke hvor mye jeg skal ha. Etter to svangerskap er puppene mine "tomme", jeg har ikke tenkt å ha de noe større en det de var før ungene kom til verden. Brukte 75-80D før, må fremdeles bruke C eller D cup. Men bh`n blir ikke fylt opp på samme måte som før, men bruker jeg noe mindre en C cup blir de ikke "holdt på plass".. Tror kansje ikke at jeg trenger å legge inn så mye, bare fylle de opp igjen :fnise:

Tror du noen tør og spørre deg rett ut om du har gjort det da?

Jeg har en venninne som var en liten A, hun er operert og er nå en C. Det er ikke så mange som vet at hun er operert, men med så lite som hun hadde er det nok mange som tror/skjønner hva hun har gjort. Det er kun en person som har spurt henne rett ut om hun har silikon, og det er x-en hennes :fnise:

Strengt tatt er det jo ingen som har noe med det.

Jeg kunne ikke vært mer enig! :) ingen har noe med det. Jeg skal også slik som du "fylle opp" i ammebryster, men hadde et heller skrallt utgangspunkt:) Da jeg ammet var jeg oppe i c-cup, og følte meg fantastisk, men ør og etter barna er og var jeg en liiiiten a. Nesten ingenting m.a.o.

Jeg skal bare fylle litt opp, så det blir ikke slik at noen kan se noen forskjell fra push upene jeg går i nå.

Men svigers vil nok merke at det er noe, og de vil stusse på at jeg plutselig blir sengeliggende og trenger hjelp en ukes tid. De bor rett her i nærheten, så det er ikke snakk om å klare å skjule det.:) Nei, jeg må nok bare mote meg opp å si det sm det er:)

Jeg måtte flire litt av den x-kjæreste/venninne historien:) tro om han angret seg? :) jeg tror det er veldig lett å skjule nyopererte bryster. Sports bhen klemmer dem jo relativt flatt ned den første tiden, så får man gradvis venne folk til litt større og større:)

Skrevet

Jeg leser her inne hele tiden, men har foreløblig ikke så mye å skrive, enn at jeg gleder meg til datoen min 8.mars;)

Lurer på en ting... jeg og kollegaene mine skal egentlig gå en fjelltur 8 og 9. april, 18 km på ski den ene dagen, og 23 km på ski dagen etter... lett terreng, jevn stigning, er ganske godt trent - og vil i så fall dra pulk og ikke ha ryggsekk... men tror dere som har operert at dette lar seg gjøre???

På dagen 1 mnd etter operasjonen? eller vil dette bli strabasiøst, og heller ødelegge. jeg er kjempe i tvil, i og med at dersom noe skjer så er jeg laaaangt inne hutiheita.

Jeg aner jo ikke hvordan formen er etter operasjonen og når man kan begynne å røre på seg igjen......skal legge inn mellom 260-300 g over muskel.

hva synes dere?

Et annet hjertesukk: Jeg har ennå ikke fortalt svigerfamilien min om operasjonen. Får liksom ikke til å si det. min familie vet, det blir liksom litt lettere. Svigers skal passe barna, men jeg har sagt at vi trenger barnevakt 2 dager, fordi vi skal ta oss ei natt på hotell, og ha litt kjærestetid...

må jo nesten fortelle det før operasjonen, de kommer til å bli så skuffet og lei seg om de får vite det i ettertid, evt. av andre eller bare "ser det"....

vanskelig...

fikk beskjed om at man kan trene som vanlig, også tung trening, 4-6 uker etter operasjonen. så hvis du er godt trent og vant til slike turer, så går det nok bra :) du kjenner selv om du fortsatt har vondt ved diverse bevegelse, og hvis du har det etter 1 mnd bør du nok revurdere. selv føler jeg meg helt normal igjen nå, 17 dager etter :) ligger på siden når jeg sover uten problem, og løfter unger og gjør husarbeid. alt er som vanlig egentlig. men du kan jo spørre kirurgen din, og stole på den han sier :)

jeg fortalte det til mamma før operasjonen, og hun reagerte med at "det er vanlig at puppene forandrer seg etter amming" osv.. men hun kom fort over det, og sa at så lenge de ikke ble alt for store så.. og da hun så dem etterpå, synes hun at de så helt vanlige ut. hehe, hun forbinder silikon med "puppedamer".. ;) broren min vet det også, ingen spesiell reaksjon. men har ikke fortalt det til pappa, og heller ikke svigers. synes ikke svigers har noe med det å gjøre, og tror de hadde kommet med masse rare kommentarer. når det gjelder pappa så tørs jeg ikke å si det rett og slett :P haha.. får se om han legger merke til det etterhvert, og vente til han spør noe jeg tviler på at han gjør :fnise:

Skrevet

jeg har blandede følelser pga en av sykepleierne der.. hadde en skikkelig fin velkomst å prata med superhyggelig kirurg og sykepleier som fulgte meg til operasjonssalen. pratet om alt og ingenting:) men da jeg våknet etterpå var det kun koselige og en annen mye mindre koselig sykepleier som jeg følte viste lite medmenneskelighet å medfølelse å var lite hjelpsom. akkurat som om hun var lei av alle disse nyoppererte som la på sykesenger... fikk ikke hjelp til å kle på meg av dama (som vist skulle ha ansvaret for at ejg kom meg trygt ut) å da jeg spurte om hjelp til å få singletten jeg skulle ha på meg over hodet, fikk jeg bare et frekt ja, før hun røsket den over hodet mitt å kom borti de ømme puppene mine! :frown: hun var kort å viste nesten missnøye over i det hele tatt å være der! fikk ikke et smil engang.. men bortsett fra hun dama, var hele oppholdet mitt fint:)

men ang hevelsene så tror jeg det tar lengre tid i mellom puppa for hevelsen min har gått ned på sidene først!har fått en del følelse tilbake på sidene også! er fortsatt øm på oversiden av brystet å er litt rød i mellom enda (men det har jeg vært fra dag en før jeg ble blå, for så å bli rød igjen)

haha! har dere forresten merket at det kan forekomme klukkelyder fra puppene om du ligger ned å trykker litt på sidene?? :fnise: dette skal forsvinne når puppene har grodd. men syns bare lyden var så morsom:P klukkende pupper!

huff ikke noe artig det da :/ tror kanskje vi har vært borti samme dama, for jeg følte det med en gang jeg møtte den ene sykepleieren, at hun hadde en slik holdning at hun var lei av jenter som ville ha større pupper. liksom at hun tenkte at det var overfladisk. hehe. men det var bare den følelsen jeg fikk, hun var ikke noe uhyggelig eller noe. fikk smertestillende og hjelp til å ha på genser og sko etterpå.

ja har merket surklelyder og diverse. komisk :fnise:

Skrevet

Da hadde du ganske så likt utgangspunkt som meg da. Hadde nok litt større du da enn meg. Jeg synes puppene dine var litt store. Ikke for kroppen din, du ser kjempebra ut! Men jeg klarer ikke se for meg at jeg skal ha så store pupper på kroppen min..hehe ;) Er det ikke veldig uvant med plutselig store pupper? Enig i at det ikke er noen synlig kant. Jeg skal jo ta under muskel da, så da mener de jo at det blir enda mindre kant..

Ja, er best å høre på kirurgen, men jeg kommer til å si til han at han må heller velge litt mindre implantat dersom 375ml blir typ sprengte pupper ;)Du har ikke noen bilder litt lenger fra. Er ofte litt lettere å se hvordan det er i forhold til resten av kroppen da. Nå ser man jo bare pupper,hihi ;)

ja de er kanskje litt store, hehe :fnise: spørs på øyet som ser ;) de passer iallefall til resten av kroppen min, for nå fyller de ut de gamle bh'ene mine som jeg brukte da jeg ammet :gjeiper: jo det er litt uvant, og hver gang jeg går forbi speilet må jeg liksom ta en ekstra titt og si for meg selv at jeg har jo pupper! haha ;) på det bildet med hvit bh ser de større ut enn jeg oppfatter dem da, det er også en push up så mye av skåla er polstret godt! jeg kan sende deg bilder uten bh på innboksen jeg :)

Skrevet

hva synes dere?

vanskelig...

Jeg personlig kommer ikke til å fortelle det til noen andre enn bestevenninnen min som skal være med meg den første tiden. Hvert fall ikke før lenge etter operasjonen. Jeg ser på det som noe personlig som ingen trenger å vite om. Så lenge jeg bruker mine egne penger er det ingen andres sak enn min egen :) Jeg tror ingen kommer til å merke noe heller, for nå går jeg jo rundt med alt for store bher som er fullstappa... hvis du skal fortelle det fordi du VIL så er jo alt greit, men jeg følte bare for å si at jeg ikke synes du skal trenge å føle deg presset til å fortelle om det. Det er din egen kropp og ditt valg.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig! :) ingen har noe med det. Jeg skal også slik som du "fylle opp" i ammebryster, men hadde et heller skrallt utgangspunkt:) Da jeg ammet var jeg oppe i c-cup, og følte meg fantastisk, men ør og etter barna er og var jeg en liiiiten a. Nesten ingenting m.a.o.

Jeg skal bare fylle litt opp, så det blir ikke slik at noen kan se noen forskjell fra push upene jeg går i nå.

Men svigers vil nok merke at det er noe, og de vil stusse på at jeg plutselig blir sengeliggende og trenger hjelp en ukes tid. De bor rett her i nærheten, så det er ikke snakk om å klare å skjule det.:) Nei, jeg må nok bare mote meg opp å si det sm det er:)

Jeg måtte flire litt av den x-kjæreste/venninne historien:) tro om han angret seg? :) jeg tror det er veldig lett å skjule nyopererte bryster. Sports bhen klemmer dem jo relativt flatt ned den første tiden, så får man gradvis venne folk til litt større og større:)

Mine svigers er våre nærmeste naboer. Satser på at jeg ikke blir så dårlig. Skulle jeg bli det, har jeg noen andre plager jeg har bestemt meg for å skylde på. :)

Skrevet

Jeg personlig kommer ikke til å fortelle det til noen andre enn bestevenninnen min som skal være med meg den første tiden. Hvert fall ikke før lenge etter operasjonen. Jeg ser på det som noe personlig som ingen trenger å vite om. Så lenge jeg bruker mine egne penger er det ingen andres sak enn min egen :) Jeg tror ingen kommer til å merke noe heller, for nå går jeg jo rundt med alt for store bher som er fullstappa... hvis du skal fortelle det fordi du VIL så er jo alt greit, men jeg følte bare for å si at jeg ikke synes du skal trenge å føle deg presset til å fortelle om det. Det er din egen kropp og ditt valg.

Jeg er så enig med deg:) Kunne ikke sakt det bedre selv:)

Skrevet

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride ,25 år, 178 cm, 67 kg, 80 liten C fra før .

Skal legge inn til en stor C/kanskje liten D.Ikke avgjort under eller over muskel. Men håper på over muskel siden jeg har litt "pupp" fra før.Gjør det kun for å "fylle opp" øvre del av bryst.Legen tenker high profile, jeg holder en knapp på medium. Skal ta innsiden/utsiden av lårene samtidig.

1 barn fra før, ikke planer om flere med det første :)

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

17.mars: Sinne

snart 21år, 163 høy,ca 52 kg. bruker en 75b- 70c. skal legge inn mellom 250 - 300 ml, jeg heller litt mer mot 300, men kirurgen får avgjøre under operasjonen. har ingen barn. skal på Nobel clinici oslo :)

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...