Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter.

I dag har jeg en fin dag,oppererte i går så den dagen var ikke noe særlig og natt til i dag var litt kjedelig siden jeg måtte ligge høyt og på rygg.

Men i dag har det gått så mye bedre. Klarte å tømme oppvaskemaskinen, brette sammen klær og henge opp klær + lage middag :jepp:

Var på kontroll i dag og, og fikk sminket meg og alt før vi reiste.

Snakket med han som oppererte meg, han syntes alt såg veldig bra ut og at det første døgnet var litt avgjørende. Han sa at allerede i natt kunne jeg prøve å ligge på siden. Jeg spurte og ang.løft siden jeg har en 2 åring. Han sa at jeg kunne gjøre det jeg ville,men kom til å kjenne mine egne begrensninger på hva som gjorde vondt. Og det er en lettelse å høre at jeg kan løfte og å handle matvarer,så lenge jeg prøvde å ha armene mest inntill kroppen når jeg tok løft.

Han byttet også tapen på meg og sa at jeg ikke trengte å bytte før om en uke når jeg skal på kontroll igjen.

Når jeg har dusjet skulle jeg bare blåse tapen tørr med føneren.Passer meg utmerket siden jeg ikke takler sår og denslags så godt.

Føler meg veldig pigg etter forholdene,har litt blåmerke følelse i de øverste ribbebeina og så klør sårene noe voldsomt.

Sååååå deilig art det går så fort fremmover :jepp:

Så kjekt at alt går så bra med deg da :) Må være deilig å ikke ha noe særlig me smerter kan jeg tenke meg :)

I dag er det 1 uke etter operasjonen min, og jeg er fremdeles litt handikappet merker jeg, går litt skeivt i ryggen å klarer ikke bevege meg skeivt eller noe. Sliter også med å lukke bukseknapper, siden det gjør vondt .. Så må alltid spørre noen etter jeg har vert på do osv. hah :fnise:

Håper snart det ikke er noen smerter, og at jeg kan leve et litt mer normalt liv igjen.

Jeg hadde også sånn blåmerke følelse på ribbeina, ekstremt mye på venstre siden husker jeg.

Og det klør noe heeelt forferdelig her også, blir gaaal :b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ser vi før bilder og nå! den svarte bikinien med palietter har faktisk blitt for liten, føler den nesten bare dekker nipplene,, :Hehe: men den rosa ( egentlig rød ) passer perfekt nå! den var faktisk litt stor før, men ooo jeg er såå glad ! :) selvom puppene min fortsatt er litt "firkantet" så ja :) hehe

fine dine også linaa :) ! ser bildene deres så gleder jeg meg til min dato :biggrin:

Skrevet

Så fine de er :)

Morsomt å se forskjell på våre, siden vi har caaa like mye i. å du har moderat profil, å jeg har høy :)

Klarer liksom å se god forskjell på det nå.

DIne ser ikke så hovne ut da :D

Ikke sant, ser liksom at jeg har lit større mellomrom mello puppene mens dine er mer sammen :) hvor høy er du og vekt ?

Skrevet

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride ,25 år, 178 cm, 67 kg, 80 liten C fra før .

Skal legge inn til en stor C/kanskje liten D.Ikke avgjort under eller over muskel. Men håper på over muskel siden jeg har litt "pupp" fra før.Gjør det kun for å "fylle opp" øvre del av bryst.Legen tenker high profile, jeg holder en knapp på medium. Skal ta innsiden/utsiden av lårene samtidig.

1 barn fra før, ikke planer om flere med det første :)

7.mars: Kalia 24år, 174cm, 65kg, 75a liten fra før. ska legga inn 240 kansje litt mar, under muskel, lav profil tror eg,men ska spør om kansje moderat heller hmm, amatomiske, colosseum klinikken i stavanger

8.mars: Halebein

31 år gml, 157 cm høy, 47 kg, 75 liten A fra før - vil ha full B etter op. Skal legge inn ca 300 ml over muskel, moderat profil, på Tromsø private sykehus. Må kanskje legge til at jeg har ammet 3 barn, og nei, vi har IKKE planer om flere:)

17.mars: Sinne

18 mars: Berryme

21 år, 166 høy, 52 kg. 70 A fra før, vil gjerne få en full C.

Skal legge inn 310 ml, under muskel, moderat profil. Colosseum klinikken i Oslo. Ingen barn, ingen planer om det heller.

29.april: Jazne 23 år gammel,158 cm høy,47 kg. 75A nå,fyller ikke ut bh'n engang,vil ha B elle liten C. Kommer til å få lagt inn 265 cc eller max 280 cc , under muskel moderat profil på Nobel Clinic i Oslo. Har ammet 1 barn, ingen planer om flere barn på en god stund!

18. Mai: Enne

Skrevet

Ikke sant, ser liksom at jeg har lit større mellomrom mello puppene mens dine er mer sammen :) hvor høy er du og vekt ?

Ja det jeg også legger merke til. Åsså ser jeg at mine er mye høyere oppe en dine, mye fyldigere oppe liksom. Jeg valgte ikke profil selv da, sa han skulle velge det som ble best på meg.

Jeg er 1.73 og veier 64. Du da?

Skrevet

fine dine også linaa :) ! ser bildene deres så gleder jeg meg til min dato :biggrin:

tusen takk! det er bare å glede seg! Jeg tok meg faktisk en dusj isted, å viste ikke om jeg skulle ta av teipen eller ikke ? det er 5 dager siden jeg opererte nå, men den satt så utroooolig godt! så turte ikke, tilfelle jeg skull rive opp hele såret eller noe, det står ikke på papirene mine når jeg skal bytte dem,, + at den scanpore teipen er så bred.. de jeg har nå er ganske smale.. å deilige :) hehe

Skrevet

har du ikke?? får prøve på nytt da:) men det står at den er sendt til deg, du har bare ikke åpnet den:)

Fy flate å flott!!!!

Skrevet

Ja det jeg også legger merke til. Åsså ser jeg at mine er mye høyere oppe en dine, mye fyldigere oppe liksom. Jeg valgte ikke profil selv da, sa han skulle velge det som ble best på meg.

Jeg er 1.73 og veier 64. Du da?

hadde også tatt høyprofil om jeg hadde vært så høy :) men er 155 og 48-49 kg :) så ja :)

Skrevet

nå er jeg så nervøs at tårene begynner å presse på... :sukk:

er så redd for å ikke være fornøyd etterpå!

Syns det er så vanskelig å forklare kirurgen hva jeg vil ha; spesielt siden han ikke likte bildet jeg tok med på konsultasjonen :S Har i dag 75B, og vil ha iallefall 75D - han sa at det blir "såå bra" med 300 cc under muskel. Det kan jo ikke stemme?! tror kirurgen er forferdelig opptatt av at de skal se ekte ut... Har vel ikke noe å si om de har et hint om silikon når de er nakne, vel?

HOFF

noen som har noen trøstende ord? operasjonen er om 16 timer :S

Jeg hadde en bitteliten 75b, kanskje heller en a om det skulle hvert riktig. La inn 325 over muskel. Var i byen idag og skulle finne bh uten spiler og måtte opp i 80D!!!! D var det største de hadde i cupen, og i 75 ble den for liten.

Alle er forskjellige altså, men ikke bekymre deg for mye :))

Skrevet

tusen takk! det er bare å glede seg! Jeg tok meg faktisk en dusj isted, å viste ikke om jeg skulle ta av teipen eller ikke ? det er 5 dager siden jeg opererte nå, men den satt så utroooolig godt! så turte ikke, tilfelle jeg skull rive opp hele såret eller noe, det står ikke på papirene mine når jeg skal bytte dem,, + at den scanpore teipen er så bred.. de jeg har nå er ganske smale.. å deilige :) hehe

Bruker du scanpore du? Jeg bruker micropore, tror den er bedre, ettersom den puster bedre.

Ihvertfall det som folk har snakket om lengre bak på forumet..

Jeg tok btw at teipen etter 4 dager. Så igjen etter 6 dager. Deilig å bytte å få vekk alt blodet.

Fikk beskjed åm å bytte etter første dusj. Å 2 ganger i uka.

Fønte du teipen tørr når du dusjet med den da? Virker så skummelt. Så tør liksom ikke helt å dusje å bare føne.. Så får vel gå rundt å være skitten. :fnise:

Skrevet

ja de hadde ikke micropore så bare kjøpte den imens.. men jeg vil ta av å se. men jeg tørr ikke liksom, huff, men vurderer å gjøre det nå,, :))

Skrevet

En ting jeg lurer på.. Når har dere fått beskjed om at dere kan drikke alkohol igjen? Jeg har ikke fått noe beskjed om dette. Jeg er invitert i bursdag på fredag å lurer på om jeg kan drikke.. hmm. Det er 10 dager etter operasjonen.

Skrevet

ja de hadde ikke micropore så bare kjøpte den imens.. men jeg vil ta av å se. men jeg tørr ikke liksom, huff, men vurderer å gjøre det nå,, :))

gjør det og hiv ut et bilde :D

Skrevet

gjør det og hiv ut et bilde :D

fant svar på papirene mine nå, dusje etter dag 4. ta av teip ettet 8.. såå må vent noen dager til. å det med alkohol står det 1 uke på mine papirer, :) men innenfor en viss grense

Skrevet

Dere som føler puppene er for små eller er redd for det -kom å hent hos meg!! Var til kontroll i går, alt var bra :) Meeen jeg syntes fortsatt de er FOR store! Skal vente nå og se til de har sekket ordentlig ned, vende meg litt mer til dem. Ny kontroll i mai og om jeg ikke er fornøyd da blir det reoperasjon! Da med et lite brystløft også.....

Min kjære mann ble selvfølgelig veldig lei seg og utbryter -Neeeeiii da tar det jo enda lenger tid før jeg kan pelle på dem igjen- Stakkar, helt ferdig her han hehe :)

Skrevet

Dere som føler puppene er for små eller er redd for det -kom å hent hos meg!! Var til kontroll i går, alt var bra :) Meeen jeg syntes fortsatt de er FOR store! Skal vente nå og se til de har sekket ordentlig ned, vende meg litt mer til dem. Ny kontroll i mai og om jeg ikke er fornøyd da blir det reoperasjon! Da med et lite brystløft også.....

Min kjære mann ble selvfølgelig veldig lei seg og utbryter -Neeeeiii da tar det jo enda lenger tid før jeg kan pelle på dem igjen- Stakkar, helt ferdig her han hehe :)

Hvor mye la du inn og hva hadde du før op? Høyde og vekt på deg selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...