sinne Skrevet 26. februar 2011 #16081 Skrevet 26. februar 2011 Var 70aa, er nå 70c det hørtes veldig bra ut hvor opererte du deg?
VMheltinne Skrevet 26. februar 2011 #16082 Skrevet 26. februar 2011 Heisann! Jeg er ny her, men har vært aktiv leser en lang lang stund allikevel . Så jeg lurer på om jeg kan "henge" her med dere. Jeg har allerede vært på konsultasjonstime ved Klinikk Stokkan i Trondheim og skal opereres 3 mars. Jeg er helt nervevrak. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å kunne føle meg vel med min egen kropp og gruer meg til narkose og smerter etter, evt komplikasjoner. Trenger derfor dere til å dele dette med Noen som har noen erfaringer med Klinikk Stokkan i Trondheim? Da jeg var på konsultasjonstime snakka jeg med ei dame. Jeg har amma to barn, så jeg hadde visst nok brystvev til å legge protesen over muskel. Idag er jeg vel en 70A men ønsker meg en full B eller liten C. Skal bli herlig å fylle opp disse slække ammepuppene
Lillefy Skrevet 26. februar 2011 #16083 Skrevet 26. februar 2011 Heisann! Jeg er ny her, men har vært aktiv leser en lang lang stund allikevel . Så jeg lurer på om jeg kan "henge" her med dere. Jeg har allerede vært på konsultasjonstime ved Klinikk Stokkan i Trondheim og skal opereres 3 mars. Jeg er helt nervevrak. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å kunne føle meg vel med min egen kropp og gruer meg til narkose og smerter etter, evt komplikasjoner. Trenger derfor dere til å dele dette med Noen som har noen erfaringer med Klinikk Stokkan i Trondheim? Da jeg var på konsultasjonstime snakka jeg med ei dame. Jeg har amma to barn, så jeg hadde visst nok brystvev til å legge protesen over muskel. Idag er jeg vel en 70A men ønsker meg en full B eller liten C. Skal bli herlig å fylle opp disse slække ammepuppene Har ikke så mye erfaring med klinikk Stokkan enda men skal opereres der 23 mars Har ammet 2 barn jeg også og gleder meg veldig til å fylle opp disse tomme skinnposene
VMheltinne Skrevet 26. februar 2011 #16084 Skrevet 26. februar 2011 Har ikke så mye erfaring med klinikk Stokkan enda men skal opereres der 23 mars Har ammet 2 barn jeg også og gleder meg veldig til å fylle opp disse tomme skinnposene Aha Da må jeg høre med deg. Ettersom jeg har forstått går Stokkan i 95% av tilfellene inn via brystvortene. Er så usikker på hva jeg bør gjøre!? Kan jeg få spørre hva du skal? Blir det store arr da montro?
Jazne Skrevet 26. februar 2011 #16085 Skrevet 26. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
just me Skrevet 26. februar 2011 #16086 Skrevet 26. februar 2011 endelig fikk jeg dusja og sett på sakene i dag, og heldigvis var det ikke så ille som jeg frykta.. men jeg synes de er veldig langt fra hverandre og er vel ikke suuper fornøyd:( var 70-75A før, aner ikke hva der er nå men jeg slenger med et bilde så dere får se. 260 g under muskelen, moderat profil, rund Ang klinikk stokkan så har jeg ei svigerinne som ble operert der, hun er veldig fornøyd.. ammet to, ikke noe brystvev og tok 225 under muskelen. Snitt rundt brystvorta.. er nå gravid, noe som var laaangt fra planlagt, snittet ble valgt fordi hun var ferdig-amma.. men råmelksproduksjonen er i gang, så må bare den lille komme ut før hun finner ut om hun kan ammme... grunnen til at jeg ikke valgte stokkan er at garantien på fornebuklinikken gjelder også om du blir gravid.
Frk.L-M Skrevet 26. februar 2011 #16087 Skrevet 26. februar 2011 Jeg har også hørt at micropore puster bedre en scanpore! har hørt litt om silikontape? Men denne har jeg null informasjon om. Tror også det finnes silketaip. Har noen informasjon on de to siste? Har ikke no serlig med info om silketaip, men vi har det der jeg jobber, å det virker som om den setter seg veldig godt, og kan derfor kansje være vanskelig å få av. Tror også det setter seg en del lim igjen etter den.
boobjob Skrevet 26. februar 2011 #16088 Skrevet 26. februar 2011 Heihei jenter Der skriver myeee. Har vert litt opptatt i et par dager. Puppene mine har det bra, ikke så veldig vondt lenger, men litt vondt har jeg enda. I går var jeg ute på fest for første gang. Var veldig redd for puppene mine, men hadde ikke noe i mot å vise frem puppene mine på do med et par jenter. Noe jeg angrer på nå.. Men Men.. Hvis det kommer ut nå så er det jo min feil, og jeg står for det jeg har gjort, altså denne operasjonen I dag klippet jeg de trådene som jeg skulle klippe, skiftet teip osv. Alt så veldig bra ut også. Men det ene arret mitt er i folden, det andre er litt over folden- Håper det er noe som forbedrer seg når puppene synker litt Har også hatt sex med puppene nå, på dag 9, gikk kjempe fint det Er veldig fornøyd med dem, men synes de er litt i minste laget ja.. Kjedelig.. men håper jeg blir fornøyd når jeg kan bruke vanlig bh.. Puppene er btw 11 dager i dag Elsker å ha pupper!!
lotteline Skrevet 26. februar 2011 #16089 Skrevet 26. februar 2011 Heihei jenter Der skriver myeee. Har vert litt opptatt i et par dager. Puppene mine har det bra, ikke så veldig vondt lenger, men litt vondt har jeg enda. I går var jeg ute på fest for første gang. Var veldig redd for puppene mine, men hadde ikke noe i mot å vise frem puppene mine på do med et par jenter. Noe jeg angrer på nå.. Men Men.. Hvis det kommer ut nå så er det jo min feil, og jeg står for det jeg har gjort, altså denne operasjonen I dag klippet jeg de trådene som jeg skulle klippe, skiftet teip osv. Alt så veldig bra ut også. Men det ene arret mitt er i folden, det andre er litt over folden- Håper det er noe som forbedrer seg når puppene synker litt Har også hatt sex med puppene nå, på dag 9, gikk kjempe fint det Er veldig fornøyd med dem, men synes de er litt i minste laget ja.. Kjedelig.. men håper jeg blir fornøyd når jeg kan bruke vanlig bh.. Puppene er btw 11 dager i dag Elsker å ha pupper!! Hvorfor angre på å ha vist dem frem?!!! Jeg har gjort det samme, er jo så kry og stolt :gjeiper: Fikk klar beskjed fra flere av venninnene mine at de ikke hadde lyst å vise seg på stranda sammen med meg til sommerene, hehe, tar det som et kompliment jeg Har også hatt sex m/ puppene, noe som gikk over all forventing, han kunne til og med kose litt med dem uten at det gjorde vondt men ga ham klar beskjed om å ikke bli overivrig Hvor mye la du inn nå igjen?!!!! Synes du de har minket mye mtp. hevelse?... Jeg synes også de har blitt mindre, la inn 300 cc, mn tror at jeg har blitt så vant med dem at de derfor ikke virker så store lenger, hehe..... mn er kjempe fornøyd, vil jo ikke ha alt for store pupper heller, ville at det skulle se mest naturlig ut :)
Betty84 Skrevet 26. februar 2011 #16090 Skrevet 26. februar 2011 Som de fleste her skriver puster scanpore dårligere enn micropore. Det er helt rett, men det viktigste er faktisk at scanpore har et annet type lim. Dvs at scanpore er vanskeligere å ta av, og river av flere hudceller + at om du er skikkelig uheldig drar du med deg en tråd også. Det samme gjelder silketapen... Så må du leite mellom flere apotek for å finne micropore, er det virkelig verdt det. Og en liten ting til... Skaff dere noe som heter silicontape. Når såret har grodd, er rødt og klør så er dette genialt! Lindrer kløe og gjør så arrene blir penere raskere. Koster litt, men når jeg har kostet på puppene såpass mye skal di jaggu få den beste behandlingen også (: I dag er mine nye venninner 22 dager gamle og endelig har hevelsen mer eller mindre forsvunnet. Den siste uka har det skjedd store forandringer! Di begynner å sekke ned, bli myke - kan lage kløft Ser ut som jeg vil ende opp med 75D. Er jo stort, men ser jo ikke så gæli ut... Men jeg er seriøst drittlei sportsbh!! Får klaus av å måtte ha den på hele tiden, men gir di litt ferie på kvelden...Noe mannen min digger - han skikkelig stirrer hehe (: 3 uker til med tvangstrøye....jaja må mann så må mann. Har kjøpt flere så har litt å bytte på for jeg regner med at jeg kommer til å bruke dem mye fremover også. Er jo så sabla vanskelig å finne fine spileløse! Og dem jeg har funnet (nå har jeg også hvert på Lindex var ei av dere som hadde funnet der), går ikke høyere enn til C cup. Jeg kunne gått opp til 80c, men da sitter dem så dårlig rundt... Ha en god natt alle puppedamer
boobjob Skrevet 27. februar 2011 #16091 Skrevet 27. februar 2011 Hvorfor angre på å ha vist dem frem?!!! Jeg har gjort det samme, er jo så kry og stolt :gjeiper: Fikk klar beskjed fra flere av venninnene mine at de ikke hadde lyst å vise seg på stranda sammen med meg til sommerene, hehe, tar det som et kompliment jeg Har også hatt sex m/ puppene, noe som gikk over all forventing, han kunne til og med kose litt med dem uten at det gjorde vondt men ga ham klar beskjed om å ikke bli overivrig Hvor mye la du inn nå igjen?!!!! Synes du de har minket mye mtp. hevelse?... Jeg synes også de har blitt mindre, la inn 300 cc, mn tror at jeg har blitt så vant med dem at de derfor ikke virker så store lenger, hehe..... mn er kjempe fornøyd, vil jo ikke ha alt for store pupper heller, ville at det skulle se mest naturlig ut :) Jeg angrer pga jeg viste det frem til folk jeg ikke kjenner så veldig godt, noen jeg ikke stoler på, folk jeg vet sier alt videre osv.. Men alle var helt sjokka å synes de var kjempe fine. Så det var jo kjekt Men angrer på jeg sa det til folk jeg ikke stoler på. Men sånn er det da med alkohol. Hadde ikke lyst å snakke om noe annet enn puppene mine jeg. haha.. Men sier de det videre, så ok, jeg elsker å ha pupper uansett, og angrer ikke et eeeeneste sekund på dem! Ja synes de har minsket myyyye.. Selvfølgelig,de ser bedre ut nå. Før var de skikkelig sprengte. Alle sier de er store nå også, men jeg synes nesten de er må pupper. Men vet jo de ikke er det :b Jeg har 300 i høyre, 325 i venstre, over muskel, høyprofil Fikk ikke plass til mer, så får være fornøyd Passet nesten ikke 75D når jeg prøvde bh, så en 75DD blir nok min størrelse. Eller siden jeg egentelig skal bruke 65 så vil det vel si 65G eller noe slikt Noe som er veldig stort, så jeg er jo fornøyd
Terine Skrevet 27. februar 2011 #16092 Skrevet 27. februar 2011 Heisann! Jeg er ny her, men har vært aktiv leser en lang lang stund allikevel . Så jeg lurer på om jeg kan "henge" her med dere. Jeg har allerede vært på konsultasjonstime ved Klinikk Stokkan i Trondheim og skal opereres 3 mars. Jeg er helt nervevrak. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å kunne føle meg vel med min egen kropp og gruer meg til narkose og smerter etter, evt komplikasjoner. Trenger derfor dere til å dele dette med Noen som har noen erfaringer med Klinikk Stokkan i Trondheim? Da jeg var på konsultasjonstime snakka jeg med ei dame. Jeg har amma to barn, så jeg hadde visst nok brystvev til å legge protesen over muskel. Idag er jeg vel en 70A men ønsker meg en full B eller liten C. Skal bli herlig å fylle opp disse slække ammepuppene Heihei! oppererte på stokkan forrige fredag! (18.02) er kjempefornøyd med alt, både service og kirurg! borsett fra ei kjærring av en sykepleier! men mulig hun bare hadde en dårlig dag! har tatt snittet rundt brystvorta jeg også. men kan liksom ikke si noe om det i og med at det ikke er så lenge siden:) men det stemmer nok at 95% tar snittet rundt brystvorta. men jeg fikk selv velge hva jeg ville, for de kunne godt ta snittet i brystfolden om jeg ønsket det!!
heipåådeg Skrevet 27. februar 2011 #16093 Skrevet 27. februar 2011 Heisann! Jeg er ny her, men har vært aktiv leser en lang lang stund allikevel . Så jeg lurer på om jeg kan "henge" her med dere. Jeg har allerede vært på konsultasjonstime ved Klinikk Stokkan i Trondheim og skal opereres 3 mars. Jeg er helt nervevrak. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg til å kunne føle meg vel med min egen kropp og gruer meg til narkose og smerter etter, evt komplikasjoner. Trenger derfor dere til å dele dette med Noen som har noen erfaringer med Klinikk Stokkan i Trondheim? Da jeg var på konsultasjonstime snakka jeg med ei dame. Jeg har amma to barn, så jeg hadde visst nok brystvev til å legge protesen over muskel. Idag er jeg vel en 70A men ønsker meg en full B eller liten C. Skal bli herlig å fylle opp disse slække ammepuppene Så spennende. Du må fortelle meg hvordan det går. Jeg skal dit på konsultasjon tirsdag og bestiller mest sannsynlig time da også :gjeiper:
VMheltinne Skrevet 27. februar 2011 #16094 Skrevet 27. februar 2011 Ang klinikk stokkan så har jeg ei svigerinne som ble operert der, hun er veldig fornøyd.. ammet to, ikke noe brystvev og tok 225 under muskelen. Snitt rundt brystvorta.. er nå gravid, noe som var laaangt fra planlagt, snittet ble valgt fordi hun var ferdig-amma.. men råmelksproduksjonen er i gang, så må bare den lille komme ut før hun finner ut om hun kan ammme... grunnen til at jeg ikke valgte stokkan er at garantien på fornebuklinikken gjelder også om du blir gravid. Blir nok til at jeg går via brystvortene jeg også. Er ferdig med mine barn, så det skal nok gå fint tenker jeg Takk for innspill
VMheltinne Skrevet 27. februar 2011 #16095 Skrevet 27. februar 2011 (endret) Heihei! oppererte på stokkan forrige fredag! (18.02) er kjempefornøyd med alt, både service og kirurg! borsett fra ei kjærring av en sykepleier! men mulig hun bare hadde en dårlig dag! har tatt snittet rundt brystvorta jeg også. men kan liksom ikke si noe om det i og med at det ikke er så lenge siden:) men det stemmer nok at 95% tar snittet rundt brystvorta. men jeg fikk selv velge hva jeg ville, for de kunne godt ta snittet i brystfolden om jeg ønsket det!! Kirurgen min sa også at jeg kunne velge selv, men at å ta snittet rundt brystvortene ga best resultat. Men hvordan ser arret ditt ut nå? Er det stort, veldig sårt osv?? Er jo ikke så lenge siden operasjonen din, så det er kanskje vanskelig å si enda. Hehe.. lurer på så masse Endret 27. februar 2011 av VMheltinne
VMheltinne Skrevet 27. februar 2011 #16096 Skrevet 27. februar 2011 Så spennende. Du må fortelle meg hvordan det går. Jeg skal dit på konsultasjon tirsdag og bestiller mest sannsynlig time da også :gjeiper: Herlig!! Jeg skal fortelle ALT!!
Terine Skrevet 27. februar 2011 #16097 Skrevet 27. februar 2011 Kirurgen min sa også at jeg kunne velge selv, men at å ta snittet rundt brystvortene ga best resultat. Men hvordan ser arret ditt ut nå? Er det stort, veldig sårt osv?? Er jo ikke så lenge siden operasjonen din, så det er kanskje vanskelig å si enda. Hehe.. lurer på så masse har bare bytta tape en gang foreløpig, men da så de helt greie ut! er arr rundt halve brystvorta ca:) å siden det er akkurat på overgangen fra brystvorte til pupp blir arret minimalt fordi det blandes inn i overgangen om du skjønner? har vært lit øm, men trur ikke det er noe værre enn å ta snittet under:)
eventyrjenta Skrevet 27. februar 2011 #16098 Skrevet 27. februar 2011 det hørtes veldig bra ut hvor opererte du deg? Tenk godt over størrelsen du ønsker! hehe, har du sikkert fått med deg for lenge siden, men de blir ''små'' når hevelsen går bort. Jeg opererte meg på Oslo plastikkirurgi.
VMheltinne Skrevet 27. februar 2011 #16099 Skrevet 27. februar 2011 har bare bytta tape en gang foreløpig, men da så de helt greie ut! er arr rundt halve brystvorta ca:) å siden det er akkurat på overgangen fra brystvorte til pupp blir arret minimalt fordi det blandes inn i overgangen om du skjønner? har vært lit øm, men trur ikke det er noe værre enn å ta snittet under:) Det er godt å høre! Kirurgen sa at arret blir nesten usynlig, siden man gjør det i overgangen, som du beskriver selv. Men tenkte at det var greit og spørre deg i tillegg. :gjeiper:
sinne Skrevet 27. februar 2011 #16100 Skrevet 27. februar 2011 Tenk godt over størrelsen du ønsker! hehe, har du sikkert fått med deg for lenge siden, men de blir ''små'' når hevelsen går bort. Jeg opererte meg på Oslo plastikkirurgi. skal det var på konsultasjon sist torsdag og vi ble enige om ikke mindre enn 250 og ikke større enn 300 de skulle se ann under op hva som ble penest på kroppen min. men jeg heller mer mot 300, så håper det ikke blir mindre enn 280 :gjeiper: skal si ifra til kirurgen på op dagen! å som jeg gleder meg! synes det bare blir værre og værre å se meg selv etter en dusj i speilet uten klær
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå