Terine Skrevet 24. februar 2011 #16001 Skrevet 24. februar 2011 Sååå fine :D Men hvorfor passet du både 75 og 80? Burde du ikke da ha 75D heller? hehe:) mente at jeg først prøvde 75C å så 80C å at jeg ikke trodde jeg kom til å passe noen av dem! men ville ikke prøve så mye da jeg hadde dusja å skifta tape samme dagen, så puppa mine ble litt ømme etterpå! skal måle meg når helvelsen går ned å finne den riktige str:)
Terine Skrevet 24. februar 2011 #16002 Skrevet 24. februar 2011 vet at BH'n ikke passa helt:) ville bare sjekke om jeg faktisk fikk på meg så stort, da jeg ikke trodde de var så store! hehe men som du sier har jeg planer om å gå på change om en stund å få målt riktig:) jeg lurer foresten på en ting! er det normalt at hevelsen går litt opp og ned? merket i morges at da jeg våkna at jeg var litt mer hoven mellom puppene enn fra dagen før..:/ kan det ha noe med at jeg har ligget helt ned på rygg? er så redd for at noe skal gå galt så spør bra for å være sikker!
Coco7 Skrevet 24. februar 2011 #16003 Skrevet 24. februar 2011 Da har jeg vært inne til konsultasjon og er overlykkelig!! Fikk klartsignal til å operere meg på onsdagen, så faktisk bare 5 dager å vente! Gleder meg som en gal.. Blei utrolig godt tatt i mot og ivaretatt fra første stund,kirurgen tok seg god tid, kikket aldri på klokken eller noe, bare snakket og svarte på alt jeg ønsket. Virket som det var veldig viktig for han at jeg skulle bli fornøyd Ble enige om anatomiske proteser, rue, over muskel (var i grenseland, men han mente uten tvil at det ville se best ut), 370 på den ene og 320 på den andre(litt forskjell...) Blei overrasket over den store størrelsen, men når jeg prøvde bh med innlegg så det helt naturlig ut, akkurat slik jeg ville ha det! Fyller de opp så jeg slipper et evt løft siden jeg hadde litt heng.. Ååå, helt i ekstase jeg nå! :D
Betty84 Skrevet 24. februar 2011 #16004 Skrevet 24. februar 2011 Da har jeg vært inne til konsultasjon og er overlykkelig!! Fikk klartsignal til å operere meg på onsdagen, så faktisk bare 5 dager å vente! Gleder meg som en gal.. Blei utrolig godt tatt i mot og ivaretatt fra første stund,kirurgen tok seg god tid, kikket aldri på klokken eller noe, bare snakket og svarte på alt jeg ønsket. Virket som det var veldig viktig for han at jeg skulle bli fornøyd Ble enige om anatomiske proteser, rue, over muskel (var i grenseland, men han mente uten tvil at det ville se best ut), 370 på den ene og 320 på den andre(litt forskjell...) Blei overrasket over den store størrelsen, men når jeg prøvde bh med innlegg så det helt naturlig ut, akkurat slik jeg ville ha det! Fyller de opp så jeg slipper et evt løft siden jeg hadde litt heng.. Ååå, helt i ekstase jeg nå! :D Å så deilig å få alt unnagjort så fort!
Kamikaze Skrevet 24. februar 2011 #16005 Skrevet 24. februar 2011 Åh, så heldige dere er folkens!! Jeg har nå spart opp 2/3 var ikke sikker på om jeg skulle greie det, men nå ser det ut som om jeg skal nå målet mitt og forhåpentligvis kan jeg ta operasjonen min til sommeren! Wohooo :D
PiaGundersen Skrevet 24. februar 2011 #16006 Skrevet 24. februar 2011 yey! de ser skikkelig fine ut altså:D skal se om jeg får lakt ut et bilde jeg også! er jo bare 5 dager etter op, men var ute i dag å prøvde BH'er på H&M men var bare sånne myke fra Triumph da^^ undervurderte meg selv litt da jeg lette å tenkte at 80C kunne jeg umulig passe! trodde heller ikke jeg passa 75C! men jaggu passa de! takk dine ser jo kjempebra ut!! artig å se bilde synes flere kan legge ut (eller sende meg i innboksen ) hva mener du om klinikken? blandede følelser? forresten, er det noen som vet når hevelsen går helt ned? føler de er bra igjen nå, men er litt hoven mellom puppene enda. de er liksom så tett sammen. kanskje de bare er slik?
Coco7 Skrevet 24. februar 2011 #16007 Skrevet 24. februar 2011 Å så deilig å få alt unnagjort så fort! Det blir kjempe deilig å få det overstått, hadde jeg mått vente i mange uker/måneder, hadde jeg fått magesår! Jeg er en person som gruer meg veldig til ting, og har jeg bestemt meg for noe så ser jeg helst at det skjer med engang. Så heldig var jeg som fikk time så raskt (avbestilling..), det var liksom "ment to be"
PiaGundersen Skrevet 24. februar 2011 #16008 Skrevet 24. februar 2011 vet at BH'n ikke passa helt:) ville bare sjekke om jeg faktisk fikk på meg så stort, da jeg ikke trodde de var så store! hehe men som du sier har jeg planer om å gå på change om en stund å få målt riktig:) jeg lurer foresten på en ting! er det normalt at hevelsen går litt opp og ned? merket i morges at da jeg våkna at jeg var litt mer hoven mellom puppene enn fra dagen før..:/ kan det ha noe med at jeg har ligget helt ned på rygg? er så redd for at noe skal gå galt så spør bra for å være sikker! skal ikke si noe for sikkert, men tror det er normalt min hevelse bare økte første døgnene, og gikk så ned igjen. men mellom puppene synes jeg det har gått litt saktere. var jo dritredd for å få uniboob her ei vending det du må passe på er om det blir rødt i tillegg, og du blir slapp med feber..
Frk.L-M Skrevet 24. februar 2011 #16009 Skrevet 24. februar 2011 Da har jeg vært inne til konsultasjon og er overlykkelig!! Fikk klartsignal til å operere meg på onsdagen, så faktisk bare 5 dager å vente! Gleder meg som en gal.. Blei utrolig godt tatt i mot og ivaretatt fra første stund,kirurgen tok seg god tid, kikket aldri på klokken eller noe, bare snakket og svarte på alt jeg ønsket. Virket som det var veldig viktig for han at jeg skulle bli fornøyd Ble enige om anatomiske proteser, rue, over muskel (var i grenseland, men han mente uten tvil at det ville se best ut), 370 på den ene og 320 på den andre(litt forskjell...) Blei overrasket over den store størrelsen, men når jeg prøvde bh med innlegg så det helt naturlig ut, akkurat slik jeg ville ha det! Fyller de opp så jeg slipper et evt løft siden jeg hadde litt heng.. Ååå, helt i ekstase jeg nå! :D Så bra:) Hvor er det du skal opereres?
Lykkejulie Skrevet 24. februar 2011 #16010 Skrevet 24. februar 2011 Noen som vet hvorfor vi ikke kan ha på oss vanlig BH før det har gått så og så lang tid? og hvorfor ikke pushup?.... og hvor lenge må vi egentlig vente, jeg hører så forskjellig, alt i fra 1 måned etter operasjonen til oppmot et halvt år?.... Var å kjøpte meg et par BH`er i går og ville så gjerne brukt en fin i kveld da jeg skal på jentekveld med jentene :gjeiper: de er nok veldig spente å vil ta en titt er jo ikke så fint med sportsbh..... Jeg fant faktisk en ganske så fin BH på Lindex i går uten spiler og push-up. Svart en med litt blonder. Tenkte å bruke den når det var noe spesielt, finere enn sports-bh vertfall
boobjob Skrevet 24. februar 2011 #16011 Skrevet 24. februar 2011 Et par spm: Hvor lenge må dere gå med sports bh om dagen/natten? Når kan dere bruke bh uten spiler? Når kan dere bruke bh MED spiler og push up? Jeg må bruke sportsbh i 2 uker dag og natt. Deretter bare dag i 6 uker. Men velger å bruke den 6 uker både dag og natt. Ooooog har fått beskjed om at jeg kan bruke hvilken som helst bh etter 6 uker.(spiler, push up, u name it) Noen som må vente i maaange mnd? Jeg gleder meg helt sinnsykt
lotteline Skrevet 24. februar 2011 #16012 Skrevet 24. februar 2011 Et par spm: Hvor lenge må dere gå med sports bh om dagen/natten? Når kan dere bruke bh uten spiler? Når kan dere bruke bh MED spiler og push up? Jeg må bruke sportsbh i 2 uker dag og natt. Deretter bare dag i 6 uker. Men velger å bruke den 6 uker både dag og natt. Ooooog har fått beskjed om at jeg kan bruke hvilken som helst bh etter 6 uker.(spiler, push up, u name it) Noen som må vente i maaange mnd? Jeg gleder meg helt sinnsykt Lurer på det samme, er sykt lei av sportsbestemorbh`en nå :gjeiper: Kan vel ikke skade om jeg bruker push up et par timer i kveld vel, 2 uker etter operasjonen.................... så lenge jeg ikke føler noe smerter/ ubehag heller....
lotteline Skrevet 24. februar 2011 #16013 Skrevet 24. februar 2011 Jeg fant faktisk en ganske så fin BH på Lindex i går uten spiler og push-up. Svart en med litt blonder. Tenkte å bruke den når det var noe spesielt, finere enn sports-bh vertfall Da får jeg ta mg en svipptur innom lindex, på hennes var d kuuul umulig å finne uten spiler og nesten alle bh`ene var push ups... men mange fine da
lilleville85 Skrevet 24. februar 2011 #16014 Skrevet 24. februar 2011 Et par spm: Hvor lenge må dere gå med sports bh om dagen/natten? Når kan dere bruke bh uten spiler? Når kan dere bruke bh MED spiler og push up? Jeg må bruke sportsbh i 2 uker dag og natt. Deretter bare dag i 6 uker. Men velger å bruke den 6 uker både dag og natt. Ooooog har fått beskjed om at jeg kan bruke hvilken som helst bh etter 6 uker.(spiler, push up, u name it) Noen som må vente i maaange mnd? Jeg gleder meg helt sinnsykt Jeg fikk beskjed om å bruke sportsbh natt og dag i 6 uker, så var det fritt fram med alt =) Gleder meg også til å kunne bruke normale bher!! Skal i bryllup i helga så da tenkte jeg å bruke vanlig. Er liksom ikke så fint med sportsbh til kjole...
boobjob Skrevet 24. februar 2011 #16015 Skrevet 24. februar 2011 Lurer på det samme, er sykt lei av sportsbestemorbh`en nå :gjeiper: Kan vel ikke skade om jeg bruker push up et par timer i kveld vel, 2 uker etter operasjonen.................... så lenge jeg ikke føler noe smerter/ ubehag heller.... Det tror jeg går helt greit. Jeg tror ikke jeg hadde klart det nå, siden jeg fremdeles har litt vondt, 9 dager etter operajsonen. Men kommer nok til å hive på meg en push up et par timer på fest om en uke eller to vil jeg tro, så lenge det ikke gjør vondt Go for it! Puppene er mye finere i bh enn sports bh
boobjob Skrevet 24. februar 2011 #16016 Skrevet 24. februar 2011 Jeg fikk beskjed om å bruke sportsbh natt og dag i 6 uker, så var det fritt fram med alt =) Gleder meg også til å kunne bruke normale bher!! Skal i bryllup i helga så da tenkte jeg å bruke vanlig. Er liksom ikke så fint med sportsbh til kjole... Fint, da er det ikke bare meg som har beskjed om 6 uker. Lengre bak i forumet følte jeg alle måtte gå med sports bh mellom 3-6 mnd. Hadde ikke klart å vært så tålmodig jeg :b Glad det bare er 4 uker og 4 dager igjen.
Coco7 Skrevet 24. februar 2011 #16017 Skrevet 24. februar 2011 Et par spm: Hvor lenge må dere gå med sports bh om dagen/natten? Når kan dere bruke bh uten spiler? Når kan dere bruke bh MED spiler og push up? Jeg må bruke sportsbh i 2 uker dag og natt. Deretter bare dag i 6 uker. Men velger å bruke den 6 uker både dag og natt. Ooooog har fått beskjed om at jeg kan bruke hvilken som helst bh etter 6 uker.(spiler, push up, u name it) Noen som må vente i maaange mnd? Jeg gleder meg helt sinnsykt Der jeg skal ta fikk jeg beskjed om sportsbh dag OG natt i 4 uker, deretter på dagtid i 3 måneder.. På natten kunne jeg sove uten om jeg ville Bh uten spiler vet jeg ikke noe om, sikkert etter 3 måneder ville jeg tro, etter jeg er ferdig med den sportsbh'n Gleder meg sånn til operasjonen, hvordan syns du det har gått i ettertid og hvor mye la du inn?
Coco7 Skrevet 24. februar 2011 #16018 Skrevet 24. februar 2011 Så bra:) Hvor er det du skal opereres? Jeg skal operere meg ved Fornebuklinikken! Er superfornøyd med måten jeg ble tatt hånd om i dag da jeg var til konsultasjon, uten tvil en god opplevelse fra ende til annen! Anbefales!
Lillefy Skrevet 24. februar 2011 #16019 Skrevet 24. februar 2011 Sent før og etter bilder til deg nå Lykke til på konsultasjon i morgen ! Tusen takk de var såå lekre!! ... jeg ble operert av Tyge i DAG koselig og utrolig dyktig danske:) Gratulerer med nye pupper!! Og du hadde helt rett, han var veldig koselig og virket utrolig dyktig
Gjest halebein Skrevet 24. februar 2011 #16020 Skrevet 24. februar 2011 Hei igjen damer:) Jeg leser her inne hele tiden, men har foreløblig ikke så mye å skrive, enn at jeg gleder meg til datoen min 8.mars;) Lurer på en ting... jeg og kollegaene mine skal egentlig gå en fjelltur 8 og 9. april, 18 km på ski den ene dagen, og 23 km på ski dagen etter... lett terreng, jevn stigning, er ganske godt trent - og vil i så fall dra pulk og ikke ha ryggsekk... men tror dere som har operert at dette lar seg gjøre??? På dagen 1 mnd etter operasjonen? eller vil dette bli strabasiøst, og heller ødelegge. jeg er kjempe i tvil, i og med at dersom noe skjer så er jeg laaaangt inne hutiheita. Jeg aner jo ikke hvordan formen er etter operasjonen og når man kan begynne å røre på seg igjen......skal legge inn mellom 260-300 g over muskel. hva synes dere? Et annet hjertesukk: Jeg har ennå ikke fortalt svigerfamilien min om operasjonen. Får liksom ikke til å si det. min familie vet, det blir liksom litt lettere. Svigers skal passe barna, men jeg har sagt at vi trenger barnevakt 2 dager, fordi vi skal ta oss ei natt på hotell, og ha litt kjærestetid... må jo nesten fortelle det før operasjonen, de kommer til å bli så skuffet og lei seg om de får vite det i ettertid, evt. av andre eller bare "ser det".... vanskelig... hvordan sa dere det til nær familie, og hvilke reaksjoner fikk dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå