Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Send gjerne før og etter bilder til meg også hvis noen vil? :)

I morgen skal jeg på konsultasjon på stokkan, er kjempe spent! Skal til Dr. Tyge Tindholdt, noen som har operert hos han? Har googlet han og virker som han er kvalifisert iallefall :gjeiper:

Er det noe spesielt jeg bør huske å spørre om? Klarer ikke komme på noen ting jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen skal jeg på konsultasjon på stokkan, er kjempe spent! Skal til Dr. Tyge Tindholdt, noen som har operert hos han? Har googlet han og virker som han er kvalifisert iallefall :gjeiper:

Er det noe spesielt jeg bør huske å spørre om? Klarer ikke komme på noen ting jeg nå.

Sent før og etter bilder til deg nå :)

Lykke til på konsultasjon i morgen !

Skrevet

... jeg ble operert av Tyge i DAG :) koselig og utrolig dyktig danske:)

Skrevet

hei alle sammen :) Nå ligger jeg her i senga med mine 350g-høyprofil-undermuskel-pupper!

:D må si at jeg er rimelig hjelpesløs og har en del smerter allerede, men hvem bryr seg om det ;)

syns det er så uvirkelig - har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg har pupper :P

Skrevet

hei alle sammen :) Nå ligger jeg her i senga med mine 350g-høyprofil-undermuskel-pupper!

:D må si at jeg er rimelig hjelpesløs og har en del smerter allerede, men hvem bryr seg om det ;)

syns det er så uvirkelig - har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg har pupper :P

GRATULERE!!!! :klemmer:

Skrevet

BELLE89: Grattis med pupper :romeo: godt å høre at alt er fint etter forholdene.... smertene avtar for hver dag som går :) :) :)

I dag har jeg vært ute å shoppet undertøy, klarte ikke å vente lengre, hehe :fnise: jeg vet de anbefaler å vente med innkjøp av bh, mn satser på at jeg beholder størrelsen min.... hadde 75A og nå måtte jeg opp til 75C, juhuuuuu :gjeiper: :kyss:

JENNY: Fikk besøk av ei venninne i kveld, så bildene blir litt forsinka, men de kommer :duskedame:

Skrevet

vil du sende meg bilde på PM? Min story er slik: Var før 2 svangerskap en 75 B, gikk opp til 80 C i svangerskap, og er nå en knapp 75A. Jeg er 170cm høy, ca61,5kg, og Dr. Schistad på Fornebuklinikken mente at 375ml under muskel, moderat profil ville bli naturlig og fint. Ser her inne på forumet at ingen legger inn så mye. De fleste ligger jo rundt 300 og under. Blir jo veldig i tvil om 375ml er for mye. Vil ha "naturlige" pupper, men akkurat passe store. Kirurgen mente at jeg ville få en C, usikker på om han da mente full C eller en vanlig C.

Hvor lenge siden er det du opererte da? Og hva ble du og kirurgene enige om før op?

Håper de går seg til og at du blir vant med det da. Utrolig kjedelig om du må ha reoperasjon :S

Hei!

Jeg fikk lagt inn 350/375 gram (puppene var litt forskjellig str), og på meg ser det ikke for stort ut, synes jeg da :) Jeg har ammet 2 barn, og var før svangerskapene 75 B. Gikk opp til 80 C, men så ned til en knapp B igjen. Er 165 cm og ca 56/57 kg. Kirurgen min sa at det var best å "fylle opp" framfor å legge inn for lite, for å få best mulig resultat. Mine hadde litt heng etter amminga, og (jeg tror) at det gjør at de ser ganske naturlig ut nå. For jeg har ikke noen synlig kant eller "hyller". ;) Er fornøyd med resultatet så langt, opererte for 16 dager siden :) Det er nok best å høre på kirurgene, de vet hva de gjør :) 375 gram kan se gigantisk ut på noen, og mindre ut på andre. Jeg kan legge ut noen bilder :)

Skrevet

gratulerer til alle dere med nye pupper :) :)

jeg vil veeeldig gjerne se bilder altså :P

Skrevet

Drister meg til å legge ut bilder her, da med BH på ;) hehe.

Litt info: jeg er 165 cm, 57 kg, har 350/375 gram over muskel, moderat profil. Dette er 16 dager etter OP. Bh størrelsen på bildene er 80 C, og på bildet med tskjorte er det bare sportsbh'en under :)

(se bort i fra at jeg er snøhvit, hehe. solarium here I come..)

post-41717-0-11603100-1298500937_thumb.j

post-41717-0-18262500-1298500951_thumb.j

post-41717-0-21784100-1298500962_thumb.j

Skrevet

Gratulerer med nye pupper Belle89 :D

Jeg lurte på om noen ville sende meg noen bilder på PM også? :)

Da jeg egentlig ble enig med legen min om 310 gram, har jeg begynt å tenke

at dette kanskje er litt mye og vil se fake ut.. Selvom jeg stoler på

han, lurer jeg på litt sånn før/etter, kg/cm/str.

Selv er jeg veldig liten og nett, men 166 cm og 52 kg.

Og, en annen ting. Hva anbefaler dere av Micropore og Silktape?

Vil ha den mest skånsomme, og som ikke river i såret/arret når den taes av.

Tre uker og to dager til jeg skal under kniven :D

Skrevet

Gratulerer så mye Belle89.. Velkommen i gjengen :sexy: haha :)

Skrevet

Drister meg til å legge ut bilder her, da med BH på ;) hehe.

Litt info: jeg er 165 cm, 57 kg, har 350/375 gram over muskel, moderat profil. Dette er 16 dager etter OP. Bh størrelsen på bildene er 80 C, og på bildet med tskjorte er det bare sportsbh'en under :)

(se bort i fra at jeg er snøhvit, hehe. solarium here I come..)

yey! de ser skikkelig fine ut altså:D skal se om jeg får lakt ut et bilde jeg også! er jo bare 5 dager etter op, men var ute i dag å prøvde BH'er på H&M :fnise: men var bare sånne myke fra Triumph da^^ undervurderte meg selv litt da jeg lette å tenkte at 80C kunne jeg umulig passe! trodde heller ikke jeg passa 75C! men jaggu passa de! :fnise:

Skrevet

Gratulerer Belle! de ser sikkert superbra ut!:) gleder meg til å høre din opplevelse av Klinikken! har litt blandede følelser der jeg faktisk!

Skrevet

her er et bilde:) får de som enda ikke vet det så er det moderat profil 325 over muskel. 5 dager etter op! på Prøverommet på H&M:P 80C har jeg på meg der! :rodmer: såå fornøyd!

post-41672-0-62484900-1298507410_thumb.j

Skrevet

Noen som vet hvorfor vi ikke kan ha på oss vanlig BH før det har gått så og så lang tid? :sjenert: og hvorfor ikke pushup?.... og hvor lenge må vi egentlig vente, jeg hører så forskjellig, alt i fra 1 måned etter operasjonen til oppmot et halvt år?....

Var å kjøpte meg et par BH`er i går og ville så gjerne brukt en fin i kveld da jeg skal på jentekveld med jentene :gjeiper: de er nok veldig spente å vil ta en titt :fnise: er jo ikke så fint med sportsbh.....

Skrevet

Noen som vet hvorfor vi ikke kan ha på oss vanlig BH før det har gått så og så lang tid? :sjenert: og hvorfor ikke pushup?.... og hvor lenge må vi egentlig vente, jeg hører så forskjellig, alt i fra 1 måned etter operasjonen til oppmot et halvt år?....

Var å kjøpte meg et par BH`er i går og ville så gjerne brukt en fin i kveld da jeg skal på jentekveld med jentene :gjeiper: de er nok veldig spente å vil ta en titt :fnise: er jo ikke så fint med sportsbh.....

Tror en kveld av og til skal gå bra, et par timer.. :)

Jeg fikk beskjed om at det kunne ødelegge arrene, + at når puppene blir pushet opp så kan de " bli sånn" .. at de gror feil.. Så det vil vi jo ikke ?:) Sløse bort 30.000 kr liksom..

Men rart at noen får beskjed om 6 mnd, noen 4 uker.

Selv har jeg 6 uker. Trodde jeg kunne bruke uten spiler etter 6 uker, men kirurgen min sa jeg kunne bruke hvilken bh jeg ville etter 6 uker. Så lenge jeg ikke gikk så mye uten bh, ettersom når man har silikon kan det fort gi heng hvis man ikke bruker bh regelmessig.

Jeg velger å stole på min egen kirurg å vente 6 uker, å ikke vente i kanskje 6 mnd. Tror ikke han sier 6 uker for at jeg skal ødelegge puppene mine :fnise: Så han vet nok at 6 uker holder..

Hvor lang tid fikk du bedkjed om?

Skrevet

her er et bilde:) får de som enda ikke vet det så er det moderat profil 325 over muskel. 5 dager etter op! på Prøverommet på H&M:P 80C har jeg på meg der! :rodmer: såå fornøyd!

Sååå fine :D

Men hvorfor passet du både 75 og 80? Burde du ikke da ha 75D heller?

Skrevet

Tror en kveld av og til skal gå bra, et par timer.. :)

Jeg fikk beskjed om at det kunne ødelegge arrene, + at når puppene blir pushet opp så kan de " bli sånn" .. at de gror feil.. Så det vil vi jo ikke ?:) Sløse bort 30.000 kr liksom..

Men rart at noen får beskjed om 6 mnd, noen 4 uker.

Selv har jeg 6 uker. Trodde jeg kunne bruke uten spiler etter 6 uker, men kirurgen min sa jeg kunne bruke hvilken bh jeg ville etter 6 uker. Så lenge jeg ikke gikk så mye uten bh, ettersom når man har silikon kan det fort gi heng hvis man ikke bruker bh regelmessig.

Jeg velger å stole på min egen kirurg å vente 6 uker, å ikke vente i kanskje 6 mnd. Tror ikke han sier 6 uker for at jeg skal ødelegge puppene mine :fnise: Så han vet nok at 6 uker holder..

Hvor lang tid fikk du bedkjed om?

Såklart, man vil jo ha best mulig resultat, så det er best å følge forholdsreglene, men satser på at det går fint et par timer, hehe, går jo med sporstbh`en utenom :gjeiper:

Jeg fikk beskjed om 1 mnd. faktisk, mn tror det var BH uten push up og uten spiler, er ikke helt sikker. Skal til kontroll i morgen, skal høre med henne da :) :) :)

Skrevet (endret)

Hei, og gratulerer med flotte nye pupper :klemmer:

Jeg vil bare si at jeg vil anbefale alle med nye pupper å ta turen til Change(eller en annen litt dyrere undertøysbutikk) å få dere målt.

For sånn som jeg kan se ut i fra bildet passer ikke den BHen som du har på deg noe særlig desverre.Kanten mellom puppene ligger ikke inntil huden,og gir deg derfor ikke den riktige støtten. Så jeg og tror kanskje at du skulle tatt å prøvd en i 75d.

Uansett ha det kjekt med kjøp av nytt undertøy :jepp:

Gleder meg til jeg kan gå ut å bruke mine gavekort :jepp::jepp:

Endret av Niliv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...