lotteline Skrevet 17. februar 2011 #15641 Skrevet 17. februar 2011 neivell.. skjønner enda ikke helt hvordan jeg legger ut bilde her Men ta en titt på bloggen min og skriv her hva dere mener ? Kjempe flotte, akkurat passelig størrelse Fantastisk følelse, ikke sant? Nå kan vi gå mot vår & sommer med hevet pupp
sinne Skrevet 17. februar 2011 #15642 Skrevet 17. februar 2011 Dere som har opperert på nobel clinicen, har dere sovet på hotel i nærheten?isåfall hvilket? Er Avhengi av hotel og er ikke noe kjent i Oslo så vet ikke helt om jeg vil kjøre ifra klinikken og inn i sentrum for å finne hotel...
just me Skrevet 17. februar 2011 #15643 Skrevet 17. februar 2011 Hei Jeg opererte på Fornebuklinikken i september, så det er nesten 6 måneder nå Er storfornøyd. Grunnen til at jeg valgte Fornebuklinikken var pga alle ryktene jeg hadde hørt. POSITIVE rykter, og det var den eneste klinikken jeg ikke hørte noe negativt om. Kjenner kjempe mange som har operert der, og vi alle er like fornøyde Jeg hadde mest lyst til å bli operert av Schistad, men han hadde ikke mulighet til å operere meg den datoen jeg ønsker, så jeg fikk Barstad. Kjempe flink var han Så hvem du blir operert av der har ingenting å si Har ikke vært borti det med eget fett, og jeg tror nok jeg ikke ville gjort det.. fettsuging er noe jeg aldri blir å gjøre, pga alle disse skrekkhistoriene :S De har den beste garantien også på brystforstørrelse-silikon, så tror nok ikke det gjør noe om du velger silikon heller De blir myke altså Bare å spørre mer om du lurer Skal opereres av dr Barstad på mandag, og er veldig spent! Jeg og har bare hørt masse positivt om dem, og det kombinert med deres gode garanti gjorde at jeg valgte dem:) hvor mye la du inn, og over eller under? Er veldig usikker på hvilken profil jeg skal velge, hva har dere andre her valgt, og hvorfor?
Linaa Skrevet 17. februar 2011 #15644 Skrevet 17. februar 2011 Huff da hørtes ikke noe godt ut! men i morgen er den store dagen:D gleder meg sånn på dine vegne! skal tenke på deg når jeg skal i banken å ta ut de 29000:D Massemasse likke til! gleder meg til å høre fra deg:) Takk takk! Jeg har virkelig ikke fått ordentlig søvn, sovnet ikke før 2. Våknet 7.. Å siden da til nå så har jeg våknet sånn 100 ganger,, snart tar jeg meg en ny dusj så er jeg klar til å reise
Linaa Skrevet 17. februar 2011 #15645 Skrevet 17. februar 2011 Wow, her var det mye fine pupper Takk for at dere legger ut bilder og deler med oss. Masse lykke til i dag Linaa Det kommer til å gå kjempebra! Gleder meg til å høre historien din Må bare si at dette minner meg nesten om når jeg var gravid... Da hadde vi terminliste, fødselhistorier og bilder av barne. Her har vi op.liste, op.historier og bilder av pupper! Takk!! Skal skrive her så fort jeg orker altså! alle er så søte her inne!
Linaa Skrevet 17. februar 2011 #15646 Skrevet 17. februar 2011 Hehe, ja det har du helt rett i, minner meg veldig om da jeg var gravid å det eneste jeg tenkte på var baby, baby, baby, var inne på nettet å leste og slukte all informasjon og fødselshistorier.... og nå er det pupper for alle penga Lykke til Linaa Kjenner ijgen den nervøsiteten din, jeg var skikkelig nervevrak dagen før operasjonen.... selve operasjonsdagen gikk bedre, men var sinn sykt nervøs for det om Tro meg, det kommer til å gå strååååålende Jeg var forresten til min puppekonsultasjon nr. 2 i dag :=) 1 uke siden operasjonen, juhuuuu Alt stod fint til, har fått meg en skikkelig blåveis under høyre pupp, men dette går seg jo til :) Takk lotteline!
berryme Skrevet 17. februar 2011 #15649 Skrevet 17. februar 2011 HURRA! Jeg ringte Colosseumklinikken nå, fikk konsultasjon på tirsdag og operasjon 18 mars! :D
Terine Skrevet 17. februar 2011 #15650 Skrevet 17. februar 2011 HURRA! Jeg ringte Colosseumklinikken nå, fikk konsultasjon på tirsdag og operasjon 18 mars! :D så bra:D legger ut ny oppdatert liste! velkommen i klubben;) OPERASJONSDAGENE 17.februar Linaa 18.februar: Terine 21.februar: Niliv 23.februar: Belle89 4.mars: Ragpride 7.mars: Kalia 8.mars: Halebein 17.mars: Sinne 18 mars: Berryme 29.april: Jazne 18. Mai: Enne
Terine Skrevet 17. februar 2011 #15651 Skrevet 17. februar 2011 Wæææ:O i morgen er det min tur! kjenner ikke at jeg har spesielt med nærver enda.. men de kommer vell i kveld! er vel egentlig mer at det ikke har gått opp for meg at dagen faktisk er i morgen!
lotteline Skrevet 17. februar 2011 #15652 Skrevet 17. februar 2011 Wæææ:O i morgen er det min tur! kjenner ikke at jeg har spesielt med nærver enda.. men de kommer vell i kveld! er vel egentlig mer at det ikke har gått opp for meg at dagen faktisk er i morgen! Masse lykke til i morgen terine Så bra at nervene ikke har meldt seg enda, er ikke sikkert de kommer heller du har mye å glede deg til, er bare sååååå fantastisk med pupper :gjeiper: Gleder meg til å høre oppdatering
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15653 Skrevet 17. februar 2011 Lykke tiiiil Linaaa Er vel nå klokken 1 det skal skje? Gleder meg til å høre hvordan det har gåtttt :D
PiaGundersen Skrevet 17. februar 2011 #15654 Skrevet 17. februar 2011 Wæææ:O i morgen er det min tur! kjenner ikke at jeg har spesielt med nærver enda.. men de kommer vell i kveld! er vel egentlig mer at det ikke har gått opp for meg at dagen faktisk er i morgen! lykke til Terine! i morgen har du nye pupper må få høre aaalt :)
Terine Skrevet 17. februar 2011 #15655 Skrevet 17. februar 2011 lykke til Terine! i morgen har du nye pupper må få høre aaalt :) Takk:) heldigvis er jeg på jobb å får holdt tankene i sjakk! har værrt å tatt ut penger å fått skrevet ut bilder som jeg skal ta med meg^^. litt flaut å gå på bibliotenet (siden jeg selv ikke har skriver) å skrive ut masse puppebilder;p men er det noen form for etterkontroll noen av dagene etter på stokkanklinikken?
Terine Skrevet 17. februar 2011 #15656 Skrevet 17. februar 2011 Masse lykke til i morgen terine Så bra at nervene ikke har meldt seg enda, er ikke sikkert de kommer heller du har mye å glede deg til, er bare sååååå fantastisk med pupper :gjeiper: Gleder meg til å høre oppdatering takk! skal oppdatere så raskt jeg kommer til igjen! alee her er så søte!! føler meg mye bedre når jeg ahr dere her med meg:) har en liten urolig følelse i magen bare.. fordi at jeg vet at i morgen skjer det! men har hverken glede eller gruing inni mer! merkelig! er liksom blitt litt nøytral!
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15657 Skrevet 17. februar 2011 Æsj, er så lei av å ha vondt.. Klarer fremdeles ikke reise meg opp av senga selv, føler meg så hjelpesløs.. Hvor lang tid tok det før dere andre klarte å gjøre ting? Føle at ting ble som normalt igjen? Håper virkelig det skjer snart. Lei av å ha konstand vondt, ikke klare å gjøre noe osv
Lykkejulie Skrevet 17. februar 2011 #15658 Skrevet 17. februar 2011 Hei jenter! Jeg er ny her. Jeg oppererte i går og synd det har vært supert med tilgang til dette forumet Jeg er 23 år, 168 høy, 58 kg og har ammet et barn. Jeg la inn 285 under muskel og jeg har det voooondt! Eneste jeg klarer selv er å gå på do viss døren står open klarer ikke trykke ned håndtaket selv Jeg syns størrelsen ser bra ut men de er veldig langt fra hverandre og veldig struttete. Er det noen erfaringer på hvor mye dette vil forandre seg? Skulle likt at de var litt nærmere hverandre og litt "rundere". Puppene mine var i utgangpunktet ganske runde med fint mellomrom mellom På forhånd takk, dere virker så koselige alle sammen! :D
boobjob Skrevet 17. februar 2011 #15659 Skrevet 17. februar 2011 Hei jenter! Jeg er ny her. Jeg oppererte i går og synd det har vært supert med tilgang til dette forumet Jeg er 23 år, 168 høy, 58 kg og har ammet et barn. Jeg la inn 285 under muskel og jeg har det voooondt! Eneste jeg klarer selv er å gå på do viss døren står open klarer ikke trykke ned håndtaket selv Jeg syns størrelsen ser bra ut men de er veldig langt fra hverandre og veldig struttete. Er det noen erfaringer på hvor mye dette vil forandre seg? Skulle likt at de var litt nærmere hverandre og litt "rundere". Puppene mine var i utgangpunktet ganske runde med fint mellomrom mellom På forhånd takk, dere virker så koselige alle sammen! :D Heisann og velkommen Jeg opererte selv på tirsdag den 15.. har også vondt, og har det likt som deg. Klarer å gå på do alene hvis døren er åpen. Greier ikke noe annet.. Begyner å bli dritt lei av å ikke klare noe.. Etter hva jeg har hørt, sett og hva kirurgen sier så vil det forandre seg. I går måtte jeg bare ta av sports bhen , å ta litt bilder. mine er skikkelig hovne og står rett ut ja. Jeg har et fint mellomrom mener jeg, men vet det kommer til å bli bedre om noen uker. Gleder meg Jeg er 1.73, veier 64 kg.. La inn 300g i høyre og 325 i venste. Høy profil over muskel Veldig fornøyd til nå.. Gleder meg bare til smertene er borte og jeg kan nyte dem mer. De er også STEIN harde. Er dine også det?
Betty84 Skrevet 17. februar 2011 #15660 Skrevet 17. februar 2011 Æsj, er så lei av å ha vondt.. Klarer fremdeles ikke reise meg opp av senga selv, føler meg så hjelpesløs.. Hvor lang tid tok det før dere andre klarte å gjøre ting? Føle at ting ble som normalt igjen? Håper virkelig det skjer snart. Lei av å ha konstand vondt, ikke klare å gjøre noe osv Husk at det ikke er lenge siden du var under kniven da Jeg klarte ikke å komme meg ut av sengen selv de første 5 dagene.... men klarte å gjøre små ting et par dager etter..Ting tar tid! Men husk å ta paracet sammen med de sterkere medisinene du har fått... Tramadol?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå