Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wuhuu, nå er det ikke lenge igjen :jepp:

I dag var jeg på min siste jobb dag før operasjonen. Gud for en dritt jobb, gleder meg til å slutte, sende inn oppsigelse nå snart, før 1 mars, så jeg kan slutte 1 april :)

I dag er det siste røykedag også.. Hør mange skal slutte både 1 og 2 uker før operasjon. Jeg måtte slutte 2 dager før, 1 uke etterpå. Uka etterpå skal nok gå fint, siden jeg sikkert ikke har såå lyst på da jeg ligger i senga med smerter. Men 2 dager før.. OFF. Skal ihvertfall ta meg en røyk å to før jeg legger meg i kveld. Kommer til å bli vanskelig, ihvertfall når jeg er nervøs i tillegg.. Røka siden jeg var 13, sååå ikke bare bare.. + Kjøre fra Stavanger til Bergen på mandag uten røyk, off. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det.

Men ALT for puppa :fnise:

Dere andre som røyker, klarte dere røykeslutten fint? Eller var det helt forferdelig?

OMG må jeg bare si, 3 dager igjen. Gleder meg så utrolig mye at jeg ikke kan sette ord på det :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det skal jeg også :)

Det skal jeg også!! Hehe Morten Haug her, hva med dere?

Gjest Mynona83
Skrevet

... du må hilse og si gratulerer med dagen til begge to! :P

Hvordan har det gått med de da? De fleste her inne (og folk jeg ellers kjenner) har "yngre pupper"; de har ikke hatt den så lenge ;)

.. Har du fått barn etter at du opererte? (og i såfall; hvordan "overlevde" puppene?)

De har det helt supert!! Har ikke fått barn enda, nei, så vet ikke hvordan de tar det! Men ellers føles de helt naturlige, føles ikke som jeg har silikon egentlig, arrene er så vidt synlige, og jeg har for lenge siden fått en sånn liten naturlig "heng", så de er ikke like "oppblåste" som først. Synes de er aldeles vakre, og er absolutt kjempeglad for at jeg tok operasjonen for 8 år siden!!

Gjest Mynona83
Skrevet

I dag var jeg på min siste jobb dag før operasjonen. Gud for en dritt jobb, gleder meg til å slutte, sende inn oppsigelse nå snart, før 1 mars, så jeg kan slutte 1 april :)

I dag er det siste røykedag også.. Hør mange skal slutte både 1 og 2 uker før operasjon. Jeg måtte slutte 2 dager før, 1 uke etterpå. Uka etterpå skal nok gå fint, siden jeg sikkert ikke har såå lyst på da jeg ligger i senga med smerter. Men 2 dager før.. OFF. Skal ihvertfall ta meg en røyk å to før jeg legger meg i kveld. Kommer til å bli vanskelig, ihvertfall når jeg er nervøs i tillegg.. Røka siden jeg var 13, sååå ikke bare bare.. + Kjøre fra Stavanger til Bergen på mandag uten røyk, off. Ser ikke helt hvordan jeg skal klare det.

Dere andre som røyker, klarte dere røykeslutten fint? Eller var det helt forferdelig?

OMG må jeg bare si, 3 dager igjen. Gleder meg så utrolig mye at jeg ikke kan sette ord på det :jepp:

Jeg røyka, men fikk bare beskjed om å ikke røyke samme dag som operasjon. Men det er jo 8 år siden, så en del har nok endret seg. Men nå ar jeg sluttet å røyke, og det føles helt fantastisk. Kan anbefale deg en ny start med nye pupper og røykfri!! Prøv, når du likevel må holde deg unna røyken!

Skrevet

Det er nå litt over 5 uker siden jeg ble operert. Arrene mine er blå, er det noen andre som har opplevd det samme?

Skrevet

Det skal jeg også!! Hehe Morten Haug her, hva med dere?

Litt usikker, regner med å få vite det på konsultasjon :) prøvd med poser i bh'n i går og vet liksom ikke helt hva jeg synes.. Utenpå singletten så det ut som om jeg hadde puppene til ei dame på 60 som ikke har gjørt noe annet enn å amme hele sitt liv. :fnise: . Tror heller jeg finner bilder på nettet å tar med til kirurgen så får vi bli enige der 

Skrevet

Jeg er helt ny her. Kjempe glad for at jeg "dumpet" over denne siden, masse informasjon her fra damer med selvopplevde erfaringer.

Ser at det er flere her som skal til nobel clinic, det skal jeg også.(Morten Haug) Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda, men både den og op er bestilt.

Blir spennende å følge dere andre, da jeg selv ikke skal dit før i mai.

Skrevet

Jeg er helt ny her. Kjempe glad for at jeg "dumpet" over denne siden, masse informasjon her fra damer med selvopplevde erfaringer.

Ser at det er flere her som skal til nobel clinic, det skal jeg også.(Morten Haug) Jeg har ikke vært til konsultasjonstime enda, men både den og op er bestilt.

Blir spennende å følge dere andre, da jeg selv ikke skal dit før i mai.

:velkommen:

Skrevet

Hadde vel i grunn tatt samme valget som deg! er ikke spesiellt overtroisk, men litt så... :gjeiper:

men vet ikke om det an ha noe med blødinger etc å gjør.. man kan vel ha litt lite jern osv rundt de tidene...

Muligens fordi mange kan ha litt hovene brystkjertler kanskje... Veit igrunn ikke. Har ikke hørt at det skal ha noe å si under andre operasjoner ihvertfall....

Skrevet

15.februar: Boobjob

17.februar Linaa

18.februar: Terine

23.februar: Belle89

17.mars: sinne

06.Mai: Jazne

:) en del nye pupper på vei nå :) :) boobjob, hvilke klokkeslett har du time?

Skrevet

da skal vi nesten ta samtidig:) Jeg skal tirsdag, dagen etter deg:) og legge inn nesten samme som deg (ca 280-300 over muskel)Har du bestemt hvor du skal ha snittet? og hvilken størrelse er du fra før? Jeg er liiiten A fra før, og skal nå bli en struttende, fin B! :) Gleder meg!

ååååså kjekt :) :) eg har A nå og han meinte eg kom til å få liten C. snakte ikkje om kor snitte sko tas men vil under brystet, tror ikkje eg kan ta i brystvortå iaf :gjeiper: de er så små :fnise: har du bestemt deg for kor du vil ta det ?ke klinikk du ska på? glede meg kanon masse til å endeli få ein størrelse så ikkje er lik null hehe glede meg til å kjøpe nytt undertøt og endelig passa kjoler og topper fint :)

Skrevet (endret)

jeg er bare 21 er vel kanskje litt i det yngste laget men.... :sjenert:

... Jeg er også 21, blir 22 i år ;)

Jeg har tenkt på dette siden jeg var 16 (de har faktisk ikke vokst et gram på den tiden) - så jeg mener ikke at det er i yngste laget for min del ;)

Endret av Belle89
Skrevet

Jeg har min siste dag med snus i dag.... :( er fortsatt 10 dager til op, men kirurgen sa at snusing faktisk er værre enn røyk, derfor må jeg slutte tidligere :( Så fra mandag blir det EN MÅNED UTEN SNUS!

kommer til å legge på meg noe volsomt :P

Skrevet

17.februar Linaa

7.mars Kalia

Skrevet

Det skjønner jeg :)

Jeg har selv ikke noe før bilde...vil ikke tenke på før engang...

Fikk jeg til å sende bildene til deg??

Skrevet

... Jeg er også 21, blir 22 i år ;)

Jeg har tenkt på dette siden jeg var 16 (de har faktisk ikke vokst et gram på den tiden) - så jeg mener ikke at det er i yngste laget for min del ;)

Har tenkt på det lenge selv, men alltid sagt at jeg ville vente til jeg har fått barn.. men det var helt til jeg slutta på pillene i sommer, det var nesten som å se på når luften siver ut av en ballong... vips så var de ihvertfall 1 cup mindre :kjefte:

er jo ikke 21 enda, blir det to uker etter opperasjonen så det er en bursdagsgave til meg selv fra meg selv :fnise:

Skrevet (endret)

Har tenkt på det lenge selv, men alltid sagt at jeg ville vente til jeg har fått barn.. men det var helt til jeg slutta på pillene i sommer, det var nesten som å se på når luften siver ut av en ballong... vips så var de ihvertfall 1 cup mindre :kjefte:

er jo ikke 21 enda, blir det to uker etter opperasjonen så det er en bursdagsgave til meg selv fra meg selv :fnise:

hehe, fin gave da! ;)

Jeg tenkte som følger: HVORFOR skal jeg gå å slite med dårlig selvtillit og være misfornøyd med meg selv i minst 5 år til? (fra nå)... det blir tilsammen 11 år hvor jeg klager over dette og ikke gjør noe med det - og det orker jeg ikke :)

jeg gleder meg så masse, sinne! ser for meg at du gjør det også? :D

Syns det er flott at folk har tålmodighet til å vente med implantater til man er ferdig med å få barn, men det har ikke jeg :)

Endret av Belle89
  • Liker 1
Skrevet

17.februar Linaa

:) en del nye pupper på vei nå :) :) boobjob, hvilke klokkeslett har du time?

11.30 skal jeg opereres! Ikke lenge igjen nåååå :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...