Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt litt på de engelske størrelsene.

Jeg vil veldig gjerne ha en wonderbra som passer, men da må jeg jo opp en størrelse.

De jeg har er i 32DD som tilsvarer 70E.

Kjenner jeg bør gå opp til 34, men er usikker på hvilken cup.... har dere noen tanker om det?

Er ikke mange butikker her i byen jeg har sett som har så stort utvalg i wonderbra, hverken typer eller størrelser.

Blir litt slitsomt å drive å sende tilbake hele tiden også.

Hvis du går opp en størrelse en omkrets så skal man jo egentlig gå ned en i cup. men passer cupen på den du har?

Gleder meg til jeg skal til Irland og hamstre bher, men det blir en stund til :(:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du går opp en størrelse en omkrets så skal man jo egentlig gå ned en i cup. men passer cupen på den du har?

Gleder meg til jeg skal til Irland og hamstre bher, men det blir en stund til :(:P

Nei, cupene i de som er 32DD er altfor små, dekker såvidt brystvorten og puppene hopper rett utav...

Skrevet

Nei, cupene i de som er 32DD er altfor små, dekker såvidt brystvorten og puppene hopper rett utav...

Hehe er ikke det kult da... :P

MEn da du jo opp 2 størrelser i cupen da. Hvis ikke mer? Hmm...

Vanskelig..

Skrevet

Hehe er ikke det kult da... :P

MEn da du jo opp 2 størrelser i cupen da. Hvis ikke mer? Hmm...

Vanskelig..

Ja det er det jeg sitter å lurer på, om jeg bare går opp i str rundt ryggen vil jo cupen være like liten tenker jeg....

Engelske størrelser er bare tull, de burde rette seg etter norske størrelser :kjefte:

Gikk på en smell da jeg også kjøpte en kjole fra england... kjøpte den i størrelsen jeg ellers bruker Small, som er en 8. Men neiiiiida, i england er jeg størrelse feit.

Gav kjolen til ei venninne som bruker 32/34 og kjolen i "liksom størrelse 36" satt som støpt på hu :sukk:

Skrevet (endret)

Ja det er det jeg sitter å lurer på, om jeg bare går opp i str rundt ryggen vil jo cupen være like liten tenker jeg....

Engelske størrelser er bare tull, de burde rette seg etter norske størrelser :kjefte:

Gikk på en smell da jeg også kjøpte en kjole fra england... kjøpte den i størrelsen jeg ellers bruker Small, som er en 8. Men neiiiiida, i england er jeg størrelse feit.

Gav kjolen til ei venninne som bruker 32/34 og kjolen i "liksom størrelse 36" satt som støpt på hu :sukk:

Cupen blir jo større når du går opp en størrelse rundt. Men kan jo hende den fortsatt er for liten :P

Jeg er en 10 i england tror jeg.

Her hjemme bruker jeg 34\36\38, kommer an på merket.

Endret av JaneDoe
Skrevet (endret)

Her skjedde det noe krøll :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Nå har jeg endelig fått testa disse puppene på et mannfolk!

De var visst "veldige gode" :skratte: , han aner ikke at det er silikon engang.. :lur::popcorn:

Skrevet

Nå har jeg endelig fått testa disse puppene på et mannfolk!

De var visst "veldige gode" :skratte: , han aner ikke at det er silikon engang.. :lur::popcorn:

wow, fin kommentar!! I like :fnise: Han la ikke merke til noe arr heller? (du hadde jo ganske fine også da)

Han du har date`a?

Skrevet

Igår var jeg på Change å kjøpte en bh :) i str 65G.. må egentlig ha 65H ser jeg...brystvortene mine titter frem :P

men er bare glad jeg har en bh jeg kan bruke nå, så den får holde til neste innkjøp :) (de hadde ikke større str inne i den bhen jeg ville ha)

Skrevet

wow, fin kommentar!! I like :fnise: Han la ikke merke til noe arr heller? (du hadde jo ganske fine også da)

Han du har date`a?

Jepp, han jeg har date'a :P

Ikke lagt merke til noe foreløpig nei :P

Skrevet

Jepp, han jeg har date'a :P

Ikke lagt merke til noe foreløpig nei :P

Hehe så bra. Mannfolka kikker vel ikke akkurat etter arr heller da.. :P Syns jeg ser det..

Skrevet

Hehe så bra. Mannfolka kikker vel ikke akkurat etter arr heller da.. :P Syns jeg ser det..

Vansklig med multitasking vettu!

*tafs tafs klå klå* *se etter...?..tafs*

Skrevet

Heisan, da er jeg klar for mitt første innlegg her inne, etter passiv smuglesing ei stund. Vet overhodet ikke om jeg poster rett, om det i det hele tatt kommer opp her cee cees, men prøver. Jeg har fått mange svar og dere har gitt meg følelsen av at jeg virkelig ikke er alene om å ha alle disse tankene angående silikon og nye pupper! Veldig bra! Jeg fikk operert inn silikon for 13 år siden, fikk da 240/260 operert inn, runde, over muskelen. Etter 3 barn, tyngdekraft og kapseldanning har jeg endelig tatt affære og skal opereres om 11 dager på Fornebuklinikken. Jeg har friskt i minne hvor sykt vondt jeg syns det var sist, og må ærlig innrømme at når jeg attpåtil vet jeg skal operere under muskel denne gang.....hjelp!!!

Samtidig, jeg kan ikke fordra puppene mine slik de er nå, så gleder meg veldig til å få "nye"! Har egentlig ingen spørsmål nå, men ville bare si hei, og kan være greit og ha noe å snakke med i siste innspurten før OPdagen:)

Skrevet

Heisan, da er jeg klar for mitt første innlegg her inne, etter passiv smuglesing ei stund. Vet overhodet ikke om jeg poster rett, om det i det hele tatt kommer opp her cee cees, men prøver. Jeg har fått mange svar og dere har gitt meg følelsen av at jeg virkelig ikke er alene om å ha alle disse tankene angående silikon og nye pupper! Veldig bra! Jeg fikk operert inn silikon for 13 år siden, fikk da 240/260 operert inn, runde, over muskelen. Etter 3 barn, tyngdekraft og kapseldanning har jeg endelig tatt affære og skal opereres om 11 dager på Fornebuklinikken. Jeg har friskt i minne hvor sykt vondt jeg syns det var sist, og må ærlig innrømme at når jeg attpåtil vet jeg skal operere under muskel denne gang.....hjelp!!!

Samtidig, jeg kan ikke fordra puppene mine slik de er nå, så gleder meg veldig til å få "nye"! Har egentlig ingen spørsmål nå, men ville bare si hei, og kan være greit og ha noe å snakke med i siste innspurten før OPdagen:)

Velkommen hit. Alltid koselig med nye "ansikter".

Jeg opererte også på Fornebu :) Kjempefornøyd.

Hvor opererte du sist?

Skal du ha den samme størrelsen nå? Eller må\vil du ha mer for å fylle opp etter svangerskap?

Skrevet

Velkommen hit. Alltid koselig med nye "ansikter".

Jeg opererte også på Fornebu :) Kjempefornøyd.

Hvor opererte du sist?

Skal du ha den samme størrelsen nå? Eller må\vil du ha mer for å fylle opp etter svangerskap?

Ching :) godt å høre at du er fornøyd med Fornebu og Barstad. Han som skal operere meg nå.

Jeg ble operert sist på noe som het Klinikk 8 i Oslo, da jeg var 23 år. Jeg hadde absolutt NADA pupp fra før, bare to brystvorter!!!!

Etter graviditet og amming, har de seget ned og ser nå ut som to slitne baller!! Barstad mente 300 ++ , anatomiske, under muskel ville bli bra.

Jeg gir han frie tøyler til å gjøre det han mener passer best:)

Ser fra sidene jeg har lest at du hadde minimalt med smerter, måtte jeg være så heldig!

Nå er det køya her, opp med tre små imorratidli:)

Skrevet

Du har jo erfaring selv, fra 13 år med proteser. Var du fornøyd? Tror du/legen det var pga svangerskap/amming at du fikk kapsel? (har du kapsel i stor/liten grad? er det vondt?) Jeg trodde, siden du ikke hadde bryster fra før, at brystene ville forbli noe "faste", selv etter svangerskap osv? (Jeg bare spørr jeg, så får du svare viss du vil.)

Kan jo hende det har skjedd litt av hvert siden du opererte, og at det blir en mye bedre opplevelse denne gangen. Jeg hadde selv ikke direkte smerter den første uken, men til tider mye ubehag.

Vet du hvorfor kirurgen valgte proteser under muskel nå, istedet for over som du har?

Skrevet

Du har jo erfaring selv, fra 13 år med proteser. Var du fornøyd? Tror du/legen det var pga svangerskap/amming at du fikk kapsel? (har du kapsel i stor/liten grad? er det vondt?) Jeg trodde, siden du ikke hadde bryster fra før, at brystene ville forbli noe "faste", selv etter svangerskap osv? (Jeg bare spørr jeg, så får du svare viss du vil.)

Kan jo hende det har skjedd litt av hvert siden du opererte, og at det blir en mye bedre opplevelse denne gangen. Jeg hadde selv ikke direkte smerter den første uken, men til tider mye ubehag.

Vet du hvorfor kirurgen valgte proteser under muskel nå, istedet for over som du har?

Jeg var veldig fornøyd de første 10 årene, men etter mitt siste svangerskap( fikk tvillinger) så ble de aldri seg selv igjen, puppene altså..:)

Jeg la veldig mye på meg og hadde pupper fra H.....te da jeg ammet, de var så innmari svære, jeg tror det er derfor de ble håpløse etterpå. og derfor jeg fikk kapsel kirurgen som opererte meg for 13 år siden, hadde ikke gjort en god jobb, så sa ihvertfall min nye kirurg. Han kjente tydeligvis til arbeidene til denne kirurgen og har "ryddet" opp etter han før

Jeg er 1.71 høy, veier 65 kg og spedbygd med vanvittig forbrenning! Derfor mente han at det ville se best ut med anatomiske og under muskelen. Det er noe jeg ønsker selv også, tiden med sprettpupper er definitivt over for meg, da jeg er 36 år og det passer best på freshe, yngre jenter, eller de som faktisk har litt underhudsfett, da kan det være kjempefint, syns jeg.

Ja, jeg satser på at mye har skjedd på smertelindringsfronten siden den gang. Betryggende og høre at du selv ikke hadde så mye smerter, mest ubehag.

Puppene mine er mjuke på sidene, men steinharde i sentrum, så ligge på magen har jeg ikke gjort på 3 år!!!!

merkelig å tenke på at jeg tok silikon for og "fjerne" et kompleks jeg slet med, det komplekset var borte i 10 år, så fikk jeg komplekser fordi at puppene så "rare" ut og skal da inn og "fjerne" det komplekset! hahahahaha...ganske komisk egentlig, jaggu ikke enkelt å være jente :)

Er det lenge siden du opererte, under muskel?hvor mye? hvor?

Skrevet

Nå har jeg endelig fått nye pupper!!! :)

Opererte på Fornebuklinikken nå på fredag, så puppene mine er 3 dager gamle, og "rimelig fantastiske" om jeg skal si det selv.. :fnise: Det var doktor Barstad som opererte meg, og han fikk så og si "frie tøyler". Han la inn 290 gram under muskel, og brukte et helt nytt type innlegg som heter "Mammary implant", noen som har erfaringer om det? Uansett, jeg er så positivt overrasket over hvor bra dette har gått, kan ikke si at jeg har hatt så veldig store smerter. Har vært stiv og støl, men har "levd normalt" hele tiden etter operasjonen, klarer alt på egen hånd (unngår selvsagt løfting ol.), sover godt om natta osv. Jeg ble en c-cup, men er litt hoven da, så det blir spennende å se hvordan puppene egentlig blir.. ;) Jer er stort sett fornøyd med Fornebuklinikken, men fikk ikke samtale med kirurgen etter operasjonen, noe jeg syns var litt dumt. Tror de hadde det travelt den dagen, lå hvertfall langt etter skjema..

Skrevet

Nå har jeg endelig fått nye pupper!!! :)

Opererte på Fornebuklinikken nå på fredag, så puppene mine er 3 dager gamle, og "rimelig fantastiske" om jeg skal si det selv.. :fnise: Det var doktor Barstad som opererte meg, og han fikk så og si "frie tøyler". Han la inn 290 gram under muskel, og brukte et helt nytt type innlegg som heter "Mammary implant", noen som har erfaringer om det? Uansett, jeg er så positivt overrasket over hvor bra dette har gått, kan ikke si at jeg har hatt så veldig store smerter. Har vært stiv og støl, men har "levd normalt" hele tiden etter operasjonen, klarer alt på egen hånd (unngår selvsagt løfting ol.), sover godt om natta osv. Jeg ble en c-cup, men er litt hoven da, så det blir spennende å se hvordan puppene egentlig blir.. ;) Jer er stort sett fornøyd med Fornebuklinikken, men fikk ikke samtale med kirurgen etter operasjonen, noe jeg syns var litt dumt. Tror de hadde det travelt den dagen, lå hvertfall langt etter skjema..

Gratulerer med større pupper :)

Har ikke hørt om innlegget med siden det er en ny type så er ikke det så rart :)

Så bra du ikke har hatt mye smerter :)

Det er ikke vanlig å ha samtale med kirurgen i etterkant. JEg hadde heller ikke det første gangen. Men når jeg var der sist i begynnelsen av juni så var det ikke mange pasienter der så han kom innom meg... Prata og lo og tulla.. hehe...

Det er høysesong fra oktober og til jul for dem tror jeg..

Skrevet

NICE :) Og gratulerer med dagen i går. Jeg hadde min bursdag på fredag :)

Hvilken størrelse hadde du før op?

DU veit ikke tilfeldigvis hvor mange cm du er over puppa :P hehe

Har ikke fått rota meg ned i en undertøysbutikk enda :P

Jeg målte meg nå. Er 95cm over. Du da?:) Jeg bruker nå 65 E. Herlig å få tak i bh i 65. Visste ikke at det fantes. er så smal rundt at 70 og 75 bare har blitt løse med en gang. Elsker å ha pupper :gjeiper:

hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...