Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:skratte:

Er en her også som går ute, han kommer hit nesten hver dag og får litt mat av meg... jeg klarer ikke å la dyr gå sultne. Til nå heter han bare herr. grå :sjenert:

Men han tar turen inn også av og til, men det er litt skummelt.

Ser ut som hodepinen er borte nå for nå spretter hun rundt med catnipen og prater :ler:

La denne ut på fb også, men slenger den her i tilfelle du vil ta en titt.

Det er frøken Beibi, også kjent som "hun som løp på veggen" med catnipen sin

fullstendig ikke puppe-realatert men men :P

nååååw, hehe, så søt ^^

lillesøsteren min kjøpte 2 katter hos dyrebeskyttelsen eller noe.. har enda ikke møtt dem, litt vanskelig siden hun bor i nord, men alle katter er jo bare helt nydelige :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nååååw, hehe, så søt ^^

lillesøsteren min kjøpte 2 katter hos dyrebeskyttelsen eller noe.. har enda ikke møtt dem, litt vanskelig siden hun bor i nord, men alle katter er jo bare helt nydelige :)

Ja de er det!

Hun der i videoen er fra dyrebeskyttelsen her i stavanger, og hun andre jeg har er et sånt lite "trappebarn". Hun dukket opp på trappa til foreldrene mine då hun var lita.

Skrevet

Ja de er det!

Hun der i videoen er fra dyrebeskyttelsen her i stavanger, og hun andre jeg har er et sånt lite "trappebarn". Hun dukket opp på trappa til foreldrene mine då hun var lita.

Nydelige :)

Skrevet

Hei hei jenter.

Nå er det snart 1 år siden jeg fikk mine nye pupper. Og nå virker det som jeg har fått kapsling i den ene puppen :( Æsj og æsj, skal ringe til klinikken i morgen å høre om det kan være det. Skikkelig ubehagelig er det. Puppen er hard og fått rar fassong, jeg kan trykke på puppen på siden, da kjennes det ut som jeg trykker i en luftboble, som flytter seg litt rundt. Ømt og ubehagelig. Noen andre som har opplevd dette?

Skrevet

Hei hei jenter.

Nå er det snart 1 år siden jeg fikk mine nye pupper. Og nå virker det som jeg har fått kapsling i den ene puppen :( Æsj og æsj, skal ringe til klinikken i morgen å høre om det kan være det. Skikkelig ubehagelig er det. Puppen er hard og fått rar fassong, jeg kan trykke på puppen på siden, da kjennes det ut som jeg trykker i en luftboble, som flytter seg litt rundt. Ømt og ubehagelig. Noen andre som har opplevd dette?

Nei har ikke det.. Aner heller ikke hvordan kapsling skal føles, utenom at brystet blir hardere og kan bli ømt\vondt.. Håper det ikke er det da.. Siden det er stor sjangs for å få det igjen hvis man opererer på nytt...

Si i fra hvordan det går da :)

Skrevet

Hei hei jenter.

:( Har akkurat operert selv, og kapsling er jo en bivirkning jeg virkelig håper på jeg ikke får... Jeg ville absolutt ringt klinikken og fått det sjekket ut jeg og. Kom det "sånn plutselig" eller har det komt sakte? Det var bare den ene? Krysser fingrene for deg :klemmer: Så får du holde oss oppdatert i hvordan det går.

Skrevet

Ringte til klinikken i dag, å har fått time for sjekk onsdag den 29. Hun sa jeg var på vei til å få kapsling. Typisk typisk, hvorfor skal det skje meg? Og ja, er stor sjangse for å få det igjen etter ny opperasjon. Hadde det ikke vært for at det er ubehagelig, litt vondt, så kunne jeg jo levd med en pupp som var litt hard, men nei, den rare formen den har fått også. Det kom bare pluttselig, over natten liksom. Bare i den ene puppen, venstre pupp. Trodde det var fordi jeg hadde trent mye styrke, for føltes så støl i puppen, men ser jo det nå, at det ikke skal være sånn.

Hva skal jeg gjøre? Om det kapsler igjen? Orker ikke tenke på det, at jeg må ta ut protesene. Å ha flate bryst igjen :( Men, leser på siden dems at de bruker en ny teknikk. "Fornebuklinikken er først igjen, og tilbyr brystforstørrelse med fettransplantasjon. Vi tar fett fra et sted på kroppen hvor du har for mye, og bruker det til å gi deg en naturlig brystforstørrelse." Og, for å si det sånn, jeg har maaaange plasser på kroppen som det er for mye fett på :P Så, kanskje det er et lite lys i tunellen.

Skrevet

Ringte til klinikken i dag, å har fått time for sjekk onsdag den 29. Hun sa jeg var på vei til å få kapsling. Typisk typisk, hvorfor skal det skje meg? Og ja, er stor sjangse for å få det igjen etter ny opperasjon. Hadde det ikke vært for at det er ubehagelig, litt vondt, så kunne jeg jo levd med en pupp som var litt hard, men nei, den rare formen den har fått også. Det kom bare pluttselig, over natten liksom. Bare i den ene puppen, venstre pupp. Trodde det var fordi jeg hadde trent mye styrke, for føltes så støl i puppen, men ser jo det nå, at det ikke skal være sånn.

Hva skal jeg gjøre? Om det kapsler igjen? Orker ikke tenke på det, at jeg må ta ut protesene. Å ha flate bryst igjen :( Men, leser på siden dems at de bruker en ny teknikk. "Fornebuklinikken er først igjen, og tilbyr brystforstørrelse med fettransplantasjon. Vi tar fett fra et sted på kroppen hvor du har for mye, og bruker det til å gi deg en naturlig brystforstørrelse." Og, for å si det sånn, jeg har maaaange plasser på kroppen som det er for mye fett på :P Så, kanskje det er et lite lys i tunellen.

Jeg vurderte å bruke mitt eget fett istedenfor silikon, men jeg valgte det "enkle" alternativet likevel.

Men jeg tror jeg ville prøvd ut en ny operasjon med nye proteser, og får du kapsling da også, så ville jeg gått for fettransplantasjon.

Om kapslingen blir ille, så får du jo ny operasjon og proteser gratis, siden det inngår i garantien dems :)

Tenk positivt :klemmer:

Skrevet

Uff så kjipt. Men det er jo en bivirkning, en kjedelig en :(

Men jeg må si meg enig med Mirri egentlig. jeg hadde nok prøvd proteser en gang til. Og så fett. Jeg kan ikke bruke fett selv, siden jeg ikke har noe å ta av :P

De veit nok hva som er best for deg. Regner med at de foreslår proteser først..

Skrevet

Uvirkelig, veldig uvirkelig....om én uke sitter jeg i Oslo med nye pupper!

:rødme:

Skrevet

Woohoo, det er ikke lenge til :)

Skrevet

Bare husk å NYTE den siste uka, hehe! Tren som du aldri har trent før, vær masse i bevegelse, for det kommer du til å savne :ler:

Skrevet

Forresten... jeg må oppgradere undertøysgarderoben min. Har kastet alle mine gamle BH`er, yesss!! :fnise: Noen som har noen tips om hvor å gå/ulike BHer uten spiler? Jeg har liksom aldri kikka på BHer uten spiler tidligere, men fant lite på typisk H&M, lindex og sånn syns jeg. Noen nettsider som er gode på spileløse BHer? Gir disse god støtte da?

Skrevet

Bare husk å NYTE den siste uka, hehe! Tren som du aldri har trent før, vær masse i bevegelse, for det kommer du til å savne :ler:

Ja, jeg gruer meg til det, ikke kunne gjøre ting som normalt. Spesielt ikke ligge på mage når jeg skal sove. Ligger aldri på rygg egentlig :S

Skrevet

Woohoo, det er ikke lenge til :)

Neeei :D

Husker når det var 3-4 uker til og du sa "Det kommer til å gå kjempe fort. Meg: Neeei, det er alt for lenge til *syte syte"

Og nå er dagen rett rundt hjørnet :popcorn:

Skrevet

Forresten... jeg må oppgradere undertøysgarderoben min. Har kastet alle mine gamle BH`er, yesss!! :fnise: Noen som har noen tips om hvor å gå/ulike BHer uten spiler? Jeg har liksom aldri kikka på BHer uten spiler tidligere, men fant lite på typisk H&M, lindex og sånn syns jeg. Noen nettsider som er gode på spileløse BHer? Gir disse god støtte da?

Jeg kastet alle mine igår, bortsett fra to stk :fnise: Var HÆRLIG!! Må innrømme det at jeg kaste alle trusene mine også, som kanskje ikke var nødvendig :S Må ut å kjøpe nye i dag :fnise:

Jeg ønsker forresten også tips og flotte spileløse bh-er :)

Skrevet

Change har gode, mener det var change i alle fall :) Fikk en av Avalon her inne, selv om den er litt liten så er det god støtte og gir puppene en liten klem sammen :)

Ellers så kan man kjøpe vanlige bher med spile uten pushup eller noe å ta ut spilene. Det må jeg gjøre i mangel på å finne størrelsen min. og finner jeg noe så er det sånne bestemor bher.. haha det går jeg IKKE med.. :P

Skrevet

Neeei :D

Husker når det var 3-4 uker til og du sa "Det kommer til å gå kjempe fort. Meg: Neeei, det er alt for lenge til *syte syte"

Og nå er dagen rett rundt hjørnet :popcorn:

Jepp, du må høre på meg vettu.. haha.. :)

Skrevet

Ja, jeg gruer meg til det, ikke kunne gjøre ting som normalt. Spesielt ikke ligge på mage når jeg skal sove. Ligger aldri på rygg egentlig :S

Jeg sover vanligvis på magen eller halvveis på magen og på sida.. haha...

Husker det var rart å sove på ryggen hehe... Følte med litt limt til senga, men det var bare ett par netter, så sov jeg på sida med pute under puppen.. hehe.. Madrassen føltes litt hard på en måte siden puppene var litt limt fast på kroppen og litt ømme.

Og det er rart å ligge på magen første gang etter op å.. hehe.. I begynnelsen føles det som om man ligger på noe.. haha i alle fall for meg. men det gikk over fort. Ikke noe problem å ligge på stuegulvet o.l nå... Og det er jo hardt :P

Jeg veit at Victorias Secret har mye fine bher uten spile, Men jeg har ikke finni min der :( Er ikke så lenge til jeg kan begynne mer vanlig bh heller da:)

Skrevet

Jeg sover vanligvis på magen eller halvveis på magen og på sida.. haha...

Husker det var rart å sove på ryggen hehe... Følte med litt limt til senga, men det var bare ett par netter, så sov jeg på sida med pute under puppen.. hehe.. Madrassen føltes litt hard på en måte siden puppene var litt limt fast på kroppen og litt ømme.

Og det er rart å ligge på magen første gang etter op å.. hehe.. I begynnelsen føles det som om man ligger på noe.. haha i alle fall for meg. men det gikk over fort. Ikke noe problem å ligge på stuegulvet o.l nå... Og det er jo hardt :P

Jeg veit at Victorias Secret har mye fine bher uten spile, Men jeg har ikke finni min der :( Er ikke så lenge til jeg kan begynne mer vanlig bh heller da:)

Ja, håper jeg også klarer å ligge på siden ganske fort. Men tror jeg kommer til å feige ut i redsel for å ødelegge noe :gjeiper:

Sportsbh i 4 uker, så spileløs i 5 måneder, og så hva jeg vil? Sånn det gikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...