Gjest Sobril Skrevet 4. september 2010 #13341 Skrevet 4. september 2010 har du ikke bare gått ned 20 ml?? får inntrykk avv det ,at jo mindre man legger inn jo mykere pupper Jo, bare gått ned 20 ml. Vet ikke, jeg. Fader altså - nå er jeg redd for små pupper. Men men. Sikkert deilig med myke også. Selv om de var "myke" før, så føltes de kanskje litt "sprengt". Blir jo mer kompresjon med høyprofil og musklene trykkes mer frem. Muskler er som kjent ikke særlig myke...
Selita Skrevet 4. september 2010 #13342 Skrevet 4. september 2010 Lurer på hvordan det har gått med Liinni jeg.. I overimorgen er det min tur til å under kniven igjen, hjelpes, nå gikk det jo plutselig veldig fort hær Gleder meg da! :rødme:
Darialle Skrevet 4. september 2010 #13343 Skrevet 4. september 2010 Klinikken min praktiserer det bare ved anatomiske innlegg siden de kan "snurre" litt... Ikke ved de runde.. Jeg måtte bruke det,og jeg har høyprofil:-) Var lykkelig når jeg kunne ta det av etter 10 dager.Det matcha dårlig med klesskapet mitt,og stakk frem uansett hva jeg hadde på
Darialle Skrevet 4. september 2010 #13344 Skrevet 4. september 2010 En liten bilde update fra meg.. Bhen er egentlig litt for liten. Det er akkurat så brystvortene går nedi:P Det er mange ganger de lurer seg ut på egenhånd Ingen pushup, bare kjedelig spileløs bh.. Med litt hjelpe fra mine armen til å lage kløft... Jeg er kjempefornøyd Noen flere med updates da? *PLYSTRE* Kjempefine,JaneDoe
Darialle Skrevet 4. september 2010 #13345 Skrevet 4. september 2010 Joda. Uff, nå har jeg dårlig samvittighet for alko her. 0,75 cider 4,7 %. Hva skjer videre?? Fortsettelse følger... Nå må du mistforstå meg rett,IKKE meningen hvis jeg virker uhyggelig.Men de første dagene etter OP er det sjans for blødning.Nå har du drukket alkohol,som er blodfortynnende.Skulle du begynne å blø,så ghar du lagt egget da Så jeg hadde iallfall slutta å drikke
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2010 #13346 Skrevet 4. september 2010 Nå må du mistforstå meg rett,IKKE meningen hvis jeg virker uhyggelig.Men de første dagene etter OP er det sjans for blødning.Nå har du drukket alkohol,som er blodfortynnende.Skulle du begynne å blø,så ghar du lagt egget da Så jeg hadde iallfall slutta å drikke Drikkingen er avsluttet for lengst
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13347 Skrevet 4. september 2010 *PLYSTRE* Kjempefine,JaneDoe Takk søta
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13348 Skrevet 4. september 2010 (endret) Jeg fikk bhen i dag Avalon.. Den passer nesten.. Det er nesten så brystvortene titter over om jeg ikke passer på.. LOL Men den er stor i cupen i forhold til en vanlig bh da.. For jeg får jo dobbeltpupp i DD da.. Går med oppover på puppene i alle fall... Jeg får litt dobbeltpupp.. Haha... Endret 4. september 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 4. september 2010 #13349 Skrevet 4. september 2010 Jeg fikk bhen i dag Avalon.. Den passer nesten.. Det er nesten så brystvortene titter over om jeg ikke passer på.. LOL Men den er stor i cupen i forhold til en vanlig bh da.. For jeg får jo dobbeltpupp i DD da.. Går med oppover på puppene i alle fall... Jeg får litt dobbeltpupp.. Haha... Hehe! Ja de er store i cupen, og siden du ikke får den bøylen som puppen skal være inni der rundt armområdet så blir de jo også større. Jeg fikk også litt dobbelpupp, men så er jo dine en god del større enn mine også Jeg likte veldig godt formen de gav puppene mine, hadde jo bare hatt sportsbher som moste puppene var litt "Oi! se, pupper jo!"
Avalon Skrevet 4. september 2010 #13350 Skrevet 4. september 2010 Må bare lufte noe. Forrige lørdag var jeg hos ei som jeg følte jeg kjente godt. Hun vet ikke jeg har silikon. Helt ut av det blå, begynte hun å snakke om "plastikk jenter"... Jenter med silikon kunne gjerne se flotte ut, men når alt kom til alt, så ville ikke mannfolk ta i disse. Det var ikke det menn ønsket, for det var ikke naturlig. Oo Ja, jeg vet det er hennes veldig kunnskapsløse mening. Hun er nok en av de som tror alle velger overdimensjonale pupper og kun gjør det for å bli avbildet i Vimenn. Og det er jo bullshit, det vet jeg. Men, allikevel så stikker det litt når folk sier slikt. For der sitter jo jeg, med silikonpupper, og er super unaturlig sånn som "mannfolk ikke vil ta i". æsj nei... jeg liker ikke sånt. Folk burde sjekke fakta før de slenger ut kommentarer. Denne dama er veldig viljesterk, og hennes formening om ting er noe "alle andre" også mener... Måtte bare lufte det ut til dere andre her. Jeg svarte ikke på det hun sa.. og dessverre så sa hun flere ufine ting, så jeg kommer ikke til å gå dit igjen.
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13351 Skrevet 4. september 2010 Hehe! Ja de er store i cupen, og siden du ikke får den bøylen som puppen skal være inni der rundt armområdet så blir de jo også større. Jeg fikk også litt dobbelpupp, men så er jo dine en god del større enn mine også Jeg likte veldig godt formen de gav puppene mine, hadde jo bare hatt sportsbher som moste puppene var litt "Oi! se, pupper jo!" Den er god på.. Så jeg beholder den til jeg finner noe annet.. Hehe.. Tusen takk forresten...
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13352 Skrevet 4. september 2010 Må bare lufte noe. Forrige lørdag var jeg hos ei som jeg følte jeg kjente godt. Hun vet ikke jeg har silikon. Helt ut av det blå, begynte hun å snakke om "plastikk jenter"... Jenter med silikon kunne gjerne se flotte ut, men når alt kom til alt, så ville ikke mannfolk ta i disse. Det var ikke det menn ønsket, for det var ikke naturlig. Oo Ja, jeg vet det er hennes veldig kunnskapsløse mening. Hun er nok en av de som tror alle velger overdimensjonale pupper og kun gjør det for å bli avbildet i Vimenn. Og det er jo bullshit, det vet jeg. Men, allikevel så stikker det litt når folk sier slikt. For der sitter jo jeg, med silikonpupper, og er super unaturlig sånn som "mannfolk ikke vil ta i". æsj nei... jeg liker ikke sånt. Folk burde sjekke fakta før de slenger ut kommentarer. Denne dama er veldig viljesterk, og hennes formening om ting er noe "alle andre" også mener... Måtte bare lufte det ut til dere andre her. Jeg svarte ikke på det hun sa.. og dessverre så sa hun flere ufine ting, så jeg kommer ikke til å gå dit igjen. Det er kjipt at folk har sånne fordommer mot plastikk kirurgi i det hele tatt, for det beviser bare at de ikke er spesielt smarte.. Haha. De man ser som glamourmodeller o.l er jo de som vil vise seg fram på den måte.. De fleste der har silikon, men man kan ikke forbinde de med plastikk kirurgi.. Det blir for dumt. De fleste som tar silikon tar en størrelse som passer kroppen sin... I alle fall her i Norge..
Avalon Skrevet 4. september 2010 #13353 Skrevet 4. september 2010 Det er kjipt at folk har sånne fordommer mot plastikk kirurgi i det hele tatt, for det beviser bare at de ikke er spesielt smarte.. Haha. De man ser som glamourmodeller o.l er jo de som vil vise seg fram på den måte.. De fleste der har silikon, men man kan ikke forbinde de med plastikk kirurgi.. Det blir for dumt. De fleste som tar silikon tar en størrelse som passer kroppen sin... I alle fall her i Norge.. Ja ikke sant... men, det stikker allikevel litt synes jeg når folk spyr ut sånne ting. Og bare hyggelig forresten
Darialle Skrevet 4. september 2010 #13354 Skrevet 4. september 2010 Drikkingen er avsluttet for lengst hehe
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13355 Skrevet 4. september 2010 Ja ikke sant... men, det stikker allikevel litt synes jeg når folk spyr ut sånne ting. Og bare hyggelig forresten Tja, ting har lett for å prelle av på meg Jeg driter strengt tatt i hva folk tror og sier om meg.. hehe... De får tro hva de vil.
Gjest Sobril Skrevet 4. september 2010 #13356 Skrevet 4. september 2010 Jeg er definitivt ingen trofast pasient... Måtte bare ta opp bandasjen LITT mer. Tapen over puppene er intakt, men jeg har klart å "lefse" den til såpass at jeg måtte ta sports-bh utenpå bandasjen igjen. Blir litt flau her - men denne ventetiden er helt uutholdelig. Ikke har jeg sett så mye at jeg har fått noe skikkelig inntrykk allikevel, så jeg kunne like gjerne latt være
JaneDoe Skrevet 4. september 2010 #13357 Skrevet 4. september 2010 Jeg er definitivt ingen trofast pasient... Måtte bare ta opp bandasjen LITT mer. Tapen over puppene er intakt, men jeg har klart å "lefse" den til såpass at jeg måtte ta sports-bh utenpå bandasjen igjen. Blir litt flau her - men denne ventetiden er helt uutholdelig. Ikke har jeg sett så mye at jeg har fått noe skikkelig inntrykk allikevel, så jeg kunne like gjerne latt være DU er jaggu "verre" enn meg.. haha.. Jeg klarte å la hver å kikke på de noen timer etter op.. Men jeg hadde bare sportsbh da og måtte jo løfte opp å se... hehe
Gjest Sobril Skrevet 5. september 2010 #13358 Skrevet 5. september 2010 DU er jaggu "verre" enn meg.. haha.. Jeg klarte å la hver å kikke på de noen timer etter op.. Men jeg hadde bare sportsbh da og måtte jo løfte opp å se... hehe Skulle likt å se deg få beskjeden om å vente i 5 dager :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 5. september 2010 #13359 Skrevet 5. september 2010 Skulle likt å se deg få beskjeden om å vente i 5 dager :gjeiper: Hehe ja. Fikk ikke beskjed om å vente jeg.. SKulle uansett fjerne de små plastergreiene dagen etter Hvordan går det med de nye puppene da?
Gjest Sobril Skrevet 5. september 2010 #13360 Skrevet 5. september 2010 Hehe ja. Fikk ikke beskjed om å vente jeg.. SKulle uansett fjerne de små plastergreiene dagen etter Hvordan går det med de nye puppene da? Bare bra, takk. Vet jo ikke hvordan de ser ut, men i sta måtte jeg ta bort bandasjen. Ikke for å se, men fordi jeg holdt på å svette i hjel. Tapen som holder puppene nede har jeg på fremdeles. Det er nå helst den jeg må fortsette og ha på. Hvorvidt jeg har bandasje eller ei tror jeg egentlig ikke spiller noen rolle. Uansett umulig å få noe inntrykk av hvor store/små puppene er med 5 cm tape som trøkker puppene nedover. Ikke noe vondt i det hele tatt. Ikke særlig sårt engang (tar ikke smertestillende). Nesten litt skummelt, for det er ærlig talt litt vanskelig å holde seg i ro når man er så oppadgående.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå