Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare bra, takk. Vet jo ikke hvordan de ser ut, men i sta måtte jeg ta bort bandasjen. Ikke for å se, men fordi jeg holdt på å svette i hjel. Tapen som holder puppene nede har jeg på fremdeles. Det er nå helst den jeg må fortsette og ha på. Hvorvidt jeg har bandasje eller ei tror jeg egentlig ikke spiller noen rolle. Uansett umulig å få noe inntrykk av hvor store/små puppene er med 5 cm tape som trøkker puppene nedover.

Ikke noe vondt i det hele tatt. Ikke særlig sårt engang (tar ikke smertestillende). Nesten litt skummelt, for det er ærlig talt litt vanskelig å holde seg i ro når man er så oppadgående.

Jeg hadde heller ikke vondt..hehe var veldig vanskelig å være i ro ja og ikke ha armene høyt å sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke vondt..hehe var veldig vanskelig å være i ro ja og ikke ha armene høyt å sånn.

Sex hadde jeg omtrent med det samme jeg kom hjem fra klinikken :fnise:

Men å "ha armene høyt"? Jeg tar jo armene i håret etc., men har forstått det slik at man ikke skal løfte selve armen - eller skulderen - i en viss høyde? Jeg løfter dem da opp, men står på tærne om jeg skal inn i et skap - men jeg STREKKER ikke på dem.

Skrevet

3 1/2 uke siden operasjonen nå:) Ikke vondt i det hele tatt, men idag når jeg kjente på arrene, fant jeg akkuratt som noen klumper:S Når jeg dro fingen over arret liksom.

Plis, si at det ikke er noe farlig?

Skrevet

3 1/2 uke siden operasjonen nå:) Ikke vondt i det hele tatt, men idag når jeg kjente på arrene, fant jeg akkuratt som noen klumper:S Når jeg dro fingen over arret liksom.

Neida. Var sånn på meg også. Arrvev vettu. Trenger litt tid på å jevne seg ut :)

Skrevet

Åh, så bra:)

Begynte å lure på om jeg hadde fått kapseldannelse, eller hva det nå heter:P Men det skal vel ikke dukke opp før 3-4 mnd etter operasjonen. Eller?

Skrevet (endret)

Åh, så bra:)

Begynte å lure på om jeg hadde fått kapseldannelse, eller hva det nå heter:P Men det skal vel ikke dukke opp før 3-4 mnd etter operasjonen. Eller?

Vet du - det vet jeg ikke særlig mye om. Eneste jeg vet er at det ikke er så veldig merkelig å bli litt "klumpete" under arr. Ble det under keisersnitt-arret også, men det har også gått bort

Fant dette om kapseldannelse, så det tror jeg du kan avfeie med høye kneløft ihvertfall:

"Dette er et begrep de aller fleste som planlegger en brystforstørrelse har noe hørt om. Rundt ethvert fremmedlegeme som legges inn i kroppen vil det danne seg en hinne av bindevev (arrvev). Dette er en naturlig del av kroppens immunforsvar og skjer hos ALLE pasienter på ALT av fremmedlegemer. Hos noen pasienter kan bindevevshinnen gradvis bli tykkere og vi kaller det da en "kapsel". I enkelte tilfeller kan kapselen i tillegg til å være ekstra kraftig også trekke seg sammen. Brystet vil da endre form, kjennes hardt ut og i verste fall bli smertefullt. Brystet vil få en unaturlig form på grunn av en ”kulerund” protese (dette vil skje uavhengig av hvilken form protesen har i utgangspunktet). Dette er en forventet og kjedelig bivirkning, men ufarlig!

Det er ikke farlig å gå rundt med en ”rund hard kule” i brystet, men oppleves som kosmetisk skjemmende og til sjenanse. Utvikling av en slik hard kapsel kan komme raskt etter operasjonen eller først utvikle seg etter flere år. Det er umulig på forhånd å gi et sikkert svar om hvor fort og i hvilken grad en slik kapsel vil komme. Det eneste vi kan si med sikkerhet er at det vil komme i en eller annen form! Dannelse av kapsel er en kjedelig og uønsket bivirkning, men er heldigvis ufarlig.

Kapseldannelse kan forekomme i alle grader, fra at man knapt kan merke eller se kapselen helt til et bryst som er hardt, ømt og lite ”trivelig”. Ved bruk av de gamle protesene med glatt overflate fikk så mye som 30-40% av pasientene (noen angir helt opp til 70 %) en eller annen grad av plagsom kapseldannelse. Med de nye protesene som brukes i dag (ru overflate) er frekvensen av kapseldannelse atskillig mindre."

Endret av Sobril
Skrevet

Sex hadde jeg omtrent med det samme jeg kom hjem fra klinikken :fnise:

Men å "ha armene høyt"? Jeg tar jo armene i håret etc., men har forstått det slik at man ikke skal løfte selve armen - eller skulderen - i en viss høyde? Jeg løfter dem da opp, men står på tærne om jeg skal inn i et skap - men jeg STREKKER ikke på dem.

hehe første uka skulle jeg ikke ha så albuene over brysthøyde..

Skrevet

Mine var også ujevne og "klumpete" i begynnelsen men det gikk seg til :)

Skrevet

hehe første uka skulle jeg ikke ha så albuene over brysthøyde..

Vet ikke hva jeg gjør, egentlig. Er bare forsiktig (*tester her*); joda - jeg får da gjort svært mye uten å ha albuene over brysthøyde, så jeg tror jeg er ganske "flink" der ;)

Skrevet

Nå er jeg så sur, frustrert og lei meg, at jeg tror jeg rømmer landet altså!!

Iløpet av helgen har så mye dritt skjedd meg!! Klarte å ødelegge sminken min, jeg har blakket meg på tull og vas, jeg har mistet mobilen min som nå er funnet av noen utlendinger, og det betyr at jeg aldri får den tilbake, jeg har ikke penger til å kjøpe meg ny mobil heller, skal være vikar neste uke på en arbeidsplass jeg hater, jeg må slutte å snuse, og alt er bare dritt!!! Jeg er så sur, jeg må virkelig si jeg er glad i disse såkalte "venninnene" mine jeg har her nede altså.. Fytti katta så care folk er. Nå burde virkelig disse to ukene gå fort, for puppene er det eneste positive jeg har i hodet akkurat nå!! :kjefte:

Så, hvordan har deres helg vært? :) hehe :P Jeg måtte bare få det ut :skratte:

Skrevet

Iløpet av helgen har så mye dritt skjedd meg!! Klarte å ødelegge sminken min, jeg har blakket meg på tull og vas, jeg har mistet mobilen min som nå er funnet av noen utlendinger, og det betyr at jeg aldri får den tilbake, jeg har ikke penger til å kjøpe meg ny mobil heller, skal være vikar neste uke på en arbeidsplass jeg hater, jeg må slutte å snuse, og alt er bare dritt!!! Jeg er så sur, jeg må virkelig si jeg er glad i disse såkalte "venninnene" mine jeg har her nede altså.. Fytti katta så care folk er. Nå burde virkelig disse to ukene gå fort, for puppene er det eneste positive jeg har i hodet akkurat nå!! :kjefte:

Uff da. Så kjedelig at din helg har vært så kjip!

Godt du har boobsa da :):)

Min helg har vært strålende, med lite vondter og generelt alt bare bra. Til lørdag om 6 dager får jeg hund :hjertesmil:

Hehe. Beklager ;)

Skrevet

Åh, herlig:) Da er det ikke kapseldannelse i hvertfall:)

Skrevet

Uff da. Så kjedelig at din helg har vært så kjip!

Godt du har boobsa da :):)

Min helg har vært strålende, med lite vondter og generelt alt bare bra. Til lørdag om 6 dager får jeg hund :hjertesmil:

Hehe. Beklager ;)

Ja, blæh, den har vært helt grusomt! Skal aldri drikke igjen, og det sier jeg ikke for at jeg er fyllesyk!! :P hehe

Så morro at du får deg hund :D Det har jeg også kjempelyst på.. Men jeg leier leilighet, og det er ikke tillatt med dyr her :(

Skrevet (endret)

Oida!

Det er lov å være sur ;)

Venninner kan være noe møkk avogtil... har god erfaring med det, mer enn en gang.. men man har det bedre uten de som viser seg å være "møkk".

Og, det er lov å øse ut det som irriterer en, det er sunt!!!!

Min helg, har vært som vanlig, ikke gjort noe.. siden vennene mine bor i bergen, oslo og karmøy er det ikke så mye å finne på enn å ta bilder av pinnsvin på trappen, hihi!

Endret av Avalon
Skrevet

Uff da :( Får trøste deg med oss her inne da hvis det er mulig LOL... Jeg har finni ut det samma som deg for noen år siden. leste statusen din på facebook vettu... Hva skjedde egentlig? Kjipt er det uansett...

Sunnere liv uten snus :) Større boobs blir bra :) Ha det i tankene og venninnene sine som virkelig er dine venninner. Jeg har 2 gode venninner jeg.. Resten av mine venner er gutter.. :)

Helgen min har vært bra. Kost meg masse ute sammen med barna mine og foreldra mine. Gått tur i skauen :) Oppdatert den nye bloggen min og fått lagd ny oppskrift på sunne myke havrecookies.. Skikkelig kjerring det er jeg.. Men bare 25.. haha... Neida, men elsker å finne opp mine egne sunne og proteinrike oppskrifter :)

Skrevet (endret)

Jaja. Tok av tapen i går natt. Gnagde og jeg fikk ikke sove. Ser bra ut, men kunne gjerne vært hakket større. Vet ikke om mine skal "gå seg til" nå slik som første gangen - siden lommen allerede er "godt brukt" - eller om jeg allerede nå ser endelig resultat (Jane Doe?).

Jeg ble uansett veldig fornøyd med fasongen. Viste dem stolt frem til mannen i dag tidlig, og han klarer å lire av seg: "de er jo akkurat som før første operasjon. Dét var jo bortkasta!" (og da mener han selvagt at de har samme fasong, men han er ekspert på å komme med upassende kommentarer slik at jeg aldri blir klok på hva han egentlig mener). Jeg blir sur, og han blir enda surere fordi han ikke er interessert i å krangle med kona si om et par pupper. Jeg er i grunn helt enig - utrolig dumt tema å krangle om. Tror faktisk han ble så forbannet at han måtte sette seg ned og telle til ti (så han i hvitøyet da jeg pusset tenna). Jaja. Han er ingen puppe-fyr og driter i hvordan de ser ut - både nå og tidligere. Må bare la være å spørre om hva han synes. Han har ikke lyst til å synes noe som helst og har ingen spesiell formening. "Hva VIL du jeg skal si?" og "jeg er DRIT-LEI maset om de plastpuppene dine" var det siste han kom med vedrørende tema.

Tror jeg har klart å avsexualisere puppene mine én gang for alle...

Endret av Sobril
Skrevet

Jaja. Tok av tapen i går natt. Gnagde og jeg fikk ikke sove. Ser bra ut, men kunne gjerne vært hakket større. Vet ikke om mine skal "gå seg til" nå slik som første gangen - siden lommen allerede er "godt brukt" - eller om jeg allerede nå ser endelig resultat (Jane Doe?).

Jeg ble uansett veldig fornøyd med fasongen. Viste dem stolt frem til mannen i dag tidlig, og han klarer å lire av seg: "de er jo akkurat som før første operasjon. Dét var jo bortkasta!" (og da mener han selvagt at de har samme fasong, men han er ekspert på å komme med upassende kommentarer slik at jeg aldri blir klok på hva han egentlig mener). Jeg blir sur, og han blir enda surere fordi han ikke er interessert i å krangle med kona si om et par pupper. Jeg er i grunn helt enig - utrolig dumt tema å krangle om. Tror faktisk han ble så forbannet at han måtte sette seg ned og telle til ti (så han i hvitøyet da jeg pusset tenna). Jaja. Han er ingen puppe-fyr og driter i hvordan de ser ut - både nå og tidligere. Må bare la være å spørre om hva han synes. Han har ikke lyst til å synes noe som helst og har ingen spesiell formening. "Hva VIL du jeg skal si?" og "jeg er DRIT-LEI maset om de plastpuppene dine" var det siste han kom med vedrørende tema.

Tror jeg har klart å avsexualisere puppene mine én gang for alle...

Bra du er fornøyd med fasongen da :P hehe...

Er ikke greit å være deg tror jeg.. hehe..

Min måtte gå seg til igjen ja.. Mine var jo litt høye og litt for mye fra hverandre etter andre op å.. Så det tok litt tid, men ikke like lenge.. Hadde ikke muskler som strammet seg heller og det var jo kjekt :)

Skrevet

Nå er det visst min tur til å være skuffa, ikke sur, men jeg kommer til å bli forbanna om ikke så lenge.

Av ogtil, skulle jeg ønske at jeg var som teflon, at ting prellet av... og at fb ikke eksisterte... gaaaaaaaah.

Fordi man sier "nei denne mnd er travel for meg så jeg kan ikke", så får man sinna mld dagen etterpå på fb.

Selvfølelig er folk på jobb, så kan ikke ringe min nød til noen akkurat nå.

Folk e utrulige avogtil...så ensporet.... jaja, den dama der orker jeg ikke lenger!!!!!!!!! *frese*

Skrevet

Nå er det visst min tur til å være skuffa, ikke sur, men jeg kommer til å bli forbanna om ikke så lenge.

Av ogtil, skulle jeg ønske at jeg var som teflon, at ting prellet av... og at fb ikke eksisterte... gaaaaaaaah.

Fordi man sier "nei denne mnd er travel for meg så jeg kan ikke", så får man sinna mld dagen etterpå på fb.

Selvfølelig er folk på jobb, så kan ikke ringe min nød til noen akkurat nå.

Folk e utrulige avogtil...så ensporet.... jaja, den dama der orker jeg ikke lenger!!!!!!!!! *frese*

Uff da..

Det er vel sånn med oss alle innimellom.. Jeg har få gode jentevenner nettopp fordi de fleste bare lager bråk og baksnakker... Jeg har 2 gode jentevenner resten av min egode venner er gutter:P

Skrevet

Uff da..

Det er vel sånn med oss alle innimellom.. Jeg har få gode jentevenner nettopp fordi de fleste bare lager bråk og baksnakker... Jeg har 2 gode jentevenner resten av min egode venner er gutter:P

Hun det gjelder er ikke en venninne, hun var ei som jeg gikk til behandling hos... men som har gått over området hun kan og skulle presse meg til å gjøre noe jeg 1. ikke har lyst til og 2. heller ikke har tid til.

Så nå fikk jeg "ta deg sammen, hvor mange unnskyldinger skal man ha i livet?"

Oo

øhm..ok... unnskylda at jeg begynner på skole imorgen, unnskyld for at jeg får besøk denne helgen, og unnskyld for at resten av helgene i september allerede e planlagt... beklager så dypt og inderlig at dette blir en travel mnd for meg.

unnskyld fransken men GÅ OG TA DEG SJØL I ASSLE MED EIN KAKTUS FOR FAEN!

så, se der ja, der ble jeg sinna og ikke skuffa lenger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...