Mirri Skrevet 2. september 2010 #13241 Skrevet 2. september 2010 Er nok det lureste. Selv gjorde jeg som kirurgen foreslo og endte opp med å ville bytte. Dette var nok kommunikasjonsproblem - de fleste vil ha "struttepupper". Første gangen han har hatt noen til konsultasjon som gjerne skulle hatt hengiser kanskje jeg blir fornøyd da, for jeg vil ikke ha hengepupper hehe
Mirri Skrevet 2. september 2010 #13242 Skrevet 2. september 2010 Kirurgen vil velge det som passer deg og dine pupper best. da skal jeg slutte å sitte her og fundere hehe
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13243 Skrevet 2. september 2010 kanskje jeg blir fornøyd da, for jeg vil ikke ha hengepupper hehe Jaja. Hengepupper og hengepupper fru Blom. Jeg vil gjerne ha pupper som er markerte under og på siden og som gjerne "henger" litt over arret...
JaneDoe Skrevet 2. september 2010 #13244 Skrevet 2. september 2010 Jaja. Hengepupper og hengepupper fru Blom. Jeg vil gjerne ha pupper som er markerte under og på siden og som gjerne "henger" litt over arret... Jeg skjønner deg jeg.. hehe.. Kan hende jeg vil ha det å når jeg blir like ung som deg
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13245 Skrevet 2. september 2010 Pokker altså. Jeg finnes jo ikke trøtt. Normalt sett blir jeg helt døsen av paralgin forte (har tatt en slik sammen med en paracet - ikke fordi jeg har så vondt men fordi jeg gjør som "instruksen" sier). Jeg har ikke sovet et sekund siden jeg våknet etter operasjon i 9-tiden. Sov bare 4 timer i natt også, så jeg begynner å bli litt lei. Men jeg ER IKKE TRØTT FOR POKKER!! Kan noen vennligst slå meg i hodet med noe hardt??
JaneDoe Skrevet 2. september 2010 #13246 Skrevet 2. september 2010 Pokker altså. Jeg finnes jo ikke trøtt. Normalt sett blir jeg helt døsen av paralgin forte (har tatt en slik sammen med en paracet - ikke fordi jeg har så vondt men fordi jeg gjør som "instruksen" sier). Jeg har ikke sovet et sekund siden jeg våknet etter operasjon i 9-tiden. Sov bare 4 timer i natt også, så jeg begynner å bli litt lei. Men jeg ER IKKE TRØTT FOR POKKER!! Kan noen vennligst slå meg i hodet med noe hardt?? Hehe jeg var heller ikke trøtt etter op.. Hadde ikke full narkose. Tok medisiner etter instruksen som du sier.. Var bare 2 paracet her da Fikk noe annet å, men etter andre op ba jeg dem beholde de.. haha... Du får telle sauer.. hehe eller pupper
inga89 Skrevet 2. september 2010 #13247 Skrevet 2. september 2010 Er det noen her som vet om det koster like mye for en brystforstørrelse hvis man skal bytte til større proteser på samme klinikk?
Tine86 Skrevet 2. september 2010 #13248 Skrevet 2. september 2010 jeg tror jeg undervurderer legen litt, at det er det som er greia.. men jeg tror jeg bare hopper i det, og tar det han anbefalte for meg; moderat 300 Jeg har jo 350 og 325 i moderat profil, og føler mine er ganske store! Jeg blir vertfall en D cup, kanskje mer.. Så føler du får store pupper selv om en velger moderat profil! Jeg var 75B før op. Men skjønner du er bekymret, det var jeg og. Var redd de kom til å se flate ut, siden de fleste har høyprofil! Men de "stikker" ganske mye ut;)Og jeg har kløft allerede
Tine86 Skrevet 2. september 2010 #13249 Skrevet 2. september 2010 Pokker altså. Jeg finnes jo ikke trøtt. Normalt sett blir jeg helt døsen av paralgin forte (har tatt en slik sammen med en paracet - ikke fordi jeg har så vondt men fordi jeg gjør som "instruksen" sier). Jeg har ikke sovet et sekund siden jeg våknet etter operasjon i 9-tiden. Sov bare 4 timer i natt også, så jeg begynner å bli litt lei. Men jeg ER IKKE TRØTT FOR POKKER!! Kan noen vennligst slå meg i hodet med noe hardt?? Jeg var lys våken natten etter jeg hadde operert! Sov kanskje to timer:( Trodde jeg kom til å være så trøtt, men neida!
Selita Skrevet 2. september 2010 #13250 Skrevet 2. september 2010 Er det noen her som vet om det koster like mye for en brystforstørrelse hvis man skal bytte til større proteser på samme klinikk? Jeg betaler iallefall det samme som første gang jeg opererte meg ( eller 2000 mer da, siden det er 5 år siden, og de har gått opp i pris )
Gjest Sobril Skrevet 2. september 2010 #13251 Skrevet 2. september 2010 Æsj. Våken enda. Vondt i hodet da, tross sterke smertestillende. Kanskje pg.a. lite søvn eller bivirkning av narkosen. Jaja. Jeg klaget fordi jeg var redd for narkose. Er ihvertfall IKKE dau!
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13252 Skrevet 3. september 2010 Jeg har jo 350 og 325 i moderat profil, og føler mine er ganske store! Jeg blir vertfall en D cup, kanskje mer.. Så føler du får store pupper selv om en velger moderat profil! Jeg var 75B før op. Men skjønner du er bekymret, det var jeg og. Var redd de kom til å se flate ut, siden de fleste har høyprofil! Men de "stikker" ganske mye ut;)Og jeg har kløft allerede TAKK :D Nå ble jeg glad :D :D
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13253 Skrevet 3. september 2010 (endret) Igår fikk jeg noen papirer fra klinikken, litt info om hvordan man kom seg dit, og litt om betalingen. Så idag skal jeg betale hele beløpet. Jeg har jo pengene, så er ikke noe poeng i å betale depositumet først, og så vente en uke med resten Straks to uker igjen :D Men Jane, i papirene står det ikke røyk eller snus 1 uke før og 1 uke etter. Hvorfor har jeg fått to forskjellige beskjeder om det? Tror nok jeg uansett kommer å forholde meg til 2 uker før, og 1 uke etter Endret 3. september 2010 av Mirri
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13254 Skrevet 3. september 2010 Igår fikk jeg noen papirer fra klinikken, litt info om hvordan man kom seg dit, og litt om betalingen. Så idag skal jeg betale hele beløpet. Jeg har jo pengene, så er ikke noe poeng i å betale depositumet først, og så vente en uke med resten Straks to uker igjen :D Men Jane, i papirene står det ikke røyk eller snus 1 uke før og 1 uke etter. Hvorfor har jeg fått to forskjellige beskjeder om det? Tror nok jeg uansett kommer å forholde meg til 2 uker før, og 1 uke etter Står 2 uker før og 1 etter hos meg.. Men kan hende de har forandra på det.. Veit ikke jeg.. Jeg betalte alt med en gang jeg å.. Ikke noe vits å gjøre det i to omganger når man likevel skal inn til op snart..
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13255 Skrevet 3. september 2010 Står 2 uker før og 1 etter hos meg.. Men kan hende de har forandra på det.. Veit ikke jeg.. Jeg betalte alt med en gang jeg å.. Ikke noe vits å gjøre det i to omganger når man likevel skal inn til op snart.. Ja, men jeg har jo fått en faktura ang depositumet på 2000. Skal jeg bare ignorere den da, og overføre 30 800 i nettbanken som en overføring?
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13256 Skrevet 3. september 2010 Ja, men jeg har jo fått en faktura ang depositumet på 2000. Skal jeg bare ignorere den da, og overføre 30 800 i nettbanken som en overføring? Jepp det skal du vettu
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13257 Skrevet 3. september 2010 Jepp det skal du vettu Da skal jeg gjøre det Var et fint beløp på kontoen min..blir trist å se at de forsvinner hehe Men blir bra og se at noe annet kommer :D
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13258 Skrevet 3. september 2010 Da var puppene mine betalt, nå er det ingen vei tilbake ;P *gira*
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13259 Skrevet 3. september 2010 Igår fikk jeg noen papirer fra klinikken, litt info om hvordan man kom seg dit, og litt om betalingen. Så idag skal jeg betale hele beløpet. Jeg har jo pengene, så er ikke noe poeng i å betale depositumet først, og så vente en uke med resten Straks to uker igjen :D Men Jane, i papirene står det ikke røyk eller snus 1 uke før og 1 uke etter. Hvorfor har jeg fått to forskjellige beskjeder om det? Tror nok jeg uansett kommer å forholde meg til 2 uker før, og 1 uke etter Fra min klinikk er beskjeden to uker før og to uker etter. Alle har forskjellig syn på ting tydeligvis...
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13260 Skrevet 3. september 2010 Fra min klinikk er beskjeden to uker før og to uker etter. Alle har forskjellig syn på ting tydeligvis... Ja, men jeg tror jeg forholder meg til det du fikk beskjed om, bedre å være helt sikker.. Samt at noen her nevnte at de ikke fikk drikke appelsinjuice....det står det ikke i mine papirer, men jeg skal holde meg unna det fordet Jeg skal være et vidunderbarn hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå