JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13301 Skrevet 3. september 2010 Flotte "jugs" Thanks Gleder meg til plunge bh..
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13302 Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg skal liksom ikke drikke alkohol før det har gått 3 dager pg.a. blødningsfare og hevelse. Jeg som nesten aldri drikker sitter selvsagt og drikker NÅ. Har blitt 0,75 tilsammen med pære cider. Farlig? Blir itte mer altså Endret 3. september 2010 av Sobril
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13303 Skrevet 3. september 2010 Thanks Gleder meg til plunge bh.. Hva er egentlig plunge bh
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13304 Skrevet 3. september 2010 En liten bilde update fra meg.. Bhen er egentlig litt for liten. Det er akkurat så brystvortene går nedi:P Det er mange ganger de lurer seg ut på egenhånd Ingen pushup, bare kjedelig spileløs bh.. Med litt hjelpe fra mine armen til å lage kløft... Jeg er kjempefornøyd Noen flere med updates da? Det har du all grunn til også Syns de er super pene.. jeg vil også haa Og du har jo høyprofil.. Nå begynner jeg å bli usikker igjen, jeg som bestemte meg for moderat og i tillegg cessi som sier hun skulle ønske de var hakket større! hva skjer?? Nå må jeg i tenkeboksen igjen..
cessi89 Skrevet 3. september 2010 #13305 Skrevet 3. september 2010 Jeg skal liksom ikke drikke alkohol før det har gått 3 dager pg.a. blødningsfare og hevelse. Jeg som nesten aldri drikker sitter selvsagt og drikker NÅ. Har blitt 0,75 tilsammen med pære cider. Farlig? Blir itte mer altså er vel en grunn til at du ikke skal drikke da.samtidig jeg fikk beskjed av en lege å unngå beføling av boobsa på 6 uker. ikke vært noe problem selvom jeg ikke helt fulgte det.
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13306 Skrevet 3. september 2010 Det har du all grunn til også Syns de er super pene.. jeg vil også haa Og du har jo høyprofil.. Nå begynner jeg å bli usikker igjen, jeg som bestemte meg for moderat og i tillegg cessi som sier hun skulle ønske de var hakket større! hva skjer?? Nå må jeg i tenkeboksen igjen.. Tja... Jeg har hatt litt problemer med å lage kløft med høy profil. Siden moderat er bredere så går jeg ut ifra at det også er lettere å lage kløft? Jane Doe - hva sier du???
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13307 Skrevet 3. september 2010 er vel en grunn til at du ikke skal drikke da.samtidig jeg fikk beskjed av en lege å unngå beføling av boobsa på 6 uker. ikke vært noe problem selvom jeg ikke helt fulgte det. Ja, jeg vet. Er "innljosert" hos modern i helga da jeg ville skåne mannen for min andre operasjon så mye som mulig (han er i mot det, ja). Så sitter vi her, og det kommer "vil du ha en cider?" - og jeg var ikke veldig vond å be tydeligvis...
cessi89 Skrevet 3. september 2010 #13308 Skrevet 3. september 2010 Det har du all grunn til også Syns de er super pene.. jeg vil også haa Og du har jo høyprofil.. Nå begynner jeg å bli usikker igjen, jeg som bestemte meg for moderat og i tillegg cessi som sier hun skulle ønske de var hakket større! hva skjer?? Nå må jeg i tenkeboksen igjen.. jeg tror jeg hadde vært helt fornøyd med 300 .men han sa 280 ville blitt for brede , men jeg tenker hele tiden at da ville 300 "veiet " opp for bredden :gjeiper:
Mirri Skrevet 3. september 2010 #13309 Skrevet 3. september 2010 jeg tror jeg hadde vært helt fornøyd med 300 .men han sa 280 ville blitt for brede , men jeg tenker hele tiden at da ville 300 "veiet " opp for bredden :gjeiper: ja, jeg får jo 300.. okej okej okej, minn meg på at jeg har bestemt meg for moderat og at jeg må slutte å tulle nå haha
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13310 Skrevet 3. september 2010 ja, jeg får jo 300.. okej okej okej, minn meg på at jeg har bestemt meg for moderat og at jeg må slutte å tulle nå haha Vi er jo noen skruller alle sammen da som bekymrer oss for 20 ml fra eller til
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13311 Skrevet 3. september 2010 Hva er egentlig plunge bh Sånn som klemmer puppene sammen å lager kløft Ikke oppover.. Kankje bare littegrann... Jeg skulle ikke drikker alkohol før 1 uke etter.. hehe... Det er sikkert ikke farlig med litt da...
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13312 Skrevet 3. september 2010 Det har du all grunn til også Syns de er super pene.. jeg vil også haa Og du har jo høyprofil.. Nå begynner jeg å bli usikker igjen, jeg som bestemte meg for moderat og i tillegg cessi som sier hun skulle ønske de var hakket større! hva skjer?? Nå må jeg i tenkeboksen igjen.. Jeg har ekstra høyprofil faktisk.. Men det er ikke noe gærdi med moderat, de hade bare blitt for brede for meg..
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13313 Skrevet 3. september 2010 er vel en grunn til at du ikke skal drikke da.samtidig jeg fikk beskjed av en lege å unngå beføling av boobsa på 6 uker. ikke vært noe problem selvom jeg ikke helt fulgte det. 6 uker.. Hvem sa det?? Hjelp nå fikk jeg bakoversveis.. Jeg fikk ikke beskjed om det..
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13314 Skrevet 3. september 2010 Jeg har ekstra høyprofil faktisk.. Men det er ikke noe gærdi med moderat, de hade bare blitt for brede for meg.. Ja, 450 og moderat, så måtte du vel gått med armene høyt hevet for resten av livet :gjeiper:
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13315 Skrevet 3. september 2010 6 uker.. Hvem sa det?? Hjelp nå fikk jeg bakoversveis.. Jeg fikk ikke beskjed om det.. Jaja. Vi kan vel bare konkludere med at disse kirurgene neppe har gått samme skole noen av dem
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13316 Skrevet 3. september 2010 Tja... Jeg har hatt litt problemer med å lage kløft med høy profil. Siden moderat er bredere så går jeg ut ifra at det også er lettere å lage kløft? Jane Doe - hva sier du??? Jeg hadde mer problemer å lage med moderat, men det er vel fordi jeg ikke hadde pupper i det hele tatt og mine pupper er litt fra hverandre. SÅ de var jo ikke sååå store... Er lettere nå.. Omkretsen er omtrent den samme men størrelsen er betydeligere større så nå er det null problem. Fikk kløft med moderat å. Men ikke like lettvint da... DU får se om du får fantasien din oppfylt nå Hehe... Og dessuten har alle forskjellige pupper vettu, noen klarer aldri å få kløft.. SÅnn tett kløft da..
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13317 Skrevet 3. september 2010 Ja, 450 og moderat, så måtte du vel gått med armene høyt hevet for resten av livet :gjeiper: Det er tøft med pupper under armene da.. Haha..
JaneDoe Skrevet 3. september 2010 #13318 Skrevet 3. september 2010 Jaja. Vi kan vel bare konkludere med at disse kirurgene neppe har gått samme skole noen av dem Jeg og Cessi hadde jo samme kirurg, så jeg må jo lure på om det var han som sa det... Han som er spesialist på pupper og mage tror jeg... Og hjertekirurg.. Jeg følte meg trygg i hans hender i alle fall..
Gjest Sobril Skrevet 3. september 2010 #13319 Skrevet 3. september 2010 Jeg og Cessi hadde jo samme kirurg, så jeg må jo lure på om det var han som sa det... Han som er spesialist på pupper og mage tror jeg... Og hjertekirurg.. Jeg følte meg trygg i hans hender i alle fall.. Joda. Uff, nå har jeg dårlig samvittighet for alko her. 0,75 cider 4,7 %. Hva skjer videre?? Fortsettelse følger...
cessi89 Skrevet 3. september 2010 #13320 Skrevet 3. september 2010 Jeg og Cessi hadde jo samme kirurg, så jeg må jo lure på om det var han som sa det... Han som er spesialist på pupper og mage tror jeg... Og hjertekirurg.. Jeg følte meg trygg i hans hender i alle fall.. dette var han første jeg var på kons. hos , oslo plastikk kirurgi . åå den ene muskelen har ikke sluppet enda .snart fem uker gamle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå