Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag var dagen for salg på undertøy hahah! 70 % på det folk ellers ikke kjøpe aka det spileløse ,hah ,. Folk i oslo burde handle på lindex aker brygge nå :)bher til 45 kr stk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag var dagen for salg på undertøy hahah! 70 % på det folk ellers ikke kjøpe aka det spileløse ,hah ,. Folk i oslo burde handle på lindex aker brygge nå :)bher til 45 kr stk :)

Oi ja hadde jeg bare bodd der.. Kanskje det er salg på Lindex her jeg bor å :) HÅPEHÅPE :)

Skrevet

Da var bhen sendt til deg Jane :)

Så bra :) Da kommer den vel på mandan tenker jeg :) Blir moro å prøve.. Passer de ikke så skal jeg skrike ut her så noen andre kan få de :)

Skrevet

Så bra :) Da kommer den vel på mandan tenker jeg :) Blir moro å prøve.. Passer de ikke så skal jeg skrike ut her så noen andre kan få de :)

Ja jeg er interessert hvertfall :) Om 1-2 måneder :P hehe

Skrevet

Oisann - hva skjer? Mamma spurte meg nettopp om jeg har tatt sol. Brenner i kinna og jeg er knallrød... Tok en paracet/paralgin for en time siden. Jeg har ikke særlig vondt, men er redd for å få det. Tar som forebyggende, og jeg tar bare det som er foreskrevet (heller mindre). Kan man bli varm og rød av paralgin forte? Har ikke blitt det før...

Skrevet

Oisann - hva skjer? Mamma spurte meg nettopp om jeg har tatt sol. Brenner i kinna og jeg er knallrød... Tok en paracet/paralgin for en time siden. Jeg har ikke særlig vondt, men er redd for å få det. Tar som forebyggende, og jeg tar bare det som er foreskrevet (heller mindre). Kan man bli varm og rød av paralgin forte? Har ikke blitt det før...

har feber sikkert du da,,

Skrevet

Oi da.. Aner ikke om det kan være en bivirkning jeg.. Hm.. Hvorfor skal du ta Paralgin? Kan du ikke bare ta to paracet da?? Er du ikke på andre dagen nå? Kutta ut på kvelden jeg da.. hehe.. Vakke noe vits mer liksom... Ikke for min del..

Skrevet

Ja jeg er interessert hvertfall :) Om 1-2 måneder :P hehe

Har fremdeles den svarte ;)

Skrevet

Såvidt jeg vet er ikke det en bivirkning på paralgin forte. Står heller ikke noe om det på felleskatalogen.

Hvis du ikke har vondt, holder det nok med paracet.

Jeg hadde ekstremt vondt, og brukte paralgin i en uke. Men, paralgin forte er ikke ukjent for meg. Brukt det i mange år.

Hvis det ikke gir seg til imorgen, ville jeg hørt med en lege.

Skrevet

lol .kommer ikkke til å passe :P jeg har den i 70 d og jeg har halvparten av dine boobs :gjeiper:

Skrevet (endret)

lol .kommer ikkke til å passe :P jeg har den i 70 d og jeg har halvparten av dine boobs :gjeiper:

Er det samma merke da? Hmmm.. Jaja, får prøve, mine er ikke såå store.. DU har jo mer enn halvparten av mine da :) hehe

Vi har jo fortsatt ikke fått sett bilde av dine.. hehe

Endret av JaneDoe
Skrevet

Har fremdeles den svarte ;)

:D å, trodde du sendte den også :)

Skrevet

Det var vel du som skulle ha den da.. hehe jeg har svarte jeg vettu :)

Skrevet

Neida. Du sa du ville prøve den svarte, så jeg sparte den ;)

Skrevet

Det var vel du som skulle ha den da.. hehe jeg har svarte jeg vettu :)

hehe, jeg trodde jeg ble utelukka siden det er så lenge til jeg kan bruke den :P

Skrevet

Neida. Du sa du ville prøve den svarte, så jeg sparte den ;)

så snillt :D :klemmer:

Skrevet

hehe, jeg trodde jeg ble utelukka siden det er så lenge til jeg kan bruke den :P

Det er bare 6 uker til da :) Hehe...

Skrevet

Det er bare 6 uker til da :) Hehe...

jeg syns det er kjeeeempe lenge til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...