Tinemor1 Skrevet 16. august 2020 #42821 Del Skrevet 16. august 2020 @nope. Det blir veldig spennende å høre hvordan det går 🤗 Skal du ha over eller under muskel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 17. august 2020 #42822 Del Skrevet 17. august 2020 23 timer siden, Tinemor1 skrev: @nope. Det blir veldig spennende å høre hvordan det går 🤗 Skal du ha over eller under muskel? Under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 17. august 2020 #42823 Del Skrevet 17. august 2020 På 16.8.2020 den 20.53, Spøkelse skrev: Nå har jeg fått strekkmerker, det tok halvannet år! Jaja. 😛 Hvor lenge har du hatt silikon nå? Er du fortsatt fornøyd? Hvor mye la du inn, runde eller anatomiske? Over eller under muskel?😅 skal på min tredje og siste konsultasjon til onsdag, og grugleder meg. (Har faktisk fått op dato også) Puppene har jo faktisk vokst også, måtte begynne på P-piller for var noe problem med levering av P-sprøyten jeg gikk på å jammen meg så har de pine mæ vokst på 11 dager! Så veldig spent på hva han her sier kontra de to andre kirugene jeg har vært hos 😂 gjerne del bildet hvis du ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 17. august 2020 #42824 Del Skrevet 17. august 2020 8 minutter siden, silkal skrev: Hvor lenge har du hatt silikon nå? Er du fortsatt fornøyd? Hvor mye la du inn, runde eller anatomiske? Over eller under muskel?😅 skal på min tredje og siste konsultasjon til onsdag, og grugleder meg. (Har faktisk fått op dato også) Puppene har jo faktisk vokst også, måtte begynne på P-piller for var noe problem med levering av P-sprøyten jeg gikk på å jammen meg så har de pine mæ vokst på 11 dager! Så veldig spent på hva han her sier kontra de to andre kirugene jeg har vært hos 😂 gjerne del bildet hvis du ønsker det Til jul blir de to år! Jeg er fornøyd ja. Har motiva ergonomix under muskel, 340cc og hadde vel en liten b fra før av. Kan fikse bilde litt senere :). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 17. august 2020 #42825 Del Skrevet 17. august 2020 4 minutter siden, Spøkelse skrev: Til jul blir de to år! Jeg er fornøyd ja. Har motiva ergonomix under muskel, 340cc og hadde vel en liten b fra før av. Kan fikse bilde litt senere :). Så bra du er fornøyd! tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 17. august 2020 #42826 Del Skrevet 17. august 2020 15 minutter siden, silkal skrev: Hvor lenge har du hatt silikon nå? Er du fortsatt fornøyd? Hvor mye la du inn, runde eller anatomiske? Over eller under muskel?😅 skal på min tredje og siste konsultasjon til onsdag, og grugleder meg. (Har faktisk fått op dato også) Puppene har jo faktisk vokst også, måtte begynne på P-piller for var noe problem med levering av P-sprøyten jeg gikk på å jammen meg så har de pine mæ vokst på 11 dager! Så veldig spent på hva han her sier kontra de to andre kirugene jeg har vært hos 😂 gjerne del bildet hvis du ønsker det Du må slutte på p-piller før operasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 17. august 2020 #42827 Del Skrevet 17. august 2020 31 minutter siden, cerruti skrev: Du må slutte på p-piller før operasjonen. Når jeg snakka med de på tlf så sa de ingenting om at det var noe problem å gå på, forklarte de hvorfor jeg måtte gå på p-piller istedenfor p-sprøyten.🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stemorsblomst Skrevet 17. august 2020 #42828 Del Skrevet 17. august 2020 1 time siden, cerruti skrev: Du må slutte på p-piller før operasjonen. Vent hva? Ikke fått noe info om dette? Andre som har hørt dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor1 Skrevet 17. august 2020 #42829 Del Skrevet 17. august 2020 3 minutter siden, Stemorsblomst said: Vent hva? Ikke fått noe info om dette? Andre som har hørt dette før? Jeg var helt sikker på at en måtte slutte på p-piller da jeg har hørt det før, men sjekket papirene mine nå og kan faktisk ikke se at det står nevnt noe sted. Jeg ville nok hørt med klinikken hvor du skal operere deg om det er tilfelle eller ei😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 17. august 2020 #42830 Del Skrevet 17. august 2020 11 minutter siden, Stemorsblomst skrev: Vent hva? Ikke fått noe info om dette? Andre som har hørt dette før? Leste igjennom skrivet veninnen min har fått, står ingenting om at d gjør noe der heller. Den andre klinikken jeg var på sa at P-piller ikke har noe med OP å gjøre, men skal høre med kirurgen på onsdag, så kan skrive ett inlegg her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. august 2020 #42831 Del Skrevet 18. august 2020 8 timer siden, silkal skrev: Når jeg snakka med de på tlf så sa de ingenting om at det var noe problem å gå på, forklarte de hvorfor jeg måtte gå på p-piller istedenfor p-sprøyten.🤷♀️ 7 timer siden, Stemorsblomst skrev: Vent hva? Ikke fått noe info om dette? Andre som har hørt dette før? Jeg beklager om jeg forvirret nå - var bare sikker på at det var prosedyre, men det kan ha blitt endret selvfølgelig. Ikke hør på meg😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 18. august 2020 #42832 Del Skrevet 18. august 2020 16 minutter siden, cerruti skrev: Jeg beklager om jeg forvirret nå - var bare sikker på at det var prosedyre, men det kan ha blitt endret selvfølgelig. Ikke hør på meg😬 Jeg trodde selv d kunne ha noe å gjøre, mtp at noen kan legge mye på seg osv. Vet jo d fins mange forskjellige typer, og noen er ganske sterke som kan gi blodpropp osv så er kanskje derfor.🤷♀️ trippel sjekker hvertfall på onsdag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 18. august 2020 #42833 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) På 16.8.2020 den 20.09, Kirsebærtre skrev: Hei ! Hvordan går det med deg, gikk operasjonen bra? 🙂 Hei! Dag 6 etter operasjonen nå. Det gikk over all forventning. Nesten ikke hatt vondt i brystene i det hele tatt, kun spreng og ømhet. Kjennes ut som når man ammer og melka strømmer på hele tiden 😂 meeeen jeg har slitt veldig med rygg og skuldersmerter. Fikk nedpressbånd, og jeg har nok en litt merkelig kroppsholdning om dagen. Musklene i skuldrene er helt insane harde. Også hjelper det ikke på med ryggleie heller.. ingen smertestillende som lindrer skulderplager faktisk 😳 visste jeg skulle bli handicappa, men ikke såååå hjelpesløs akkurat. Går heldigvis bedre nå. Får på meg klær selv, og klarer å få satt på litt kaffe 🙈 Hadde en liten down-dag i går. Slitt mye med oppblåst mage etter operasjonen og smertestillende, og føler meg skikkelig tjukk og fæl. Gleder meg til jeg kan begynne å gå lengre turer 🤩 Endret 18. august 2020 av Flatbryst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 18. august 2020 #42834 Del Skrevet 18. august 2020 4 minutter siden, Flatbryst skrev: Hei! Dag 6 etter operasjonen nå. Det gikk over all forventning. Nesten ikke hatt vondt i brystene i det hele tatt, kun spreng og ømhet. Kjennes ut som når man ammer og melka strømmer på hele tiden 😂 meeeen jeg har slitt veldig med rygg og skuldersmerter. Fikk nedpressbånd, og jeg har nok en litt merkelig kroppsholdning om dagen. Musklene i skuldrene er helt insane harde. Også hjelper det ikke på med ryggleie heller.. ingen smertestillende som lindrer skulderplager faktisk 😳 visste jeg skulle bli handicappa, men ikke såååå hjelpesløs akkurat. Går heldigvis bedre nå. Får på meg klær selv, og klarer å få satt på litt kaffe 🙈 Hadde en liten down-dag i går. Slitt mye med oppblåst mage etter operasjonen og smertestillende, og føler meg skikkelig tjukk og fæl. Gleder meg til jeg kan begynne å gå lengre turer 🤩 Flott at selve operasjonen gikk så greit! Jeg tipper at mye av det du sliter med nå, vil være mye bedre i løpet av en uke . Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 18. august 2020 #42835 Del Skrevet 18. august 2020 40 minutter siden, Flatbryst skrev: Hei! Dag 6 etter operasjonen nå. Det gikk over all forventning. Nesten ikke hatt vondt i brystene i det hele tatt, kun spreng og ømhet. Kjennes ut som når man ammer og melka strømmer på hele tiden 😂 meeeen jeg har slitt veldig med rygg og skuldersmerter. Fikk nedpressbånd, og jeg har nok en litt merkelig kroppsholdning om dagen. Musklene i skuldrene er helt insane harde. Også hjelper det ikke på med ryggleie heller.. ingen smertestillende som lindrer skulderplager faktisk 😳 visste jeg skulle bli handicappa, men ikke såååå hjelpesløs akkurat. Går heldigvis bedre nå. Får på meg klær selv, og klarer å få satt på litt kaffe 🙈 Hadde en liten down-dag i går. Slitt mye med oppblåst mage etter operasjonen og smertestillende, og føler meg skikkelig tjukk og fæl. Gleder meg til jeg kan begynne å gå lengre turer 🤩 Så bra at operasjonen gikk bra, hvor mye la du inn? Ble det snitt under brystet? Kjedelig med all smertene og plagene du får etterpå men håper d snart gir seg...og det er nok sikkert verdt d😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 18. august 2020 #42836 Del Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, Kirsebærtre skrev: Så bra at operasjonen gikk bra, hvor mye la du inn? Ble det snitt under brystet? Kjedelig med all smertene og plagene du får etterpå men håper d snart gir seg...og det er nok sikkert verdt d😀 La inn 285cc under muskel ☺️ snitt under brystet. føler at brystvortene sitter litt lavt, men så lenge jeg har litt pupper er jeg glad! Ønsket bare å fylle dem litt, så det ble naturlig resultat. Vært helt tomme etter amming og trening 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 18. august 2020 #42837 Del Skrevet 18. august 2020 42 minutter siden, Missfitness skrev: Flott at selve operasjonen gikk så greit! Jeg tipper at mye av det du sliter med nå, vil være mye bedre i løpet av en uke . Fortsatt god bedring! Takk! ☺️ når begynte du å gå turer osv? Har lite vondt, men redd for å pushe for mye 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirsebærtre Skrevet 18. august 2020 #42838 Del Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, Flatbryst skrev: La inn 285cc under muskel ☺️ snitt under brystet. føler at brystvortene sitter litt lavt, men så lenge jeg har litt pupper er jeg glad! Ønsket bare å fylle dem litt, så det ble naturlig resultat. Vært helt tomme etter amming og trening 😅 Samme her...helt tomt🤣 Jeg skal ha konsultasjon med dr utvoll om noen uker så er spent på hva han foreslår 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flatbryst Skrevet 18. august 2020 #42839 Del Skrevet 18. august 2020 9 minutter siden, Kirsebærtre skrev: Samme her...helt tomt🤣 Jeg skal ha konsultasjon med dr utvoll om noen uker så er spent på hva han foreslår 🙂 Så spennende! Hold oss oppdatert! Jeg er veldig fornøyd med han som kirurg. Han skjønte hva jeg mente med å bare «fylle» tomrommet, ikke få for store lissom ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 18. august 2020 #42840 Del Skrevet 18. august 2020 Til p-pille diskusjonen over: Jeg fortalte kirurgen at jeg går på p-piller på konsultasjonen min, og dette skrev han ned med ring rundt haha. Har ikke hørt noe i ettertid om at jeg må slutte å bruke disse før operasjonen, men det riktig som det ble sagt at p-piller øker faren for blodpropp. Dette er fra NHI: "Kvinner som bruker p-piller, har økt risiko for blodpropp etter operasjon. Derfor er det vanlig å anbefale stans av p-piller 4-6 uker før planlagte kirurgiske inngrep" På Klinikk Trondheim sine sider står det derimot at "Dagens P-piller/P-plaster inneholder mye mindre hormoner enn tidligere. Du trenger derfor ikke slutte med P-piller eller P-plaster (og mini-piller) ved operasjoner. Kombinasjonen P-piller/P-plaster og røyking er svært ugunstig, da det øker faren for blodpropp." På Helse-Bergen sine sider står det at det ikke er nødvendig å slutte på p-piller når man skal utføre dagkirurgi - noe brystforstørrelse er. Og på tidsskriftet til den norske legeforening står det at p-piller kan brukes som normalt før dagkirurgi dersom pasienten er normalvektig, ikke-røykende, og ikke har egen eller familiær historikk med blodpropp! Dette er jo noe man opplyser om på skjemaet før konsultasjon, og kan være årsaken til at noen blir anbefalt å slutte med p-piller og andre ikke. Er man i tvil så bør man ringe klinikken:)! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå