Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Kirsebærtre skrev:

Men de legger vel under armhulen på fornebuklnikken også?

Mye mulig! Det var iallefall ikke et alternativ Barstad luftet for meg under konsultasjonen jeg hadde der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Stemorsblomst skrev:

Mye mulig! Det var iallefall ikke et alternativ Barstad luftet for meg under konsultasjonen jeg hadde der

Det står ihvertfall på nettsidene deres, men kan jo hende at det bare er enkelte av kirurgene som gjør d. Dr Barstad er vel erfaren så han mener vel kanskje d er best med snitt under brystet da kanskje 🙂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Hei! Gratulerer så mye, sikkert veldig godt å få d overstått. Hvorsan går det med deg?

Fikk du snitt under brystet eller armhulen?

 

 

Hei 🥰

Jeg tok under brystet med mini arr teknikk. Ikke sett arrene ennå, men de skal visst være mindre enn tradisjonelle arr. Å legge snittet i folden er uansett mindre invasivt enn å gå via armhulen. Ellers er smertene verre i dag, men fortsatt levelig. Spiser kun Paracet og betennelses dempende. Sov utrolig dårlig i natt da. Herregud. Aldri sovet på ryggen, og i hvertfall ikke sittende, så dette kan ta tid... Hehe 😄 Alle gangene jeg våknet i natt lå jeg flatt på ryggen, så ikke lett å holde overkroppen hevet. Støl i ryggen er jeg også, pluss brystbåndet som er respirasjonen blokkerende.. Litt småklaging her, selvom jeg er happy og elsker de 😊 Skulle allikevel ønske jeg bare kunne henge fra meg puppene, og ta meg en gubbhvil sidelengs et par timer 🤤

Endret av Geniuspig
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Geniuspig skrev:

Hei 🥰

Jeg tok under brystet med mini arr teknikk. Ikke sett arrene ennå, men de skal visst være mindre enn tradisjonelle arr. Å legge snittet i folden er uansett mindre invasivt enn å gå via armhulen. Ellers er smertene verre i dag, men fortsatt levelig. Spiser kun Paracet og betennelses dempende. Sov utrolig dårlig i natt da. Herregud. Aldri sovet på ryggen, og i hvertfall ikke sittende, så dette kan ta tid... Hehe 😄 Alle gangene jeg våknet i natt lå jeg flatt på ryggen, så ikke lett å holde overkroppen hevet. Støl i ryggen er jeg også, pluss brystbåndet som er respirasjonen blokkerende.. Litt småklaging her, selvom jeg er happy og elsker de 😊 Skulle allikevel ønske jeg bare kunne henge fra meg puppene, og ta meg en gubbhvil sidelengs et par timer 🤤

Sliter med sovingen her også.. Noen som vet hvor lenge man burde ligge med overkroppen hevet? Glir bare ned i sengen iløpet av natten, og er støl i ryggen og magemusklene.. 😅😅

Gratulerer med puppene! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Noen som vet hvorfor noen må bruke brystbånd og andre ikke ?

Det har nok litt med anatomien, forutsetningene og formen til hvert enkelt bryst å gjøre. Jeg skulle ihvertfall ha brystbånd for å presse implantatet nedover på plass i «baggen» 😊 Når jeg tar av brystbåndet og ser på formen, ser jeg at mye av implantat volumet sitter høyt. Føler jeg har pupper opp mot halsen 😆 Med båndet på, ser brystene med en gang mer dråpeformet og naturlige ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, blondie_ skrev:

Sliter med sovingen her også.. Noen som vet hvor lenge man burde ligge med overkroppen hevet? Glir bare ned i sengen iløpet av natten, og er støl i ryggen og magemusklene.. 😅😅

Gratulerer med puppene! 😃

Gratulerer med nye pupper til deg også 🥰 For er merkelig «eventyr» dette her er 😆

Sliter med akkurat det samme som deg.. Klarer ikke å finne en god sittende stilling, og få seg litt kvalitets søvn 🙄 Tok en Oxynorm før jeg la meg i håp om å få sove litt lenger, men våknet allikevel paddeflat på ryggen etter tre timer. Så nå har jeg gått ned og satt meg i sofaen.. Brystene er utrolig ømme, og dette blir nok den vondeste dagen hittil. Savner også å kunne trekke pusten 😄 Leste på svenske plastikkoperations forumet at noen brukte ammepute til å støtte rygg/armer. Dette hadde visst god effekt. Jeg har en stor hotel pute, men synes ikke den er noe bedre enn å bygge opp med vanlige puter.

I skrivet mitt fra Fornebu klinikken står det at man skal sove med overkroppen høyt hevet i 3-4 dager 🙂

Hvilken dag etter operasjonen er du på blondie?

Endret av Geniuspig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Geniuspig skrev:

Gratulerer med nye pupper til deg også 🥰 For er merkelig «eventyr» dette her er 😆

Sliter med akkurat det samme som deg.. Klarer ikke å finne en god sittende stilling, og få seg litt kvalitets søvn 🙄 Tok en Oxynorm før jeg la meg i håp om å få sove litt lenger, men våknet allikevel paddeflat på ryggen etter tre timer. Så nå har jeg gått ned og satt meg i sofaen.. Brystene er utrolig ømme, og dette blir nok den vondeste dagen hittil. Savner også å kunne trekke pusten 😄 Leste på svenske plastikkoperations forumet at noen brukte ammepute til å støtte rygg/armer. Dette hadde visst god effekt. Jeg har en stor hotel pute, men synes ikke den er noe bedre enn å bygge opp med vanlige puter.

I skrivet mitt fra Fornebu klinikken står det at man skal sove med overkroppen høyt hevet i 3-4 dager 🙂

Hvilken dag etter operasjonen er du på blondie?

Takk! Jeg har også bare bygget opp med vanlige hodeputer😅 Da blir det å ligge flatt på ryggen ganske snart. Er på dag 3 operasjon idag. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en får med 3D bildene som blir tatt på konsultasjonene  hjem? 

Hadde vært greit å kunne se litt før en evt bestemmer seg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

7 timer siden, Geniuspig skrev:

I skrivet mitt fra Fornebu klinikken står det at man skal sove med overkroppen høyt hevet i 3-4 dager 🙂

 

 

4 timer siden, blondie_ skrev:

Takk! Jeg har også bare bygget opp med vanlige hodeputer😅 Da blir det å ligge flatt på ryggen ganske snart. Er på dag 3 operasjon idag. Hva med deg?

 

Jeg sov faktisk best tilbakelent i en lenestol, fant meg aldri til rette i senga de første dagene, redd jeg kunne "velte" over på siden i søvne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Noen som vet om en får med 3D bildene som blir tatt på konsultasjonene  hjem? 

Hadde vært greit å kunne se litt før en evt bestemmer seg 🙂

Spurte om de kunne sendes på mail, men måtte ta bilde med tlf av skjermen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, blondie_ skrev:

Takk! Jeg har også bare bygget opp med vanlige hodeputer😅 Da blir det å ligge flatt på ryggen ganske snart. Er på dag 3 operasjon idag. Hva med deg?

Dag 3 på meg også 😄 Føler det går litt lettere nå enn i dag tidlig. Fått sovet litt mer 🤤, og føler jeg beveger meg i riktig retning siden operasjonen 😁 Er du fortsatt happy med størrelsen? Jeg veksler mellom å syntes de er store, for så i neste øyeblikk syntes de er små , eller akkurat passe..? Hehe 😄 Smugtittet litt, og de har den typiske «Frankenboob» looken ennå, men kjekt å være forberedt på det så man ikke fikk sjokk 😅 Syntes uansett de så mye bedre ut nå enn mine gamle har gjort noensinne 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Noen som vet om en får med 3D bildene som blir tatt på konsultasjonene  hjem? 

Hadde vært greit å kunne se litt før en evt bestemmer seg 🙂

Jeg tok bare bilder av selve skjermen med IPhonen. Helt uproblematisk 😊

Endret av Geniuspig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere som just opererte tatt dere fri fra evt jobb? jeg jobber på vita på ett senter, så ikke den mest krevende jobben. må jo bare være forsiktig med løfting, å strekke meg etter produkter som står høyt oppe osv.

@blondie_ @Geniuspig

Endret av silkal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Geniuspig skrev:

Dag 3 på meg også 😄 Føler det går litt lettere nå enn i dag tidlig. Fått sovet litt mer 🤤, og føler jeg beveger meg i riktig retning siden operasjonen 😁 Er du fortsatt happy med størrelsen? Jeg veksler mellom å syntes de er store, for så i neste øyeblikk syntes de er små , eller akkurat passe..? Hehe 😄 Smugtittet litt, og de har den typiske «Frankenboob» looken ennå, men kjekt å være forberedt på det så man ikke fikk sjokk 😅 Syntes uansett de så mye bedre ut nå enn mine gamle har gjort noensinne 😁

Så bra at du har fått sovet mer😄 Føler meg også mer mobil idag, i bedre form, og mer meg selv!😁 Er kjempe fornøyd med størrelsen, har ikke tittet for mye enda, men ser frem til dusjedag å få sett skikkelig på de😂 sikkert litt franken-boob her og. Litt mer harde idag enn de har vært. 
Enig med deg, synes også mine ser bedre ut en de noen gang har gjort😁

Har ikke brystbånd, var ikke snakk om det for min del. Usikker på hvorfor de gjør forskjell på det.🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, silkal skrev:

Hvor lenge har dere som just opererte tatt dere fri fra evt jobb? jeg jobber på vita på ett senter, så ikke den mest krevende jobben. må jo bare være forsiktig med løfting, å strekke meg etter produkter som står høyt oppe.

@blondie_ @Geniuspig

Jeg jobber innen helse, og har ca 12dager fri.. usikker på om det er nok egentlig, men får bare ta det så rolig som jeg kan.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Missfitness skrev:

 

 

 

Jeg sov faktisk best tilbakelent i en lenestol, fant meg aldri til rette i senga de første dagene, redd jeg kunne "velte" over på siden i søvne. 

Det hørtes faktisk komfortabelt ut da.. er også redd for å ramle ut av sengen, ligger derfor stiv som en stokk😅 Har ingen lenestol, men skulle gjerne hatt det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, blondie_ skrev:

Jeg jobber innen helse, og har ca 12dager fri.. usikker på om det er nok egentlig, men får bare ta det så rolig som jeg kan.. 

okei, masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, blondie_ skrev:

Det hørtes faktisk komfortabelt ut da.. er også redd for å ramle ut av sengen, ligger derfor stiv som en stokk😅 Har ingen lenestol, men skulle gjerne hatt det

Synd du ikke har muligheten, for det var løsningen for meg. Lykke til uansett! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, silkal skrev:

Hvor lenge har dere som just opererte tatt dere fri fra evt jobb? jeg jobber på vita på ett senter, så ikke den mest krevende jobben. må jo bare være forsiktig med løfting, å strekke meg etter produkter som står høyt oppe osv.

@blondie_ @Geniuspig

Jeg har 25 dager fri fra datoen jeg opererte 😊 Jeg jobber også i helsevesenet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...