Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, nope. skrev:

Jeg kjøpte en ekstra på apoteket fordi jeg ikke har tørketrommel atm, veldig fornøyd med det😊

Er også dag 9 for meg, og har veldig lite smerter. Jeg har fortsatt litt morning boob da. Gjør litt vondt i det jeg reiser meg fra liggende stilling på morgningen og vekten av implantatet "faller ned".
Ellers har jeg mest smerter ved fetttransplantasjonsstedet aka armene. 

Fikk du samme som du hadde på klinikken? Tør nesten ikke kjøpe ny hvis ikke det er samme 😅

Så  heldig du er som har lite smerter. Jeg har ganske gode smerter enda.

Så føler jeg at jeg er så hoven under armene. Nesten så jeg ikke får armene inntill kroppen. Vet ikke om dette er implantatet. Gikk litt opp i str i forhold til hva kirurgen anbefalte . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, nope. said:

Jeg kjøpte en ekstra på apoteket fordi jeg ikke har tørketrommel atm, veldig fornøyd med det😊

Er også dag 9 for meg, og har veldig lite smerter. Jeg har fortsatt litt morning boob da. Gjør litt vondt i det jeg reiser meg fra liggende stilling på morgningen og vekten av implantatet "faller ned".
Ellers har jeg mest smerter ved fetttransplantasjonsstedet aka armene. 

Googla litt rundt og ser at de har en på apotek1 som heter Mirabelle, den så egentlig helt lik ut som den jeg har 🙈 Kanskje jeg må kjøpe en sånn, greit å ha en til når den skal vaskes 😅 usikker på hvilken størrelse jeg må ha, men står kanskje på den jeg har nå 😂 

Dag 4 her bare, og er av smertestillende nå. Det går ganske bra 😊 litt vondt som du sier å reise seg opp fra liggende stilling om morgenen når tyngdepunktet på implantatene flytter seg 😅 trenger litt dytt i ryggen enda for å komme meg opp uten at det gjør vondt. Men jeg er egentlig veldig overrasket over hvor lite vondt jeg har hatt! Bare tatt oxynorm før jeg skal sove, for den har gjort det litt lettere å sovne selvom jeg ligger litt vondt med ryggen. Men tok den ikke i går 😊 så dette har gått mye bedre enn jeg fryktet 😁

Begynt å kjenne at arrene og puppene klør, og at bhen gnager litt.. Så skal bli godt med en pause når jeg skal dusje idag 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hsr jeg endelig vært på konsultasjon. Ble litt skuffet da klinikken ikke hadde utstyr til 3D bilder..og var jo veeeldig vanskelig å bestemme størrelse ved hjelp av innlegg i bh. Etter å ha tatt mål mente legen  motiva ergonomix 265cc  demi vill være det mest estetisk riktig. Jeg synes kanskje det ble litt lite ..har jo hørt om mange som angrer over at de tok litt for lite.  Etter å ha diskutert litt frem og tilbake sier hun at jeg godt kan gå litt opp for å få litt mer. Evt da 295 cc høy profil eller 315.  

Jeg er veldig usikker og er jo også redd for at det skal bli for stort.  Det ene målet var 12 cm...og valgte da en protese med 11 cm diameter.

Hva tenker dere? Jeg er 168 høy og ca 51 kg. Fyller nesten ikke en 75 A og har lite brystvev selv.

Kunne godt ha tenkt å sett bilder av noen andre med ca samme mål 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kirsebærtre skrev:

Da hsr jeg endelig vært på konsultasjon. Ble litt skuffet da klinikken ikke hadde utstyr til 3D bilder..og var jo veeeldig vanskelig å bestemme størrelse ved hjelp av innlegg i bh. Etter å ha tatt mål mente legen  motiva ergonomix 265cc  demi vill være det mest estetisk riktig. Jeg synes kanskje det ble litt lite ..har jo hørt om mange som angrer over at de tok litt for lite.  Etter å ha diskutert litt frem og tilbake sier hun at jeg godt kan gå litt opp for å få litt mer. Evt da 295 cc høy profil eller 315.  

Jeg er veldig usikker og er jo også redd for at det skal bli for stort.  Det ene målet var 12 cm...og valgte da en protese med 11 cm diameter.

Hva tenker dere? Jeg er 168 høy og ca 51 kg. Fyller nesten ikke en 75 A og har lite brystvev selv.

Kunne godt ha tenkt å sett bilder av noen andre med ca samme mål 🙂

Prøv med ris poser når du er hjemme, kjøp løs ris (sånn som ikke er i poser fra før) å mål opp i DL så kan du få en liten feeling av hva som er best kontra str osv, går som regel så fort på konsultasjon så ikke lett å bestemme seg heller på 30min.

Jeg skal legge inn 300 og 275 høy profil mentor runde. Er selv en A, har noe fylde på sidene å under, men ikke noe over. Så håper høy profilen vil inn å fikse d 😄 skal OP om 11 dager.. gruugleder meg. Er selv 1.60, og 63kg. Har vært litt redd for at 300 ville bli litt for stort, men etter å prøvd med ris så er jeg ganske sikker på størrelsen 😄 så tok 3dl i den ene puppen og 2,7dl i den andre. kan sende deg det bilde når jeg har risposene i hvis d hjelper noe 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2020 den 21.43, MyNewBoobs skrev:

Har ikke før-bilde, men var heeeelt flat. Og da mener jeg virkelig helt flat! Her er resultatet med 300 cc høy profil under muskel. 

Jeg er så sykt fornøyd! Angrer ikke et sekund. 

Ikke siter 😉

 

Hei!

Jeg lurer på om vi kanskej har samme utgangspunktet...jeg er 168 høy og 51 kg... har vært på konsultasjon hvor jeg fikk anbefalt 265 ergonomix demi. Kunne kanskje tenkt meg litt mer og hun foreslo da evt 315 høy profil . Er redd dette vil bli ganske stort ...jeg er veldig tynn og er så og si helt flat..har ammet 4 barn og de har sugd ut alt🙈  er det mulig å få se et etter bilde fra deg så ser jeg kanskje litt hvordan det evt kan bli? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, unforgetteble skrev:

Fikk du samme som du hadde på klinikken? Tør nesten ikke kjøpe ny hvis ikke det er samme 😅

Så  heldig du er som har lite smerter. Jeg har ganske gode smerter enda.

Så føler jeg at jeg er så hoven under armene. Nesten så jeg ikke får armene inntill kroppen. Vet ikke om dette er implantatet. Gikk litt opp i str i forhold til hva kirurgen anbefalte . 

Mirabelle fra apotek 1 er samme som fra klinikken😊Bare pass på å sette skulderstroppene på riktig hakk, det glemte jeg og oppdaget først i dag at den skulle sittet litt strammere. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Kirsebærtre skrev:

Da hsr jeg endelig vært på konsultasjon. Ble litt skuffet da klinikken ikke hadde utstyr til 3D bilder..og var jo veeeldig vanskelig å bestemme størrelse ved hjelp av innlegg i bh. Etter å ha tatt mål mente legen  motiva ergonomix 265cc  demi vill være det mest estetisk riktig. Jeg synes kanskje det ble litt lite ..har jo hørt om mange som angrer over at de tok litt for lite.  Etter å ha diskutert litt frem og tilbake sier hun at jeg godt kan gå litt opp for å få litt mer. Evt da 295 cc høy profil eller 315.  

Jeg er veldig usikker og er jo også redd for at det skal bli for stort.  Det ene målet var 12 cm...og valgte da en protese med 11 cm diameter.

Hva tenker dere? Jeg er 168 høy og ca 51 kg. Fyller nesten ikke en 75 A og har lite brystvev selv.

Kunne godt ha tenkt å sett bilder av noen andre med ca samme mål 🙂

Jeg har tatt 265 cc og 245 cc (noe usymmetri) ergonomix demi, og skulle ønske jeg gikk opp mot 300 kanskje. Er kun på dag 9 så vanskelig å si, men etter hevelsen har gått litt ned så skulle jeg nesten ønske de var mer som da hevelsen var der😅Er 162 høy. 
Altså, jeg er jo fornøyd uansett fordi jeg har gått fra en AA til noe som faktisk ER bryster. Men når man tar silikon ser man jo på masse før-og-etter bilder av jenter som kanskje har litt mer fylde enn normalen pga store implantater, og man ønsker seg kanskje mest for pengene. Rundt 265 tror jeg for de fleste gir et veldig "normalt" og mer anonymt uttrykk, mens høyere volum gir mer den wow-følelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 22.36, nope. skrev:

Jeg har tatt 265 cc og 245 cc (noe usymmetri) ergonomix demi, og skulle ønske jeg gikk opp mot 300 kanskje. Er kun på dag 9 så vanskelig å si, men etter hevelsen har gått litt ned så skulle jeg nesten ønske de var mer som da hevelsen var der😅Er 162 høy. 
Altså, jeg er jo fornøyd uansett fordi jeg har gått fra en AA til noe som faktisk ER bryster. Men når man tar silikon ser man jo på masse før-og-etter bilder av jenter som kanskje har litt mer fylde enn normalen pga store implantater, og man ønsker seg kanskje mest for pengene. Rundt 265 tror jeg for de fleste gir et veldig "normalt" og mer anonymt uttrykk, mens høyere volum gir mer den wow-følelsen. 

Syns det er kjempevanskelig å bestemme seg for størrelse npr jeg ikke har noe bilde å kunne sammenligne litt med. Mener du at du kunne tenkt deg høy profil? Ville det da blitt 315 cc...litt usikker på hvordan jeg skal tolke den størrelsestabellen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Kirsebærtre said:

Syns det er kjempevanskelig å bestemme seg for størrelse npr jeg ikke har noe bilde å kunne sammenligne litt med. Mener du at du kunne tenkt deg høy profil? Ville det da blitt 315 cc...litt usikker på hvordan jeg skal tolke den størrelsestabellen 🤔

Skjønner at det er vanskelig.. Spesielt når antall cc ser forskjellig ut på hvert enkelt individ! Jeg ville gått på flere konsultasjoner, der de har mulighet for 3d bilder. Da kan de helt sikkert vise deg forskjellige størrelser på dataen så du får se hvordan det blir på akkurat din kropp 😊 de tilbyr det på Fornebuklinikken f.eks. Du får også prøve innlegg i en bh der. Synes de var bedre der enn da jeg var på Aleris i Drammen, der brukte de selve implantatet oppi bhen mens på Fornebu har de egne innlegg til testing som er forma som et bryst, og er på en måte litt "innhula" bak for å gjøre plass til ditt eget bryst. Kjekt å se både bilde og "på ekte" 😊

Mener å ha lest at jo større implantater man tar iforhold til sin egen anatomi, jo større er sjansen for komplikasjoner som rippling, hard kapsel osv. Men det er vel sikkert hvis man velger "for" store 😅 vil tro at sjansen uansett er lav 👍🏼

Jeg er forresten 160cm høy og veier 51 kg, hadde en 75a/liten b fra før. Valgte motiva ergonomix 245cc demi profil 😊 var også det første kirurgen anbefalte til meg. Ikke målt den nye bh størrelsen enda, men jeg var ikke ute etter digre pupper, synes egentlig små/medium pupper er finere 😅 men hadde en mild form for tubulære bryster som var ganske spisse, med kort avstand fra niplene og ned til folden under. Så ville egentlig bare ha rundere fasong og mer fylde nederst, ikke nødvendigvis større, men de må såklart bli større for å få gjort noe særlig med fasongen 😂 så valgte det minste jeg kunne få som fortsatt var stort nok til å fikse problemet mitt, sammen med fettransplantasjon 👍🏼 tror størrelsen ble veldig riktig for meg 😊

Lykke til med å velge størrelse! 😁

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tellaa skrev:

Skjønner at det er vanskelig.. Spesielt når antall cc ser forskjellig ut på hvert enkelt individ! Jeg ville gått på flere konsultasjoner, der de har mulighet for 3d bilder. Da kan de helt sikkert vise deg forskjellige størrelser på dataen så du får se hvordan det blir på akkurat din kropp 😊 de tilbyr det på Fornebuklinikken f.eks. Du får også prøve innlegg i en bh der. Synes de var bedre der enn da jeg var på Aleris i Drammen, der brukte de selve implantatet oppi bhen mens på Fornebu har de egne innlegg til testing som er forma som et bryst, og er på en måte litt "innhula" bak for å gjøre plass til ditt eget bryst. Kjekt å se både bilde og "på ekte" 😊

Mener å ha lest at jo større implantater man tar iforhold til sin egen anatomi, jo større er sjansen for komplikasjoner som rippling, hard kapsel osv. Men det er vel sikkert hvis man velger "for" store 😅 vil tro at sjansen uansett er lav 👍🏼

Jeg er forresten 160cm høy og veier 51 kg, hadde en 75a/liten b fra før. Valgte motiva ergonomix 245cc demi profil 😊 var også det første kirurgen anbefalte til meg. Ikke målt den nye bh størrelsen enda, men jeg var ikke ute etter digre pupper, synes egentlig små/medium pupper er finere 😅 men hadde en mild form for tubulære bryster som var ganske spisse, med kort avstand fra niplene og ned til folden under. Så ville egentlig bare ha rundere fasong og ikke nødvendigvis større, men de må såklart bli større for å få gjort noe særlig med fasongen 😂 så valgte det minste jeg kunne få som fortsatt var stort nok til å fikse problemet mitt, sammen med fettransplantasjon 👍🏼 tror størrelsen ble veldig riktig for meg 😊

Lykke til med å velge størrelse! 😁

Tusen takk for svar🙂 ikke lett å bli klok på dette , det er jo en stoor avgjørelse.  Jeg vil ha større siden jeg er helt flat nå og har heller ikke noe særlig fett som kan transplanteres. Skal ha konsultasjon med dr utvoll på fornebuklnikken om en ukes tid ..men da videokonsultasjon. Bor 50 mil unna så det er en lang reisevei om jeg skulle dra dit.  Er spent på om han klarer å foreslå noe bare ved å se...blir vel vanskelig å ta mål via video 🙈

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kirsebærtre said:

Tusen takk for svar🙂 ikke lett å bli klok på dette , det er jo en stoor avgjørelse.  Jeg vil ha større siden jeg er helt flat nå og har heller ikke noe særlig fett som kan transplanteres. Skal ha konsultasjon med dr utvoll på fornebuklnikken om en ukes tid ..men da videokonsultasjon. Bor 50 mil unna så det er en lang reisevei om jeg skulle dra dit.  Er spent på om han klarer å foreslå noe bare ved å se...blir vel vanskelig å ta mål via video 🙈

Ja, lurt å ta seg tid til å bestemme størrelsen 😊 er ikke som å klippe seg hos frisøren, de vokser seg ikke større igjen hvis man tar for små 😂 med mindre man legger på seg kanskje 😅😅

Har lest noen sider her i forumet og fått inntrykk av at nesten alle angrer på at de ikke tok mer 🤔😅 så kan kanskje være lurt å ta litt større enn man tenker, hvis man er redd for det. Tror også man blir litt "blind" på seg selv når man har blitt vant til den nye størrelsen etterhvert, og føler at de kunne vært større 🙈 ei jeg kjenner som tok for et år siden, angrer også på at hun ikke tok mer. Tror hu tok noe rundt 300cc, hu er veeldig tynn men hadde store pupper fra før, men som var slappe etter amming. Synes nesten hennes er litt for store iforhold til resten av kroppen hennes, i og med hun er så tynn og liten. Men hun selv ville hatt større 😅 litt som da jeg tok tatovering for første gang og synes den var bra størrelse, nå synes jeg den er kjempeliten 😂 

Litt vanskelig når man bor langt unna ja 🤔 da får de nok ikke tatt 3d bilder heller 🙈 men de har vel en egen måte å ta konsultasjon på over video 😊 håper du blir noe klokere etter den konsultasjonen da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her etter to uker å føler jeg angrer på implantatete. Smertene hsr vært store og jeg syns brystene er for store. Jeg føler jeg ser mye større ut og puppene stikker skikkelig ut på siden. Har fått timeglassform som jeg ikke liker . Føler også jeg har fått mer fett under  armen. Syns også brystene mine er veldig spente og harde . I tillegg mister jeg så sinnsykt mye hår . Er dette normalt?  Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Måtte vare få det ut 😔😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, unforgetteble skrev:

Jeg sitter her etter to uker å føler jeg angrer på implantatete. Smertene hsr vært store og jeg syns brystene er for store. Jeg føler jeg ser mye større ut og puppene stikker skikkelig ut på siden. Har fått timeglassform som jeg ikke liker . Føler også jeg har fått mer fett under  armen. Syns også brystene mine er veldig spente og harde . I tillegg mister jeg så sinnsykt mye hår . Er dette normalt?  Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Måtte vare få det ut 😔😔

Hvilken str tok du? Imorgen er d 1uke til jeg skal op. Jeg tror du bare kan ta det med ro, de sier jo at d tar mellom 6mnd til ett år før de får formen sin og får droppet sitt. Spente å harde ser jeg for meg at de blir en stund, alle leges jo forskjellig. Men det med å miste hår har jeg ikke svar på, det kan ikke være det at du stresser over inngrepet? Stress kan forårsake hårtap. Håper alt ordner seg for deg og at du blir mer fornøyd etterhvert!❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

300... men syns det ser alfor heftig ut på meg. Men jeg ba jo om å få den størrelsen. Så jeg kan ikke klage. Men tok utgangspunkt i bilder på nett. Jeg fikk ikke prøvd bh på.  Så visste egentlig ikke hvordan det så ut. Ja jeg stresser veldig i hodet. Men det er så ekstreme mengder med hår at jeg er redd jeg skal bli skalla 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, unforgetteble said:

Jeg sitter her etter to uker å føler jeg angrer på implantatete. Smertene hsr vært store og jeg syns brystene er for store. Jeg føler jeg ser mye større ut og puppene stikker skikkelig ut på siden. Har fått timeglassform som jeg ikke liker . Føler også jeg har fått mer fett under  armen. Syns også brystene mine er veldig spente og harde . I tillegg mister jeg så sinnsykt mye hår . Er dette normalt?  Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Måtte vare få det ut 😔😔

Åå, så leit at du føler det sånn 😩 tror det er ganske vanlig å føle på litt blandede følelser etter et sånt inngrep, at man går gjennom en berg og dalbane av følelser. Det har vel noe med at vi plutselig ser helt annerledes ut enn hva vi er vant til, og det tar nok litt tid å venne seg til sitt nye utseende igjen. Men de følelsene vil gå over, det er jeg sikker på! Og det har bare gått 2 uker, mye vil forandre seg de neste månedene! Så ikke tenk så mye på resultatet enda ❤️ du har også gått gjennom både brystløft, areola reduksjon og brystforstørrelse! Er mange ting for kroppen å helbrede seg fra, så gi det litt tid 😊 jeg har også røyta litt mer enn vanlig, er nok fordi kroppen har fått seg en liten støyt etter operasjon! Håret er det siste som får næring, så når man går igjennom noe sånt så merker man det først på håret 😊 (hilsen frisør 😅😊

Endret av Tellaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, unforgetteble skrev:

300... men syns det ser alfor heftig ut på meg. Men jeg ba jo om å få den størrelsen. Så jeg kan ikke klage. Men tok utgangspunkt i bilder på nett. Jeg fikk ikke prøvd bh på.  Så visste egentlig ikke hvordan det så ut. Ja jeg stresser veldig i hodet. Men det er så ekstreme mengder med hår at jeg er redd jeg skal bli skalla 

Er 300 jeg å skal ha!😮 er å redd d skal bli for stort.. men får krysse alt jeg har for at de ikke blir d. Kanskje du burde ta kontakt med klinikken å høre med de mtp hårtapet:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tellaa skrev:

Åå, så leit at du føler det sånn 😩 tror det er ganske vanlig å føle på litt blandede følelser etter et sånt inngrep, at man går gjennom en berg og dalbane av følelser. Det har vel noe med at vi plutselig ser helt annerledes ut enn hva vi er vant til, og det tar nok litt tid å venne seg til sitt nye utseende igjen. Men de følelsene vil gå over, det er jeg sikker på! Og det har bare gått 2 uker, mye vil forandre seg de neste månedene! Så ikke tenk så mye på resultatet enda ❤️ du har også gått gjennom både brystløft, areola reduksjon og brystforstørrelse! Er mange ting for kroppen å helbrede seg fra, så gi det litt tid 😊 

Takk dere ❤ Ja jeg vet jeg må gi det tid. Er bare vanskelig når alt føles så unaturlig og jeg trodde jeg skulle våkne og være superfornøyd  med hvordan jeg så ut. Håper jeg blir kvitt denne følelsen snart. Bare føler det har vært så mye som fulgte som jeg ikke var forbredt på.. Hårtap osv. Alt føles bare stramt, vondt og ser unaturlig ut  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, silkal skrev:

Er 300 jeg å skal ha!😮 er å redd d skal bli for stort.. men får krysse alt jeg har for at de ikke blir d. Kanskje du burde ta kontakt med klinikken å høre med de mtp hårtapet:( 

Jeg syns mitt ble for stort. Men håper jeg kommer til å like det etterhvert .

Ja jeg får ringe de i morgen 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, unforgetteble skrev:

Jeg syns mitt ble for stort. Men håper jeg kommer til å like det etterhvert .

Ja jeg får ringe de i morgen 😍

Det håper jeg også at du vil gjøre! Fortsatt masse lykke til! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, unforgetteble said:

Takk dere ❤ Ja jeg vet jeg må gi det tid. Er bare vanskelig når alt føles så unaturlig og jeg trodde jeg skulle våkne og være superfornøyd  med hvordan jeg så ut. Håper jeg blir kvitt denne følelsen snart. Bare føler det har vært så mye som fulgte som jeg ikke var forbredt på.. Hårtap osv. Alt føles bare stramt, vondt og ser unaturlig ut  

Ja, det ser som regel veldig unaturlig ut i starten, musklene, huden og vevet er i spenn og de kjennes harde ut og står rett ut.. Det gjør mine og! De ser faktisk veldig rare ut enda! Mye mer fylde øverst og ikke så mye nederst, men over de neste mnd vil de "drop and fluff", og huden osv tilpasser seg implantatet og blir mykere 😊 da ser det mye mer naturlig ut! Prøv å Google drop and fluff og se underveis-bilder av andre så ser du hvor mye det kan forandre seg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...