Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Når fikk dere følelsen i brystene tilbake? Er stortsett nummen over begge brystene, håper på å få igjen noe følelse. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå bestemt meg for å få en videokonsultasjon på fornebuklnikken.  Men er usikker på hvilken av legene jeg skal velge🤔

Noen som har tips ? Gode eller dårlige erfaringer?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kirsebærtre@FrøkenUbesluttsom

Jaa det er sinnsykt spennende, men så skummelt også. Det er jo det eneste jeg tenker på om dagen 🙈

Jeg hadde konsultasjon hos Fornebuklinikken da vi plutselig dro en tur til Oslo. Jeg var hos Barstad, og jeg fikk et veldig bra inntrykk av han. Han var virkelig profesjonell og det var tydelig at han vet hva han driver med.

Det blir lag reisevei, og vi må enten ha med ungen til Oslo eller få barnevakt (som vi ikke har flust av), så det er jo litt ekstra styr å dra til en annen by. Men i forhold til de konsultasjonene jeg har vært på i hjembyen, så er det ikke et alternativ å opereres her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tinemor1 Jeg tror du har valgt en veldig bra klinikk med dyktige plastiske kirurger, veldig mye positivt å høre om Fornebu! Masse lykke til! 

Endret av Missfitness
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tinemor1 så bra at du er fornøyd, det er nok en bra klinikk for jeg leser kun positive ting om de. Blir en laaang reisevei for min del også så krever litt planlegging for å få d til å gå opp 🙂 

Har du fått opr dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, Missfitness said:

@Tinemor1 Jeg tror du har valgt en veldig bra klinikk med dyktige plastiske kirurger, veldig mye positivt å høre om Fornebu! Masse lykke til! 

Ja jeg håper og tror det også 🤗 tusen takk 😊 

11 hours ago, Kirsebærtre said:

@Tinemor1 så bra at du er fornøyd, det er nok en bra klinikk for jeg leser kun positive ting om de. Blir en laaang reisevei for min del også så krever litt planlegging for å få d til å gå opp 🙂 

Har du fått opr dato?

Ja jeg skal opereres i midten av oktober, viss jeg ikke endrer til midten av september istedet. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta det før eller etter det bryllupet jeg skal i 😅

Hvor langt har du kommet i prosessen? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tinemor1 skrev:

Ja jeg håper og tror det også 🤗 tusen takk 😊 

Ja jeg skal opereres i midten av oktober, viss jeg ikke endrer til midten av september istedet. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal ta det før eller etter det bryllupet jeg skal i 😅

Hvor langt har du kommet i prosessen? 😊

Jeg har bestilt to konsultasjoner,  den ene på fornebuklnikken. ..ikke ledigf før 9.sept..🙄..blir videokonsultasjon siden jeg bor såpass langt unna. Men skulle få en ny samtale samme dag som operasjonen. Skal til Dr. Utvoll. Barstad  tok ikke videokonsultasjoner så da valget mellom Utvoll og Mørk. Tror nok de er like flinke alle sammen i grunn 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 21.55, blondie_ skrev:

Når fikk dere følelsen i brystene tilbake? Er stortsett nummen over begge brystene, håper på å få igjen noe følelse. ☺️

Hmm etter noen uker, jeg fikk tilbake all følelse minus nedre del av det ene brystet, der kjenner jeg nesten ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Spøkelse skrev:

Hmm etter noen uker, jeg fikk tilbake all følelse minus nedre del av det ene brystet, der kjenner jeg nesten ingenting. 

Ååh takk for svar! Håpe jeg får tilbake mest mulig følelse🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som nevner manglende følelse i nipler, eller under brystet etter operasjon. Noen som vet hvorvidt det er knyttet til om man velger å gå inn via under brystet? Og om det derfor kanskje er mindre sannsynlighet for manglende følelse om man går for via armen? Selvom det igjen har sine potensielle konsekvenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på enda en samtale hos dr. Isern i på Volvat Stokkan i Trondheim og har en mye bedre følelse. Hun tok seg bedre tid og svarte på alle spørsmål jeg hadde. Jeg har fortsatt ikke greid å ta den endelige beslutningen men håper at jeg blir tøff nok til å ta et valg før høsten kommer. Er så spente på dere som allerede har booket operasjon😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Stemorsblomst skrev:

Mange som nevner manglende følelse i nipler, eller under brystet etter operasjon. Noen som vet hvorvidt det er knyttet til om man velger å gå inn via under brystet? Og om det derfor kanskje er mindre sannsynlighet for manglende følelse om man går for via armen? Selvom det igjen har sine potensielle konsekvenser...

Aner ikke. Nå var ikke armhulen et alternativ uansett der jeg tok, men jeg syns nerveskade i armen høres skumlere ut en nummenhet i brystet, hvis jeg må velge mellom to onder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har også jeg booket operasjonsdato!! 😍

Og for hver dag som nærmer seg blir jeg mer og mer nervøs😰hender jeg tenker "herregud, jeg skal faktisk gjøre det her!" og så melder det seg jo endel tanker som "hva om jeg ikke blir fornøyd" eller "tenk om jeg angrer i ettertid". Jeg antar dette er helt normalt ut ifra det jeg har lest andre skrive om tiden rett før! Det er jo ofte slik med alle store valg i livet hehe😅må alltid overtenkes;) 

Noen som vet om man har mulighet til å diskutere størrelse på nytt på konsultasjonen rett før op? Har jo blitt anbefalt 260 cc, men ser jo at en del her inne blant annet ender opp med å ønske at de tok mer.. opptatt av at det skal være naturlig, men vil jo se litt resultat. Til syvende og sist gjør jeg det kirurg mener blir best, men er det mulig å lufte tankene om å gå hakket opp på samme dagen og få gjennomslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.8.2020 den 16.38, Flatbryst skrev:

Herregud!! Bare tre dager til operasjon, gruer meg helt sykt!!

Jeg er så fæl til å tenke på alt som kan skje, spesielt komplikasjoner i etterkant.. helt sikker på at jeg ender opp med kaspling og infeksjon og alt mulig..

Det ble bestemt at jeg skulle ha 280cc under muskel, vil bare ha et naturlig utseendet, fylle opp tomme ammepupper.. men veldig redd dette blir for mye og 🙄😳 er så usikker assa... 😔

Hei !

Hvordan går det med deg, gikk operasjonen bra? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 8/13/2020 at 8:41 AM, Kirsebærtre said:

Jeg har bestilt to konsultasjoner,  den ene på fornebuklnikken. ..ikke ledigf før 9.sept..🙄..blir videokonsultasjon siden jeg bor såpass langt unna. Men skulle få en ny samtale samme dag som operasjonen. Skal til Dr. Utvoll. Barstad  tok ikke videokonsultasjoner så da valget mellom Utvoll og Mørk. Tror nok de er like flinke alle sammen i grunn 🙂

Så spennende 🤗 synd de ikke hadde ledig før da. Når jeg pratet med de på Fornebuklinikken så sa de at alle kirurgene der opererer etter samme metode, så jeg tror også at de er flinke der alle sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, nope. said:

Nå har også jeg booket operasjonsdato!! 😍

Og for hver dag som nærmer seg blir jeg mer og mer nervøs😰hender jeg tenker "herregud, jeg skal faktisk gjøre det her!" og så melder det seg jo endel tanker som "hva om jeg ikke blir fornøyd" eller "tenk om jeg angrer i ettertid". Jeg antar dette er helt normalt ut ifra det jeg har lest andre skrive om tiden rett før! Det er jo ofte slik med alle store valg i livet hehe😅må alltid overtenkes;) 

Noen som vet om man har mulighet til å diskutere størrelse på nytt på konsultasjonen rett før op? Har jo blitt anbefalt 260 cc, men ser jo at en del her inne blant annet ender opp med å ønske at de tok mer.. opptatt av at det skal være naturlig, men vil jo se litt resultat. Til syvende og sist gjør jeg det kirurg mener blir best, men er det mulig å lufte tankene om å gå hakket opp på samme dagen og få gjennomslag? 

Så kjekt! 😄 Når skal du operere og hvor?

Jeg føler med deg 😅 er kjempe nervøs selv også, og gruer meg skikkelig, men gleder meg jo også til nye pupper. Men jeg er livredd for narkosen, så jeg håper å få pratet med anestesilegen snart 🙈 

Hos Fornebu hvor jeg skal operere så sa de at de hadde både større og mindre implantater på lager, og det er satt av litt tid til å diskutere størrelse en gang til før operasjon slik at det er mulig å bytte viss en ønsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tinemor1 skrev:

Så kjekt! 😄 Når skal du operere og hvor?

Jeg føler med deg 😅 er kjempe nervøs selv også, og gruer meg skikkelig, men gleder meg jo også til nye pupper. Men jeg er livredd for narkosen, så jeg håper å få pratet med anestesilegen snart 🙈 

Hos Fornebu hvor jeg skal operere så sa de at de hadde både større og mindre implantater på lager, og det er satt av litt tid til å diskutere størrelse en gang til før operasjon slik at det er mulig å bytte viss en ønsker. 

Skal på samme sted om ca. to uker 😊

Er ikke så redd for selve operasjonen da jeg selv jobber i helsevesenet og er vant med slikt. Mer redd for smerter og lite funksjon i tiden etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nope. skrev:

Skal på samme sted om ca. to uker 😊

Er ikke så redd for selve operasjonen da jeg selv jobber i helsevesenet og er vant med slikt. Mer redd for smerter og lite funksjon i tiden etter. 

Kan ikke si meg mer enig, jobber også i helsevesenet.  Selve operasjonen gruer jeg meg ikke til men gruer meg veldig til smertene og det med at jeg ikke kan løfte noe særlig i uken  etterpå ( har to små barn).  

Blir interessant å høre hvordan det går med dere som snart skal opereres 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...