silkal Skrevet 18. juli 2020 #42681 Del Skrevet 18. juli 2020 Akkurat nå, lolaa97 skrev: Haha jaa! Verste er at alle kvinnene i familien min både pappas og mammas side har svære pupper så kan si at jeg er ganske bitter ja🤣 Takk❤️❤️ Gleder meg også på dine! Vi får nok bra resultat begge to! Krysser fingra!! Hahah åårh ja vet akk åssen du har det!😂 Tusen takk selv! ❤️❤️ haha jaa endelig er det vår tur til å skinne 😂😎 *Krysser fingra jeg å* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. juli 2020 #42682 Del Skrevet 18. juli 2020 5 timer siden, lolaa97 skrev: Jaa, prisen endrer jo drastisk når man skal legge inn fett, men det får bare gå. Hva koster det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolaa97 Skrevet 18. juli 2020 #42683 Del Skrevet 18. juli 2020 6 minutter siden, cerruti skrev: Hva koster det der? 41.000, men hvis man skal flytte fett i tillegg så er prisen oppe i 55-57.000 (husker ikke eksakt nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 18. juli 2020 #42684 Del Skrevet 18. juli 2020 11 minutter siden, lolaa97 skrev: 41.000, men hvis man skal flytte fett i tillegg så er prisen oppe i 55-57.000 (husker ikke eksakt nå) Ja, det blir dyrt😬 Så må de jo byttes om 15-ish år igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolaa97 Skrevet 18. juli 2020 #42685 Del Skrevet 18. juli 2020 1 minutt siden, cerruti skrev: Ja, det blir dyrt😬 Så må de jo byttes om 15-ish år igjen. Jaa, I know! Men har så sinnsyke komplekser at jeg er villig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 18. juli 2020 #42686 Del Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, cerruti skrev: Ja, det blir dyrt😬 Så må de jo byttes om 15-ish år igjen. Trodde når du tok nå til dags at d ikke trengtes å skiftes ut? 45k kommer min op på hvis jeg velger Fornebu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 20. juli 2020 #42687 Del Skrevet 20. juli 2020 På 18.7.2020 den 19.08, silkal skrev: Trodde når du tok nå til dags at d ikke trengtes å skiftes ut? 45k kommer min op på hvis jeg velger Fornebu. Det er vel delte meninger angående dette. Det er vanlig å si at de må skiftes ut etter 10-20 år, eller etter man har hatt barn/ammet eller hatt en betydelig endring i vekt. Men det er vel vanskelig å si om dette også gjelder for den nyere generasjonen med brystimplanter? Mange av de som nå har skiftet ut sine hadde ru implantater. Det har jo lenge vært kjent at de ru implantatene byr på problemer. Jeg vil vel tro at tiden vil vise hvor lenge de nye implantatene holder. Kommer an på person til person hvordan kroppen responderer på implantater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkal Skrevet 20. juli 2020 #42688 Del Skrevet 20. juli 2020 20 minutter siden, nope. skrev: Det er vel delte meninger angående dette. Det er vanlig å si at de må skiftes ut etter 10-20 år, eller etter man har hatt barn/ammet eller hatt en betydelig endring i vekt. Men det er vel vanskelig å si om dette også gjelder for den nyere generasjonen med brystimplanter? Mange av de som nå har skiftet ut sine hadde ru implantater. Det har jo lenge vært kjent at de ru implantatene byr på problemer. Jeg vil vel tro at tiden vil vise hvor lenge de nye implantatene holder. Kommer an på person til person hvordan kroppen responderer på implantater. Ja det høres veldig riktig ut det du skriver, og hvordan kroppen reagerer på implantatene har jo å noe å si. Ville hvertfall tro at de som kom i 2010 holder mye bedre enn de gamle, for det er vel de som kalles motiva nå. De skal jo ikke ha ru overflate. Får snakke litt med kirurgen om det når jeg skal inn på konsultasjon igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 23. juli 2020 #42689 Del Skrevet 23. juli 2020 Hei hei🙂 Til dere som har operert for en stund siden, hva slags Bh skal man bruke etter den forferdelige OP bh? Vet at man ikke skal bruke spiler. Ser at mange uten spiler har lett padding, er det ok? Har aldri hatt noe annet enn bh med masse fyll i så føler meg litt lost i en jungel av bher🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 23. juli 2020 #42690 Del Skrevet 23. juli 2020 7 timer siden, Idis83 skrev: Hei hei🙂 Til dere som har operert for en stund siden, hva slags Bh skal man bruke etter den forferdelige OP bh? Vet at man ikke skal bruke spiler. Ser at mange uten spiler har lett padding, er det ok? Har aldri hatt noe annet enn bh med masse fyll i så føler meg litt lost i en jungel av bher🙈 Litt padding er sikkert helt ok! Trenger ikke vise niplene ;). Jeg fant en på cubus med myke skåler og padding/ikke tynn som er veldig behagelig i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nope. Skrevet 23. juli 2020 #42691 Del Skrevet 23. juli 2020 Noen som har noen tanker rundt hvor lang tid man bør sette av fra operasjonsdag til man kan være tilbake i studenttilværelse? Tenker deltagelse i forelesninger, gruppearbeid osv. Altså ikke hard fysisk aktivitet, men nok til at man må kunne komme seg ut døren og bruke armene til å skrive/være på pc. Hadde håpet å få et smutthull i kalenderen til operasjon i løpet av høsten mtp all den digitale undervisningen, men har en god del oppmøteplikt likevel. Får ingen høstferie. Tenker nå at planene må utsettes til vinteren neste år..:/ (Skal ta under muskel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 24. juli 2020 #42692 Del Skrevet 24. juli 2020 13 timer siden, Spøkelse skrev: Litt padding er sikkert helt ok! Trenger ikke vise niplene ;). Jeg fant en på cubus med myke skåler og padding/ikke tynn som er veldig behagelig i alle fall. Ja det er jo sant, vet bare at push up skal man holde seg unna da det kan forme innleggene. Jeg kjøpte en uten noe og niplene er ganske synlige. Jeg har vært kjempe plaget av veldig bonde nipler, det har egentlig vært det vondeste. Jeg trodde etter å ha ammet 2 barn skulle de være litt herdet men der tok jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 24. juli 2020 #42693 Del Skrevet 24. juli 2020 7 timer siden, nope. skrev: Noen som har noen tanker rundt hvor lang tid man bør sette av fra operasjonsdag til man kan være tilbake i studenttilværelse? Tenker deltagelse i forelesninger, gruppearbeid osv. Altså ikke hard fysisk aktivitet, men nok til at man må kunne komme seg ut døren og bruke armene til å skrive/være på pc. Hadde håpet å få et smutthull i kalenderen til operasjon i løpet av høsten mtp all den digitale undervisningen, men har en god del oppmøteplikt likevel. Får ingen høstferie. Tenker nå at planene må utsettes til vinteren neste år..:/ (Skal ta under muskel) Hei jeg tror det er ganske indeviduellt. Noen klarer seg fint med pc arbeid etter noen dager mens noen trenger litt lenger. Ihvertfall 3 dager, jeg trengte lenger. Man skal ikke løfte armene før 2 uker Ihvertfall. Jeg er veldig glad jeg hadde 4 uker men jeg har en fysisk jobb så det hadde vært umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyNewBoobs Skrevet 24. juli 2020 #42694 Del Skrevet 24. juli 2020 21 timer siden, Idis83 skrev: Hei hei🙂 Til dere som har operert for en stund siden, hva slags Bh skal man bruke etter den forferdelige OP bh? Vet at man ikke skal bruke spiler. Ser at mange uten spiler har lett padding, er det ok? Har aldri hatt noe annet enn bh med masse fyll i så føler meg litt lost i en jungel av bher🙈 Jeg brukte flirt fra lindex. De er så behagelig at jeg bruker dem enda, 2 år etter operasjon 😂 Ingen spiler, ingen pushup, ingen fyll som dytter eller former brystene på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 24. juli 2020 #42695 Del Skrevet 24. juli 2020 10 timer siden, nope. skrev: Noen som har noen tanker rundt hvor lang tid man bør sette av fra operasjonsdag til man kan være tilbake i studenttilværelse? Tenker deltagelse i forelesninger, gruppearbeid osv. Altså ikke hard fysisk aktivitet, men nok til at man må kunne komme seg ut døren og bruke armene til å skrive/være på pc. Hadde håpet å få et smutthull i kalenderen til operasjon i løpet av høsten mtp all den digitale undervisningen, men har en god del oppmøteplikt likevel. Får ingen høstferie. Tenker nå at planene må utsettes til vinteren neste år..:/ (Skal ta under muskel) Tja ville tenkt i alle fall en uke uten at du trenger å forholde deg til andre folk. Jeg tok under og hadde mer vondt enn jeg har inntrykk av at andre skriver at de hadde, og var glad jeg hadde ca ti dager. Vet ikke hvordan det er på din skole, men der jeg gikk var det en del tunge dører osv ;). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 24. juli 2020 #42696 Del Skrevet 24. juli 2020 10 timer siden, MyNewBoobs skrev: Jeg brukte flirt fra lindex. De er så behagelig at jeg bruker dem enda, 2 år etter operasjon 😂 Ingen spiler, ingen pushup, ingen fyll som dytter eller former brystene på noen måte. Da skal jeg sjekke det ut🙂 hvor lenge brukte du/dere OP bhen? Det står dag og natt i 4 uker og så ved behov i skrivet. På nett står det 4 uker dag og natt og 2 uker dag. Begynner å bli rimelig lei tvangstrøyen nå🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyNewBoobs Skrevet 24. juli 2020 #42697 Del Skrevet 24. juli 2020 20 minutter siden, Idis83 skrev: Da skal jeg sjekke det ut🙂 hvor lenge brukte du/dere OP bhen? Det står dag og natt i 4 uker og så ved behov i skrivet. På nett står det 4 uker dag og natt og 2 uker dag. Begynner å bli rimelig lei tvangstrøyen nå🙈 Mener det var 4 uker dag og natt og 2 uker dag 🙈 Hatet den så intenst på slutten at jeg hadde lyst til å brenne den 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 24. juli 2020 #42698 Del Skrevet 24. juli 2020 1 minutt siden, MyNewBoobs skrev: Mener det var 4 uker dag og natt og 2 uker dag 🙈 Hatet den så intenst på slutten at jeg hadde lyst til å brenne den 😂 Ja jeg er der nå🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 24. juli 2020 #42699 Del Skrevet 24. juli 2020 3 timer siden, Idis83 skrev: Ja jeg er der nå🙈😂 Hold ut, plutselig ferdig! Prøv å huske at det gir finere resultat hvis du klarer det :). PS jeg bruker min nå titt og ofte, men trodde ALDRI jeg skulle ta den på meg igjen haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idis83 Skrevet 25. juli 2020 #42700 Del Skrevet 25. juli 2020 19 timer siden, Spøkelse skrev: Hold ut, plutselig ferdig! Prøv å huske at det gir finere resultat hvis du klarer det :). PS jeg bruker min nå titt og ofte, men trodde ALDRI jeg skulle ta den på meg igjen haha. Skal prøve på det 😊 er litt fri når jeg vasker den andre🙈 problemet er at jeg har kjempe vondt i brystvortene men skal holde ut er bare en og en halv uke igjen og de bør jeg klare👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå