DDF Skrevet 10. februar 2020 #42421 Skrevet 10. februar 2020 På 6.2.2020 den 21.30, Laura84 skrev: Mindre kapsling pga de ikke har ru overflate. Mange satt inn med ru overflate pga det skulle feste seg bedre, men nå anbefaler de det ikke lenger. Vil anbefale siden www.realself.com for de som vil se historier og bilder masse motiva og mentor der
Spøkelse Skrevet 11. februar 2020 #42422 Skrevet 11. februar 2020 På 9.2.2020 den 18.26, OP-februar skrev: De er jo kjempefine og ser naturlige ut. 🤩 Men når du var en liten B-cup før, hvilken cup er du nå? Takk . I Cubus-størrelse er det 75C stor/ litenD alt ettersom, på Change fikk jeg 65G. Jeg går for H&M/Cubus-størrelser, for det høres mest normalt ut i mitt hode.. 🤣 Fin størrelse for å ha litt pupper, enkelt å kle ned også. Får kløft med push-up BH.
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42423 Skrevet 15. februar 2020 På 5.2.2020 den 22.43, Knott1 skrev: Ja leste om fler på denne siden som hadde vært hos fler og fått forskjellige forslag. Åpenbart ingen fasit 🙈 Og det igjen kan jo bare gjøre at man blir enda mer forvirret😩 problemet her er at jeg må reise veldig langt hvis jeg ønsker å rådføre meg med flere klinikker og hadde håpet på å kunne utføre operasjon nærmest mulig hjemmet. høres bra ut 👌🏻 Hva med å løfte armene over hodet? Tok det lang tid før du evt var ute i jobb igjen? Har selv en ganske fysisk jobb med en del tunge løft og er spent på hvor lang tid det tar før jeg kan være tilbake. Har beregnet cirka to uker? ble mye spørsmål her😅 Da er det 18 dager igjen til min operasjon😲 er så nervøs! Fikk diskutert litt frem og tilbake med kirurg og det ble bestemt at jeg skal ha 300cc mentor rund protese under muskel. har dere noen anbefalinger for hva man man forberede i forkant av operasjon for å gjøre det mest mulig behagelig i etterkant? Ting man bør tenke på... Noe man bør pakke med til operasjonsdagen osv? Skal være én natt på hotell etter operasjon. Reiser hjem med fly dagen etter. Kort flytur. har tatt fri fra jobb i to uker (vurderer tre) da jeg har en ganske fysisk krevende jobb. tips og anbefalinger?❤️
OP-februar Skrevet 15. februar 2020 #42424 Skrevet 15. februar 2020 3 timer siden, Knott1 skrev: Da er det 18 dager igjen til min operasjon😲 er så nervøs! Fikk diskutert litt frem og tilbake med kirurg og det ble bestemt at jeg skal ha 300cc mentor rund protese under muskel. har dere noen anbefalinger for hva man man forberede i forkant av operasjon for å gjøre det mest mulig behagelig i etterkant? Ting man bør tenke på... Noe man bør pakke med til operasjonsdagen osv? Skal være én natt på hotell etter operasjon. Reiser hjem med fly dagen etter. Kort flytur. har tatt fri fra jobb i to uker (vurderer tre) da jeg har en ganske fysisk krevende jobb. tips og anbefalinger?❤️ Jeg opererte i går morges, 300 og 320 ergonomix. Til operasjonsdagen er det ikke noe du trenger. Jeg var rett inn og rett ut igjen. Fine folk og bare gode erfaringer for min del! Ha på hettejakke og myk bukse. Ellers er det bare å forberede seg på at de første timene ikke er så ille, men etter +\- 12 timer får kroppen litt sjokk, når lokalbedøvelsen går ut. Kan komme en del kvalme og svimmelhet. Dagen i dag har vært ok, litt mer sårt i brystene enn i går, da hele kroppen var mer i «spenn». Men foreløpig er jeg positivt overrasket over smerter som ikke har vært SÅ ille ☺️ Men endel verk i ryggen kommer og går, så da hjelper det å gå litt. Tips: spis smertestillende jevnt og som anbefalt de første døgnene. Jeg ble reddet av reisesyketabletter pga oppkast og veldig kvalme i går kveld. Drikk godt med vann og spis litt av gangen. Sov og hvil så mye du kan. Lykke til 😀
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42425 Skrevet 15. februar 2020 42 minutter siden, OP-februar skrev: Jeg opererte i går morges, 300 og 320 ergonomix. Til operasjonsdagen er det ikke noe du trenger. Jeg var rett inn og rett ut igjen. Fine folk og bare gode erfaringer for min del! Ha på hettejakke og myk bukse. Ellers er det bare å forberede seg på at de første timene ikke er så ille, men etter +\- 12 timer får kroppen litt sjokk, når lokalbedøvelsen går ut. Kan komme en del kvalme og svimmelhet. Dagen i dag har vært ok, litt mer sårt i brystene enn i går, da hele kroppen var mer i «spenn». Men foreløpig er jeg positivt overrasket over smerter som ikke har vært SÅ ille ☺️ Men endel verk i ryggen kommer og går, så da hjelper det å gå litt. Tips: spis smertestillende jevnt og som anbefalt de første døgnene. Jeg ble reddet av reisesyketabletter pga oppkast og veldig kvalme i går kveld. Drikk godt med vann og spis litt av gangen. Sov og hvil så mye du kan. Lykke til 😀 Gratulerer 😇 så du følte ikke på noe særlig smerte etter du våknet fra narkose? Følte du deg i ok form sånn like etter? fikk du resept på kvalmestillende også eller har du brukt postafen? Er du plaget med ryggen fra før? Jeg har ingen ryggplager fra før men har lest flere som har hatt smerter i rygg etter operasjon. god bedring i tiden fremover og oppdater gjerne underveis om du vil ang formen 😇
OP-februar Skrevet 15. februar 2020 #42426 Skrevet 15. februar 2020 14 minutter siden, Knott1 skrev: Gratulerer 😇 så du følte ikke på noe særlig smerte etter du våknet fra narkose? Følte du deg i ok form sånn like etter? fikk du resept på kvalmestillende også eller har du brukt postafen? Er du plaget med ryggen fra før? Jeg har ingen ryggplager fra før men har lest flere som har hatt smerter i rygg etter operasjon. god bedring i tiden fremover og oppdater gjerne underveis om du vil ang formen 😇 Takk! ☺️ Så godt som null smerte da jeg våknet og ca 10 timer fremover (tok smertestillende som anbefalt da). Var i veldig god form fram til det, bortsett fra ganske treg i bevegelsene ☺️ Jeg fikk ikke nor kvalmestillende, hadde heldigvis postafen i veska 😅 Kvalmen kom ikke før etter 10-12 timer som sagt. Jeg er ikke plaget med ryggen nei, det er nok mest at man ikke er vant til å ligge så mye på ryggen i tillegg til belastningen fra operasjonen. Takk, jeg skal få oppdatert litt etter hvert ☺️ Må si at det er helt sprøtt å løfte litt på bh-en og se pupper 🙈 Og de er absolutt ikke for store, noe jeg var veldig bekymret for 😅
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42427 Skrevet 15. februar 2020 28 minutter siden, OP-februar skrev: Takk! ☺️ Så godt som null smerte da jeg våknet og ca 10 timer fremover (tok smertestillende som anbefalt da). Var i veldig god form fram til det, bortsett fra ganske treg i bevegelsene ☺️ Jeg fikk ikke nor kvalmestillende, hadde heldigvis postafen i veska 😅 Kvalmen kom ikke før etter 10-12 timer som sagt. Jeg er ikke plaget med ryggen nei, det er nok mest at man ikke er vant til å ligge så mye på ryggen i tillegg til belastningen fra operasjonen. Takk, jeg skal få oppdatert litt etter hvert ☺️ Må si at det er helt sprøtt å løfte litt på bh-en og se pupper 🙈 Og de er absolutt ikke for store, noe jeg var veldig bekymret for 😅 Åh det hjelper på nervene å høre dette👌🏻 Da skal jeg iallefall gå til innkjøp av postafen i tilfellet 😇 Hvilke smertestillende får du? ja klart... sover heller aldri på rygg så ser for meg at dette kan bli en utfordring. Har fått låne en ammepute av ei venninne slik at den kan avlaste litt slik at jeg kanskje kan ligge litt på siden likevel. Hun har selv vært gjennom en slik operasjon og sa at den var gull verdt 😇 haha fantastisk! Har ikke-eksisterende pupper i dag og ser for meg at det blir et lite sjokk når man våkner opp å skal se de for første gang 🙈 er også redd for at de skal bli for store😲
OP-februar Skrevet 15. februar 2020 #42428 Skrevet 15. februar 2020 41 minutter siden, Knott1 skrev: Åh det hjelper på nervene å høre dette👌🏻 Da skal jeg iallefall gå til innkjøp av postafen i tilfellet 😇 Hvilke smertestillende får du? ja klart... sover heller aldri på rygg så ser for meg at dette kan bli en utfordring. Har fått låne en ammepute av ei venninne slik at den kan avlaste litt slik at jeg kanskje kan ligge litt på siden likevel. Hun har selv vært gjennom en slik operasjon og sa at den var gull verdt 😇 haha fantastisk! Har ikke-eksisterende pupper i dag og ser for meg at det blir et lite sjokk når man våkner opp å skal se de for første gang 🙈 er også redd for at de skal bli for store😲 De var gull verdt for meg i natt, hvis ikke hadde natten blitt laaang! Jeg fikk med 8 oxynorm i tillegg til de som jeg hentet ut med resept. Det å ligge på ryggen er ganske uvant ja 😅 jeg er 174 og 62, og dette blir garantert ikke for mye. Jeg vil heller kunne ta på en push-up hvis jeg vil fremheve de 😅
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42429 Skrevet 15. februar 2020 29 minutter siden, OP-februar skrev: De var gull verdt for meg i natt, hvis ikke hadde natten blitt laaang! Jeg fikk med 8 oxynorm i tillegg til de som jeg hentet ut med resept. Det å ligge på ryggen er ganske uvant ja 😅 jeg er 174 og 62, og dette blir garantert ikke for mye. Jeg vil heller kunne ta på en push-up hvis jeg vil fremheve de 😅 Skal kjøpe asap å legge i veska 😁 takk! hvordan føler du smertene er når du ligger i ro nå?☺️ Beklager masse spm 🙈 jeg er bare 163 og 62-63. Normalt 59-60 så satser på å gå ned noen kg etter. Pga høyden er jeg redd det skal bli mye... og vanskelig å sammenligne med andre. Tenker at det er greit å bare stole på at kirurgen har en mening om det er for «mye».
MyNewBoobs Skrevet 15. februar 2020 #42430 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Knott1 skrev: Skal kjøpe asap å legge i veska 😁 takk! hvordan føler du smertene er når du ligger i ro nå?☺️ Beklager masse spm 🙈 jeg er bare 163 og 62-63. Normalt 59-60 så satser på å gå ned noen kg etter. Pga høyden er jeg redd det skal bli mye... og vanskelig å sammenligne med andre. Tenker at det er greit å bare stole på at kirurgen har en mening om det er for «mye». Jeg har 300cc hp runde Mentor og jeg er 165 høy og 55 kg. Jeg syns ihvertfall ikke at det er for mye på meg. Jeg var helt flat fra før og bruker nå 70D.
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42431 Skrevet 15. februar 2020 9 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Jeg har 300cc hp runde Mentor og jeg er 165 høy og 55 kg. Jeg syns ihvertfall ikke at det er for mye på meg. Jeg var helt flat fra før og bruker nå 70D. Du er fornøyd med størrelsen?☺️ Er det lenge siden du hadde operasjon?
MyNewBoobs Skrevet 15. februar 2020 #42432 Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, Knott1 skrev: Du er fornøyd med størrelsen?☺️ Er det lenge siden du hadde operasjon? Ja, jeg er helt sykt fornøyd! Tenker innimellom at de kunne vært større. De kan forsvinne litt i enkelte klær, men jeg ville de skulle se naturlige ut og det gjør de. Jeg opererte meg for 1,5 år siden.
OP-februar Skrevet 15. februar 2020 #42433 Skrevet 15. februar 2020 28 minutter siden, Knott1 skrev: Skal kjøpe asap å legge i veska 😁 takk! hvordan føler du smertene er når du ligger i ro nå?☺️ Beklager masse spm 🙈 jeg er bare 163 og 62-63. Normalt 59-60 så satser på å gå ned noen kg etter. Pga høyden er jeg redd det skal bli mye... og vanskelig å sammenligne med andre. Tenker at det er greit å bare stole på at kirurgen har en mening om det er for «mye». Det går fint! Jeg har null smerter når jeg ligger nede (tar fremdeles både Paracet og oxynorm), bittegrann når jeg er oppe og går. Tenker jeg går over på kul Paracet i morgen. Jeg tror nok ikke du kommer til å synes det er for mye heller. Det er jo virkelig ikke mye!
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42434 Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Ja, jeg er helt sykt fornøyd! Tenker innimellom at de kunne vært større. De kan forsvinne litt i enkelte klær, men jeg ville de skulle se naturlige ut og det gjør de. Jeg opererte meg for 1,5 år siden. Ingenting som er bedre enn det ☺️ Har du hatt noen «plager» er smerter i ettertid? Hvor lang tid etter op følte du at det ikke vae smertefullt lengre?
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42435 Skrevet 15. februar 2020 Akkurat nå, OP-februar skrev: Det går fint! Jeg har null smerter når jeg ligger nede (tar fremdeles både Paracet og oxynorm), bittegrann når jeg er oppe og går. Tenker jeg går over på kul Paracet i morgen. Jeg tror nok ikke du kommer til å synes det er for mye heller. Det er jo virkelig ikke mye! Så godt å høre. Jeg krisemaksimerer det meste og forbereder meg på maks smerte de første dagene 🙈 allerede bare Paracet etter to dager? nei men det føles mye 😇
MyNewBoobs Skrevet 15. februar 2020 #42436 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, Knott1 skrev: Ingenting som er bedre enn det ☺️ Har du hatt noen «plager» er smerter i ettertid? Hvor lang tid etter op følte du at det ikke vae smertefullt lengre? Man glemmer så utrolig fort 😂 De verste smertene var borte etter en ukes tid, men det var lenge ømt da... Husker jeg lå på magen hos kiropraktor etter 3 mnd og da fikk jeg ganske vondt etterpå. Men det går seg til. Det eneste som plager meg litt nå er når jeg spenner brystmusklene. Det er litt rart. Jeg har litt ripling på sidene, men jeg har ikke noe eget brystvev. Jeg vil heller ha pupper med litt ripling enn ingen pupper 😅
Laura84 Skrevet 15. februar 2020 #42437 Skrevet 15. februar 2020 Jeg er 160,5 og skal ta 195-225 mentor medium + Tror jeg lander på 225. Men har litt boobs fra før. Skal fylle opp og løfte Er redd 195 bare forsvinner bort. Bra å høre flere som tar mentor. Synes alle er på motiva bølgen. Skal operere 26.februar. SÅ ikke lenge igjen her 😄
Laura84 Skrevet 15. februar 2020 #42438 Skrevet 15. februar 2020 40 minutter siden, MyNewBoobs skrev: Ja, jeg er helt sykt fornøyd! Tenker innimellom at de kunne vært større. De kan forsvinne litt i enkelte klær, men jeg ville de skulle se naturlige ut og det gjør de. Jeg opererte meg for 1,5 år siden. JAPP, også redd de skal forsvinne selv. Men er vel lettere å kjøre en bra push opp de dagene man ønsker store
Knott1 Skrevet 15. februar 2020 #42439 Skrevet 15. februar 2020 5 minutter siden, Laura84 skrev: JAPP, også redd de skal forsvinne selv. Men er vel lettere å kjøre en bra push opp de dagene man ønsker store Så det er altså ingen her inne som føler på at resultatet ble større enn de ønsker ☺️? Det er betryggende
Jeanetteeh Skrevet 16. februar 2020 #42440 Skrevet 16. februar 2020 (endret) På 6.2.2020 den 21.04, Milliis skrev: Er det noen her som har motiva som vil legge ut bilde om hvordan de ser ut, har ikke funnet et eneste bilde med de🥴 Jeg har motiva round silkurface plus, 335 høy profil. Jeg tok brystløft i tillegg. Synes fortsatt de henger jeg 😂 men mulig det kun sitter i hode 😆 Jeg ønsket også at de ikke skulle sitte så langt fra hverandre, men pga anatomien så er det ikke alltid mulig. Det første bildet lyver litt, vanskelig å ta et skikkelig bilde. Har også på en kompress under brystet fordi det raknet og har gått på antibiotika 10 dager så det ikke skulle sette seg betennelse 😬 Går heldigvis fremover. VELDIG fornøyd med oppfølgingen fra klinikken iallefall 👍 Fjerner bildene etterhvert 😂 Endret 16. februar 2020 av Jeanetteeh
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå