Superblomst Skrevet 4. mars 2019 #41481 Skrevet 4. mars 2019 (endret) 13 hours ago, Sokkar said: Hva har dere på dere under operasjon? Truse? Bukse? Kommer an på klinikken. Der jeg opererte fikk man ikke lov til å ha på truse, fikk utdelt gjennomsiktig strømpebukse som rakk til midten på låret. Frakken jeg hadde på på vei til operasjonssalen måtte av før jeg la meg ned på operasjonsbordet, da fikk jeg et rent nytt teppe til å ha over for å ikke fryse før jeg sovnet. Var så full av nerver at det å være så godt som naken foran alle disse menneskene ikke var noe jeg tenkte på engang, hygiene kommer først. Dag 3 etter operasjonen er det lite sannsynlig å gå tur med to hunder, hvertfall om du har under muskelen. Jeg opererte på en tirsdag og var ute en kort tur på butikken lørdag. Da var jeg helt kjørt etterpå, uten å ha bært eller holdt noen ting 😊 Endret 4. mars 2019 av Superblomst
MyNewBoobs Skrevet 4. mars 2019 #41482 Skrevet 4. mars 2019 13 timer siden, Sokkar skrev: Men å legge under muskelen vil jo forebygge på oversiden. det kirurgen din sa tror jeg stemmer, var derfor jeg la det til 🙂 men hun som person kan ikke gjøre så mye, det bare blir slik hos noen. Men at en iallfall følger alle rådene fra kirurgen, sunt kosthold, ikke for mye fysisk aktivitet før en skal... og alt dette der 🙂 Ja, jeg tenkte mer på hvis man allerede har fått det 😜 Under muskelen vil jo selvfølgelig hjelpe på oversiden ja.
MyNewBoobs Skrevet 4. mars 2019 #41483 Skrevet 4. mars 2019 På 2.3.2019 den 3.10, Inwe skrev: Hvor lang tid tok det før dere sov uten bh? Jeg tok mine for 5 måneder siden nå, men synes fortsatt det er rart og gå uten bh, både på dagtid og når jeg sover. Har en løs bh-topp jeg sover i. Kanskje bare hoppe i det? Mulig det er psykisk. Samme når samboeren tar på puppene mine, gjør ikke vondt, men føles rart og litt som om han går for langt på en måte. Det vet jeg er psykisk, så lar han klå og tenker det går seg til til slutt. Etter 8 uker tror jeg det var. Veeeldig merkelig i starten 😅 Men man blir vandt til det.
MyNewBoobs Skrevet 4. mars 2019 #41484 Skrevet 4. mars 2019 13 timer siden, Sokkar skrev: Men jeg har fått et veldig stort spørsmål! Som jeg sikkert får vite, eller kan Google meg til. Hva har dere på dere under operasjon? Truse? Bukse? Hadde min egen truse, med sånn fin frakk over med åpning bak 😂 Veldig lekkert når jeg måtte opp for å tisse rett etter operasjonen. Måtte ta den av når jeg kom inn på operasjonsstua, men fikk et teppe over meg. Håret flettet jeg og hadde den fletta i flere dager etter operasjonen. Hadde ikke sjans til å fikse eller vaske håret 😂
MyNewBoobs Skrevet 4. mars 2019 #41485 Skrevet 4. mars 2019 36 minutter siden, Sokkar skrev: @Spøkelse Takk vil det etter 3 dager vere sannsynlig eller usannsynlig at eg klarer å gå på tur med to hunder? Dersom jeg knytter den største rundt livet for eksempel? Jeg hadde ikke hatt sjans til det. Vi passet en hund 3 uker etter operasjonen og da hadde jeg den i magebelte. Bare for å være sikker på at jeg ikke fikk noe rykk i armen.
Sokkar Skrevet 4. mars 2019 #41486 Skrevet 4. mars 2019 Tusen takk for svar 😄 Er så greit med all info, for dei små detaljane får meg litt tryggere.
Nysgjerrigpike Skrevet 4. mars 2019 #41487 Skrevet 4. mars 2019 Da er jeg ferdig operert og vært hjemme i noen timer allerede. Altså jeg er jo bare litt for paranoid tror jeg. Føler høyre puppen er så mye større en venstre. Eller kanskje ikke såå mye, mulig jeg overdriver litt. Min mor sier det er helt normalt, men er litt redd for å ende opp med stor forskjell på de. Noen som har opplevd det samme før? Men jeg ser en forskjell, og det plager meg allerede. Kan jo hende den ene er mye mer hoven? Vet ikke..
Sokkar Skrevet 4. mars 2019 #41488 Skrevet 4. mars 2019 Du er nok litt hoven og øm nå. Hvor mye tok du? Forskjellig mengde, eller samme i begge? Jeg tenker som moren din at det ikke er unaturlig at dei ser forskjellige ut nå, men det går seg nok til Har fått se bilde av bryst som er nyopererte og ette en god stund. Det er som natt og dag, fordi dei forandrer seg veldig. 1
Halldis Skrevet 4. mars 2019 #41489 Skrevet 4. mars 2019 2 timer siden, Sokkar skrev: @Spøkelse Takk vil det etter 3 dager vere sannsynlig eller usannsynlig at eg klarer å gå på tur med to hunder? Dersom jeg knytter den største rundt livet for eksempel? Det kommer jo ann på hvor store de er 😊 jeg er 3 uker postop i dag, og jeg kan gå med den minste, hun er 5 kilo. Vi har engelsk settere også, mellom 14 og 22 kilo, de går jeg enda ikke med 😊 men de er ikke spesielt godt dresserte i bånd😂😂 Så hvis du har en rolig godt dessert hund så går det nok bra 😉
Halldis Skrevet 4. mars 2019 #41490 Skrevet 4. mars 2019 21 minutter siden, Nysgjerrigpike skrev: Da er jeg ferdig operert og vært hjemme i noen timer allerede. Altså jeg er jo bare litt for paranoid tror jeg. Føler høyre puppen er så mye større en venstre. Eller kanskje ikke såå mye, mulig jeg overdriver litt. Min mor sier det er helt normalt, men er litt redd for å ende opp med stor forskjell på de. Noen som har opplevd det samme før? Men jeg ser en forskjell, og det plager meg allerede. Kan jo hende den ene er mye mer hoven? Vet ikke.. 3 uker siden jeg opererte, og mine er også forskjellige. Var på kontroll på fredag, og han mente det ville rette seg litt, men at det kunne bli en liten forskjell 😊 nå ser jeg det ikke lenger med klær på, det gjorde jeg i begynnelsen. Men hevelsen er gått mye ned, og nå er forskjellen mye mindre 😉 1
Sokkar Skrevet 4. mars 2019 #41491 Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, Halldis skrev: Det kommer jo ann på hvor store de er 😊 jeg er 3 uker postop i dag, og jeg kan gå med den minste, hun er 5 kilo. Vi har engelsk settere også, mellom 14 og 22 kilo, de går jeg enda ikke med 😊 men de er ikke spesielt godt dresserte i bånd😂😂 Så hvis du har en rolig godt dessert hund så går det nok bra 😉 HAhaha 😜 Skulle ønske dei var dresserte, men dessverre. Er to typisk hannhunder som ønsker å snuse, dra og markere. Helst i hver sin retning. Yorkshire terrieren er ikke så sterk, men den andre (som er verst) er jo større og sterkere. Så kanskje best at jeg ikke tar dem med på tur. Bruker ikke så mye penger, for å tøffe meg første uken 😜 1
Nysgjerrigpike Skrevet 4. mars 2019 #41492 Skrevet 4. mars 2019 (endret) 26 minutter siden, Sokkar skrev: Du er nok litt hoven og øm nå. Hvor mye tok du? Forskjellig mengde, eller samme i begge? Jeg tenker som moren din at det ikke er unaturlig at dei ser forskjellige ut nå, men det går seg nok til Har fått se bilde av bryst som er nyopererte og ette en god stund. Det er som natt og dag, fordi dei forandrer seg veldig. Jeg tok samme mengde, 355cc høy profil, motiva ergonomix. Høyre puppen min var en smuuule større enn venstre, men regner vell egentlig med kirurgen hadde tatt mindre i høyre om det var betydelig forskjell på puppene mine. Er bare alltid litt sånn stresset etter nye ting. Trossalt betalt en formue haha Endret 4. mars 2019 av Nysgjerrigpike
Nysgjerrigpike Skrevet 4. mars 2019 #41493 Skrevet 4. mars 2019 21 minutter siden, Halldis skrev: 3 uker siden jeg opererte, og mine er også forskjellige. Var på kontroll på fredag, og han mente det ville rette seg litt, men at det kunne bli en liten forskjell 😊 nå ser jeg det ikke lenger med klær på, det gjorde jeg i begynnelsen. Men hevelsen er gått mye ned, og nå er forskjellen mye mindre 😉 Okei veldig godt å høre! Ja tåler litt forskjell så lenge det ikke synes i klær, eller at eg merker det veldig mye med bh.
Halldis Skrevet 4. mars 2019 #41494 Skrevet 4. mars 2019 41 minutter siden, Nysgjerrigpike skrev: Okei veldig godt å høre! Ja tåler litt forskjell så lenge det ikke synes i klær, eller at eg merker det veldig mye med bh. Min høyre var også ørlite større før op, men fikk amme str i begge likevel. Satser på det blir greit til slutt for oss begge 😊 1
Halldis Skrevet 4. mars 2019 #41495 Skrevet 4. mars 2019 1 time siden, Sokkar skrev: HAhaha 😜 Skulle ønske dei var dresserte, men dessverre. Er to typisk hannhunder som ønsker å snuse, dra og markere. Helst i hver sin retning. Yorkshire terrieren er ikke så sterk, men den andre (som er verst) er jo større og sterkere. Så kanskje best at jeg ikke tar dem med på tur. Bruker ikke så mye penger, for å tøffe meg første uken 😜 Enig 😊 Regner ikke med du har spesielt lyst til å gå tur med gale hunder i begynnelsen heller, det hadde definitivt ikke jeg i alle fall 😂😂😂 1
Nysgjerrigpike Skrevet 4. mars 2019 #41496 Skrevet 4. mars 2019 4 minutter siden, Halldis skrev: Min høyre var også ørlite større før op, men fikk amme str i begge likevel. Satser på det blir greit til slutt for oss begge 😊 Ja håper på det jeg også! Blir nok veldig bra dette her! ❤️
Nysgjerrigpike Skrevet 4. mars 2019 #41497 Skrevet 4. mars 2019 Noen andre som har følt at det er noe som «renner» inni puppen eller på utsiden? Veldig rar følelse, akkurat som en dråpe eller noe som renner nedover. veldig merkelig
Halldis Skrevet 4. mars 2019 #41498 Skrevet 4. mars 2019 4 timer siden, MyNewBoobs skrev: 😂 Håret flettet jeg og hadde den fletta i flere dager etter operasjonen. Hadde ikke sjans til å fikse eller vaske håret 😂 Hahaha jeg skulle ønske jeg fletta det 😂😂 Hadde putesveis og ei diger tjafse i 2 dager før datteren min forbarmet seg og børstet håret mitt 😂😂 1
Sokkar Skrevet 4. mars 2019 #41499 Skrevet 4. mars 2019 @Halldis @MyNewBoobs trur det blir flette på meg også ☺️ Håret mitt har en tendens til å tove seg rett som det er, så flette er nok veldig lurt
Sokkar Skrevet 4. mars 2019 #41500 Skrevet 4. mars 2019 @Nysgjerrigpike oj, så rart. Det er jeg også nysgjerrig på å vite. Hvordan går det elles da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå