Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Halldis skrev:

Hvor lenge hadde dere på brystbånd? Leser mye forskjellig, noen har ikke i det hele tatt, mens noen har 4 uker. Syns det strammer og kunne gjerne tenke meg å ta det av 😊 330 under muskel, dag 12 postop. 

4 uker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Nelli skrev:

4 uker 😅

Åhåi... Jeg får jo bare smøre meg med tålmodighet da 🥵

4 uker dag og natt da? Kun pause mens jeg dusjer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Halldis skrev:

Åhåi... Jeg får jo bare smøre meg med tålmodighet da 🥵

4 uker dag og natt da? Kun pause mens jeg dusjer? 

Dag og natt ja. Kun pause når man dusjer, men etter 3 uker tok jeg noen pauser på kvelden når jeg satt helt stille i sofaen. Vet ikke om det er lurt da, men tror ikke det gjorde noen skade 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Dag og natt ja. Kun pause når man dusjer, men etter 3 uker tok jeg noen pauser på kvelden når jeg satt helt stille i sofaen. Vet ikke om det er lurt da, men tror ikke det gjorde noen skade 😬

Okei😝 Tusen takk for svar, skal gjøre mitt beste i å beholde den på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Halldis skrev:

Åhåi... Jeg får jo bare smøre meg med tålmodighet da 🥵

4 uker dag og natt da? Kun pause mens jeg dusjer? 

Jepp, kun pause ved dusjing. Jeg syns det båndet var drepen i starten, men når hevelsen gikk ned så føltes det mindre stramt 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Escape skrev:

Hvor lang tid etter operasjonen kjøpte dere ny BH?😄 Vil den bli for stor når all hevelse går ned hvis man kjøper etter 2-3 uker?

Jeg har kjøpt 1 ekstra kompresjonbh, og tenker at jeg ikke kommer til å handle noen vanlig bh før etter 8 uker når jeg kan gå med vanlig bh 😊 De blir jo heldigvis stadig mindre, og det fortsetter vel en stund har jeg skjønt? Jeg er 13 dager postop. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Halldis said:

Jeg har kjøpt 1 ekstra kompresjonbh, og tenker at jeg ikke kommer til å handle noen vanlig bh før etter 8 uker når jeg kan gå med vanlig bh 😊 De blir jo heldigvis stadig mindre, og det fortsetter vel en stund har jeg skjønt? Jeg er 13 dager postop. 

Hvor har dere fått det fra at puppene blir mindre? 🤔 Hevelsen går ned, men om man har implantatene under muskel blir det jo "drop and fluff", så vil heller si tvert imot. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen lyst å fortelle meg om narkose og operasjonsbiten? 

Var dere nervøse? Komplikasjoner underveis eller etterpå? 

Har aldri fått annet enn bedøvelse hos tannlegen og ved sying etter fødsel og lystgass under riene ved fødsel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

Hvor har dere fått det fra at puppene blir mindre? 🤔 Hevelsen går ned, men om man har implantatene under muskel blir det jo "drop and fluff", så vil heller si tvert imot. 

De har i alle fall krympet mye siden operasjonen, da var de jo sinnsykt store og hovne! Jeg håper inderlig ikke de inntar melonstørrelse igjen... Eller at jeg må kjøpe større komp bh før 8 uker har gått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Sokkar skrev:

Har noen lyst å fortelle meg om narkose og operasjonsbiten? 

Var dere nervøse? Komplikasjoner underveis eller etterpå? 

Har aldri fått annet enn bedøvelse hos tannlegen og ved sying etter fødsel og lystgass under riene ved fødsel :) 

Har vært i narkose mange ganger og var derfor ingenting nervøs for det. Det har alltid gått veldig fint, og formen har vært upåklagelig etterpå. Denne gangen var jeg fryktelig kvalm da jeg våknet, men det gikk over etter 1 døgn eller noe😊 

Endel vondt etterpå, men det må man gjerne regne med etter såpass stort inngrep 😉 Jeg gikk hjem 1 time etter jeg våknet. 

Bare vær flink å ta smertestillende slik de foreskrevet, da virker de kjempebra 😊

Masse lykke til 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sokkar skrev:

Har noen lyst å fortelle meg om narkose og operasjonsbiten? 

Var dere nervøse? Komplikasjoner underveis eller etterpå? 

Har aldri fått annet enn bedøvelse hos tannlegen og ved sying etter fødsel og lystgass under riene ved fødsel :) 

Hadde aldri hatt narkose før og var ganske redd for det, men herregud for en deilig følelse 😅 

Det var ganske vondt noen dager etterpå, men jeg passet på å ta smertestillende når jeg skulle, så holdt jeg det i sjakk. Hvis du ammet kan du sammenligne det med en helt sinnsyk melkespreng 😂

Jeg fikk infeksjon i det ene såret, men det gikk heldigvis bra med behandling. Og litt følbar rippling har jeg, men det bryr jeg meg ikke om. For jeg er mye mer fornøyd nå enn jeg var før operasjonen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

Hvor har dere fått det fra at puppene blir mindre? 🤔 Hevelsen går ned, men om man har implantatene under muskel blir det jo "drop and fluff", så vil heller si tvert imot. 

Kanskje det er for dem som tar over muskel? For de får vel ikke "drop and fluff" på samme måte som dem som tar under? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sokkar skrev:

Har noen lyst å fortelle meg om narkose og operasjonsbiten? 

Var dere nervøse? Komplikasjoner underveis eller etterpå? 

Har aldri fått annet enn bedøvelse hos tannlegen og ved sying etter fødsel og lystgass under riene ved fødsel :) 

Jeg var kjempe nervøs i flere dager i forveien og angret flere ganger på avgjørelsen om operasjon.. Jeg fikk time tidlig da jeg spurte om dette på forhånd, så slapp jeg å grue meg i så mange timer på selve dagen.

Det gikk veldig fint med narkosen, var ikke kvalm eller noe....Føles som om du våkner fra en veeeeeeeldig dyp god søvn 😊 Jeg skalv og var veldig kald med en gang jeg våknet, og kjente umiddelbart at det gjorde veldig vondt i den ene puppen. Følte meg ikke kvalm eller noe, bare litt slapp. Jeg hadde ingen komplikasjoner verken underveis eller etterpå.

En fødsel er 10 ganger værre for min del, så dette var ingenting i forhold 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Halldis har du klart narkose mange ganger, må det jo gå bra med meg 😜 Kvalme blir bra 😜 har jo bare en lang togtur dagen etterpå 🙂 men går vel fint, det er jo snakk om et døgn etterpå 🙂 

@MyNewBoobs har hatt ekstrem melkespreng. Det er jo forferdelig, men levelig :) hvilke symptom hadde du på infeksjon ? Så jeg har noen symptom å gå etter 🙂 

@Nelli har kun hatt drømmefødsler😬 Men er jo lov å håpe at dei likevel er 10 ganger verre. 

Ofte er det jo slik at en gruer seg til det ukjente, uten helt å vite hva en faktisk gruer seg for. Så det går nok fint. Dei redder jo liv støtt og stadig, desse anestesilegene 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sokkar Det er ekstremt sjelden at narkose går feil, har aldri hørt om noen jeg kjenner i alle fall 😊 og du blir super nøye overvåke hele tiden, så det går nok helt supert! Spør om du kan få med deg afipran, kvalmestillende middel på togturen. Ikke noe særlig å sitte å være kvalm. Men du blir sikkert kjempetrøtt og vil døse mye, det gjorde i alle fall jeg. Er sikker på at det går kjempefint alt sammen 😍

Jeg har også hatt drømmefødsler, hvis man overhodet kan kalle en fødsel det. Og jeg hadde gladelig operert puppene hver uke i stedet for en fødsel til 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@Halldis Godt å høyre 😊 Nei, det er kanskje fordi syke eller gamle mennesker ikke tåler narkose så godt.

får vi noe å våkne på, eller våkner vi automatisk når alt blir koblet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sokkar skrev:

@Halldis har du klart narkose mange ganger, må det jo gå bra med meg 😜 Kvalme blir bra 😜 har jo bare en lang togtur dagen etterpå 🙂 men går vel fint, det er jo snakk om et døgn etterpå 🙂 

@MyNewBoobs har hatt ekstrem melkespreng. Det er jo forferdelig, men levelig :) hvilke symptom hadde du på infeksjon ? Så jeg har noen symptom å gå etter 🙂 

@Nelli har kun hatt drømmefødsler😬 Men er jo lov å håpe at dei likevel er 10 ganger verre. 

Ofte er det jo slik at en gruer seg til det ukjente, uten helt å vite hva en faktisk gruer seg for. Så det går nok fint. Dei redder jo liv støtt og stadig, desse anestesilegene 😛 

Sårene grodde fint, men plutselig begynte det ene å åpne seg 😔 Fikk åpne hull og det rant ut veske... Måtte rense og smøre med sårsalve og skifte kompress hver dag. Da ble det heldigvis bedre ganske fort. Det arret har blitt litt større. Men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Sårene grodde fint, men plutselig begynte det ene å åpne seg 😔 Fikk åpne hull og det rant ut veske... Måtte rense og smøre med sårsalve og skifte kompress hver dag. Da ble det heldigvis bedre ganske fort. Det arret har blitt litt større. Men men. 

Arrene er heldigvis ikke synelige for folk når en bruker bikini. En venninne har tatt bukplastikk, og hun må ha høy bikinitruse for å dekke hele arret. Hvor lenge etter operasjonen oppsto problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Sokkar skrev:

Arrene er heldigvis ikke synelige for folk når en bruker bikini. En venninne har tatt bukplastikk, og hun må ha høy bikinitruse for å dekke hele arret. Hvor lenge etter operasjonen oppsto problemet? 

Ikke sant! Det går helt fint 😊

Skiftet tape 1 gang i uka. Dette ble vel oppdaget andre gangen jeg byttet selv. Så var vel 2-3 uker etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...