Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere sov uten bh? Jeg tok mine for 5 måneder siden nå, men synes fortsatt det er rart og gå uten bh, både på dagtid og når jeg sover. Har en løs bh-topp jeg sover i. Kanskje bare hoppe i det? Mulig det er psykisk. Samme når samboeren tar på puppene mine, gjør ikke vondt, men føles rart og litt som om han går for langt på en måte. Det vet jeg er psykisk, så lar han klå og tenker det går seg til til slutt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Jaktenka skrev:

Noen med rippling? Gjør dere noe med det? Isåfall hva?

Tror ikke det er så mye å gjøre, bortsett fra å prøve å forebygge...? Slappe av, sove høyt, ikke anstrenge seg, at puppene får "fred"? Og likevel kan en få det? Det er jo et fremmedlegeme, og utifra hva jeg har lært i naturfag en gang i tiden, så reagerer kroppene forskjellig ved organtransplantasjon. Da får en antistoff osv. Så er kanskje samme reaksjonen med proteser? Noen reagerer mer enn andre? I tillegg har du faktorer som protesetype, livstil osv?

Skrevet
7 timer siden, Inwe skrev:

Hvor lang tid tok det før dere sov uten bh? Jeg tok mine for 5 måneder siden nå, men synes fortsatt det er rart og gå uten bh, både på dagtid og når jeg sover. Har en løs bh-topp jeg sover i. Kanskje bare hoppe i det? Mulig det er psykisk. Samme når samboeren tar på puppene mine, gjør ikke vondt, men føles rart og litt som om han går for langt på en måte. Det vet jeg er psykisk, så lar han klå og tenker det går seg til til slutt. 

Men må du sove uten bh da? Dersom du synes det er fint å sove uten? :)

Skrevet

Er det vanlig med nummenhet i puppene og brystvorten noen dager etter operasjonen? Vil dette vedvære eller avta etterhvert? 😧

Skrevet
3 timer siden, Gullifisk skrev:

Er det vanlig med nummenhet i puppene og brystvorten noen dager etter operasjonen? Vil dette vedvære eller avta etterhvert? 😧

Jeg er nummen, nesten 3 uker etter. Venninna mi var nummen ca 1 år 😲

Skrevet

Noen forblir nummen for resten av livet også, det er en av risikoene med operasjonen. 

Skrevet
10 timer siden, Sokkar skrev:

Men må du sove uten bh da? Dersom du synes det er fint å sove uten? :)

Jeg må jo ikke, men har en annen her som liker at jeg sover naken 😉

Skrevet
18 timer siden, Inwe skrev:

Jeg har det likt.. over 1 år etter 😬

Skrevet

Nå skal jeg opereres på mandag. Skal ha høyprofil under muskel. Kjenner nervene bare kommer mer og mer nå. Og at jeg gruer meg faktisk veldig til tiden i etterkant og den litt lange prosessen man må gjennom med healing osv. Men håper virkelig resultatet blir som jeg ønsker og at jeg blir fornøyd. Har valgt motiva ergonomix og har lest på ett par sider tilbake at det er forskjell på fasthetsgrad i silikonen? Noe jeg ikke hadde helt peiling på fra før, men skjønte det litt mer når jeg leste om det her. Noen som vet om motiva ergonomix er mykt? Vil ha et så mykt silikonimplantat som mulig og redd for å ende opp med stive bryst..

Skrevet
9 timer siden, Nysgjerrigpike skrev:

Nå skal jeg opereres på mandag. Skal ha høyprofil under muskel. Kjenner nervene bare kommer mer og mer nå. Og at jeg gruer meg faktisk veldig til tiden i etterkant og den litt lange prosessen man må gjennom med healing osv. Men håper virkelig resultatet blir som jeg ønsker og at jeg blir fornøyd. Har valgt motiva ergonomix og har lest på ett par sider tilbake at det er forskjell på fasthetsgrad i silikonen? Noe jeg ikke hadde helt peiling på fra før, men skjønte det litt mer når jeg leste om det her. Noen som vet om motiva ergonomix er mykt? Vil ha et så mykt silikonimplantat som mulig og redd for å ende opp med stive bryst..

Jeg har Motiva Ergonomix og de er veldig myke 😊

Skrevet
12 timer siden, Nysgjerrigpike skrev:

hvor stivt brystet blir til slutt, har med tilhealingen å gjøre. Faktisk betyr ikke mykest mulig implantat nødvendigvis mykest sluttresultat. I dag ønsker alle implantat som kjennes myke og naturlige ut. Derfor er alle implantat myke. Men et mer fast implantat vil minste risikoen for kapsling..

For meg er det aller viktigste at det ser bra ut. så kommer hvordan dei kjennes i 2. rekke. Folk flest skal ikke ta på dem uansett.

Skrevet
På 2.3.2019 den 10.43, Sokkar skrev:

Tror ikke det er så mye å gjøre, bortsett fra å prøve å forebygge...? Slappe av, sove høyt, ikke anstrenge seg, at puppene får "fred"? Og likevel kan en få det? Det er jo et fremmedlegeme, og utifra hva jeg har lært i naturfag en gang i tiden, så reagerer kroppene forskjellig ved organtransplantasjon. Da får en antistoff osv. Så er kanskje samme reaksjonen med proteser? Noen reagerer mer enn andre? I tillegg har du faktorer som protesetype, livstil osv?

@Jaktenka Rippling er bare at du kan føle og se implantatet under huden hvis man har lite brystvev. Ingenting man kan gjøre for å minske risikoen for det. 

Men det du snakker om er nok mer med tanke på kapsling. Kapsling er jo kroppen som kapsler inn fremmedlegeme for å beskytte seg. 

Protesetype har jo litt å si i følge min kirurg. Hun sa at man kan ha fastere implantater og da vil de ikke legge seg så mye i bølger og evt. legge på seg 😜 hvis man velger å operere for rippling kan man også legge inn et slags nett mellom protesen og brystvevet. 

Skrevet

Når begynte folk å handle inn bher? Allerede begynt å se litt, men veldig unødvendig å kjøpe når jeg ikke vet hvilke strl jeg ender opp med.

Vurderer å kjøpe sportsbh så jeg har en ekstra. Får en med fra klinikken. Noen som kan anbefale noen gode sportsbher som er grei å bruke når feks den ene er i vask? Og hvilke strl..

Skrevet
6 timer siden, Nysgjerrigpike skrev:

sportsbher som er grei å bruke når feks den ene er i vask?

F eks Nike Impact, den har god støtte! 

Skrevet
10 timer siden, MyNewBoobs skrev:

@Jaktenka Rippling er bare at du kan føle og se implantatet under huden hvis man har lite brystvev. Ingenting man kan gjøre for å minske risikoen for det. 

Men det du snakker om er nok mer med tanke på kapsling. Kapsling er jo kroppen som kapsler inn fremmedlegeme for å beskytte seg. 

Protesetype har jo litt å si i følge min kirurg. Hun sa at man kan ha fastere implantater og da vil de ikke legge seg så mye i bølger og evt. legge på seg 😜 hvis man velger å operere for rippling kan man også legge inn et slags nett mellom protesen og brystvevet. 

Men å legge under muskelen vil jo forebygge på oversiden.

det kirurgen din sa tror jeg stemmer, var derfor jeg la det til 🙂 men hun som person kan ikke gjøre så mye, det bare blir slik hos noen. Men at en iallfall følger alle rådene fra kirurgen, sunt kosthold, ikke for mye fysisk aktivitet før en skal... og alt dette der 🙂

Skrevet

Men jeg har fått et veldig stort spørsmål! Som jeg sikkert får vite, eller kan Google meg til. 

Hva har dere på dere under operasjon? Truse? Bukse? 

Skrevet

Under selve inngrepet har du kun din egen truse og en tynn frakk-sak fra klinikken, sånn man bare bretter opp foran :). Lekker. Mulig de tok på meg noen sokker, det husker jeg faktisk ikke.  Ellers tok jeg med romslig joggebukse, sokker, skjorte og genser med glidelås til etterpå. 

Skrevet

@Spøkelse Det med romslig bukse har eg lest. Blir man oppblåst av narkosen/operasjonen eller noe? eller er det fordi ei slim fit er ikke en i form til å kjempe på seg? 😜 Hvordan hadde du håret ditt? Ja, alle detaljer en skal lure på 😛

Skrevet
2 timer siden, Sokkar skrev:

@Spøkelse Det med romslig bukse har eg lest. Blir man oppblåst av narkosen/operasjonen eller noe? eller er det fordi ei slim fit er ikke en i form til å kjempe på seg? 😜 Hvordan hadde du håret ditt? Ja, alle detaljer en skal lure på 😛

Du blir jo omtrent handicappet i overkroppen, så det er lurt å ta utgangspunkt i at du har null krefter og ingen ork til å DRA på deg en bukse. Jeg var veldig glad for joggebukse, selv om jeg også fikk hjelp med å ta den på. Håret hadde jeg i hestehale.

Skrevet

@Spøkelse Takk :) vil det etter 3 dager vere sannsynlig eller usannsynlig at eg klarer å gå på tur med to hunder? Dersom jeg knytter den største rundt livet for eksempel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...