Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, Nelli skrev:

Jeg har blitt målt på en undertøysforretning, men det stemte med det jeg hadde målt meg til selv hjemme😊.

https://www.underverker.no/pages/bhkalkulator

Inne på siden på victoria secret så har de en tabell, så man finner lett den størrelsen man behøver i US når man vet EU str sin. Jeg er en 75E her, og en 36DD der 😀 Dette er en av de beste jeg har prøvd, den sitter sååå godt og er så god og myk! Jeg syns det er forferdelig vanskelig å finne fine bh´r uten spile som jeg liker, så er så glad jeg fant denne 😊

Kan du være snill å legge ut bilde av deg med denne bhen på? Vi bruker samme størrelse, men jeg har bare dårlig erfaring med bher utformet på denne måten tidliger. Tror d er fordi jeg har brede pupper😕

Tar natta nå, så la er evt bilde ligge til i morgen, evt send meg på pm? ☺

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Jaktenka skrev:

Kan du være snill å legge ut bilde av deg med denne bhen på? Vi bruker samme størrelse, men jeg har bare dårlig erfaring med bher utformet på denne måten tidliger. Tror d er fordi jeg har brede pupper😕

Tar natta nå, så la er evt bilde ligge til i morgen, evt send meg på pm? ☺

Skal prøve å ta et bilde i kveld og sende til deg på PM 😊

Skrevet
6 timer siden, Nelli skrev:

Skal prøve å ta et bilde i kveld og sende til deg på PM 😊

Fader, nå slang jeg den i vaskemaskinen.......kan du vente 1 uke (ferie) 😅Tagg meg igjen hvis jeg glemmer det 😅 

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, Nelli skrev:

Fader, nå slang jeg den i vaskemaskinen.......kan du vente 1 uke (ferie) 😅Tagg meg igjen hvis jeg glemmer det 😅 

😂🖒

Skrevet

Noen som har gått ned i vekt etter op.? Hvordan ble puppene da?🙈

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere måler for å finne ny Bh størrelse? Jeg har målt nå og lagt inn i en slik BH kalkulator jeg fant på nett, men får det ikke til å stemme.. målte meg til 72 cm under brystet og 96 cm der brystet er størst... i følge kalkulatoren er jeg da en 70 (65) H 🙈🙈 tenkte å bestille inne på Victoria Secret, men der finnes ikke den størrelsen.. noen som vet om jeg har målt feil? 

Skrevet
1 time siden, Jaktenka skrev:

Noen som har gått ned i vekt etter op.? Hvordan ble puppene da?🙈

Opp litt i vekt og vært gravid osv. De tåler det og like fine. 

Skrevet

Sorry, jenter! Må bare mase litt til! Ingen her som har opplevd at den ene er mye fastere enn den andre flere måneder etter op? Begynner å bli skikkelig engstelig for kapsel 🙈  ringte klinikken men fikk beskjed om å vente til det hadde gått 6 mnd.. men føler det ikke forandrer seg, og den ene er helt myk. Null følelse av implantat. Burde ikke begge være sånn? 😅

Skrevet
7 timer siden, Tamarari skrev:

Sorry, jenter! Må bare mase litt til! Ingen her som har opplevd at den ene er mye fastere enn den andre flere måneder etter op? Begynner å bli skikkelig engstelig for kapsel 🙈  ringte klinikken men fikk beskjed om å vente til det hadde gått 6 mnd.. men føler det ikke forandrer seg, og den ene er helt myk. Null følelse av implantat. Burde ikke begge være sånn? 😅

De holder ikke samme takten, så å måtte vente til 6 mnd hør sjekk er vanlig ☺ Min høyrw er fortsatt litt hardere enn venstre, men betydelig nærmere nå enn før 2 mnd siden 🤗

Skrevet
9 timer siden, MC84 skrev:

Jeg lurer på hvordan dere måler for å finne ny Bh størrelse? Jeg har målt nå og lagt inn i en slik BH kalkulator jeg fant på nett, men får det ikke til å stemme.. målte meg til 72 cm under brystet og 96 cm der brystet er størst... i følge kalkulatoren er jeg da en 70 (65) H 🙈🙈 tenkte å bestille inne på Victoria Secret, men der finnes ikke den størrelsen.. noen som vet om jeg har målt feil? 

D er ikke usannsynlig.  Ikke alle bher går så høyt ;) Jeg er ca 75E/F eller 70G

Skrevet
9 timer siden, carmen81 skrev:

Opp litt i vekt og vært gravid osv. De tåler det og like fine. 

Opp i vekt er ikke like krise,  verre andre veien mtp ripling og synlige implantater. Men takk for at du deler 🤗

Skrevet
28 minutter siden, Jaktenka skrev:

Opp i vekt er ikke like krise,  verre andre veien mtp ripling og synlige implantater. Men takk for at du deler 🤗

Etter graviditete n var jeg en periode langt tynnere enn utgangspunktet. Gikk helt fint 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, carmen81 skrev:

Etter graviditete n var jeg en periode langt tynnere enn utgangspunktet. Gikk helt fint 

Supert. Jeg tror jeg har fått ripling,  og antar d skyldes vektnedgangen 😝

Skrevet
På 29.6.2018 den 20.58, HappyGomp skrev:

Hei, 

jeg har nå lest i det vide og det brede på denne tråden (men hoppet nå til slutten fordi, ja det tar jo tid før man får kommer seg frem.

Jeg skal på konsultasjon nå om ikke så lenge på Fornebuklinikken hos dr. Barstad, er det noen som har vært hos han? Hvordan er han? 

Lurte også på om noen jobber i butikk (eks. matbutikk, klesbutikk etc.), og hvor lang tid tok det før dere var på jobb? Mtp. at man visst ikke skal løfte armene for høyt i starten og sånt. 

Tusen takk for svar :)

Hei! Jeg var på konsultasjon og ble operert av Barstad. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av ham. En rolig og fin type som tok seg tid til å prate og svare på spørsmål selv om konsultasjonen var sent på ettermiddagen. Han var tydelig og ga meg f.eks beskjed om at jeg ikke kunne legge inn noe særlig mer enn det vi ble enige om, og han forklarte hvorfor. Han sa også at jeg mest sannsynlig ville få rippling fordi jeg har lite underhudsfett. Jeg satte veldig pris på at han gjorde dette tydelig for meg med en gang. Jeg følte at jeg var i trygge hender hos han 😊

Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 30.6.2018 den 20.19, Nelli skrev:

Min favoritt spile-BH hittil😊

Endret av Jaktenka
.
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Jaktenka skrev:

Min favoritt spile-BH hittil😊

20180703_185913.jpg

Den var kjempefin 😍 hvor har du kjøpt den? Og hvor lenge siden er det du ble operert? 5 uler siden jeg ble opr, så er vel en stund til jeg kan bruke bh med spile 🙈

Skrevet
31 minutter siden, MC84 skrev:

Den var kjempefin 😍 hvor har du kjøpt den? Og hvor lenge siden er det du ble operert? 5 uler siden jeg ble opr, så er vel en stund til jeg kan bruke bh med spile 🙈

Opererte 16/1. BH-en mener jeg er fra Lindex 🤗

Skrevet

@jaktenka: Hvor lenge ventet du før du begynte med spile-bh?

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, MC84 skrev:

Den er fra Cubus. Huska feil 😅

Skrevet
9 timer siden, MC84 skrev:

@jaktenka: Hvor lenge ventet du før du begynte med spile-bh?

Begynte kanskje for 2 uker siden.  Jeg opererte 16. Januar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...