Jaktenka Skrevet 31. mars 2018 #39421 Skrevet 31. mars 2018 36 minutter siden, Nelli skrev: Dere som har tatt silikon og har ammet....kan følelsen etterpå sammenlignes litt med ekstrem melkespreng? Den typen man får 4.dagen-ish... Nei, jeg synes ikke det var sammenlignbart 😆 Bare en helt merkelig smerte🤔 1
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39422 Skrevet 31. mars 2018 32 minutter siden, Jaktenka skrev: Nei, jeg synes ikke det var sammenlignbart 😆 Bare en helt merkelig smerte🤔 Ok
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39423 Skrevet 31. mars 2018 46 minutter siden, Melomafia skrev: Syns IKKE det... Melkesprengen der var værre 😅 ok
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39424 Skrevet 31. mars 2018 Jeg er mye inne på denne siden å titter, veldig fin side https://www.realself.com/Breast-implants/reviews#reviews 1
Superblomst Skrevet 31. mars 2018 #39425 Skrevet 31. mars 2018 3 hours ago, Nelli said: Jeg er mye inne på denne siden å titter, veldig fin side https://www.realself.com/Breast-implants/reviews#reviews Min favorittside før operasjonen var https://www.justbreastimplants.com/forum/general-breast-augmentation-discussion/ ! Der har de blandt annet forskjellige tråder etter hvilke måneder man skal operere i, så kan man snakke og utveksle ting med de som er i samme stadie som en selv! Flere har også album. De som styrer siden er veldig engasjerte og dritflinke, så om man er usikker på noe kan jeg nesten garantere at spørsmålet er stilt der og fått svar. Disse sidene her har også bra forum og flere som deler bilder: https://cosmeticjourney.com/forum/forum/13-breast-augmentation/ https://www.mya.co.uk/mya-space/ I tillegg er det et par danske/svenske sider som finnes, men der er forumene strenge og man må ha vært medlem og bidratt en god stund før man får se andres album. 1
PiratKine Skrevet 31. mars 2018 #39426 Skrevet 31. mars 2018 5 timer siden, Nelli skrev: Jeg har ca 1 time hjem (uten kø) står at man må opp å gå etter 30 min.....gjorde ikke det da jeg hadde en mye større operasjon på Aleris for mange år siden, da stod det ikke nevnt en gang. Skjønner at det er på grunn av blodpropp, så det er jo super viktig. Så blir nok en stopp på vei hjem.... Jeg må også passe på det å ta noen pauser underveis.. Håper det å kjøre hjem i over 1 time går greit😖 4 timer siden, Jaktenka skrev: Jeg sover fortsatt opphøyd på rygg, 11 uker etter 😁 Jøss, jeg er imponert! Hadde aldri klart så lenge tror jeg😅 Siden jeg er en side-sover.
Jaktenka Skrevet 31. mars 2018 #39427 Skrevet 31. mars 2018 (endret) 22 minutter siden, PiratKine skrev: Jeg må også passe på det å ta noen pauser underveis.. Håper det å kjøre hjem i over 1 time går greit😖 Jøss, jeg er imponert! Hadde aldri klart så lenge tror jeg😅 Siden jeg er en side-sover. Jeg er egentlig magesover, men etter å ha brukt over 50k på pupper så er nok den tiden forbi 😁 Du kan anskaffe deg støttestrømper om du er bekymret for blodpropp 😊 Endret 31. mars 2018 av Jaktenka . 2
Melomafia Skrevet 31. mars 2018 #39428 Skrevet 31. mars 2018 3 timer siden, PiratKine skrev: Jeg må også passe på det å ta noen pauser underveis.. Håper det å kjøre hjem i over 1 time går greit😖 Jøss, jeg er imponert! Hadde aldri klart så lenge tror jeg😅 Siden jeg er en side-sover. Jeg kjørte to timer hjem, gikk helt fint. Var helt fjern på smertestillende 😂 1
PiratKine Skrevet 31. mars 2018 #39429 Skrevet 31. mars 2018 Akkurat nå, Melomafia skrev: Jeg kjørte to timer hjem, gikk helt fint. Var helt fjern på smertestillende 😂 Haha, okei bra!😄🙌🏼
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39430 Skrevet 31. mars 2018 (endret) Nok et spørsmål fra meg Ser på ulike utenlandske sider at de nevner mye om "icepack" eller kjøling av brystene etterpå, er dette noe som anbefales her? Endret 31. mars 2018 av Nelli
Jaktenka Skrevet 31. mars 2018 #39431 Skrevet 31. mars 2018 29 minutter siden, Nelli skrev: Nok et spørsmål fra meg Ser på ulike utenlandske sider at de nevner mye om "icepack" eller kjøling av brystene etterpå, er dette noe som anbefales her? Tror det er viktigere at du holder deg i ro og sitter med minst mulig helling slik at hevelsen går raskest mulig ned Hadde ikke kjørt på med ispose uten å ha snakket med kirurgen først. Usikker på hvor gunstig det er når huden er i strekk og derav blodstrømmen dårligere i det området. Nedkjøling vil jo gi ennå dårligere gjennomstrømning. Men aner ikke, her bare tenker jeg høyt 😊
Jaktenka Skrevet 31. mars 2018 #39432 Skrevet 31. mars 2018 Bikkja dro meg over ende på isen i dag, så jeg falt og måtte ta meg for med høyre hånd. Au😑😑 Tror jeg er ennå mer hoven på den siden nå😝
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39433 Skrevet 31. mars 2018 2 minutter siden, Jaktenka skrev: Tror det er viktigere at du holder deg i ro og sitter med minst mulig helling slik at hevelsen går raskest mulig ned Hadde ikke kjørt på med ispose uten å ha snakket med kirurgen først. Usikker på hvor gunstig det er når huden er i strekk og derav blodstrømmen dårligere i det området. Nedkjøling vil jo gi ennå dårligere gjennomstrømning. Men aner ikke, her bare tenker jeg høyt 😊 Enig med tankegangen din, høres logisk ut
Nelli Skrevet 31. mars 2018 #39434 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, Jaktenka skrev: Bikkja dro meg over ende på isen i dag, så jeg falt og måtte ta meg for med høyre hånd. Au😑😑 Tror jeg er ennå mer hoven på den siden nå😝 Hørtes ikke godt ut Jeg skal ikke gå med de vi har på laaaaaan laaaang tid etter operasjonen, de drar som bare det!
Tbritiy Skrevet 31. mars 2018 #39435 Skrevet 31. mars 2018 23 timer siden, Superblomst skrev: Jeg har lite å gjøre nå mens det er reklame i påskekrimmen, så kan svare litt siden brukeren du spurte ikke er i tråden for øyeblikket Du får med deg 8 oxynorm 5mg. For meg holdt det å ta disse om natten for å få sove godt, man blir ganske slått ut av de. Du får ikke noe kvalmestillende med deg, er du redd for det bør du kjøpe en pakke postafen. Det er ekstremt viktig å ta arcoxia hver morgen og paracet hver 6. time for å ha god smertelindring. Tror nok ikke du er så liten at at den mengden smertestillende vil bli noe problem. Sett på alarm for å ta piller, selv når du sover de første nettene Greier du det er mye gjort! Bra du svarte, jeg husket ikke hva alle de medisinene het haha
Tbritiy Skrevet 31. mars 2018 #39436 Skrevet 31. mars 2018 22 timer siden, Tamarari skrev: hvor lang tid tok det før de begynte å bli skikkelig myke? 😊 Hmm der spør du godt! Jeg husker virkelig ikke.. kanskje 2 mnd?
Lisa9 Skrevet 1. april 2018 #39437 Skrevet 1. april 2018 Noen her som har fått strekkmerker på puppene etter brystforstørrelse? Og hvis, hvor lang tid etter operasjon tok det før dette ble synlig?
RainyB Skrevet 1. april 2018 #39438 Skrevet 1. april 2018 (endret) Hei! Da er det 6 dager siden operasjonen min, og første dag helt uten smertestillende. Jeg hadde veldig lite avstand mellom brystvorten og folden under puppen, så kirurgen valgte å sy en «ny fold» litt lengre nede slik at brystvorten skulle havne mer midt på. Det er gjort ved at hud er sydd fast i ribbeina mine (iiiik), og stingene skal tas 3 uker etter operasjon. Det er altså derfor jeg har noen lange tråder som stikker ut fra teipen (legger ved bilde under, men fjerner det nok igjen etter en stund)👇🏼😊 *fjernet* Er foreløpig superfornøyd! Ville ikke ha for store, og disse passer meg perfekt (270cc Motiva Demi over muskel). Den ene er allerede begynt å droppe litt, og har ikke like synlig kant øverst lengre. Endret 1. april 2018 av RainyB 3
PiratKine Skrevet 1. april 2018 #39439 Skrevet 1. april 2018 @RainyB Det ser kjempe bra ut! Skjønner du er så fornøyd😄🙌🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå