Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Tbritiy skrev:

Jeg la inn 315/335 gram 16. oktober i fjor (tiden flyr!!), og jeg er kjempefornøyd med resultatet, bortsett fra èn ting.. Jeg har fått masse strekkmerker på brystene :( Noen andre som har opplevd det? Noen tips til å bli kvitt det? Har prøvd å smøre med bio-oil i flere uker, men det forsvinner ikke :( 

Strekkmerkene er nok kommet for å bli dessverre. Med tiden vil de lysne, men aldri helt forsvinne. Jeg har en del etter puberteten + amming.

Kom de like etter innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Jaktenka skrev:

Strekkmerkene er nok kommet for å bli dessverre. Med tiden vil de lysne, men aldri helt forsvinne. Jeg har en del etter puberteten + amming.

Kom de like etter innsett?

:( Ja.. de kom vel etter kanskje 1 uke etter operasjonen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaktenka skrev:

Synes ikke mine er så veldig myke ennå.. i morgen er det 6 uker siden. Ikke har de droppet noe spesielt heller synes jeg 😛

@Jaktenka, på bildet ditt syns jeg at puppene dine ser så myke og naturlige ut! Du er så heldig 😃! Mine sitter litt høyt oppe, derfor jeg er spent på hvor langt ned de vil legge seg 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strekkmerker etter amming, de har blitt mindre synlig med årene. Vet dessverre ikke så mye annet som kan hjelpe enn olje og tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 2a1m skrev:

@Jaktenka, på bildet ditt syns jeg at puppene dine ser så myke og naturlige ut! Du er så heldig 😃! Mine sitter litt høyt oppe, derfor jeg er spent på hvor langt ned de vil legge seg 😏

Takk for det 😊 Mulig man ser deg litt blind på egne pupper 🤔 Synes alle andre sine er så fine men ikke mine egne. 

Hva hat du gjort? Og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaktenka skrev:

Takk for det 😊 Mulig man ser deg litt blind på egne pupper 🤔 Synes alle andre sine er så fine men ikke mine egne. 

Hva hat du gjort? Og når?

Jeg la inn 300cc moderat profil under muskel + løft for 13 dager siden. Det har vært velsig vondt, men de siste dagene har jeg begynt og føle meg som meg selv igjen. Syns bare at den ene er større og har litt annen fasong liksom...håper det går seg til. Har jo lest så mye om det store "droppet" og er spent på hvor mye forandring det blir 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, 2a1m skrev:

Jeg la inn 300cc moderat profil under muskel + løft for 13 dager siden. Det har vært velsig vondt, men de siste dagene har jeg begynt og føle meg som meg selv igjen. Syns bare at den ene er større og har litt annen fasong liksom...håper det går seg til. Har jo lest så mye om det store "droppet" og er spent på hvor mye forandring det blir 

Er som å lese om meg selv 😛 Her er høyre pupp litt større og litt rar fasong. Har troa på at det går seg til, men at det tar tid. Kjenner jeg er rimelig utålmodig 🙈Ser arrene ble finere, så da kommer sikkert resten etter hvert. Gleder meg til jeg tør å nyte de mye puppene uten å være redd for sårene osv😆 Jeg har til nå vært veldig forsiktig, i overkant forsiktig nesten 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 2a1m skrev:

Bruker du brystbånd forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jaktenka skrev:

Bruker du brystbånd forresten?

Så bra at arene ble fine! Jeg mener jeg leste at du bruker micropore? Jeg har ikke skiftet enda. Men, har kjøpt inn. Var på en dansk nettside og der bruker ganske mange av dem krem/salve. Har ikke lest noen i norge som gjør det. Har du? 

Jeg spurte om brystbånd, men fikk beskjed at det var bare dem med anatomiske proteser som skulle ha. Det overrasket meg, da jeg har lest at de fleste som har under bruker det. Har du brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jaktenka skrev:

Er som å lese om meg selv 😛 Her er høyre pupp litt større og litt rar fasong. Har troa på at det går seg til, men at det tar tid. Kjenner jeg er rimelig utålmodig 🙈Ser arrene ble finere, så da kommer sikkert resten etter hvert. Gleder meg til jeg tør å nyte de mye puppene uten å være redd for sårene osv😆 Jeg har til nå vært veldig forsiktig, i overkant forsiktig nesten 🙃

Bra du har vært forsiktig da, det er uten tvil det beste ☺😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tbritiy skrev:

:( Ja.. de kom vel etter kanskje 1 uke etter operasjonen :( 

Nå ble jeg bekymret for å få strekkmerker, får det veldig lett......magen bærer preg av 3 graviditeter :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 9

I dag er det tirsdag, og jeg opererte mandag forrige uke, altså for 9 dager siden.

Influensa-formen har snudd til det bedre, og selv om jeg hadde feber i natt, våknet jeg og var feberfri i morges. Snørr og hoste fremdeles, men det er jo "no biggie" når almenntilstanden er mye bedre pga feberen er borte! Så nå er jeg på bedringens vei, yippi :nori:Kan faktisk ikke huske at jeg har vært og oppdatert her inne, men ser jo at jeg har gjort det :fnise: Helt i tåka de siste dagene.

Iflg. papirene mine fra klinikken, fikk jeg altså lagt inn 250 CC over muskel, moderat profil og rund form på implantatene. Det har heller ikke vært pålegg om å bruke brystbind, kun stram sports-bh de første seks ukene, døgnet rundt. Opererte på Aleris klinikken på Majorstuen i Oslo.

Jeg var en liten A cup før operasjonen. Foreløbig vet jeg ikke helt hva jeg er blitt etter operasjonen, det får jeg først se når jeg skal på shopping for å skaffe nye bh-er. Normale bh-er (uten spiler), ikke disse åletrange, stramme sports-bh-ene! Vanligvis bruker jeg str M i klær, men disse Pierre Robert sports-bh-ene kjøpte jeg i str L, og enda føles de pinetrange og stramme.

I går tok jeg noen fritimer fra det stramme "fengselet" sports-bh-en er, og tok den av i fem-tiden. Første timen trodde jeg at jeg skulle bli litt småsprø, for brystene var supersensitive og bare t-skjorten utenpå føltes  som en irritasjon. Brystvorten på høyre side er hypersensitiv, mens venstre side er nummen. Men etter en times tid var det mer som om brystene ble vant til å være "løse", og det føltes mere behagelig. Jeg satt uten bh i nesten fire timer, så tok jeg meg sammen, og satte den på igjen. Godt så lenge det varte!

Jeg er veldig glad nå for at legen ikke "føyde meg" og la inn 300 CC, for det hadde blitt for stort for meg, rett og slett. Jeg sa jeg ville at puppene skulle se NATURLIGE ut. Han sa først 200 cc, så sa jeg "Kanskje 300?", men da sa han at "Vi møtes på midten da, og tar 250", Når jeg ser meg i speilet nå, ser de veldig struttende og svært "runde" ut, høyt oppe og rett og slett kunstige ut... Håper det utseende normaliserer seg etterhvert som de synker og setter seg i sin endelige form.

Det er ganske stygt å se til ennå, pga utslettet fra metallhektene i sports-bh-en klinikken satte på meg, og som jeg gikk med i noen dager før jeg skjønte hva som "brant" og svei så fælt. Nå har jeg to metallfrie sports-bh-er fra Pierre Robert, av den typen man får kjøpt i større dagligvareforretninger. Helt ok, og duger. Men de føles veldig stramme å gå med døgnet rundt, de også. Det er jo meningen de skal være stramme, men man skal jo normalt bare ha de på under en kort treningsøkt, og så ta de av igjen etter kanskje en time eller to. Nå er det døgnet rundt i ukesvis...!

Det er ikke lenger smertefullt, men det er fremdeles en litt brennende følelse i brystene, særlig under brystvortene, liksom. Verst på den siden (venstre) hvor jeg ikke kjenner ytre berøring og er blitt nummen utenpå brystvorten. Der brenner det ganske mye på "undersiden", om noen skjønner hva jeg mener.

I dag skal det skiftes teip og dusjes, Det kan bli en spennende opplevelse, å stå der og rive forsiiiiiiiktig av teipen over operasjonssårene.... håper det går smertefritt for seg.

Har en nesten voksen sønn boende hjemme. Han er 17. I går spurte han meg med ordentlig munter stemme; "Og hvordan går det med den opp-puppede versjonen av mamma, da?" :fnise:

PS! REDIGERT;

glemte å nevne det, men i dag, dag 9, er puppene plutselig mykere å klemme på! Borte er den sprengte, harde følelsen :-)

For noen dager siden har jeg for meg at jeg nevnte i et innlegg at jeg ikke hadde fått noen blåmerker på brystet som følge av operasjonen. Det stemmer ikke. I dag vendte jeg meg litt mer til siden og så på venstre side fra siden, og der var det plutselig 2-3 blåmerker som omkranset den ytterste delen av brystet. Ser ut som blåmerkene går ca der omrisset av implantatet går under huden. Ikke noe blåmerke på høyre bryst, kun venstre.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Etter årevis med savn etter pupper har jeg og mine 75A bryster endelig fått time til operasjon! Skal operere om litt under 1 måned i Bergen, og jeg er både kjempespent og nervøs.

Jeg er 24 år, ingen barn, 175 høy og 65 kg (tynn/atletisk med brede skuldre).

På konsultasjonstimen fikk jeg kjenne på både Mentor og Motiva ergonomix implantater, og valget mitt falt på sistnevnte til tross for at de er litt dyrere. Jeg syntes de kjentes mye mykere/mer naturlig ut, og jeg likte at de er runde men "oppfører seg" som et anatomisk implantat. Jeg ønsker å få mer volum, men samtidig ikke for store. Tenker en god C-cup vil være perfekt. Fikk ikke laget 3D-bilder på konsultasjonen, så jeg ønsker gjerne å dra tilbake før operasjonen og få laget dette slik at jeg føler meg 100% sikker på størrelse. Dere som har fått laget 3D-bilder først, hvor lik ble de det endelige resultatet? Gjør jo ikke annet enn å se på bilder av pupper om dagen, og jeg liker volum mellom 275cc-320cc. Ettersom at jeg har fleksibel hud og trener mye, mente kirurgen at det ville bli best over muskel. Er det noen som har erfaring med Motiva ergonomix? Og vet noen om f.eks 300cc ser større ut dersom man legger over muskel enn under? Har prøvd og likte 300cc på konsultasjon, men syntes det var så vanskelig å se ordentlig for seg hvordan resultatet faktisk vil bli uten bh og t-skjorte.

Hilsen spent jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, RainyB skrev:

Hei!

Etter årevis med savn etter pupper har jeg og mine 75A bryster endelig fått time til operasjon! Skal operere om litt under 1 måned i Bergen, og jeg er både kjempespent og nervøs.

På konsultasjonstimen fikk jeg kjenne på både Mentor og Motiva ergonomix implantater, og valget mitt falt på sistnevnte til tross for at de er litt dyrere. Jeg syntes de kjentes mye mykere/mer naturlig ut, og jeg likte at de er runde men "oppfører seg" som et anatomisk implantat. Jeg ønsker å få mer volum, men samtidig ikke for store. Tenker en god C-cup vil være perfekt. Fikk ikke laget 3D-bilder på konsultasjonen, så jeg ønsker gjerne å dra tilbake før operasjonen og få laget dette slik at jeg føler meg 100% sikker på størrelse. Dere som har fått laget 3D-bilder først, hvor lik ble de det endelige resultatet? Gjør jo ikke annet enn å se på bilder av pupper om dagen, og jeg liker volum mellom 275cc-320cc. Ettersom at jeg har fleksibel hud og trener mye, mente kirurgen at det ville bli best over muskel. Er det noen som har erfaring med Motiva ergonomix? Og vet noen om f.eks 300cc ser større ut dersom man legger over muskel enn under? Har prøvd og likte 300cc på konsultasjon, men syntes det var så vanskelig å se ordentlig for seg hvordan resultatet faktisk vil bli uten bh og t-skjorte.

Hilsen spent jente

Hei!

Jeg skal operere på torsdag :) herregud nervøøøs...

Synes også strl er heelt utrolig vanskelig å se for seg hvordan det blir. Jeg er samme vekt og kun et par cm lavere enn deg. Jeg skal foreløpig ha 300, men er fortsatt redd for at det skal bli for stort hehe. Har sett noen bilder hvor 300 ser helt enormt ut, mens andre ganger ser det lite ut osv. Men skjønner jo at det er vanskelig å sammenligne strl med andre pga resten av kroppstørrelsen. kirurgen mente at under 300 ville bli lite. Aner ikke om de ser større ut over muskel osv.. har hørt noen som sier det, men ville spurt kirurgen (mye rykter). 

Jeg hørte også om de ergonomix implantatene. Høres veldig fine ut, så det blir nok veldig bra. Spesielt når du skal ha over muskel, da implantatet ligger litt lenger "frem" liksom. Jeg skal ha vanlig runde motiva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@KristinaKK Så spennende! Skulle ønske det var meg som skulle operere torsdag, er lei av å gå rundt å gruglede meg! Klarer jo nesten ikke tenke på annet. Det er kjempevanskelig med størrelse! Jeg har sett bilder av flere bloggere o.l med silikon, og ble så forvirret av at bl.a  Martine Lunde skriver at hun har 300cc mens Sofie Nilsen har 375cc. Og Martine har mye større!

Du må oppdatere etter operasjonen, er spent på dine vegne :) Fikk veldig positivt inntrykk av Motiva hvertfall!

Jeg har kun fri fra jobb 1 uke, og håper virkelig de verste smertene er over innen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, RainyB skrev:

@KristinaKK Så spennende! Skulle ønske det var meg som skulle operere torsdag, er lei av å gå rundt å gruglede meg! Klarer jo nesten ikke tenke på annet. Det er kjempevanskelig med størrelse! Jeg har sett bilder av flere bloggere o.l med silikon, og ble så forvirret av at bl.a  Martine Lunde skriver at hun har 300cc mens Sofie Nilsen har 375cc. Og Martine har mye større!

Du må oppdatere etter operasjonen, er spent på dine vegne :) Fikk veldig positivt inntrykk av Motiva hvertfall!

Jeg har kun fri fra jobb 1 uke, og håper virkelig de verste smertene er over innen det.

Ja, det blir herlig å bli ferdig med det! Jeg må ha under muskel da...så håper på det beste i forhold til smerte hehe. Har du en fysisk jobb? med kontorjobb, burde det gå fint å være tilbake etter 1 uke. 

Har sett rundt på nettet og på bloggere selv. Og blir bare mer forvirret av det nesten haha... men høyde å vekt er jo sikkert relevant, hvis jeg sammenligner strl med en som veier 50 kilo og er mye lavere blir det jo sikkert feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@KristinaKK Lykke til på torsdag! Når på dagen skal du under kniven? Jeg ble operert klokka 8 om morgenen, noe som er veldig greit, siden man må faste på forhånd og man da slipper å gå halve eller hele dagen uten mat og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, KristinaKK skrev:

Ja, det blir herlig å bli ferdig med det! Jeg må ha under muskel da...så håper på det beste i forhold til smerte hehe. Har du en fysisk jobb? med kontorjobb, burde det gå fint å være tilbake etter 1 uke. 

Har sett rundt på nettet og på bloggere selv. Og blir bare mer forvirret av det nesten haha... men høyde å vekt er jo sikkert relevant, hvis jeg sammenligner strl med en som veier 50 kilo og er mye lavere blir det jo sikkert feil. 

Ja må slutte å se se så mye på bilder av andre, alle er jo så forskjellige at man vil aldri få nøyaktig samme resultat selv. Jeg har heldigvis en kontorjobb, så jeg slipper løft og mye fysisk aktivitet!

Gleder meg til å høre om du blir fornøyd med størrelsen, ettersom vi høres ganske lik ut i høyde og vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RainyB skrev:

Hei!

Hilsen spent jente

Så gøy! Jeg skal også operere her i Bergen. Hvilken klinikk skal du på? :-)

Jeg er 20 år, 160 høy og 54 kg. Jeg skal legge inn enten 300 eller 330 over muskel, anatomiske proteser. Usikker på hvilket merke på implantatene. Jeg har ikke fått se 3D-bilder, men har hørt av andre at 3D-bilder gir et misvisende bilde på hvordan det endelige resultatet vil bli. Kan godt være det er feil det jeg har hørt. Tror det beste du kan gjøre er å vise et bilde til kirurgen av en str du synes er fin, også må kirurgen etter beste evne prøve å gjøre det til et fint resultat til deg! Masse lykke til :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...