Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, Harmonie skrev:

Kjenner man noe når d dropper ned?

Har lest at det variere. Jeg kjente det, det føltes som at noe "sprakk". Skvatt skikkelig til. Men flere andre ser jeg skriver at de bare "oppdaget" det. Jeg er ganske tynn, og brystet er litt sprengt vet ikke om det har noe å si 

Skrevet

Oi... Blir spennende dette her ja 😊

Kunne jeg fått lov å se? Trenge ik å legge di ut på sia, sende en melding 😊

Bare om du vil alså 😉

Skrevet

Blir man dårlig av Azitromax? de to tablettene man tar kvelden før op, som skal fungere som antibiotika?
Til dere som har brukt hibiscrub i håret, bør håret helst være helt rent? dvs. at man gjerne har dusjet håret samme morgen, men at det har tørket før man kjører på med ny dusj på kvelden med hibiscruben? :) 

Hvis noen har operert på fornebuklinikken, ble dere ringt opp av de rett før operasjon? 

Skrevet

Jeg skal operere på fornebuklinikken om noen uker! Gleder meg veeeldig. 😃😃 

Skrevet
23 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Jeg skal operere på fornebuklinikken om noen uker! Gleder meg veeeldig. 😃😃 

Så gøy! Jeg skal inn på fredag nå! :D
Hvem skal du til?

Skrevet

Hei jenter,

Har et litt alvorlig spørsmål til dere som allerede har vært igjennom en operasjon (eller kjenner andre).
Før operasjon hadde jeg ingen kuler/knuter/ujevnheter i brystet. Heller ikke etter. Et par uker post OP fikk jeg en knudrete kul litt over nipplen på det ene brystet. Der peker også brystvorten litt mer ned enn på den andre siden. Jeg og kirurgen avventet en stund da han trodde det kunne være en blodutredelse. ..Det var det ikke.

Etter fire måneder post OP er den fortsatt der. Den er ikke ubehagelig eller vond, selv ikke hvis jeg klemmer eller tar på den, men er ujevn og knudrete. Den er ikke øm heller og jeg er mye i aktivitet. Den syntes ikke ellers og jeg har ingen andre ubehag. Jeg er nå henvist videre til mamografi og venter på innkalling fra brystdiagnostisk senter.

Har noen av dere opplevd å få lignende kuler som har sittet i brystet såpass lenge (4mnd+) ? Har noen her inne måttet dra å få brystdiagnostikk pga. kuler i bryst? (Og hvordan gikk det?)

Sannsynligheten for at det er noe virkelig ille er veldig liten, så jeg er ikke særlig nervøs for at det er brystkreft. Men better safe than sorry. 

Skrevet
30 minutter siden, lisasu skrev:

Så gøy! Jeg skal inn på fredag nå! :D
Hvem skal du til?

Ååh jeg misunner deg! Vil få det gjort nå jeg også 😄 Jeg skal ta brystløft nå, også skal jeg inn etter noen mnd og legge inn proteser. Jeg har Pål schistad, en helt rå fyr! Hvem skal du til? Og gleder du deg? 😃😃😃

Skrevet
5 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Ååh jeg misunner deg! Vil få det gjort nå jeg også 😄 Jeg skal ta brystløft nå, også skal jeg inn etter noen mnd og legge inn proteser. Jeg har Pål schistad, en helt rå fyr! Hvem skal du til? Og gleder du deg? 😃😃😃

Så spennende! :D Jeg skal legge inn over muskel.
Skal til lars haukeland, gleder meg ihjel!! :D :D gruer meg foreløpig ikke til noe annet enn narkosen og veneflonen heh..
Men regner med det blir litt mer nerver på selve dagen!

Skrevet
2 minutter siden, lisasu skrev:

Så spennende! :D Jeg skal legge inn over muskel.
Skal til lars haukeland, gleder meg ihjel!! :D :D gruer meg foreløpig ikke til noe annet enn narkosen og veneflonen heh..
Men regner med det blir litt mer nerver på selve dagen!

Skjønner godt at du gleder deg for jeg gleder meg som en liten unge haha!! Tenker nervene kommer for fullt når jeg er på vei til klinikken for operasjon🙄🙄:) jeg gruer meg heldigvis ikke til veneflon og slikt, så lenge de ikke stikker feil. Men jeg gruer meg til jeg våkner av narkosa, er redd jeg skl spy som en gris :L håper du blir fornøyd! Og ønsker deg tusen ganger masse lykke til :) hold meg oppdatert hvis du har lyst! 

Skrevet (endret)

Skal og ta silikon om noen uker, på Stokkan i Trondheim. Men vurderer å ta kontakt med fornebuklinikken. Fikk et godt inntrykk på Stokkan, men virker som mange drar på Fornebuklinikken og er veldig fornøyd.

Tips? :) Vil være helt sikker..

Endret av norway
Skrevet
26 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Skjønner godt at du gleder deg for jeg gleder meg som en liten unge haha!! Tenker nervene kommer for fullt når jeg er på vei til klinikken for operasjon🙄🙄:) jeg gruer meg heldigvis ikke til veneflon og slikt, så lenge de ikke stikker feil. Men jeg gruer meg til jeg våkner av narkosa, er redd jeg skl spy som en gris :L håper du blir fornøyd! Og ønsker deg tusen ganger masse lykke til :) hold meg oppdatert hvis du har lyst! 

Ja samme her, har aldri vært i narkose før. Så jeg er skikkelig usikker på hvordan jeg kommer til å reagere..!!
Tusen hjertelig takk! :) Jeg kan komme med en oppdatering om jeg ikke er helt fjern på fredag! :):) 

Skrevet

Dere får jo bare lett narkose. Tror det er ytterst få som blir så dårlige av det. Mer "full"... :P 

Skrevet
26 minutter siden, norway skrev:

Skal og ta silikon om noen uker, på Stokkan i Trondheim. Men vurderer å ta kontakt med fornebuklinikken. Fikk et godt inntrykk på Stokkan, men virker som mange drar på Fornebuklinikken og er veldig fornøyd.

Tips? :) Vil være helt sikker..

Om du er usikker, så skader det ikke å ta en telefonkonsultasjon med fornebuklinikken? :)
Jeg personlig var alltid for fornebuk. ettersom jeg har flere bekjente som bare har positivt å si om hele opplevelsen. Men var uansett på to forskjellige klinikker for konsultasjon for en second opinion. Jeg hadde hørt med flere om du føler deg usikker på klinikken din :)

Skrevet
2 minutter siden, lisasu skrev:

Om du er usikker, så skader det ikke å ta en telefonkonsultasjon med fornebuklinikken? :)
Jeg personlig var alltid for fornebuk. ettersom jeg har flere bekjente som bare har positivt å si om hele opplevelsen. Men var uansett på to forskjellige klinikker for konsultasjon for en second opinion. Jeg hadde hørt med flere om du føler deg usikker på klinikken din :)

Sendte mail nå, og ba om telefonkonsultasjon :) Er nok lurt med en second opinion ja! Ser du skal til Haukeland, ba du spesifikt om å få operasjon ho han? :) Hvor gammel er du forresten?

Skrevet
5 minutter siden, scrabble skrev:

Dere får jo bare lett narkose. Tror det er ytterst få som blir så dårlige av det. Mer "full"... :P 

Ja jeg vet, men sist gang jeg fikk lett narkose spydde jeg som en gærning. Men for lenge siden, også lett narkose så ble jeg ikke dårlig. Håper jeg slipper det nå :P 

Skrevet
3 minutter siden, norway skrev:

Sendte mail nå, og ba om telefonkonsultasjon :) Er nok lurt med en second opinion ja! Ser du skal til Haukeland, ba du spesifikt om å få operasjon ho han? :) Hvor gammel er du forresten?

Jeg har hørt og lest positivt om både Schistad, Barstad og Haukeland. Så for meg var det samme hvem jeg fikk, så lenge det var en av dem! :)  Jeg er 22 år! :) Men man kan be spesifikt om en om man ønsker det har jeg forstått. 

Skrevet
1 minutt siden, lisasu skrev:

Jeg har hørt og lest positivt om både Schistad, Barstad og Haukeland. Så for meg var det samme hvem jeg fikk, så lenge det var en av dem! :)  Jeg er 22 år! :) Men man kan be spesifikt om en om man ønsker det har jeg forstått. 

De tre er veldig flinke tror jeg. Jeg ba om å få Schistad når jeg bestilte konsultasjon. Det fikk jeg :) 

Skrevet
11 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Ja jeg vet, men sist gang jeg fikk lett narkose spydde jeg som en gærning. Men for lenge siden, også lett narkose så ble jeg ikke dårlig. Håper jeg slipper det nå :P 

I mine papirer stod det at det siste måltidet før fasten, burde inneholde mye proteinrik mat. Kylling, +++ jeg spiste masse det, god og mett. Det hjalp for min del. Jeg blir også lett dårlig. 

Skrevet
1 minutt siden, scrabble skrev:

I mine papirer stod det at det siste måltidet før fasten, burde inneholde mye proteinrik mat. Kylling, +++ jeg spiste masse det, god og mett. Det hjalp for min del. Jeg blir også lett dårlig. 

Tusen takk for tips, da skal jeg jammen i meg spise det! Får visst også kvalmestillende før narkosen, eller under eller hva han mente. Og etterpå i tillegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...