Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg tok to uker fri fra en jobb som innebærer å løfte litt tungt. Tok fri fra en annen jobb i fem dager som ikke innebar å løfte noe. Begynte å trene lett, etter 3,5 uker :)

Tok du over eller under?
Synes du 2 uker var for lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok du over eller under?
Synes du 2 uker var for lenge? :)

Jeg tok under muskelen. Syns to uker var bra tid å ta pause, da jeg kjente godt om jeg brukte brystmusklene. Kjenner fortsatt litt nå etter nesten 6 uker, men blir bedre for hver dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alle sammen!😊 

Jeg tok silikon på Colosseum klinikken forrige tirsdag, 330ml under muskel. Troor det er høyprofil, men er faktisk ikke helt sikker. Er 165 cm høy, 60 kg og brukte 75A før. 

Jeg var forberedt på et smertehelvete, men det har faktisk gått overraskende bra!😊 

Utseendemessig er jeg foreløpig veldig fornøyd med størrelse og form, selvom de selvsagt der litt rare ut enda 🙊 De har jo ikke "falt" ned ordentlig enda.

Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen snille kan svare meg på:

1. Jeg oppdaget når jeg stod foran speilet i gangen, hvor det er lys slik at mye skygge synes, at det ser litt ut som noen vage bumper/litt celulitt-ish på siden av venstre puppen mot armhulen. Huden der er fortsatt ganske stram. Men ble kjemperedd for rippling! Er dette vanlig eller burde jeg kontakte kirurgen? Jeg ser det ikke i speilet på badet. Men har kanskje litt annerledes farge på siden av brystet. 

2. Kan noen anbefale gode sportsbher med åpning foran som man kan kjøpe i Oslo? Den jeg har har så tjukke stropper og er umulig å skjule i kjoler.

Nå skal jeg prøve å slappe av og ikke la rippling-bekymringen ødelegge jula. Setter veldig pris på svar fra dere😊

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.12.2015 at 8.35, pappar skrev:

Hei Alle sammen!😊 

Jeg tok silikon på Colosseum klinikken forrige tirsdag, 330ml under muskel. Troor det er høyprofil, men er faktisk ikke helt sikker. Er 165 cm høy, 60 kg og brukte 75A før. 

Jeg var forberedt på et smertehelvete, men det har faktisk gått overraskende bra!😊 

Utseendemessig er jeg foreløpig veldig fornøyd med størrelse og form, selvom de selvsagt der litt rare ut enda 🙊 De har jo ikke "falt" ned ordentlig enda.

Men jeg har noen spørsmål jeg håper noen snille kan svare meg på:

1. Jeg oppdaget når jeg stod foran speilet i gangen, hvor det er lys slik at mye skygge synes, at det ser litt ut som noen vage bumper/litt celulitt-ish på siden av venstre puppen mot armhulen. Huden der er fortsatt ganske stram. Men ble kjemperedd for rippling! Er dette vanlig eller burde jeg kontakte kirurgen? Jeg ser det ikke i speilet på badet. Men har kanskje litt annerledes farge på siden av brystet. 

2. Kan noen anbefale gode sportsbher med åpning foran som man kan kjøpe i Oslo? Den jeg har har så tjukke stropper og er umulig å skjule i kjoler.

Nå skal jeg prøve å slappe av og ikke la rippling-bekymringen ødelegge jula. Setter veldig pris på svar fra dere😊

God jul!

Når det gjelder spørsmål 1: Jeg opplevde det samme tror jeg, vanskelig å beskrive, men det virket nesten som fettvevet under huden ikke strakk til og det ble noen sånne bumper her og der (eller hull, vil jeg kanskje si) De syntes ikke så veldig, litt fargeforskjell bare, men kjentes godt når jeg ble oppmerksom på dem. Nå når brystene ikke er så stramme lengre, nesten to måneder etter op, så er det helt borte. Brystene er jo kjempestramme i begynnelsen, så det er nok derfor det blir sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mimse skrev:

Når det gjelder spørsmål 1: Jeg opplevde det samme tror jeg, vanskelig å beskrive, men det virket nesten som fettvevet under huden ikke strakk til og det ble noen sånne bumper her og der (eller hull, vil jeg kanskje si) De syntes ikke så veldig, litt fargeforskjell bare, men kjentes godt når jeg ble oppmerksom på dem. Nå når brystene ikke er så stramme lengre, nesten to måneder etter op, så er det helt borte. Brystene er jo kjempestramme i begynnelsen, så det er nok derfor det blir sånn.

Tusen takk for svar! Nå ble jeg litt roligere😊 Brystene er jo veldig stramme nå, så håpet at det var det som var grunnen.

Et annet "problem" jeg har nå er at jeg av en eller annen absurd grunn våknet med armene bak/over hodet. Skal jo ikke strekke armene over hodet på enda en uke (er 2 uker post op nå). Er det helt krise? Har ikke vondt. Og strekker se heller ikke, men våkner at nedre del av armen ligger bak hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har et spørsmål, jeg tok 420g under muskelen for ca 6 mnd siden. jeg har prøvd å trene litt og når jeg prøver å ta hang ups eller løfter meg selv med armene så strammer det seg rundt puppen, egentlig litt vanskelig å forklare hvordan det føles. men det føles ut som silikonen skal komme ut gjennom brystet og huden rundt puppen blir stram og rar, jeg ser liksom den vanlige puppen min og en haug med silikon under.. er dette normalt? i såfall kommer jeg noen gang til å ta feks hang ups uten disse plagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.12.2015 at 19.18, sitruss skrev:

hei jeg har et spørsmål, jeg tok 420g under muskelen for ca 6 mnd siden. jeg har prøvd å trene litt og når jeg prøver å ta hang ups eller løfter meg selv med armene så strammer det seg rundt puppen, egentlig litt vanskelig å forklare hvordan det føles. men det føles ut som silikonen skal komme ut gjennom brystet og huden rundt puppen blir stram og rar, jeg ser liksom den vanlige puppen min og en haug med silikon under.. er dette normalt? i såfall kommer jeg noen gang til å ta feks hang ups uten disse plagene?

Vet ikke om det du føler er vanlig, men at silikonen blir synlig har jeg lest flere steder. Hos de med innlegg under muskelen altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei
 Jeg la inn 275 cc under muskel for 6 uker siden.
 Jeg vet at etter 6 uker kan man bruke spilebh, men når det gjelder push up bh, kan man bruker rett etter 6 uker?
 eller blir det for mye press for implantaten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 3 etter operasjon! 295 og 330 (forskjell på brystene) under muskel. Det gjorde mindre vondt enn jeg (og google) trodde, på dag to. Er mest sliten. Må gå med brystbåndet 24/7 i 4 uker. men jeg ser gjennom denne tråden at det varierer noe veldig? 

Det er ikke så ille vondt faktisk, men det "brenner" litt på sidene av brystene. Går utfra at det er pga huden er så strekt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. januar 2016 at 15.56, Cecci_94 skrev:

Hei
 Jeg la inn 275 cc under muskel for 6 uker siden.
 Jeg vet at etter 6 uker kan man bruke spilebh, men når det gjelder push up bh, kan man bruker rett etter 6 uker?
 eller blir det for mye press for implantaten?

Jeg har fått beskjed om ingen spiler før 6 mnd er gått... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9. januar 2016 at 15.56, Cecci_94 skrev:

Hei
 Jeg la inn 275 cc under muskel for 6 uker siden.
 Jeg vet at etter 6 uker kan man bruke spilebh, men når det gjelder push up bh, kan man bruker rett etter 6 uker?
 eller blir det for mye press for implantaten?

 

 

Jeg skal operere om to uker, og fikk nylig beskjed ingen spiler på 6 mnd jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, scrabble skrev:

Jeg er på dag 3 etter operasjon! 295 og 330 (forskjell på brystene) under muskel. Det gjorde mindre vondt enn jeg (og google) trodde, på dag to. Er mest sliten. Må gå med brystbåndet 24/7 i 4 uker. men jeg ser gjennom denne tråden at det varierer noe veldig? 

Det er ikke så ille vondt faktisk, men det "brenner" litt på sidene av brystene. Går utfra at det er pga huden er så strekt? 

Det er helt vanlig du vil kanskje merker senere en ''skvulpelyd'' fra brystet eller ''knitring'' i huden omkring. Jeg fikk ihvertfall på høyre siden faktisk, det er væske eller luft. Det vil forsvinner i løpet av et par uker. De første dagene vil kjenne seg ''mørbanket'' føle brystene vil ''sprenge'' ;) Dette skal nok går bra. Jeg føler alt bra etter 3-4 uker.  Nå er jeg mer lettet etter 6 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cecci_94 skrev:

Det er helt vanlig du vil kanskje merker senere en ''skvulpelyd'' fra brystet eller ''knitring'' i huden omkring. Jeg fikk ihvertfall på høyre siden faktisk, det er væske eller luft. Det vil forsvinner i løpet av et par uker. De første dagene vil kjenne seg ''mørbanket'' føle brystene vil ''sprenge'' ;) Dette skal nok går bra. Jeg føler alt bra etter 3-4 uker.  Nå er jeg mer lettet etter 6 uker :)

Så bra! Men gikk du med brystbånd i 4 uker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg trengte ikke : )

4 minutter siden, scrabble skrev:

Så bra! Men gikk du med brystbånd i 4 uker? 

Nei jeg trengte ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, Cecci_94 skrev:

Nei jeg trengte ikke : )

Nei jeg trengte ikke :)

ok, men hadde du inn under muskelen? Syns det er så rart at det er så varierende fra klinikk til klinikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, scrabble skrev:

ok, men hadde du inn under muskelen? Syns det er så rart at det er så varierende fra klinikk til klinikk :) 

Ja under muskel. ja det kommer ann på hvordan brystene dine ble: )

Hvordan går det med brysten din nå da?

Endret av Cecci_94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som ble drenert i puppen? Altså gikk rundt med to slanger ut av puppen der det rant væske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Ok.. Her står det i standardskrivet at det må være på

Har ikke studert de så veldig, er bare på 3 dagen. Men de er ikke så harde som jeg trodde de skulle være og er mest øm i øvrekant, men ikke vond. Tror jeg kan kjenne protesen litt øverst, men det er ikke vondt eller mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...