inae Skrevet 20. januar 2016 #37561 Skrevet 20. januar 2016 (endret) 42 minutter siden, AndreaSR skrev: Kirurgen min sa også noe om dette med at jeg ikke kan få kløft uansett? Noen som kan forklare? Forstår ikke helt dette? I prinsippet - hvis jeg legger inn store nok, runde implantater, så bør jeg vel kunne få kløft? Sier ikke at det er noe jeg vil, jeg bare lurer. For selv om jeg skal ha anatomiske og alt det kirurgen anbefalte, så vil jeg jo gjerne ha LITT kløft? Jeg har ikke det i det hele tatt fra før. Kan man altså ikke få det da uansett? Det kan være at dersom man har et stort mellomrom mellom puppene, så vil det ikke se fint ut dersom man legger de slik at man får kløft. Dette fordi brystvortene vil peke ut til sidene og ikke midt på. Jeg vet ikke om dette er tilfellet hos deg, men slike ting kommer jo helt an på utgangspunktet. De vil jo heller ikke risikere at huden løsner fra brystveggen for lage kløft heller :-) Videre vil jo sikkert profilen spille en rolle. Dersom man velger høyprofil vil jo det bli litt mer mellomrom mellom puppene enn moderat/moderat+, men samtidig vil jo de "stå mer ut" i profil også. Jeg har operert 2 ganger nå, siste gang for 5 uker siden, og gikk fra høyprofil til moderat+. Jeg har fått mye mer kløft nå, siden moderat+ er bredere enn høyprofil. Men ja, dersom man legger store nok, skulle man jo tro at man får mer kløft. Det fikk i hvertfall jeg :-) Endret 20. januar 2016 av inae
AndreaSR Skrevet 20. januar 2016 #37562 Skrevet 20. januar 2016 19 minutter siden, inae skrev: Det kan være at dersom man har et stort mellomrom mellom puppene, så vil det ikke se fint ut dersom man legger de slik at man får kløft. Dette fordi brystvortene vil peke ut til sidene og ikke midt på. Jeg vet ikke om dette er tilfellet hos deg, men slike ting kommer jo helt an på utgangspunktet. De vil jo heller ikke risikere at huden løsner fra brystveggen for lage kløft heller :-) Videre vil jo sikkert profilen spille en rolle. Dersom man velger høyprofil vil jo det bli litt mer mellomrom mellom puppene enn moderat/moderat+, men samtidig vil jo de "stå mer ut" i profil også. Jeg har operert 2 ganger nå, siste gang for 5 uker siden, og gikk fra høyprofil til moderat+. Jeg har fått mye mer kløft nå, siden moderat+ er bredere enn høyprofil. Men ja, dersom man legger store nok, skulle man jo tro at man får mer kløft. Det fikk i hvertfall jeg :-) Tusen takk for utfyllende svar! Kirurgen min anbefalte meg høyprofil, men da skal jeg "ønske" meg moderat+ så lenge han mener det kan være aktuelt. Vil jo gjerne ha litt kløft, men ikke hvis det går ut over noe annet, selvsagt 1
scrabble Skrevet 21. januar 2016 #37563 Skrevet 21. januar 2016 Jeg forklarte det litt lenger bak her. Hvis du har for stort mellomrom (jeg hadde fire fingre) mellom fra før, vil du måtte MYE opp i str for å få tett kløft. Alle får jo en kløft, men den blir naturlig Jo mer du fyller i, jo mer går du ut i bredden, altså den bredden du tar "inn" mot midten for å få kløft, vil du også få ut på sidene - tilsvarende. Du risikerer med andre to store ballonger som sitter under armene på deg. Jeg er 163 og 56 kg, hadde som sagt to tomme lommer - og ingen kløft. Kløft vil man få med en ritkig push up, trenger jo ikke være bombshell for å fylle, løfte osv bare støtte de litt sammen. Jeg har nå 2 fingre mellom. Fin, passe kløft og puppene skrår pent ut fra kløften. JEg var også opptatt av kløft. Men jeg ser nå at slik de er nå, er det mest naturlige Og etterhvert ser jeg at det er faktisk pent med bryster, og kløft som ikke sitter klistret sammen, uten bg
inae Skrevet 21. januar 2016 #37564 Skrevet 21. januar 2016 12 timer siden, AndreaSR skrev: Tusen takk for utfyllende svar! Kirurgen min anbefalte meg høyprofil, men da skal jeg "ønske" meg moderat+ så lenge han mener det kan være aktuelt. Vil jo gjerne ha litt kløft, men ikke hvis det går ut over noe annet, selvsagt Bare hyggelig! Hvilken profil man velger kommer jo også kroppsfasongen, om man er tynn rundt midjen osv. Men det er sikkert veldig lurt å spørre kirurgen din hva det var han mente med det han sa, og om det er mulighet for at du kan ha moderat+ i stedet for høyprofil :-) Kløft vil man jo få litt av uansett når man har silikon, men man vil jo ikke risikere å få uniboob heller. Kløften kan jo uansett lages med gode bher!
pappar Skrevet 21. januar 2016 #37565 Skrevet 21. januar 2016 Er det mulig å se selv om man har høy profil eller ikke? Kirurgen mine nevnte høyprofil før jeg ble lagt i narkose, fordi han sa jeg var smal. Men altså..jeg er kanskje 77cm rundt under brystet. Det er jo ikke så smalt det? Føler meg hvertfall brei🙊 Aner ikke hva jeg har altså
HHcc30 Skrevet 21. januar 2016 #37566 Skrevet 21. januar 2016 3 minutter siden, pappar skrev: Er det mulig å se selv om man har høy profil eller ikke? Kirurgen mine nevnte høyprofil før jeg ble lagt i narkose, fordi han sa jeg var smal. Men altså..jeg er kanskje 77cm rundt under brystet. Det er jo ikke så smalt det? Føler meg hvertfall brei🙊 Aner ikke hva jeg har altså Etter operasjonen, fikk du ikke en liten kort som bevis garanti. på min så stod alt der
pappar Skrevet 21. januar 2016 #37567 Skrevet 21. januar 2016 13 minutter siden, HHcc30 skrev: Etter operasjonen, fikk du ikke en liten kort som bevis garanti. på min så stod alt der Nope. Det var to klistremerker på et ark hvor det står noe som muligens er artikkelnr. Og antall gram i høyre og venstre. Har ikke klart å tyde at noe av det sier om hvilken profil jeg har..
HHcc30 Skrevet 21. januar 2016 #37568 Skrevet 21. januar 2016 37 minutter siden, pappar skrev: Nope. Det var to klistremerker på et ark hvor det står noe som muligens er artikkelnr. Og antall gram i høyre og venstre. Har ikke klart å tyde at noe av det sier om hvilken profil jeg har.. Hmm så rart, kanskje du kan ringe til sykehuset å spørre dem?
BRANDY90 Skrevet 21. januar 2016 #37569 Skrevet 21. januar 2016 Noen her som har erfaring med dr. Tomm Bjærke v/ Teres (Aleris) Colosseum i Oslo?
pappar Skrevet 21. januar 2016 #37570 Skrevet 21. januar 2016 5 timer siden, HHcc30 skrev: Hmm så rart, kanskje du kan ringe til sykehuset å spørre dem? Står MR for moderat tro? Sjekket nå og det står IMP-MR-330 på klistrelappen
annamalena Skrevet 22. januar 2016 #37571 Skrevet 22. januar 2016 Den 18.1.2016 at 0.47, AndreaSR skrev: Ser du har tatt rundt 300g. Tok du runde eller anatomiske? Hvordan utgangspunkt hadde du og hvordan er formen blitt nå? Jeg tok 290 over muskelen. Var 32A (70A) er nå 32DD. Ble veldig fint. Det ble faktisk finere og finere etter noen måneder. nå har det gått allerede 8 år!! De er akkurat like, strutter :-) Men jeg har "passet på dem" og ikke gått uten BH og sover med BH.
annamalena Skrevet 22. januar 2016 #37572 Skrevet 22. januar 2016 Den 19.1.2016 at 23.03, lisasu skrev: Jeg skal legge 250 over muskel, men er så usikker på størrelse.. Hva hadde du før i str? og følte du 275 var greit? Hvordan gikk det å ta over? er såå nysjerrig på smertene hehe! Jeg tok over muskelen. 290g ..ble 32DD hadde 32A før. Det var overraskende lite vondt. Var på jobb etter 3 dager.
lisasu Skrevet 22. januar 2016 #37573 Skrevet 22. januar 2016 4 timer siden, annamalena skrev: Jeg tok over muskelen. 290g ..ble 32DD hadde 32A før. Det var overraskende lite vondt. Var på jobb etter 3 dager. Sånne historier liker vi! gleeeder meg!
Harmonie Skrevet 25. januar 2016 #37574 Skrevet 25. januar 2016 Den 24.11.2014 at 18.32, Missy86 skrev: Ayman zakaria rekne eg med det er 😊 Skrekk historie??
lisasu Skrevet 25. januar 2016 #37575 Skrevet 25. januar 2016 (endret) Hvilken teip anbefaler dere? Mepitac, mepiform, micropore? Leser så mye forskjellig rundt omkring. Endret 25. januar 2016 av lisasu
scrabble Skrevet 25. januar 2016 #37576 Skrevet 25. januar 2016 Jeg bruker micropore. Fikk anbefalt den av klinkken
Harmonie Skrevet 25. januar 2016 #37577 Skrevet 25. januar 2016 (endret) .. Tok vekk bilder, bare spør om noen vil se Endret 26. januar 2016 av Harmonie
scrabble Skrevet 26. januar 2016 #37578 Skrevet 26. januar 2016 13 timer siden, Harmonie skrev: Hei Jeg ble opperert på Colosseumkl. i stavanger på torsdag 21/1-16. Han la inn anatomiske (dråpeformet) 380cc i hver pupp under muskelen, jeg skulle inn å bytte for jeg hadde runde proteser 150cc og di har jeg hatt i 10år nå. Jeg er 160, ca 47 kg 1 bilde med runde proteser 2 bilde: 2 dager etter op så jeg er spent på hvordan dette blir Spennende ! Jeg turte ikke ta av bhen før det var gått en uke jeg Men dine ser omtrent ut som mine. Jeg la inn mindre, men kan hende jeg hadde litt mer enn deg i utg.p Det ser jo veldig bra ut ! fOrnøyd?
Harmonie Skrevet 26. januar 2016 #37579 Skrevet 26. januar 2016 Ja men er veldig spent på hvordan det blir etterhvert..i går å dag er det ubehagelig press nede spesielt i venstre pupp. Når jeg reiser meg opp av sofa føles d ut som om di detter av 😄 Ti opererte du deg?
scrabble Skrevet 26. januar 2016 #37580 Skrevet 26. januar 2016 41 minutter siden, Harmonie skrev: Ja men er veldig spent på hvordan det blir etterhvert..i går å dag er det ubehagelig press nede spesielt i venstre pupp. Når jeg reiser meg opp av sofa føles d ut som om di detter av 😄 Ti opererte du deg? Hehe... ja "vondtene" flytter litt på seg, dag for dag ofte. Det er akkurat 2 uker siden i dag. Jeg har mer trykk i venstre enn høyre, og den er mer hoven fortsatt. Den venstre droppet ned, bare etter en uke - mens den høyre er enda litt høy. Jeg har under muskel og 295/330
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå