Lillepus84 Skrevet 18. februar 2008 #3381 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja idag har puppene mine 6ukers dag Da kan jeg begynne å bruke vanlig bh igjen.Skulle vært på litt shopping idag men influensan jeg har fått mener jeg bør holde meg hjemme i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. februar 2008 #3382 Del Skrevet 18. februar 2008 Grattis med 6 ukers dagen, og riktig god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 18. februar 2008 #3383 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja idag har puppene mine 6ukers dag Da kan jeg begynne å bruke vanlig bh igjen.Skulle vært på litt shopping idag men influensan jeg har fått mener jeg bør holde meg hjemme i senga gratulere gleder meg til eg og kan hoppe ut sportsbh'en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 18. februar 2008 #3384 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har også 6-ukersjubileum i dag, men skal bruke sports-bh'en i 2 uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. februar 2008 #3385 Del Skrevet 18. februar 2008 Grattis jubileumsdamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. februar 2008 #3386 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan går det med deg Siliconsally? Jeg er så spent på hvordan det gikk med den første dusjen din Håper det går bedre med deg for hver dag som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 18. februar 2008 #3387 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan går det med deg Siliconsally? Jeg er så spent på hvordan det gikk med den første dusjen din Håper det går bedre med deg for hver dag som går Hehe joda joda,det går mye bedre. Fornøyd med puppene er jeg også! Dusjen gikk fint. Jeg og samboer dusjet sammen,så han vasket håret mitt og slik da,så jeg slapp å løfte armene slik. Synes ikke det er noe godt å bøye meg fremover,kjennes ut som innleggene detter fremover,og jeg får en ekkel følelse. Hehe. Godt å ha samboeren i slike tilfeller. Men når jeg har dusjet klør det bare eeeeenda mer under teipen. Holder på å bli tullete! Hehe. Føler at hevelsen er mer eller mindre nede igjen (Blir vel desverre enda mindre men...) og det er ikke så mye vondt lenger. Verker i puppene når jeg gjør for mye merker jeg,men så lenge jeg holder meg i ro går det bra. Og noe vondt i arrene. Spesielt ene puppen som er ekstra vondt.. Håper det går fint og jeg slipper komplikasjoner. En uke i dag da. Er veldig glad jeg gjorde det. Samboer er også fornøyd,hehe. Og det gjør det jo bare enda bedre! (eneste jeg synes er at brystvortene peker så langt ut fra hverandre,noen som vil se bilde og si hva dere synes? Evt sende bilder så jeg får se hvordan det er hos dere? Samboer sier de sitter akkurat passe fra hverandre,men jeg synes det er rart. Men ellers kjempefornøyd altså. Bare de ikke minker for mye,hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pussen Skrevet 18. februar 2008 #3388 Del Skrevet 18. februar 2008 Hehe joda joda,det går mye bedre. Fornøyd med puppene er jeg også! Dusjen gikk fint. Jeg og samboer dusjet sammen,så han vasket håret mitt og slik da,så jeg slapp å løfte armene slik. Synes ikke det er noe godt å bøye meg fremover,kjennes ut som innleggene detter fremover,og jeg får en ekkel følelse. Hehe. Godt å ha samboeren i slike tilfeller. Men når jeg har dusjet klør det bare eeeeenda mer under teipen. Holder på å bli tullete! Hehe. Føler at hevelsen er mer eller mindre nede igjen (Blir vel desverre enda mindre men...) og det er ikke så mye vondt lenger. Verker i puppene når jeg gjør for mye merker jeg,men så lenge jeg holder meg i ro går det bra. Og noe vondt i arrene. Spesielt ene puppen som er ekstra vondt.. Håper det går fint og jeg slipper komplikasjoner. En uke i dag da. Er veldig glad jeg gjorde det. Samboer er også fornøyd,hehe. Og det gjør det jo bare enda bedre! (eneste jeg synes er at brystvortene peker så langt ut fra hverandre,noen som vil se bilde og si hva dere synes? Evt sende bilder så jeg får se hvordan det er hos dere? Samboer sier de sitter akkurat passe fra hverandre,men jeg synes det er rart. Men ellers kjempefornøyd altså. Bare de ikke minker for mye,hehe) så kjekt og høre du er fornøyd , skal selv gjøre det om to uker , både gruer og gleder meg , eg skal på fms kan du sende meg bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. februar 2008 #3389 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Er kjekt når man har en samboer som kan hjelpe en i dusjen. Tror jeg må ty til det jeg også etter operasjonen Bra at alt står bra til med deg og at formen er bedre Endret 18. februar 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 18. februar 2008 #3390 Del Skrevet 18. februar 2008 lurer litt på det med trening, hvorfor må en vente i hele 6 uker for og ta opp treningen? Er det på grunn av fare for kapsel? En ting til, jeg skal ta av tapen i morgen for første gang og ha på ny, hvordan skal egentlig arret se ut for at det er ok? Hvet liksom ikke helt hva jeg skal forvente meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 19. februar 2008 #3391 Del Skrevet 19. februar 2008 For at såret skal gro viktig er det rett at du ikke skal trene hardt før uke 6. Lettere å få kapsel også ja. Men etter uke 3 kan du gå turer Etter uke 4 kan du svømme og sykle. Etter uke 6 kan du jogge og trene aerobic. Du vil merke at når du passerer de ulike ukene kjennes det riktig at du er klar for de ulike aktivitetene. Arret kommer til å se ut som en hoven strek, som er litt mørk i selve streken, med hovne sider. Kanskje litt taggete. Litt tørket blod kan ligge i stripen. jeg vasket dette med en bomullspad med vann på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 19. februar 2008 #3392 Del Skrevet 19. februar 2008 Ah, nå blir jeg veldig forvirra her! Har hatt konsultasjonstime med Nobel Clinic, og de hevder de har samme garantien som Fornebu har? Noen som vet noe om dette? Fikk et veldig godt inntrykk av Nobel Clinic, men jeg vil gjerne ha den garantien til Fornebu i ryggen om noe skulle skje.. Noen som vet om den garantien til Fornebu er like bra som den ser ut til? Blir veldigveldig glad om noen vil svare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 19. februar 2008 #3393 Del Skrevet 19. februar 2008 Siliconsally kan jeg få se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 19. februar 2008 #3394 Del Skrevet 19. februar 2008 For at såret skal gro viktig er det rett at du ikke skal trene hardt før uke 6. Lettere å få kapsel også ja. Men etter uke 3 kan du gå turer Etter uke 4 kan du svømme og sykle. Etter uke 6 kan du jogge og trene aerobic. Du vil merke at når du passerer de ulike ukene kjennes det riktig at du er klar for de ulike aktivitetene. Arret kommer til å se ut som en hoven strek, som er litt mørk i selve streken, med hovne sider. Kanskje litt taggete. Litt tørket blod kan ligge i stripen. jeg vasket dette med en bomullspad med vann på. Takk for svar Såret på høyre bryst var slik du forklarte det, men det var faktisk ikke hovent På venstre side var ikke såret helt igjen, det glippet litt opp liksom, det så rent ut men det var ikke lukket, det var rosa.. Håper det har gror skikkelig til neste uke når jeg skal skifte tape igjen En ting til..Når det gjelder turer så fikk jeg beskjed om at det var helt greit den første uka visst en ikke bar tungt og det ikke var vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 19. februar 2008 #3395 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Ah, nå blir jeg veldig forvirra her! Har hatt konsultasjonstime med Nobel Clinic, og de hevder de har samme garantien som Fornebu har? Noen som vet noe om dette? Fikk et veldig godt inntrykk av Nobel Clinic, men jeg vil gjerne ha den garantien til Fornebu i ryggen om noe skulle skje.. Noen som vet om den garantien til Fornebu er like bra som den ser ut til? Blir veldigveldig glad om noen vil svare Fornebuklinikken er visstnok den eneste i landet som har denne garantien. På Nobel Clinic sine sider står det at de har garanti på protesene, altså at klinikken bytter protesene hvis det oppdages feil. MEN man må stå for operasjonskostnadene selv. Så man får bare dekt protesene, ikke operasjonen! På Fornebuklinikken får man dekt alt hvis det oppdages feil på protesene eller det oppstår komplikasjoner. Ble du litt mindre forvirret? Endret 19. februar 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 19. februar 2008 #3396 Del Skrevet 19. februar 2008 i dag var det 1 uke siden operasjonen! tjoohoo lurte på om noen her har lagt merke til svulping i puppene? hørte om andre som har hatt litt av det før, men synes eg har veldig mye.. er ikke vondt, heller ubehagelig! kjennes ut som jeg bærer på to badeballer med vann inni :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. februar 2008 #3397 Del Skrevet 20. februar 2008 3 uker til min operasjon Er det noen her inne som kan å trylle. Disse tre uken kommer til å gå saaakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vici Skrevet 20. februar 2008 #3398 Del Skrevet 20. februar 2008 i dag var det 1 uke siden operasjonen! tjoohoo lurte på om noen her har lagt merke til svulping i puppene? hørte om andre som har hatt litt av det før, men synes eg har veldig mye.. er ikke vondt, heller ubehagelig! kjennes ut som jeg bærer på to badeballer med vann inni :gråte: Ingenting å være redd for Jeg hadde det slik i ca 2-3 uker før det ga seg. Merkelig og ekkel følelse, men helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 20. februar 2008 #3399 Del Skrevet 20. februar 2008 Fornebuklinikken er visstnok den eneste i landet som har denne garantien. På Nobel Clinic sine sider står det at de har garanti på protesene, altså at klinikken bytter protesene hvis det oppdages feil. MEN man må stå for operasjonskostnadene selv. Så man får bare dekt protesene, ikke operasjonen! På Fornebuklinikken får man dekt alt hvis det oppdages feil på protesene eller det oppstår komplikasjoner. Ble du litt mindre forvirret? Mye mindre forvirret nå "Bare meg selv", tusen takk Nobel Clinic påsto de hadde akkurat samme garantien, mens Fornebuklinikken sa de var de eneste.. Nobel Clinic sa også at jeg må regne med å skifte innlegg etter ca. 10 år, mens Fornebukl. sier de har livstidgaranti på sine - snakk om å prøve å forvirre en stakkar da Men da falt valget veldig lett på Fornebuklinikken (Blir veldig irritert når NC sier de har noe de ikke har ) Er så glad for denne tråden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnjenta Skrevet 20. februar 2008 #3400 Del Skrevet 20. februar 2008 Ingenting å være redd for Jeg hadde det slik i ca 2-3 uker før det ga seg. Merkelig og ekkel følelse, men helt normalt. åh, dt va godt å høre takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå