Lullemeg Skrevet 1. mai 2014 #31981 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jeg fikk ikke kvalmestillende fra klinikken nei, men vi hadde afipran hjemme fra før som jeg har tatt. Hadde visst ikke så veldig bra virkning har heldigvis 2 foreldre som er sykepleiere så får god hjelp med medisineringen osv Skulle visst egentlig også helst begynne å gå turer den første dagen, men det klarer jeg såklart ikke. Må holde meg til å løfte litt på bena og sånn Endret 1. mai 2014 av Lullemeg
MissA Skrevet 1. mai 2014 #31982 Skrevet 1. mai 2014 Kan noen være en engel å svare på hva de tenker om innlegget jeg skrev i går kveld, to-tre sider tilbake! Er kjemperedd! :o
Butterfly_m Skrevet 1. mai 2014 #31983 Skrevet 1. mai 2014 Kan noen være en engel å svare på hva de tenker om innlegget jeg skrev i går kveld, to-tre sider tilbake! Er kjemperedd! :o Hvis du er bekymret så ring kirugen din MED EN gang!! Det er ingen vits i å sitte å pine seg selv sånn kjære deg! i ditt tilfelle ville jeg ikke stolt 100% på folk på et forum som ikke får sett på deg eller har samme kompetanse som en kirug! Så vær så snill å ringe dem så fort du får sjansen. Da kan du enten slappe helt av, eller då beskjed om å komme til sjekk f.eks
Arwina Skrevet 1. mai 2014 #31984 Skrevet 1. mai 2014 Det første jeg tenkte når jeg så dem var at de var små! Haha! Og det kommer fra ei som ikke fylte ut a-cup engang! Men regner med de blir litt større når musklene slapper av, bandasjene er tatt av og hovenheten rundt er borte. Jeg var liksom redd for at de ville bli for store, men jeg ser jo nå at de iallefall ikke er det Skulle egentlig ha moderat pluss men under op valgte kirurg å gå for høye isteden siden jeg var for smal over brystet. Er ikke spesielt smal da, måler 77 cm eller noe. Det var helt motsatt av hva jeg tenkte, hehe! Det første jeg tenkte var at de var stooore, enda jeg ikke hadde bekymret meg for at de kom til å bli for store. Men er veldig fornøyd, og føler ikke at de er for store nå Merkelig at det er så forskjellig fra person til person, for jeg måler ca 68cm rundt og fikk moderate. Det har nok også en del å si med høyde og hvordan hofter og slikt er.
Arwina Skrevet 1. mai 2014 #31985 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Jeg må nok også finne bilder og ta med.. Vil gjerne se dine bilder om du vil sende på pm eller noe Jeg trener også mye, så for meg er det viktig at jeg kan begynne å trene som vanlig etter ei stund! Har du begynt å trene igjen? Det høres ut som jeg er ute etter ca samme størrelse som deg.. Vil ha pupper sånn at det passer med kurvene på resten av kroppen Kjøreturen hjem er på ca to timer - men jeg kan også ta buss. Vurderer det.. Hva syns du om kirurgen forresten? Takk for at du er så snill og svarer så bra! Ja, sender deg bilder på pm Jeg trente i går faktisk, for første gang etter operasjon! Trente bare bein da ettersom jeg er litt redd for å trene overkroppen enda. Enda jeg ikke turte å trene så tungt var det ikke helt som før - litt ubehag av og til men jeg regner med det går seg til med tiden Tenker å prøve meg på overkropptrening i morgen, men blir nok å være veeldig forsiktig! Hehe, er så redd for de nye fine puppene mine. Hvis det står mellom å kjøre selv eller ta buss, ville jeg absolutt valgt buss! Kunne ikke tenkt meg å kjøre dagen etter operasjon selv, hvertfall ikke i 2 timer. Jeg kjørte ikke før etter 4 uker, men så er jeg litt pysete og vil være så forsiktig som mulig med puppene - skal trossalt ha dem leenge. Kirurgen er helt fantastisk, og det samme med teamet som var med han under min operasjon. Følte meg så utrolig godt ivaretatt og velkommen - ville nesten ikke dra derfra De var utrolig hyggelige og gikk gjennom alt som ville skje og passet på meg som om jeg var en prinsesse, følte meg i veldig trygge hender. Jeg har ringt klinikken utallige ganger for spørsmål i tillegg til å ha vært innom der flere ganger før og etter operasjon, og de er såå hjelpsomme og er der virkelig for oss hele tiden. Hadde lett valgt denne klinikken igjen! Endret 1. mai 2014 av Arwina
Lullemeg Skrevet 1. mai 2014 #31986 Skrevet 1. mai 2014 (endret) Det var helt motsatt av hva jeg tenkte, hehe! Det første jeg tenkte var at de var stooore, enda jeg ikke hadde bekymret meg for at de kom til å bli for store. Men er veldig fornøyd, og føler ikke at de er for store nå Merkelig at det er så forskjellig fra person til person, for jeg måler ca 68cm rundt og fikk moderate. Det har nok også en del å si med høyde og hvordan hofter og slikt er.Det er nok forskjell fra merke til merke også Du har jo eurosillicone mens jeg har mentor. Hvilken størrelse har du forresten? Vil tippe jeg kommer til å få 75 c, men er jo bare en dag post. op så mye kan forandre seg Endret 1. mai 2014 av Lullemeg
Arwina Skrevet 1. mai 2014 #31987 Skrevet 1. mai 2014 Det er nok forskjell fra merke til merke også Du har jo eurosillicone mens jeg har mentor. Hvilken størrelse har du forresten? Vil tippe jeg kommer til å få 75 c, men er jo bare en dag post. op så mye kan forandre seg Ja, det er det så absolutt BH-størrelse mener du? Har ikke fått målt meg enda, men tipper 70 d/dd/e (synes ikke de ser så store ut egentlig, men proteser krever ofte større cup enn naturlige har jeg hørt). Skal dra på change eller noe for å få målt Har prøvd en bh i 70d og den var litt knapp men gikk akkurat, men det varierer jo så fra merke til merke også.
Lullemeg Skrevet 1. mai 2014 #31988 Skrevet 1. mai 2014 Ja, det er det så absolutt BH-størrelse mener du? Har ikke fått målt meg enda, men tipper 70 d/dd/e (synes ikke de ser så store ut egentlig, men proteser krever ofte større cup enn naturlige har jeg hørt). Skal dra på change eller noe for å få målt Har prøvd en bh i 70d og den var litt knapp men gikk akkurat, men det varierer jo så fra merke til merke også. Ja det var bh- størrelse jeg mente e høres jo helt sinnsykt stort ut i mine ører, haha
nuttybear Skrevet 1. mai 2014 #31989 Skrevet 1. mai 2014 Kan noen være en engel å svare på hva de tenker om innlegget jeg skrev i går kveld, to-tre sider tilbake! Er kjemperedd! :o Jeg ble headbutta av 3 åringen 5 post operative dag(mamma er syyyyk, VÆÆÆÆR forsiktig!!!!! Hvordan syk da mamma, du ser jo frisk ut????). Det gjorde veldig vondt akkurat da det skjedde men gikk over med en gang. Ingen varige skader ser det ut som. Men høres ut som du fikk mye hardere medfart enn meg:o( Sier meg også enig i det Butterfly sa at vi her på forumet tross alt ikke kan uttale oss om hvorvidt det kan ha gjort skade. Det må nesten de med erfaring på klinikken gjøre. det eneste jeg kan kanskje berolige deg litt med er at hvis du ikke plutselig har fått mer vondt, en ny hevelse eller blodutredelse er vel sjansen liten for blødning som vel er den største risikoen de første dagene etter op. Kontakt klinikken, de har vel kanskje et nødnummer" du kan ringe selv på 1 mai.......
Arwina Skrevet 1. mai 2014 #31990 Skrevet 1. mai 2014 Ja det var bh- størrelse jeg mente e høres jo helt sinnsykt stort ut i mine ører, haha I mine ører også, hehe! Men puppene mine virker ikke så store med klær på da, hvertfall ikke nå som jeg må bruke sportsbh hele tiden. Grunnen til at 70d var litt knapt var fordi spilene ikke helt passet rundt brystet, cupen dekker greit i d-cup men spilene skal jo ligge støttende inntil huden rundt brystet. Kan jo hende den passer bedre når jeg kan begynne å bruke spilebh som er leenge til
nuttybear Skrevet 1. mai 2014 #31991 Skrevet 1. mai 2014 Jeg fikk ikke kvalmestillende fra klinikken nei, men vi hadde afipran hjemme fra før som jeg har tatt. Hadde visst ikke så veldig bra virkning har heldigvis 2 foreldre som er sykepleiere så får god hjelp med medisineringen osv Skulle visst egentlig også helst begynne å gå turer den første dagen, men det klarer jeg såklart ikke. Må holde meg til å løfte litt på bena og sånn Med 2 sykepleiere hjemme blir du nok godt tatt vare på kan jeg tenke meg:o)
nuttybear Skrevet 1. mai 2014 #31992 Skrevet 1. mai 2014 Ja, sender deg bilder på pm Jeg trente i går faktisk, for første gang etter operasjon! Trente bare bein da ettersom jeg er litt redd for å trene overkroppen enda. Enda jeg ikke turte å trene så tungt var det ikke helt som før - litt ubehag av og til men jeg regner med det går seg til med tiden Tenker å prøve meg på overkropptrening i morgen, men blir nok å være veeldig forsiktig! Hehe, er så redd for de nye fine puppene mine. Hvis det står mellom å kjøre selv eller ta buss, ville jeg absolutt valgt buss! Kunne ikke tenkt meg å kjøre dagen etter operasjon selv, hvertfall ikke i 2 timer. Jeg kjørte ikke før etter 4 uker, men så er jeg litt pysete og vil være så forsiktig som mulig med puppene - skal trossalt ha dem leenge. Kirurgen er helt fantastisk, og det samme med teamet som var med han under min operasjon. Følte meg så utrolig godt ivaretatt og velkommen - ville nesten ikke dra derfra De var utrolig hyggelige og gikk gjennom alt som ville skje og passet på meg som om jeg var en prinsesse, følte meg i veldig trygge hender. Jeg har ringt klinikken utallige ganger for spørsmål i tillegg til å ha vært innom der flere ganger før og etter operasjon, og de er såå hjelpsomme og er der virkelig for oss hele tiden. Hadde lett valgt denne klinikken igjen! Jeg måtte kjøre fra dag 3 pga 2 barn som skulle frem og tilbake til bhg. Men ikke videre behagelig nei, giring var pyton!
Vasehøna Skrevet 1. mai 2014 #31993 Skrevet 1. mai 2014 Hei, jenter Jeg var på konsultasjonstime på Colosseums klinikken i går. Veldig spennende! Og jeg fikk en god tone med kirurgen Er det noen andre her som har operert på Colosseums klinikken i Stavanger? Jeg fikk operasjonstime 8 juli. Grugleder meg! Skal legge inn 300 gr i høyre, og 350 gr i venstre. Fikk ikke beskjed om hvilke profil jeg skulle ha, kun at jeg skulle ha over muskel Er det vanlig å ta med bilder av diverse pupper, på operasjons dagen?
pudderpia Skrevet 1. mai 2014 #31994 Skrevet 1. mai 2014 Jeg måtte kjøre fra dag 3 pga 2 barn som skulle frem og tilbake til bhg. Men ikke videre behagelig nei, giring var pyton! Jeg vil nok ikke kjøre selv dagen etter op, men etter 4 dager regner jeg med å måtte komme meg på jobb.. Har kontorjobb, så tror det skal gå greit Har også automatgir heldigvis Hvordan er første natta da?
ellyy Skrevet 1. mai 2014 #31995 Skrevet 1. mai 2014 til dere som har hatt OP, hvordan gjore dere det med jobb? tok dere ferie eller? jeg jobber som ekstrahjelp i butikk i tilegg til studie. Jobber annehvær helg og et par kvelder i måneden, så er ikke så mye da. Men det er litt tunge løft da jeg jobber med interiør og varer osv når lenge er det normalt å vær ute av jobb? Man får jo ikke sykemelding pga operasjon heller men jeg kan vel bruke egenmelding den første helga å bare ta det rolig neste jobbhelg (14dager etter) eller blir det dumt å bruke en egenmelding på det..?
rebus Skrevet 1. mai 2014 #31996 Skrevet 1. mai 2014 Hei, jenter Jeg var på konsultasjonstime på Colosseums klinikken i går. Veldig spennende! Og jeg fikk en god tone med kirurgen Er det noen andre her som har operert på Colosseums klinikken i Stavanger? Jeg fikk operasjonstime 8 juli. Grugleder meg! Skal legge inn 300 gr i høyre, og 350 gr i venstre. Fikk ikke beskjed om hvilke profil jeg skulle ha, kun at jeg skulle ha over muskel Er det vanlig å ta med bilder av diverse pupper, på operasjons dagen? Jeg likte ikke colosseum, så jeg skal på kolibri 1
Vasehøna Skrevet 1. mai 2014 #31997 Skrevet 1. mai 2014 Kan jeg spørre hvorfor du ikke likte Colosseum? Jeg likte ikke colosseum, så jeg skal på kolibri
bellaa Skrevet 1. mai 2014 #31998 Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg har lenge lest innleggene på forumet her(i mange år faktisk), og har nå endelig fått ordnet meg en bruker, siden jeg har planlagt å legge meg under kniven selv og vil dele min erfaring og høre andre sine erfaringer. Jeg har konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland tirsdag 06.05. Er det noen som har erfaringer med han? Var det lang venteliste før dere fikk operasjonsdato? Jeg er 163, 52kg og bruker nå 75a i bh(kun den ene puppen som fyller ut).. Noen her som har omtrent samme mål og kan si meg noe om hvor mange cc, hvilke innlegg, under/over muskel dere har? Jeg har en ganske slank overkropp, men former på underkroppen! Ble kanskje litt mange spørsmål her nå, men
Gjest Wallet Skrevet 1. mai 2014 #31999 Skrevet 1. mai 2014 Hei! Jeg har lenge lest innleggene på forumet her(i mange år faktisk), og har nå endelig fått ordnet meg en bruker, siden jeg har planlagt å legge meg under kniven selv og vil dele min erfaring og høre andre sine erfaringer. Jeg har konsultasjon på Fornebuklinikken hos Lars Haukeland tirsdag 06.05. Er det noen som har erfaringer med han? Var det lang venteliste før dere fikk operasjonsdato? Jeg er 163, 52kg og bruker nå 75a i bh(kun den ene puppen som fyller ut).. Noen her som har omtrent samme mål og kan si meg noe om hvor mange cc, hvilke innlegg, under/over muskel dere har? Jeg har en ganske slank overkropp, men former på underkroppen! Ble kanskje litt mange spørsmål her nå, men Hei! Jeg er 164 cm høy, og veier 50/51 kg. Før operasjon så var jeg en 65 aa/a, og bruker nå 75b. Tok 255 gram under muskel, dråpeformede proteser. Har en slank kropp, med litt hofter, så resultatet ble veldig passelig for min kropp. Kunne ikke blitt mer fornøyd. Jeg tok operasjon på fanamedisinske senter, hos Dr.Bugge.
pmaja Skrevet 1. mai 2014 #32000 Skrevet 1. mai 2014 Vet ikke hvem jeg svarer på nå pga mobil, men var det ikke ledig OP dato før 8.juli, eller valgte du selv? Jeg skal på konsultasjonstime på colosseum neste uke, og har veldig lyst på en spesiell dato i siste halvdel av juni for operasjon grunnet sommerferie 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå