pie Skrevet 29. januar 2008 #3061 Skrevet 29. januar 2008 Flott resultat . De kan du virkelig være stolt av. Ble de lagt under muskel fordi du er så spinkel?
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3062 Skrevet 29. januar 2008 ja oki. tusen takk for svar da:-) er det mulighet for å få en liten titt? hehe Bare hyggelig=) er vel muligheter for det vel=P Sender en PM til deg jeg=)
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3063 Skrevet 29. januar 2008 Flott resultat . De kan du virkelig være stolt av. Ble de lagt under muskel fordi du er så spinkel? Takk=) Hmm, jeg er egentlig ikke så spinkel som det ser ut som, har bra med rumpe og lår, men det var vel en blanding av spinkel overkropp og lite utgangspupp
Lillepus84 Skrevet 29. januar 2008 #3064 Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg leket meg litt målebåndet her å i følge trimph sine måling er jeg en 75D men måler jeg litt stramere under brystene er jeg 70 E. Har da målt 72-73cm under og 92cm rundt puppene
siliconsally Skrevet 29. januar 2008 #3065 Skrevet 29. januar 2008 Lillepus84 eller andre som har operert.. Går det mye teip eller? Hehe mange rare sp.mål. Hvor lenge skal man teipe? Hørte ei som sa hun skulle teie 1/2 år for å få fine arr??
frkmrk Skrevet 29. januar 2008 #3066 Skrevet 29. januar 2008 Lillepus84 eller andre som har operert.. Går det mye teip eller? Hehe mange rare sp.mål. Hvor lenge skal man teipe? Hørte ei som sa hun skulle teie 1/2 år for å få fine arr?? Hehe, jeg har fått beskjed om å tape i 8 uker, bytte tape annenhver dag.. Men man skal ikke ha noe særlig med sol på arrene på 1/2 år=)
svinsesvans Skrevet 29. januar 2008 #3067 Skrevet 29. januar 2008 noen andre som har lyst til til å sende meg noen bilder? :gjeiper: spennende å se på resultatet:-)
Vici Skrevet 30. januar 2008 #3069 Skrevet 30. januar 2008 Hehe, jeg har fått beskjed om å tape i 8 uker, bytte tape annenhver dag.. Men man skal ikke ha noe særlig med sol på arrene på 1/2 år=) Jeg har fått beskjed om å tape i 8 uker, bytte hver 2.uke.
siliconsally Skrevet 30. januar 2008 #3070 Skrevet 30. januar 2008 Hmm bytte annenhver dag??? Har også hørt annen hver uke. ER det annenhver dag eller var deg skrivefeil frkmrk? Alle dere som har fått protesene lagt under muskel, har puppen sittet veldig høyt oppe i starten før protesen har fått "sklidd ned" på plass? 12 dager så er det min tur Og til deg med operasjon i morra (husker ikke necket i forbifarten) LYKKE TIL!! Gleder oss til oppdatering
frkmrk Skrevet 30. januar 2008 #3071 Skrevet 30. januar 2008 Hmm bytte annenhver dag??? Har også hørt annen hver uke. ER det annenhver dag eller var deg skrivefeil frkmrk? Alle dere som har fått protesene lagt under muskel, har puppen sittet veldig høyt oppe i starten før protesen har fått "sklidd ned" på plass? 12 dager så er det min tur Og til deg med operasjon i morra (husker ikke necket i forbifarten) LYKKE TIL!! Gleder oss til oppdatering På lappen som jeg fikk av klinikken, står det faktisk annenhver dag?! Hmm... Rart at det skulle være sååå stor forskjell da? Ja, puppene sitter skikkelig høyt oppe.. Ser snålt ut fra siden=D Nærmer seg med stormskritt nå da!
fuerza Skrevet 30. januar 2008 #3072 Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal på konsultasjonstime den 17.mars! :D herregud, så spennende. gru-gleder meg allerede.
siliconsally Skrevet 30. januar 2008 #3073 Skrevet 30. januar 2008 På lappen som jeg fikk av klinikken, står det faktisk annenhver dag?! Hmm... Rart at det skulle være sååå stor forskjell da? Ja, puppene sitter skikkelig høyt oppe.. Ser snålt ut fra siden=D Nærmer seg med stormskritt nå da! okey,men hvor lang tid ca tar det før puppene "sklir ned" tro?
frkmrk Skrevet 30. januar 2008 #3074 Skrevet 30. januar 2008 okey,men hvor lang tid ca tar det før puppene "sklir ned" tro? Hmm, jeg tror det tar minst en mnd før de begynner å bli relativt normale, men det kan visst ta ganske lang tid før de er helt ferdig.... =)
Lillepus84 Skrevet 30. januar 2008 #3075 Skrevet 30. januar 2008 okey,men hvor lang tid ca tar det før puppene "sklir ned" tro? Mine sitter på som to store tennisballer men syns ikke de var så langt oppe i grunn,kanskje jeg som ikke husker. Ang teip så bytter jeg en gang i uka.
Lykkelille Skrevet 30. januar 2008 #3076 Skrevet 30. januar 2008 Takk siliconsally Har hatt så mye å gjøre idag at jeg nesten ikke har rukket å grue meg. Men nå som det bare er 11 timer til, begynner nervene å bli frynsete Skal i stallen og ta ut hestene imorgen tidlig, håper det ikke gjør noe. Vasker meg jo med hibiscrub etterpå. Huff, nå skal det virkelig skje! :dåne: Forteller hvordan det gikk når formen er bra nok
Frigg Skrevet 31. januar 2008 #3077 Skrevet 31. januar 2008 Lykke til Kanutta!!! Skulle ønske vi kunne bytte: jeg tar operasjonen så skriver du hjemmeeksamen min? Blir spennende å høre hvordan det går!
Lykkelille Skrevet 31. januar 2008 #3078 Skrevet 31. januar 2008 Mange takk bare meg selv Hehe, tror nok at eksamen hadde gått rett vest om jeg skulle tatt den Nå er hestene ute, og jeg skal i dusjen. Er skrubbsulten, men kan ikke spise. Hadde vært godt med en varm kopp kamillete, men er bare saft og vann som er lov men overlever det, har da gjort større offer for å få det som jeg vil
siliconsally Skrevet 31. januar 2008 #3080 Skrevet 31. januar 2008 Mange takk bare meg selv Hehe, tror nok at eksamen hadde gått rett vest om jeg skulle tatt den Nå er hestene ute, og jeg skal i dusjen. Er skrubbsulten, men kan ikke spise. Hadde vært godt med en varm kopp kamillete, men er bare saft og vann som er lov men overlever det, har da gjort større offer for å få det som jeg vil Får du drikke saft og vann? Jerg fikk beskjed om ikke verken drikke,mat,tyggis eller røyk jeg. :gråte: LYKKE TIL!! (11 DAGER IGJEN,WEEEEEEE)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå