Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er du ganske lik meg :) jeg la inn 330 og 275gram og syntes det faktisk ble litt lite. Og det stemmer faktisk siden jeg har fått double bubble på det ene.. hadde det vært et større implantat ville jeg ha sluppet det. :/

Kjedelig at du har fått DB da :(.

Skal de rette oppi det eller, du kan jo ikke gå med det resten av livet? Synes det godt?

Jeg synes 450 hørtes veldig stort ut men det er bare tall, stolte fullt og helt på klinikken da han anbefalte det. Etter to barn så hadde jeg litt plass til innleggene for å si det sånn ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SKal se om jeg får tatt et bilde av det :) Ser det veldig godt om jeg strammer muskelen... Men det med db skjer jo som oftest med de under muskel.. Æsj altså :/ Hvis de dekker ny operasjon håper jeg at jeg får bytta begge hahaha :P

Æsja, jeg føler med deg. De dekker nok helt sikkert reoperasjon, men spørs om du må smøre deg med tålmodighet. Lurer på om jeg leste at ei måtte vente i seks måneder før de kunne rette det opp? Noe om at de måtte se hvordan det endelige resultatet ble før de ville gjøre noe? :vetikke: Det er selvsagt surt å vente, men men.

Skrevet

Ladies! Er det noen av dere som har opplevd noen form for komplikasjoner etter en operasjon på Fornebuklinikken? Hvordan ble det håndtert av kirurgen/klinikken i etterkant? Opplevde dere å bli hørt, ble de nødvendige tiltakene satt i gang for at dere skulle få et bedre resultat?

Skrevet

Har ellers null dager fravær fra en vær jobb, å legen har aldri måtte sykemelde meg før. Så han sa "Vi sykemelder så mange som faktisk ikke er syk, så hvorfor ikke sykemelde deg for en uke når du ikke er i stand til å gå på jobb?" Synes han hadde rett i det.

Vet at det egentlig er en selvpåført sykdom, men legen sa at det ikke var noen klar regel på dette da grunnlaget for silikon kan være så forskjellig.

Ja men det var jo snilt av legen:-)

Skrevet

Byttet teip idag, 4 uker etter op og forventet å se to tynne hvite streker. Isteden har jeg to bulkete og ujevne arr som kan sees på bildene. Kan jeg forvente at dette skal bli noe bedre?
Kanskje er det noen flere som vil dele sine arr også? :)
post-70413-0-67325100-1379279134_thumb.jpost-70413-0-41849700-1379279142_thumb.j

Skrevet

Byttet teip idag, 4 uker etter op og forventet å se to tynne hvite streker. Isteden har jeg to bulkete og ujevne arr som kan sees på bildene. Kan jeg forvente at dette skal bli noe bedre?

Nå er ikke jeg noen ekspert på området, har strengt tatt ikke operert selv engang, men jeg er ganske sikker på at jeg leste langt tilbake i tråden om noen som hadde fått kraftigere og tydeligere arr etter noen uker. De ble visst mye finere igjen etter hvert, så det ser ut til at det er helt normalt og at du ikke trenger bekymre deg. Dog - hvis du er i tvil, kan du alltids sende bildene til kirurgen din for å få en pro mening. :)

Skrevet

16 dager til operasjon :P

22 her! :danse: Da er vi ikke så langt fra hverandre da, i underkant av en ukes forskjell. Skal legge meg det på minnet, så vet jeg at jeg kan følge med deg og se hva jeg selv kan forvente. ;) Du har helt sikkert skrevet det hundre ganger allerede (jeg er helt forvirra mtp. alle her inne, spesielt med tanke på at jeg samtidig leser meg mange måneder tilbake i tid), men hva var det du skulle gjøre? Type og størrelse på innlegg, over eller under muskel?

Er det noen andre som skal operere i første halvdel av oktober? Det er så greit med boob buddies! :fnise:

Skrevet

Herregud, bare 2 dager igjen. Nesten så jeg ikke sover om natten!!

Skrevet

Jeg kjøpte meg en annen sportsbh, de sitter like godt som den jeg fikk på klinikken.. Men den fra klinikken gnager over sårene.. Så jeg måtte bare bytte.. Kjøpte da pier Robert kjempe god!!

Teigen har løsnet litt så tror jeg må bytte den litt før iden.. På onsdag er det tre uker siden operasjon. Jeg er fornøyd med resultatet men det er fremdeles vondt og hovent.. Men jeg fungerer i dagliglivet :) skal ikkeklage- jeg har da pupper fått:):):)

De ser veldig bra ut.. Men den ene henger, og den andre strutter... Så ser litt snålt ut.. Men med bh er de like:)

Lå uten bh i natt, og gjør ikke det inatt igjen da det var ubehagelig..

Skrevet

22 her! :danse: Da er vi ikke så langt fra hverandre da, i underkant av en ukes forskjell. Skal legge meg det på minnet, så vet jeg at jeg kan følge med deg og se hva jeg selv kan forvente. ;) Du har helt sikkert skrevet det hundre ganger allerede (jeg er helt forvirra mtp. alle her inne, spesielt med tanke på at jeg samtidig leser meg mange måneder tilbake i tid), men hva var det du skulle gjøre? Type og størrelse på innlegg, over eller under muskel?

Er det noen andre som skal operere i første halvdel av oktober? Det er så greit med boob buddies! :fnise:

Hihi, så gøy at vi er flere som er så nærme operasjon :-) Ja jeg heller klarer ikke følge med hva alle heter osv, er så mange så ;-) Jeg skal ha under muskel, runde proteser. Litt usikker på størrelse, men max 300cc, men regner med at det blir 300cc (kommer litt an på hva kirurgen anbefaler osv) :-) Skal opereres i brønnøysund..

Hva med deg? Hvor mange cc, runde, over eller under muskel? å hvor skal du opereres ? ;-)

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man må ha på teip da? Skal jo til syden 8uker etter operasjon, å håper ikke jeg må bruke teip da? Det er jo vanskelig å skjule i bikini :O

Skrevet (endret)

attachicon.gifIMG_1828.jpgattachicon.gifIMG_1829.jpg

Mine ser ikke helt slik ut, men det kan hende de jevner seg ut :)

Legger ved bilde av det ene mine :)

Er forresten nesten 4 uker gammelt der.

post-67357-0-52359400-1379316191_thumb.j

Endret av Sjokoladenøtt
Skrevet

Kjedelig at du har fått DB da :(.

Skal de rette oppi det eller, du kan jo ikke gå med det resten av livet? Synes det godt?

Jeg synes 450 hørtes veldig stort ut men det er bare tall, stolte fullt og helt på klinikken da han anbefalte det. Etter to barn så hadde jeg litt plass til innleggene for å si det sånn ;)

Det synes mer og mer ja.. Skal ringe kirurgen idag og sjekke :) De dekker nok mest sannsynlig ny operasjon da det kommer av at de har valgt feil implantat.. De burde det i alle fall!

Håper de skifter begge da så jeg ikke får en gigapupp og en vanlig.. hahaha :)

Skrevet

Æsja, jeg føler med deg. De dekker nok helt sikkert reoperasjon, men spørs om du må smøre deg med tålmodighet. Lurer på om jeg leste at ei måtte vente i seks måneder før de kunne rette det opp? Noe om at de måtte se hvordan det endelige resultatet ble før de ville gjøre noe? :vetikke: Det er selvsagt surt å vente, men men.

Jeg kan da leve med det en stund så lenge jeg får det dekka :) Men ja, håper ikke det blir så lenge! Vil jo helst ha ferdiggrodde pupper til sommeren igjen..

Jeg skal ringe dem idag! Så skriver her om hva jeg får høre av dem :)

Skrevet

Hihi, så gøy at vi er flere som er så nærme operasjon :-) Ja jeg heller klarer ikke følge med hva alle heter osv, er så mange så ;-) Jeg skal ha under muskel, runde proteser. Litt usikker på størrelse, men max 300cc, men regner med at det blir 300cc (kommer litt an på hva kirurgen anbefaler osv) :-) Skal opereres i brønnøysund..

Hva med deg? Hvor mange cc, runde, over eller under muskel? å hvor skal du opereres ? ;-)

Noen som vet hvor lenge man må ha på teip da? Skal jo til syden 8uker etter operasjon, å håper ikke jeg må bruke teip da? Det er jo vanskelig å skjule i bikini :O

Haha, det er faktisk godt å vite at jeg ikke er den eneste som søiter litt med huske hvem som er hvem. :P Aha, I see. Det lønner seg nok helt sikkert å høre på kirurgen in the end, det gjør du nok helt rett i.

Det kirurgen og jeg snakket om var rundt 335 cc, runde over muskel. Skal operere på Fornebuklinikken, hos dr. Haga. :) Jeg har familie på østlandet, så da fant jeg det enklest sånn.

Tror det er anbefalt å teipe en god stund, og i hvert fall hvis man skal utsettes for sol? Må i hvert fall være flink til å peise på med solfaktor. :) Regner med noen andre har et bedre svar, jeg har jo ikke vært gjennom det enda. :P

Jeg kan da leve med det en stund så lenge jeg får det dekka :) Men ja, håper ikke det blir så lenge! Vil jo helst ha ferdiggrodde pupper til sommeren igjen..

Jeg skal ringe dem idag! Så skriver her om hva jeg får høre av dem :)

Du må ha all verdens lykke til! Skal tenke på deg. :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, det er faktisk godt å vite at jeg ikke er den eneste som søiter litt med huske hvem som er hvem. :P Aha, I see. Det lønner seg nok helt sikkert å høre på kirurgen in the end, det gjør du nok helt rett i.

Det kirurgen og jeg snakket om var rundt 335 cc, runde over muskel. Skal operere på Fornebuklinikken, hos dr. Haga. :) Jeg har familie på østlandet, så da fant jeg det enklest sånn.

Tror det er anbefalt å teipe en god stund, og i hvert fall hvis man skal utsettes for sol? Må i hvert fall være flink til å peise på med solfaktor. :) Regner med noen andre har et bedre svar, jeg har jo ikke vært gjennom det enda. :P

Du må ha all verdens lykke til! Skal tenke på deg. :)

Har akkurat snakket med dem og skal snart på kontroll :) Så nå må jeg finne ut når jeg har muligheten til å ta en flyreise :P

Skrevet

Bra du får dra på ny kontroll, Sjokoladenøtt. Håper de vil dekke en ny operasjon til deg :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg har fått time til operasjon :biggrin: Jeg fikk akkurat den datoen jeg ønsket meg, så det blir operasjon like før jul. Gleder meg allerede, og idag kjøpte jeg sånn hibiscrub.. Liker å være ute i god tid :fnise:

Sammen med arket om når jeg har fått time, var det med diverse infoark. Jeg har så mye spørsmål!

Jeg har to spørsmål om Hibiscrub. Må jeg vaske meg kvelden før, eller kan jeg vaske meg samme morgen som jeg skal dra? Vil være så ren som mulig...

Det står at jeg må være spesielt nøye med navle, underliv, armhuler, hender og føtter. Så her kommer et teit spørsmål... Når de skriver underliv, mener man da bare "utenpå"? Eller må jeg vaske meg sånn som jeg gjør når jeg bruker såpe/olje for underlivet (altså mellom kjønnsleppene, ved klitoris osv...)? :sjokkert: Da tror jeg mitt underliv blir ødelagt iallefall...

Kan jeg ha på linser under operasjonen? Står ikke noe om det i min informasjon, men tror jeg leste et annet sted at man ikke kan ha på linser.

Det står i informasjonsbrevet at "En må påregne å komme tilbake til sårskift dagen etter operasjonen". Måtte dere det? Jeg bor ca 1 og en halv time unna, og det er uaktuelt å sove på hotell. Må jeg virkelig komme tilbake dagen etter?

Jeg må kjøpe sports-bh selv. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å kjøpe riktig størrelse?

Får man medisinen man trenger på sykehuset? Får man resept i posten? Elektronisk? Får man resept ETTER operasjonen? Dette står det ikke noe om i brevet..

Må nok sende de en mail, ja. Føler også at jeg og kirurgen ble enig om en for liten størrelse. Tror dere jeg kan sende han en mail med noen bilder av pupper? :fnise:

Synes det hadde vært veldig greit med en oversikt over folk her inne.. Hvor mye har man tatt, høyde, vekt, størrelse før og nå. Hadde det vært mulig med en slik oversikt tror dere?

Skrevet

Vil bare gi en liten oppdatering angående mine arr, som jeg tidligere har skrevet om.

Skrev for noen uker siden at de fortsatt lå høyt, men de siste par ukene har de virkelig sunket! Er kjempe glad, for de lå såpass høyt at jeg kjente kanten under de.. Men de er mye bedre nå, og etter bruk av kelo-cote gel, siden huden min ble utrolig irritert av teipen! :( Etter 4 uker måtte jeg bare slutte, ble rødere og mer irritert for hver gang jeg byttet.. Piplet blod også tilslutt, men gelen har fungert veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...