Bonbona Skrevet 13. september 2013 #28481 Skrevet 13. september 2013 Jeg tror nok det er best å vente, så er du heeelt sikker på at det går bra Men jeg lurer på hvor dere kjøper spileløse? Jeg har funnet masse på Nelly.com, men er ikke helt sikker på om det er slike bher det er snakk om? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-76/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-63/ De har salg i tillegg, så det frister å kjøpe noen allerede nå Problemet er at størrelsene er oppgitt i S, M, L osv. Ikke vanlige bhstørrelser. Noen som vet hva en M tilsvarer for eksempel?
Gjest Sollii Skrevet 13. september 2013 #28482 Skrevet 13. september 2013 Hvordan var det for dere i forhold til fravær fra jobb? Tok dere ut ferie eller fikk dere sykemelding?
Sokka Skrevet 13. september 2013 #28483 Skrevet 13. september 2013 Nå er det bare litt over en mnd siden jeg opererte. Men begynte å se det for snart to uker siden :/ Det blir ikke bedre ser det ut som.. Hvis jeg står foran speilet f eks og dytter litt på den så ser man det ganske godt.. Burde de ikke dekke ny operasjon om dette skjer? Det er jo veldig sjeldent tydeligvis... Okei. Utrolig kjedelig da. Men kommer kanskje an på hvordan sluttresultatet blir?! Kirurgen vil jo levere et godt resultat, så man kan jo håpe han vil operere igjen. Jeg ville fått time til konsultasjon, evt avtalt å sende bilde på mail til PK, og se hva han sier.. Om det kan "rette" seg opp med tiden (vente må du vel uansett?), og evt spørre hva som er årsaken til at dette har skjedd.
-LM- Skrevet 13. september 2013 #28484 Skrevet 13. september 2013 Jeg tror nok det er best å vente, så er du heeelt sikker på at det går bra Men jeg lurer på hvor dere kjøper spileløse? Jeg har funnet masse på Nelly.com, men er ikke helt sikker på om det er slike bher det er snakk om? http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/wonderland-116/lace-soft-bra-116710-76/ http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/undert%C3%B8y/bh-topper/issue-13-intimates-2463/justine-bra-246302-63/ De har salg i tillegg, så det frister å kjøpe noen allerede nå Problemet er at størrelsene er oppgitt i S, M, L osv. Ikke vanlige bhstørrelser. Noen som vet hva en M tilsvarer for eksempel? Det er ikke spesifisert på infoarket om type bh. Så lenge den holder ting på plass så burde det være greit? Jeg har også sett på sånne typer bh, og tenkt at å kjøpe de. I tillegg så har jeg kjøpt en bandau lignende t shirt bh. Vet jo ikke om det er riktig å bruke, men den støtter jo litt i hvertfall..
Sjokoladenøtt Skrevet 13. september 2013 #28485 Skrevet 13. september 2013 Selv har jeg plutselig fått skikkelig angst for at det ikke blir stort nok. Det er jo den der greia med at man vil passe på at det ikke blir for lite når man først spanderer over 30k på seg selv. Samtidig tenker jeg som deg, at jeg sikkert uansett må gjøre det om når jeg har fått unger. Da kan jeg jo teknisk sett gå litt større... Har du fått DB? Ånei, det er en av mine største angster. Kan jeg få se bilde, eller blir det litt for personlig? SKal se om jeg får tatt et bilde av det Ser det veldig godt om jeg strammer muskelen... Men det med db skjer jo som oftest med de under muskel.. Æsj altså :/ Hvis de dekker ny operasjon håper jeg at jeg får bytta begge hahaha
Sjokoladenøtt Skrevet 13. september 2013 #28486 Skrevet 13. september 2013 Okei. Utrolig kjedelig da. Men kommer kanskje an på hvordan sluttresultatet blir?! Kirurgen vil jo levere et godt resultat, så man kan jo håpe han vil operere igjen. Jeg ville fått time til konsultasjon, evt avtalt å sende bilde på mail til PK, og se hva han sier.. Om det kan "rette" seg opp med tiden (vente må du vel uansett?), og evt spørre hva som er årsaken til at dette har skjedd. Mhm.. Men det har ikke blitt bedre på den tiden jeg har sett på det.. Men jeg bor såpass langt unna at jeg kan ikke bare dra og ta en konsultasjon Tenkte å ringe pk og se hva han evt sier.. Er visst sjeldent at double bubble retter seg opp selv, da implantatet har grodd feil :s
Nalaya Skrevet 13. september 2013 #28487 Skrevet 13. september 2013 Mhm.. Men det har ikke blitt bedre på den tiden jeg har sett på det.. Men jeg bor såpass langt unna at jeg kan ikke bare dra og ta en konsultasjon Tenkte å ringe pk og se hva han evt sier.. Er visst sjeldent at double bubble retter seg opp selv, da implantatet har grodd feil :s Db kommer ofte pga enten for liten mengde, eller feil projeksjon på implantatene.
Kasandre Skrevet 14. september 2013 #28488 Skrevet 14. september 2013 Jeg ville ringt til fastlegen, forklart situasjonen og spurt om det kan være nødvendig å komme innom for evt. å få satt igang en behandling eller at det kan gå over av seg selv før op-dato. Det kan jo være en fordel hvis det er slik at legen mener det kan ta mer er 6 dager, slik at du kan flytte op-dato kosnadsfritt. Lykke til med op :-) Forkjølelse og andre virus kan ikke behandles, da må man bare ta tiden til hjelp. Gis etter regelen bare antibiotika for bakterielle infeksjoner...
sukkerpia Skrevet 14. september 2013 #28489 Skrevet 14. september 2013 http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/soft/7005689/Soft-bh/?styleId=48532986 Jeg tenkte og kjøpe disse jeg.. Noen som har prøvd de?:-)
sukkerpia Skrevet 14. september 2013 #28490 Skrevet 14. september 2013 Hvordan var det for dere i forhold til fravær fra jobb? Tok dere ut ferie eller fikk dere sykemelding? Nekter og tru at man får sykemelding;-) må vel ta seg fri eller ta ferie:-) jeg tar meg fri..
beginner Skrevet 14. september 2013 #28491 Skrevet 14. september 2013 Tre uker siden jeg opererte på mandag, noen som vet om det er krise hvis jeg går med noe annet enn sportsbh i kveld? Selvfølgelig noe spileløst
Gjest Sollii Skrevet 14. september 2013 #28492 Skrevet 14. september 2013 Nekter og tru at man får sykemelding;-) må vel ta seg fri eller ta ferie:-) jeg tar meg fri.. Akkurat startet i ny jobb så har ikke mulighet til verken å ta fri eller få ferie, så ble sykemelding på meg
Calvina Skrevet 14. september 2013 #28493 Skrevet 14. september 2013 Forkjølelse og andre virus kan ikke behandles, da må man bare ta tiden til hjelp. Gis etter regelen bare antibiotika for bakterielle infeksjoner... bakterier og virus kan forårsake en halsbetennelse og hovne mandler, og kan ved flere tilfeller behandles.
sukkerpia Skrevet 14. september 2013 #28494 Skrevet 14. september 2013 Akkurat startet i ny jobb så har ikke mulighet til verken å ta fri eller få ferie, så ble sykemelding på meg Trodde ikke det var "godkjent" som sykemeldingsgrunn jeg :-)
sukkerpia Skrevet 14. september 2013 #28495 Skrevet 14. september 2013 Tre uker siden jeg opererte på mandag, noen som vet om det er krise hvis jeg går med noe annet enn sportsbh i kveld? Selvfølgelig noe spileløst Jeg hadde aldri gjort det, hvis ikke legen har sagt det var ok.. Tar ingen sjanser, på noe som er så dyrt, å hvis msn må reoperere;o Men du velger jo helt selv såklart :-)
Bonbona Skrevet 14. september 2013 #28496 Skrevet 14. september 2013 Jeg og kirurgen ble jo enig om 350 og 375. Men jeg er redd det blir for lite! Jeg har litt ekstra her og der, men er ikke feit, og vil ikke ende opp med pupper som jeg føler blir for små... Vil at puppene skal være større enn det ser ut som de er når jeg bruker bhene med mest mulig fyll. Er det for sent og forklare kirurgen dette på operasjonsdagen? Tenkte jeg kunne forklare han at jeg vil ha større enn de er med den bhen jeg har på når jeg møter opp.
LuckyMe2 Skrevet 14. september 2013 #28497 Skrevet 14. september 2013 Hello damer Er vel på tide at jeg introduserer meg etter å ha trålet gjennom rundt 1000 sider Jeg tok silikon på Collosseum klinikken for 9 dager siden, kirurg var Tomm Bjærke og jeg er veldig fornøyd med han. Jeg var en 80b ca men etter operasjon er jeg nå 75E/80D . Fikk lagt inn 450/350cc høyprofil. Hadde såpass mye forskjell så nå har jeg faktisk like store bryster.
LuckyMe2 Skrevet 14. september 2013 #28498 Skrevet 14. september 2013 Jeg synes det hørtes veldig mye ut men er storfornøyd og de ser faktisk ikke ut som ballonger heller. Jeg er 168cm og 67kg så er ikke bitteliten.
Gjest Sollii Skrevet 14. september 2013 #28499 Skrevet 14. september 2013 Trodde ikke det var "godkjent" som sykemeldingsgrunn jeg :-) Har ellers null dager fravær fra en vær jobb, å legen har aldri måtte sykemelde meg før. Så han sa "Vi sykemelder så mange som faktisk ikke er syk, så hvorfor ikke sykemelde deg for en uke når du ikke er i stand til å gå på jobb?" Synes han hadde rett i det. Vet at det egentlig er en selvpåført sykdom, men legen sa at det ikke var noen klar regel på dette da grunnlaget for silikon kan være så forskjellig.
Sjokoladenøtt Skrevet 15. september 2013 #28500 Skrevet 15. september 2013 Jeg synes det hørtes veldig mye ut men er storfornøyd og de ser faktisk ikke ut som ballonger heller. Jeg er 168cm og 67kg så er ikke bitteliten. Da er du ganske lik meg jeg la inn 330 og 275gram og syntes det faktisk ble litt lite. Og det stemmer faktisk siden jeg har fått double bubble på det ene.. hadde det vært et større implantat ville jeg ha sluppet det. :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå