Boobsday Prepper Skrevet 11. september 2013 #28461 Skrevet 11. september 2013 Haha ikke sant! Jeg fikk det jeg hadde tenkt faktisk, men fikk mindre enn jeg egentlig ville ha.. :/ Jeg hadde tenkt mellom 350 og 400g faktisk, men fikk bare 330 og 275 Hahah. Men ser jo nå at det kanskje hadde blitt veldig sprengende. Jeg sa jeg ikke hadde noe imot litt fake look da. Men jeg fikk runde under muskel og moderat profil som jeg hadde tenkt Google i flere år hjalp litt på Ja, det er jo en gang sånn at kirurgene vet så meget bedre enn oss, deriblant når det gjelder størrelsen. Hadde det vært mulig for deg å gå større, så hadde nok PK foreslått det. Man vil jo ikke se helt sprengt ut heller. Som dr. Haga sa - hun ville heller få meg til å se ut som en Sport's Illustrated-modell enn en glamourmodell. Selv ga jeg opp å tenke noe særlig på størrelse før konsultasjonen, da jeg syntes det var så vanskelig å visualisere resultatet og ikke ville henge meg opp i noe uoppnåelig. Det faktum at jeg får over vil uansett gjøre at de ser større ut, så jeg regner med det blir bra.
Boobsday Prepper Skrevet 11. september 2013 #28462 Skrevet 11. september 2013 Huff, jeg også. Derfor jeg er helt desperat siden jeg aldri er syk.. Da skjønner jeg godt at det bekymrer deg, men jeg tror ikke nødvendigvis at det er noen reell grunn til det. Hvis det virkelig engster deg kan du jo sende en mail til klinikken og forklare situasjonen for dem, så skal du se de har noen beroligende ord å komme med.
-LM- Skrevet 11. september 2013 #28463 Skrevet 11. september 2013 Hei hei jenter. Nå sitter jeg her å leser i papirene jeg har fått av klinikken og ser at infeksjoner ikke skal foreligge på behandlingstidspunktet. Det står "Mindre og lettere forkjølelse, nesetetthet og noe sår hals har dog ingen større betydning dersom inngrepet skal utføres i lokalbedøvelse" Å nå er det 6 dager til jeg skal opereres og jeg er kjempe sår i halsen og håvene mandler!! Hva skal jeg gjøre? Må jeg utsette operasjonen? jeg som har fått fri fra jobb å alt! Jeg var forskjøla jeg også! Var skikkelig bekymret, men det gikk visst greit så lenge man ikke har høy feber etc. Jeg fikk til og med lov å ta nesespray rett før op. Forresten, undertøysbutikken på glasmagasinet hadde spileløs bh u/ push up i sort og hvit. Det var en sånn t shirt bh:)
Calvina Skrevet 11. september 2013 #28464 Skrevet 11. september 2013 Hei hei jenter. Nå sitter jeg her å leser i papirene jeg har fått av klinikken og ser at infeksjoner ikke skal foreligge på behandlingstidspunktet. Det står "Mindre og lettere forkjølelse, nesetetthet og noe sår hals har dog ingen større betydning dersom inngrepet skal utføres i lokalbedøvelse" Å nå er det 6 dager til jeg skal opereres og jeg er kjempe sår i halsen og håvene mandler!! Hva skal jeg gjøre? Må jeg utsette operasjonen? jeg som har fått fri fra jobb å alt! Jeg ville ringt til fastlegen, forklart situasjonen og spurt om det kan være nødvendig å komme innom for evt. å få satt igang en behandling eller at det kan gå over av seg selv før op-dato. Det kan jo være en fordel hvis det er slik at legen mener det kan ta mer er 6 dager, slik at du kan flytte op-dato kosnadsfritt. Lykke til med op :-)
Calvina Skrevet 11. september 2013 #28465 Skrevet 11. september 2013 Nå kommer muligens et dumt spørsmål, men håper likevel dere kan hjelpe meg. Tyvtittet litt under teipen idag og merket fort at tråden fortsatt satt fast i arret. Er 22 dager siden jeg opererte. Det er vel slik at stingene skal forsvinne av seg selv? Eller kan det være at ikke alle kirurger bruker selvoppløselige tråder? Fikk dog ikke beskjed om å komme tilbake for å fjerne stingene. Opererte på Teres Colosseum om det kan være til noen hjelp..
beginner Skrevet 12. september 2013 #28466 Skrevet 12. september 2013 Hei! Noen som vet hvor lang tid det tar for silikonen å feste seg til arrvevet? når kan jeg ligge på siden igjen? er redd for at hvis jeg ligger på siden og puppene ikke er festet innider så flytter silikonen på seg og da mister jeg den plassen kirugen egentlig har lagt dem på. noen som har erfaringer med dette?? Hilsen nybegynner
Bonbona Skrevet 12. september 2013 #28467 Skrevet 12. september 2013 Boobsday Prepper: Takk Tror nok jeg velger å bli operert av ham, så lenge jeg får den operasjonsdatoen jeg ønsker. Jeg tror han kan sine ting, er bare jeg som sliter ekstremt med å forstå andre dialekter, gebrokkent norsk osv, haha. -LM-: Puppene dine hørtes akkurat ut som mine! Du har ikke lyst til å vise meg før- og etter bilde? Høres ut som om det var riktig av meg å velge runde, for jeg vil at mine skal bli så runde som mulig, så lenge de ikke ser helt fake ut så klart 1
sukkerpia Skrevet 12. september 2013 #28468 Skrevet 12. september 2013 Dere som måtte sitte på bil hjemme dagen etter operasjonen, måtte dere legge ned fremsetet å ligge i bilen? Jeg må sitte på bil i 3timer:/ gruver meg
Bonbona Skrevet 12. september 2013 #28469 Skrevet 12. september 2013 Dere som måtte sitte på bil hjemme dagen etter operasjonen, måtte dere legge ned fremsetet å ligge i bilen? Jeg må sitte på bil i 3timer:/ gruver meg Nå er jo ikke jeg operert enda, men jeg tror bilturen kommer til å gå bra Man er vel fortsatt ganske sløv og har mye lokalbedøvelse i seg når man drar hjem. Jeg må også sitte på bil en stund etter operasjonen, ca 1 og en halv time. Kanskje du til og med sovner? Tror det går bra, så lenge du ikke har tenkt til å kjøre selv, hehe.
sukkerpia Skrevet 12. september 2013 #28470 Skrevet 12. september 2013 Nå er jo ikke jeg operert enda, men jeg tror bilturen kommer til å gå bra Man er vel fortsatt ganske sløv og har mye lokalbedøvelse i seg når man drar hjem. Jeg må også sitte på bil en stund etter operasjonen, ca 1 og en halv time. Kanskje du til og med sovner? Tror det går bra, så lenge du ikke har tenkt til å kjøre selv, hehe. Hihi, ja håper det.. Vi har ikke barnevakt, så må ha med ungen, å da får jeg ikke lagt bak setet veldig mye, bare litt.. Så håper det går fint:-/ kjedelig at vi ikke fikk barnevakt men:-/
Kasandre Skrevet 12. september 2013 #28471 Skrevet 12. september 2013 Hei! Noen som vet hvor lang tid det tar for silikonen å feste seg til arrvevet? når kan jeg ligge på siden igjen? er redd for at hvis jeg ligger på siden og puppene ikke er festet innider så flytter silikonen på seg og da mister jeg den plassen kirugen egentlig har lagt dem på. noen som har erfaringer med dette?? Hilsen nybegynner Jeg lå på siden etter ca 1 1/2 uke. Jeg fikk beskjed om at det var smertegrensen som avgjør når man kan ligge på siden
Sjokoladenøtt Skrevet 12. september 2013 #28472 Skrevet 12. september 2013 Ja, det er jo en gang sånn at kirurgene vet så meget bedre enn oss, deriblant når det gjelder størrelsen. Hadde det vært mulig for deg å gå større, så hadde nok PK foreslått det. Man vil jo ikke se helt sprengt ut heller. Som dr. Haga sa - hun ville heller få meg til å se ut som en Sport's Illustrated-modell enn en glamourmodell. Selv ga jeg opp å tenke noe særlig på størrelse før konsultasjonen, da jeg syntes det var så vanskelig å visualisere resultatet og ikke ville henge meg opp i noe uoppnåelig. Det faktum at jeg får over vil uansett gjøre at de ser større ut, så jeg regner med det blir bra. Ikke sant Han sa jeg fint kunne hatt større uten noe problem, men at det ville ikke bli sånn han ville ha dem da.. naturlige Men ja, skulle gjerne hatt litt større, men jeg tenker jeg heller legger inn mer etter jeg har fått barn en gang i fremtida Men nå er jeg mest bekymra for den double bubble-saken jeg har på gang her... æsj :/
Sokka Skrevet 12. september 2013 #28473 Skrevet 12. september 2013 Ikke sant Han sa jeg fint kunne hatt større uten noe problem, men at det ville ikke bli sånn han ville ha dem da.. naturlige Men ja, skulle gjerne hatt litt større, men jeg tenker jeg heller legger inn mer etter jeg har fått barn en gang i fremtida Men nå er jeg mest bekymra for den double bubble-saken jeg har på gang her... æsj :/ Hvor mange uker etter op. begynte du å legge merke til det?
Sjokoladenøtt Skrevet 12. september 2013 #28474 Skrevet 12. september 2013 Hvor mange uker etter op. begynte du å legge merke til det? Nå er det bare litt over en mnd siden jeg opererte. Men begynte å se det for snart to uker siden :/ Det blir ikke bedre ser det ut som.. Hvis jeg står foran speilet f eks og dytter litt på den så ser man det ganske godt.. Burde de ikke dekke ny operasjon om dette skjer? Det er jo veldig sjeldent tydeligvis...
-LM- Skrevet 12. september 2013 #28475 Skrevet 12. september 2013 [quote name="Bonbona" post="13238644" timestamp=" -LM-: Puppene dine hørtes akkurat ut som mine! Du har ikke lyst til å vise meg før- og etter bilde? Høres ut som om det var riktig av meg å velge runde, for jeg vil at mine skal bli så runde som mulig, så lenge de ikke ser helt fake ut så klart
-LM- Skrevet 12. september 2013 #28476 Skrevet 12. september 2013 [quote name="Bonbona" post="13238644" timestamp=" -LM-: Puppene dine hørtes akkurat ut som mine! Du har ikke lyst til å vise meg før- og etter bilde? Høres ut som om det var riktig av meg å velge runde, for jeg vil at mine skal bli så runde som mulig, så lenge de ikke ser helt fake ut så klart
-LM- Skrevet 12. september 2013 #28477 Skrevet 12. september 2013 [quote name="Bonbona" post="13238644" timestamp=" -LM-: Puppene dine hørtes akkurat ut som mine! Du har ikke lyst til å vise meg før- og etter bilde? Høres ut som om det var riktig av meg å velge runde, for jeg vil at mine skal bli så runde som mulig, så lenge de ikke ser helt fake ut så klart
Bimbo Skrevet 12. september 2013 #28478 Skrevet 12. september 2013 Dere som har kjøpt sports bh selv, hvilken type og hvor kjøpte dere?
Boobsday Prepper Skrevet 12. september 2013 #28479 Skrevet 12. september 2013 Ikke sant Han sa jeg fint kunne hatt større uten noe problem, men at det ville ikke bli sånn han ville ha dem da.. naturlige Men ja, skulle gjerne hatt litt større, men jeg tenker jeg heller legger inn mer etter jeg har fått barn en gang i fremtida Men nå er jeg mest bekymra for den double bubble-saken jeg har på gang her... æsj :/ Selv har jeg plutselig fått skikkelig angst for at det ikke blir stort nok. Det er jo den der greia med at man vil passe på at det ikke blir for lite når man først spanderer over 30k på seg selv. Samtidig tenker jeg som deg, at jeg sikkert uansett må gjøre det om når jeg har fått unger. Da kan jeg jo teknisk sett gå litt større... Har du fått DB? Ånei, det er en av mine største angster. Kan jeg få se bilde, eller blir det litt for personlig?
-LM- Skrevet 13. september 2013 #28480 Skrevet 13. september 2013 På mandag har det gått 4 uker og da kan jeg bruke egen bh uten spiler. Tror dere det er stor forskjell om jeg begynner å bruke det allerede nå? Haha.. Klarer nesten ikke å vente!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå