Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, det gir litt mer mening, ja :)

Men det er absolut ingenting å grue seg til :) jeg var redd det skulle bli kleint fordi jeg hatet å stå toppløs, selv forran leger. Men i det kirurgen kom å hentet meg på venteværelse for konsultasjon, så var alle nerver borte, og ingenting å grue seg til :) Og på operasjonsdagen rakk jeg ikke engang å grue meg. Plutselig lå jeg der med fine nye pupper :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er absolut ingenting å grue seg til :) jeg var redd det skulle bli kleint fordi jeg hatet å stå toppløs, selv forran leger. Men i det kirurgen kom å hentet meg på venteværelse for konsultasjon, så var alle nerver borte, og ingenting å grue seg til :) Og på operasjonsdagen rakk jeg ikke engang å grue meg. Plutselig lå jeg der med fine nye pupper :)

Det er betryggende å høre. Gruer meg nemlig en del til dette med å vise fram kroppen min, men prøver å tenke at kirurgen ser på alle slags mulige kropper hver dag. Eller er det bare slanke folk som legger inn silikon?

Skrevet

Det er betryggende å høre. Gruer meg nemlig en del til dette med å vise fram kroppen min, men prøver å tenke at kirurgen ser på alle slags mulige kropper hver dag. Eller er det bare slanke folk som legger inn silikon?

Alle mulige kvinner med alle ulike kropper legger inn silikon :) Så ikke tenk på det. Det kommer nok til å gå så bra. Og plutselig er konsultasjonen over og du har fått time til op. Og plutselig er operasjonen over, og du innser at du ikke hadde noe å grue deg til :)
Skrevet

Ja, det er kjempespennende! Jeg bestemte meg ganske raskt for Fornebuklinikken, da jeg kun har lest om gode erfaringer for andre derfra. Jeg må innrømme at jeg ikke hadde tenkt meg til dr. Haga (jeg er så teit og forutinntatt at jeg tror jeg foretrekker mannlige doktorer), men det tok vel bortimot to minutter uti konsultasjonen før jeg var bombesikket på at vi er en kjempegod match.

Jeg var i utgangspunktet ikke sikker på størrelse, da jeg heller ville høre med kirurgen enn å henge meg opp i en gitt størrelse som kanskje ikke hadde passet meg i det hele tatt. Heldigvis syns jeg størrelsen hun foreslo passet helt perfekt! Vi endte opp med å bestemme oss for 335 cc, 345 hvis det går på OP-dato. Moderat profil, over muskel. Jeg var egentlig fast bestemt på å ta under muskel, bare fordi jeg hadde lest om det og det virket som det sikreste og beste valget. Hun rådet meg dog heller til å ta over muskel, så da blir det så.

Iiii, ivrig og oppspilt!

Ja, og fy som jeg gleder meg! :)

Så bra! :) Jeg hadde dr. Barstad hos Fornebuklinikken, og syntes han var ganske dyktig. De virker ganske så flinke hos fk :)

Var det noen grunn til at du burde ha over muskel? Jeg tok selv under, synes de ser helt merkelige ut hvis jeg strammer muskelen :fnise: Det er vel mye av grunnen til at mange ikke vil ha under og kan jeg tenke meg.

• Liker 1
Skrevet

Så bra! :) Jeg hadde dr. Barstad hos Fornebuklinikken, og syntes han var ganske dyktig. De virker ganske så flinke hos fk :)

Var det noen grunn til at du burde ha over muskel? Jeg tok selv under, synes de ser helt merkelige ut hvis jeg strammer muskelen :fnise: Det er vel mye av grunnen til at mange ikke vil ha under og kan jeg tenke meg.

Jeg så opprinnelig for meg å havne hos dr. Barstad eller dr. Schistad, bare fordi det virker som om alle her i tråden som har vært hos dem har vært utrolig fornøyd. Ble litt usikker først, da konsulenten som ringte sa at jeg skulle til dr. Haga, må jeg innrømme. :P Men hun var fantastisk, så jeg legger gjerne mine pupper i hennes hender.

Tja. Den eneste grunnen var vel at jeg kunne. Jeg hadde hengt meg sånn opp i at jeg skulle ta under, så jeg ble litt satt ut da hun anbefalte over. :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over den delen av konsultasjonen i det hele tatt, så jeg følte meg en smule beklemt da pk ba meg ta av klærne jeg hadde på overkroppen. Følte meg skikkelig dust, der jeg sto med skjørt, sko og puppene fri. :P Men de ser jo all verdens pupper og kropper hver eneste dag, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. :)

Skrevet

Jeg så opprinnelig for meg å havne hos dr. Barstad eller dr. Schistad, bare fordi det virker som om alle her i tråden som har vært hos dem har vært utrolig fornøyd. Ble litt usikker først, da konsulenten som ringte sa at jeg skulle til dr. Haga, må jeg innrømme. :P Men hun var fantastisk, så jeg legger gjerne mine pupper i hennes hender.

Tja. Den eneste grunnen var vel at jeg kunne. Jeg hadde hengt meg sånn opp i at jeg skulle ta under, så jeg ble litt satt ut da hun anbefalte over. :)

Det hørtes jo kjempeflott ut :) Skulle ønske jeg fikk hatt over, synes faktisk det ser finest ut.. Men det kjennes ikke så naturlig ut om man har lite brystvev/fett fra før av.

Jeg kan ikke kjenne implantatet engang :) Bare litt på sidene. Og det er bare litt over en måned siden jeg opererte :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt over den delen av konsultasjonen i det hele tatt, så jeg følte meg en smule beklemt da pk ba meg ta av klærne jeg hadde på overkroppen. Følte meg skikkelig dust, der jeg sto med skjørt, sko og puppene fri. :P Men de ser jo all verdens pupper og kropper hver eneste dag, så det er nok ikke noe å bekymre seg for. :)

Nå har jeg vært på konsultasjon! Plutselig tok han fram en linjal og sa han måtte måle litt. Jeg sto der som et spørsmålstegn og skjønte ingenting, fordi jeg var så nervøs haha.

Jeg skal få 350 i venstre og 375 i høyre. Han ville ta under på meg, noe jeg trodde jeg kom til å slippe :( fikk ikke helt med meg grunnen, men det var noe med at de hadde forskjellig størrelse og noe mer. Trodde eneste grunn til å ta under var hvis man hadde lite fett på kroppen... Han anbefalte meg også å ta anatomiske! Dette skjønte jeg heller ikke grunnen til. Mine er ganske pointy fra før av, hvis jeg kan si det slik, og jeg ønsker at de skal få en rundere form. Vi ble enige om runde da :) Men han sa ikke noe om hva slags runde. Får man kanskje ikke vite det før etter man er operert? Har ikke fått operasjonsdato enda, men jeg ønsker operasjon rett før jul.

Ellers var han veldig trivelig og artig! Bare stusset på anatomiske og under muskel... Anatomiske kostet i tillegg nesten 40 000 :O

Skrevet

Det hørtes jo kjempeflott ut :) Skulle ønske jeg fikk hatt over, synes faktisk det ser finest ut.. Men det kjennes ikke så naturlig ut om man har lite brystvev/fett fra før av.

Jeg kan ikke kjenne implantatet engang :) Bare litt på sidene. Og det er bare litt over en måned siden jeg opererte :)

Det er merkelig hvordan vi alle har gjort oss opp sterke meninger fra før, og så er vi helt på bærtur. :P Så bra at det ser ut til å gå rette veien! Jeg gleder meg sånn til å ha kommet like langt i prossessen som deg. :)

Nå har jeg vært på konsultasjon! Plutselig tok han fram en linjal og sa han måtte måle litt. Jeg sto der som et spørsmålstegn og skjønte ingenting, fordi jeg var så nervøs haha.

Jeg skal få 350 i venstre og 375 i høyre. Han ville ta under på meg, noe jeg trodde jeg kom til å slippe :( fikk ikke helt med meg grunnen, men det var noe med at de hadde forskjellig størrelse og noe mer. Trodde eneste grunn til å ta under var hvis man hadde lite fett på kroppen... Han anbefalte meg også å ta anatomiske! Dette skjønte jeg heller ikke grunnen til. Mine er ganske pointy fra før av, hvis jeg kan si det slik, og jeg ønsker at de skal få en rundere form. Vi ble enige om runde da :) Men han sa ikke noe om hva slags runde. Får man kanskje ikke vite det før etter man er operert? Har ikke fått operasjonsdato enda, men jeg ønsker operasjon rett før jul.

Ellers var han veldig trivelig og artig! Bare stusset på anatomiske og under muskel... Anatomiske kostet i tillegg nesten 40 000 :O

Gratulerer med vel overstått konsultasjon! :) Med tanke på at du sitter igjen med en del spørsmål, så kanskje du burde fått en second opinion? Det er vel bedre å ta en prat med en annen kirurg nå, enn å angre i etterkant hvis resultatet ikke er så bra som du håpte på? :)

Skrevet

Det er merkelig hvordan vi alle har gjort oss opp sterke meninger fra før, og så er vi helt på bærtur. :P Så bra at det ser ut til å gå rette veien! Jeg gleder meg sånn til å ha kommet like langt i prossessen som deg. :)

Haha ikke sant!

Jeg fikk det jeg hadde tenkt faktisk, men fikk mindre enn jeg egentlig ville ha.. :/ Jeg hadde tenkt mellom 350 og 400g faktisk, men fikk bare 330 og 275 :( Hahah. Men ser jo nå at det kanskje hadde blitt veldig sprengende. Jeg sa jeg ikke hadde noe imot litt fake look da.

Men jeg fikk runde under muskel og moderat profil som jeg hadde tenkt :) Google i flere år hjalp litt på :fnise:

Skrevet

Hei jenter :) jeg opererte meg for første gang for snart et år siden , og da gikk tiden med spileløs fort , men nå etter reoperasjonen finner jeg absolutt ingen. Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan leite ? :) ha en fin kveld alle sammen :)

Skrevet

Bonbona:

Det med anatomiske er at noen er bare nødt til å ha det pga at man har mer "fett" enten under eller over (husker ikke helt). Jeg hadde også ganske pointy, da stod de mellom runde og anatomiske. Kirurgen viste meg også bilde av noen som MÅTTE ha anatomiske, og de puppene var pointy med litt med fett enn meg. Så jeg valgte runde (også pga prisen). Jeg har forresten under muskel, men det er fordi eg er ganske tynn i overkroppen.

Resultet ble bra. Men de er likevel ikke såå runde som jeg skulle ønske (pointy aerola).

Skrevet

Lellie:

Hanky Panky har noen. Hvis du bor i Oslo så hadde Lingerie Lounge på Steen og strøm noen.

Forresten, når tiden er inne for å slippe å bruke den stygge BHen og man kan kjøpe spileløs (4 uker), må man likevel passe på at kanten ikke ligger på arret? For da er det vanskelig å finne ny bh:/

Skrevet

Lellie:

Hanky Panky har noen. Hvis du bor i Oslo så hadde Lingerie Lounge på Steen og strøm noen.

Forresten, når tiden er inne for å slippe å bruke den stygge BHen og man kan kjøpe spileløs (4 uker), må man likevel passe på at kanten ikke ligger på arret? For da er det vanskelig å finne ny bh:/

Da skal jeg titte der :) tusen takk :)

Ja de blir liggende på arret , men det skal gå bra så lenge det er spileløs.

Kan egentlig kaste sports bhen nå men som sagt er på leit etter spileløs først :)

Skrevet

Hei hei jenter. Nå sitter jeg her å leser i papirene jeg har fått av klinikken og ser at infeksjoner ikke skal foreligge på behandlingstidspunktet. Det står "Mindre og lettere forkjølelse, nesetetthet og noe sår hals har dog ingen større betydning dersom inngrepet skal utføres i lokalbedøvelse"
Å nå er det 6 dager til jeg skal opereres og jeg er kjempe sår i halsen og håvene mandler!! Hva skal jeg gjøre? Må jeg utsette operasjonen? jeg som har fått fri fra jobb å alt!

Skrevet

Kjipt når sånt skjer :/

Jeg må også holde meg litt rundere enn jeg var for at mine ikke skal se fake ut :P Gikk opp 6 kg etter operasjonen.. wuuhuu for å ligge stille uten noe trening :dry: Skal snart begynne litt igjen da :) Kribler sånn etter å ut og løpe igjen!

Er dine under muskelen eller over? :) Var det ikke slik at man fortere fikk rippling når man hadde under?

Heldig ! som har klart å legge på deg altså !

Mine ligger under muskelen. PK sa jeg aldri kunne ha hatt over. jeg gjør alt jeg kan for å ikke trene bryst. men når jeg må trene ryggen pga skoliose så kommer brystet ganske automatisk. f#%/"! jeg vil bli rund og god og myk over brystet og ripped bikinikropp ellers!

Får vel trøste meg med at rumpa også blir større med noen ekstra kilo.... :(

Skrevet

Hei hei jenter. Nå sitter jeg her å leser i papirene jeg har fått av klinikken og ser at infeksjoner ikke skal foreligge på behandlingstidspunktet. Det står "Mindre og lettere forkjølelse, nesetetthet og noe sår hals har dog ingen større betydning dersom inngrepet skal utføres i lokalbedøvelse"

Å nå er det 6 dager til jeg skal opereres og jeg er kjempe sår i halsen og håvene mandler!! Hva skal jeg gjøre? Må jeg utsette operasjonen? jeg som har fått fri fra jobb å alt!

Den såre halsen er vel borte innen seks dager, tror du ikke? Jeg bruker sjelden å være syk i mer enn et par dager selv, så mulig jeg er litt vel optimistisk når det gjelder sånt.

Velger dog å tro at det skal gå bra. :)

Skrevet

Den såre halsen er vel borte innen seks dager, tror du ikke? Jeg bruker sjelden å være syk i mer enn et par dager selv, så mulig jeg er litt vel optimistisk når det gjelder sånt.

Velger dog å tro at det skal gå bra. :)

Hva pleier du å gjøre for å bli bedre? Noen tips?

Skrevet

Hva pleier du å gjøre for å bli bedre? Noen tips?

Hah! Vel, for å være helt ærlig så gjør jeg ingen verdens ting. Jeg er usedvanlig bortskjemt fra naturens side og er sjelden syk i mer enn et døgn. Jeg skulle veldig gjerne vært til mer hjelp, beklager. :)

Skrevet

Hah! Vel, for å være helt ærlig så gjør jeg ingen verdens ting. Jeg er usedvanlig bortskjemt fra naturens side og er sjelden syk i mer enn et døgn. Jeg skulle veldig gjerne vært til mer hjelp, beklager. :)

Huff, jeg også. Derfor jeg er helt desperat siden jeg aldri er syk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...